Millainen on saatana?

isä hakusessa

Onko saatana samanlainen kuin pyhä henki? Voiko saatana toimia myös siittäjänä, kun uskovien mielestä maailmassa on niin paljon saatanan lapsia? Olen joskus kuullut sanottavan, että minä olisin saatanasta.

11

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luojan luotu
      • missä voisi tavata?

ilmeisesti ainoastaan miespuolisilla saatanan lapsilla on sarvet, kun minulla ei sarvia ole ... olen nupo.

• Saatanakaan ei ole täydellinen
        missä voisi tavata? kirjoitti:

ilmeisesti ainoastaan miespuolisilla saatanan lapsilla on sarvet, kun minulla ei sarvia ole ... olen nupo.

No, kunhan ei ole hännätön

• arabi jämpti

kyllä, sinulla on vielä mahdolisuus pyydä anteksi jumalsat kaikki sinun tekemäsi syntim jumalan kohti anteksi.

Onko saatana samanlainen kuin pyhä henki?

eo missään tapauksessa, pyhä henki on jumalasta peräisin,, ja siitä kautta jeesus sai sitä myös.

saatana toisaalta on entinnen engeli, tuulestä luottu,, jumala käski sitä polvistamaan ihmiselle ku jumala keski ihminen,,, saatna oli tästä raivona,,, se käänti se suora käsku mikä han sai jumalasta,,,

jumala sitä karkoiti pois taivaasta ja lähetti se maa pääle,, enen sitä saatana toivoin jumalasta yhsi toive,, se toivo oli et hän ja hänen jälkealaiset saisivat elää ikusesti,,, ja toinen toive on se et se ihminen joka kiroilee hänen nimellään ääneen,,, on siloin saatanan jälkelainen..
      tästä on monia kirjoija, luotettavin niitä on greekalais mytologia. käy tilaamassa kirjakaupassa, ennen ku oot todella pulassa.,tää elämässä ja valitettavasti seuraavassa.
      arabi .

• vihje...

ota esiin siitä tietoja googlella. hakusanat: piru, saatana, helvetti jne...

Toisaalta on niin, että sen herran vaikutukset näet goottien (lue: ruotsalaisten) 4200 vuoden historiasta.
      Paavali oli gootti.
      Paavit joita olen tutkinut ovat gootteja.
      Luder/Luther oli gootti.
      Hitleri oli gootti.
      jne jne sitä rataa kulkiessasi löydät ehkä mitä et tahdo löytää....

• sdfkl

Luther oli sakksalainen.
        Hitler oli itävaltalainen tai New Yorkin pummi tai joku merirosvo.
        Paavit olleet katolilaisia, aikaisemmin useimmiten italialaisia.
        Perkelleen sarvet ovat Unkarin kohdalta
        Alppien etelä ja pohjoispuolitse Atlantin rannikolle asti. Normandeilla oli lehmänsarvihattu! Nuo olivat gootteja. Voi arvata minkä hengen lapsia tuollaiset olleet! Perkeleen sorkat Intian niemimaa, osta voi löytää sorkan yksityispiirteitäkin. ja sitä tehden voi piirtää tuon paholaisen kuvan, jonka päähän komeetta tippui n. 318 jKrs. Unkarin kohdalle, jossa tuo paholaisen pää oli. Siellä asuivat skyyttalaiset(mustilaisia?).

• kamelin on helpompi...

Ahne ev.luterilainen valtionkirkko on suuri saatana

• toki ole aivan

samanlaisia ominausuuksia kuin Pirullakin.
      Näkisin näin, että
      Saatanalla on sarvet päässä (yleensä, mutta voi kai olla myös sellaisia rotuja, joille sarvia ei kasva ollenkaan),
      saatanan väri vaihtelee aika paljon rodun mukaan, mutta aika usein se on kirjava,
      jaloissa sillä on sorkat, ja tietenkin
      sillä on häntä, jolla se huiskii molemmille sivuille, oikeastaan mitään ajattelematta.
      Saatanan silmissä voi olla ihan lempeä katse, mutta se ei kerro mitä se ajattele,
      sillä on myös pitkä kieli, jolla se lipoo vähän väliä limaista turpaansa ja sieraimiaan.
      Saatana saattaa säikäyttää aivan yllättäen ääntämällä aika voimakkaalla äänellä "möö", mutta silti olen sitä mieltä, että Saatanaa ei kuitenkaan tarvitse pelätä, jos se ei satu olemaan aivan villi ja vauhko.

• sdfkl

Se on saanut tuollaisesta ihmisgeenit ja kulkee ihmishahmossa! Syö edelleen ihmisiä vuosittain ainakin pari kpl!
      "Perkele kiertaa kuin kiljuva jalopeura, katsoakseen kenet voisi niellä!" Raamattu
      Perkele on saatanan joku olemassaolon muoto. Lieneekö niellyt välillä jonkun lehmän.
      Syönee kannattajansakkin.

Ilmestyskirjaa lukemalla selviää paljon.

• enpä tiiä

Se paloi joskus poroksi, ja lähti henkenä, en tiedä menikö asumaan johonkin ruumisjuttuun enkä taida halutakkaan tietää...! Jaa onko siittänyt? No enpä usko ja jos on niin karvasia ja rumia kai ne on...?

• isä hakusessa

Olen ymmärtänyt, että luterilaiset uskovat kaikkien raamatussa mainittujen olentojen olemassaoloon ja kuitenkaan kukaan ei osaa kertoa ja kuvailla, minkälainen se saatana ihan oikeasti on. Saatanalla osataan kuitenkin uhkailla ihmisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4393
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3015
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2918
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2703
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      340
      2651
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2605
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2279
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2035
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1693
    10. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      2
      1683
    Aihe