Tässä teille tarina

I am no man!

Aion kirjottaa tänne nyt aina täst lähtien tarinaa tänne. Siin tarinas on nämä hahmot:
Frodo, Klonkku, Aragorn, Arwen, Eowyn, Faramir, Grima, Gandalf, Gimli, Legolas, Merri, Pippin ja Saruman.
Ja tarina alkaa.....

Ensin koko porukka viedään Big brother houseen. Siellä Arwenille ja Eowynille on oma yhteinen makuuhuone ja miehet menee omaan makuuhuoneeseen ettei synny kiperiä tilanteita. Talossa on yksi telkkari josta voi katsoa vain DVD-tä. Ja seuraavaksi heille sanotaan, että jääkaappi on ihan tyhjä. Joten he saavat ensimmäisen tehtävän.

Gimli:*Maha murisee oikein pahankuulosesti*
Legolas:"Argh! Yritä hiljentää pötsisi!!!"
Gimli:"Sorry vaan kun en ole haltia jonka ei tartte koskaan syödä!"
Arwen:"Gimli syöpähän pääsi niin et ole enää nälkäinen."
Gimli:"Mitä vihjailet?"
Arwen:"Sitä, että pääsi on aikamoisen iso. Sinun pitäisi laihduttaa muutenkin. Vai mitä Legolas?"
Legolas:*Katsoo Gimliä nenän vartta pitkin ja toteaa*"Joo aivan selvästi! Laihduttaisit nyt iha aluksi sellaiset 20 kiloa?"
Gimli:"EN MINÄ OLE LIHAVA!"
Grima:"No kyllähän olet ja aivan selvästi... Painat ainekin 150 kiloa!"
Gimli:"Ei sen sinua luulisi haittaavan?!?"
Grima:"Ei vissiin, mutta aina kun istut jakkaran päälle se vaan jotenkin katoaa ja sitten istutkin jo lattialla..."
Gimli:"SO WHAT???"
Kaikki paitsi Gimli:"No sitävaan, että täältä loppuu kohta tuolit!"
Faramir:"No lopetetaan nyt nii päästää sen tehtävän kimppuun!"
Eowyn:"Nimenomaan!"
Gandalf lukee tehtävän:*Kakistaa kurkkuaan* Hmhh... Öhöm... No siis meidän jokaisen pitää laulaa kaksi kappaletta....Ja sitten 12 parasta pääsee jatkoon ja sitten saatte rahaa ruokaan.. "
Frodo:" Täähän on kuin Idolssia!"
Merri ja Pippin:"Nimenomaan!"

Jokainen valitsee kaksi kappaletta Aragorn valitsi nämä:
Disco - Levottomat tuulet ja Baddingin Paratiisin.
Arwen: Britney Spears - Uups! I did it again! ja J.Lon Ain it funny.
Klonkku: Frederik - Titanic ja Apulannan Viivakoodit.
Eowyn: Evanescence - My immortal ja t.A.T.un Shown me loven.
Frodo: Dido - Hunter ja Jamelien Superstar.
Merri: PmmP - Rusketusraidat ja Deltagoodremin Lost with out youn.
Saruman: Lordi - Devil's loser ja Robbie Williamsin Sexed upin.
Faramir: HIM - Join me in death ja The Rasmuksen Funeral songin.
Pippin: The Rasmuks - Playboys ja Jope Ruonansuun Pienen Hiacen.
Gimli: Kikka - Apinamies ja Ozzy Osbournen Mama I am coming homen.
Grima: Antero Mertaranta - Ihanaa leijonat ihanaa! ja Las Ketchupin Aserejen.
Gandalf: Nightwish - Over the hills an far away ja Shakiran Whenever whereverin.

Ja seuraavassa jaksossa kuulette miten kisassa meni.

12

613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höpötti

      toivottavasti tämä tarina ei jatku?

      • Herugrim72

        Älä lue jos ei kiinnosta. Oon täält muualtakin keskusteluista katton mitä oot kirjotellu ja aina niis sie mollaat toisii. Pakko kysyy että pitääkö olla noin itseään täynnä ettei mitään erilaista siedä?
        Luuletko aina olevasi oikeassa joka asiassa höpötti? Näköjään. Aina joka keskustelussa väität vastaan, vaikka ei ole mitään mistä kiistellä. Et osaa lopettaa! Toi on säälittävää ku oot tollanen itseään täynnä oleva. Sorry vaan jos loukkasin.


      • höpötti
        Herugrim72 kirjoitti:

        Älä lue jos ei kiinnosta. Oon täält muualtakin keskusteluista katton mitä oot kirjotellu ja aina niis sie mollaat toisii. Pakko kysyy että pitääkö olla noin itseään täynnä ettei mitään erilaista siedä?
        Luuletko aina olevasi oikeassa joka asiassa höpötti? Näköjään. Aina joka keskustelussa väität vastaan, vaikka ei ole mitään mistä kiistellä. Et osaa lopettaa! Toi on säälittävää ku oot tollanen itseään täynnä oleva. Sorry vaan jos loukkasin.

        sori vaan sullekin. ihan ekana tiedoksi, että mikään mitä sinä sanot ei voisi ikinä loukata minua. Ja tämä paikka on mielipiteenilmaisemista varten "sorry vaan" en väitä etten mitään erilaista siedä, joten älähän sanoja suuhuni pistä. en tahallisesti mollaa toisia, jos he eivät ensin mollaa minua, väitän vastaan, jos suuhuni laitetaan sanoja, kuten nyt, tai väitetään jotain, mikä ei pidä paikkaansa.


      • höpötti
        höpötti kirjoitti:

        sori vaan sullekin. ihan ekana tiedoksi, että mikään mitä sinä sanot ei voisi ikinä loukata minua. Ja tämä paikka on mielipiteenilmaisemista varten "sorry vaan" en väitä etten mitään erilaista siedä, joten älähän sanoja suuhuni pistä. en tahallisesti mollaa toisia, jos he eivät ensin mollaa minua, väitän vastaan, jos suuhuni laitetaan sanoja, kuten nyt, tai väitetään jotain, mikä ei pidä paikkaansa.

        ihan hyvä tarina, vitsit vitseinä ja niin edespäin... noita parodioita kun vain löytyy niin maan joka paikasta..


      • Herugrim72
        höpötti kirjoitti:

        ihan hyvä tarina, vitsit vitseinä ja niin edespäin... noita parodioita kun vain löytyy niin maan joka paikasta..

        No se on sulta pois jos et pidä siitä... Voi noita sun stereotypioita.


    • ....

      ...legolas lauloi???

      • I am no man!

        Tai no laulaa niiku sellasessa Idolsin tapasessa jutussa.


      • ....
        I am no man! kirjoitti:

        Tai no laulaa niiku sellasessa Idolsin tapasessa jutussa.

        Nojoo, mutta MITÄ legolas laulo?? kai mä nyt sen tajusin että toi oli "idols"...mut mitä (mun--->)legolas laulo??


      • I am no man!
        .... kirjoitti:

        Nojoo, mutta MITÄ legolas laulo?? kai mä nyt sen tajusin että toi oli "idols"...mut mitä (mun--->)legolas laulo??

        Ups! Kävi pieni virhe siis Legolas laulaa:
        - The Rasmus - F-F-Falling ja Linkin parkin Numbin.


    • Galabriel

      millon tulee jatkoa??
      olen suuri fani mutta se ei estä minua pitämästä hauskaa!!

      • I am no man!

        Jatkoo tulee sitten, kun ehdion kirjoittaa:)


    • neito

      Toi oli hauska juttu.. =D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      69
      2993
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      418
      2868
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      102
      2272
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      94
      2136
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1914
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1864
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1850
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      153
      1838
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      336
      1751
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1662
    Aihe