kurlasin viel että maistuu oikein suussa.lämmintä hyvää.
runkkasin just ja join spermani
15
1634
Vastaukset
- Cum
Kuulostaa ihanalta
- itse hetero
Sinusta on selvästi tulossa homo, ellet sitten sattunut olemaan sellainen jo ennestään.
- tiina..
mutta mikään mitä ihminen tekee itsensä tai vastakkaisen sukupuolen kanssa ei voi olla homoseksiä, koska siihen tarvitaan ainakin kaksi samaa sukupuolta olevaa henkilöä. Tuo homoiluväite kuuluu samaan kategoriaan niiden kanssa että naisen b-rappuun halajavat olisivat homoja jne...itse annan miehelleni pitkän kielisuudelman suuseksin annon jälkeen, jotta hän saa maistaa itseään (Kuten hänkin tekee minulle nuoltuaan minua) Välillä hieron hänen peräaukkoaan sormellani seksin aikana eikä sekään ole homoilua vaan nautintoa.
Foobikot kaappiin....
- TMikeT
Itselläkin on monesti runkkauksen jälkeen tapana maistellä omaa mälliä...enkä tietävästi ole homo. Kehtais vaan muijankin nähen tehä :D
- makunautinto
syöhän jotkut omaa räkäänsä, ja se se vasta yököttävälle näyttää, että mitä pahaa jos omaa spermaansa maistelee, paljon terveellisempää, kuin esim. oma räkänsä, johon on päässyt kaikenmaailman basillit ilman mukana. Ja kyllähän siinä spermassa on omanlaisensa maku, jota ei voi oikein kuvailla, varsinkin suuhun jäävä jälkimaku varsin mainio, joku viinin asiantuntia vois kuvailla sen maun?
- mies 52
mä runkkaan päivittäin ja usein otan sperman kouraan ja otan sen suuhun.ja kaverilta otan spermat suuhun kun naidaan ja runkkataan kiva on.viimeksi eilen oli iso aseinen kaveri jota panin hän laukesi sisääni jonka jälkeen imin ja nuolin kullin putaaksi ihanan mauiset spermat oli.
- m50--
mies 52 kirjoitti:
mä runkkaan päivittäin ja usein otan sperman kouraan ja otan sen suuhun.ja kaverilta otan spermat suuhun kun naidaan ja runkkataan kiva on.viimeksi eilen oli iso aseinen kaveri jota panin hän laukesi sisääni jonka jälkeen imin ja nuolin kullin putaaksi ihanan mauiset spermat oli.
minäkin kokella miltä se oma sperma maistuis..ensin pieni tippa kielenpäähän niin eiköhän se siitä lähde.Motivaatiota tohon hommaan en kyllä ole keksinyt mikä lie joku mielenhäiriö,ehkä yks vois olla se että haluisin tietää kun noi naiset maistelee ukoiltaan spermaa niin olis kiva tietää miltä se maistuu kait samalta miehenkin suussa..mut ei mulla mitään haavetta ole ottaa toiselta mieheltä spermaa suuhuni..vissiin,ehkä pysyn pillumehuissa toistaseks.Voishan joku mies kertoa miltä se toisen sperma maistuu..jotain pervoo nyt
- JGHL
m50-- kirjoitti:
minäkin kokella miltä se oma sperma maistuis..ensin pieni tippa kielenpäähän niin eiköhän se siitä lähde.Motivaatiota tohon hommaan en kyllä ole keksinyt mikä lie joku mielenhäiriö,ehkä yks vois olla se että haluisin tietää kun noi naiset maistelee ukoiltaan spermaa niin olis kiva tietää miltä se maistuu kait samalta miehenkin suussa..mut ei mulla mitään haavetta ole ottaa toiselta mieheltä spermaa suuhuni..vissiin,ehkä pysyn pillumehuissa toistaseks.Voishan joku mies kertoa miltä se toisen sperma maistuu..jotain pervoo nyt
Voin kertoa että toisen miehen sperma maistuu aivan jumalattoman hyvälle, vielä paremmallekko oma :)
- puoli-posliini
m50-- kirjoitti:
Kyllä on niin että ikää tullessa lisää
alkaa kaikenlainen erikoisuus kiinnostaa
Itselläni on valtava halu ottaa toisen kyrpä
suuhun , nuolla sitä nautinnollisesti ja lutkuttaa
kunnes lasti roiskuu kasvoille.
Tyypin pitäisi olla tuntematon ja mahdollisimman isokaluinen.
En vain tiedä missä pääsisin fantasiani toteuttamaan.
Olen yrittänyt parkkipaikkojen homomiesten läheisyyteen mutta
kantti loppuu kalkkiviivoilla.
Kuitenkin teen sen vielä tänä syksynä.
Kimppa runkut kiinnostaa.
Myös itse olen valmis imettämään kulliani.
Omaa spermaa olen maistanut,ja selällä maaten
kaksinkerroin olen kiimoissani kasvoille lastini roiskinut.
Oma kullini on 19/5,5 ja aina vähän seisokissa,nytkin.
Vastaavaa ois kiva imuttaa, mutta en ryhdy panohommiin
toisen miehen kanssa. - sillä lailla
puoli-posliini kirjoitti:
Kyllä on niin että ikää tullessa lisää
alkaa kaikenlainen erikoisuus kiinnostaa
Itselläni on valtava halu ottaa toisen kyrpä
suuhun , nuolla sitä nautinnollisesti ja lutkuttaa
kunnes lasti roiskuu kasvoille.
Tyypin pitäisi olla tuntematon ja mahdollisimman isokaluinen.
En vain tiedä missä pääsisin fantasiani toteuttamaan.
Olen yrittänyt parkkipaikkojen homomiesten läheisyyteen mutta
kantti loppuu kalkkiviivoilla.
Kuitenkin teen sen vielä tänä syksynä.
Kimppa runkut kiinnostaa.
Myös itse olen valmis imettämään kulliani.
Omaa spermaa olen maistanut,ja selällä maaten
kaksinkerroin olen kiimoissani kasvoille lastini roiskinut.
Oma kullini on 19/5,5 ja aina vähän seisokissa,nytkin.
Vastaavaa ois kiva imuttaa, mutta en ryhdy panohommiin
toisen miehen kanssa.Minusta taas se että ottaisin toisen miehen kullin perseeseen ei ole niin paha kuin että ottaa toisen miehen spermat suuhun ja nielen. Suihin olen ottanut ja imuttaisin vieläkin mielelläni tai käsille runkkaisin toista, mutta spermaa en halua enää suuhun vaikka muualle saakin laueta halutessaan. Omaa kulliani saa kyllä halukkaat imutella niin paljon kuin sielu sietää ja spermatkin saa niellä. Sen sijaan persettä voisin antaa sopivan kokoiselle ja sisään saa tulla erittäin mielellään koska persepanoa en ole vielä kokenut. Bonuksena voisi sopiva kaveri päästä jälkeenpäin panemaan vaimoni kanssa ja jos on vain terveen paperit näyttää niin pilluunhan saa sitten todellakin laskea kaikki annoksensa.
- Puoli-posliini
sillä lailla kirjoitti:
Minusta taas se että ottaisin toisen miehen kullin perseeseen ei ole niin paha kuin että ottaa toisen miehen spermat suuhun ja nielen. Suihin olen ottanut ja imuttaisin vieläkin mielelläni tai käsille runkkaisin toista, mutta spermaa en halua enää suuhun vaikka muualle saakin laueta halutessaan. Omaa kulliani saa kyllä halukkaat imutella niin paljon kuin sielu sietää ja spermatkin saa niellä. Sen sijaan persettä voisin antaa sopivan kokoiselle ja sisään saa tulla erittäin mielellään koska persepanoa en ole vielä kokenut. Bonuksena voisi sopiva kaveri päästä jälkeenpäin panemaan vaimoni kanssa ja jos on vain terveen paperit näyttää niin pilluunhan saa sitten todellakin laskea kaikki annoksensa.
Tuota sietää tuumata, jos annat mulkkuasi imuttaa.
Oisko tos mun kullis sellaista mittaa joka panis läm-
peneen. Eihän sitä tiedä vaikka köyrisin sunkin pyl-
lys ,panosonni ei ole niin nuuka reijästä.
Länsisuomesta onko pitkä pylsimään, aloitetaanko
siitä ? - terve 56
Puoli-posliini kirjoitti:
Tuota sietää tuumata, jos annat mulkkuasi imuttaa.
Oisko tos mun kullis sellaista mittaa joka panis läm-
peneen. Eihän sitä tiedä vaikka köyrisin sunkin pyl-
lys ,panosonni ei ole niin nuuka reijästä.
Länsisuomesta onko pitkä pylsimään, aloitetaanko
siitä ?kaupanpäälle kun kerran leikkii ryhdyttiin?
- Puoli-posliini
terve 56 kirjoitti:
kaupanpäälle kun kerran leikkii ryhdyttiin?
Tässä ei torttuun tukehduta.
Ajetaan junalla jos pää kestää?
Vai tehtäisikö kunnon voileipä?
- Anonyymi00014
Sama teen itse myös usein kun runkkaan , laukaisen spermat lautaselle mistä nuolaisen suuhun, maistuu hyvältä.
M 64 CD 💃- Anonyymi00015
Hyvä homma, laitan aamukahvi kupin pohjalle kun kahvi on juotu.
Ja kohti ääntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad861391- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370828- 151800
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 56604