Aivan loistava uusinta tuli TV:stä, Akaton mies. Maalaisidylliä parhaimmillaan. Pikkaisen haikeaakin koska nykypäivän maaseutu on muuttunut tuosta ajasta. Tietääkö joku missä elokuva/sarja on kuvattu?
Akaton mies
TV:ssä
3
1609
Vastaukset
- kaarinamaaria
Mutta tosi hyvä sarja!
Kiinnitin huomioni myös kauniiseen maisemaan. Minullekin tuli haikea mieli kun oli se kohta missä tämä maajussi oli peltotöissä ja näkyi se talo siellä mäellä. Oli niin kodikas maisema.
Ihana sarja!- truman
Elokuvien, joka tämäkin on, tiedot löytyvät varsin laajalti Suomen kansallisfilmografia kirjasarjasta (12 osaa)joka löytyy kirjastosta. En muista tähän hätään mikä oli viimeinen vuosi mutta ainakin 2000 luku näkyi kannessa. Akallinen mies, jota vilkaisin oli kuvattu Sipoon ja Porvoon välimaastossa.
- Tuottaja
Laukkosken kylässä pornaisissa,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2151760- 821133
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm111941- 79905
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87827- 119754
- 111743
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117638- 48607
- 19606