Merisalo on tukenut Tapani Kansaa 160000 €. Vantaan alkoonkin velkaa Nova jäi yli 13000€.
Merisaloa lienee harmittaa se että yhtiön pankkitilille jäi vielä kokonaiset 683 euroa tuhlaamatta.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009090910217688_uu.shtml
Novayhtiön huipputuhlailu
16
882
Vastaukset
- Kmn2
On niin räikeä konkurssi, että tuosta pitää tuomita jo vastuuhenkilöt linnaan!
- Raippa rangaistus
Eiköhän sille ole jo paikka jostain isosta valtionyhtiöstä järkätty !
Onhan tuo Merisalo aiemminkin tuomittu mutta niin vain jatkoi samoja kuprujaan. Hieman historiaa Wikibediassa
http://fi.wikipedia.org/wiki/Arto_Merisalo- Erno, vihainen sellainen.
konkurssi ei ole rikos. Jos konkurssiin liittyy rikos se on konkurssirikos - se on räikeätä.
Tässä tapauksessa pesän varat on hävitetty tahallisesti - tuomio on taattu. Mutta rahoja ei saada koskaan velkojille, ne on jo kaverit jakaneet. Näin tämä menee ja tulee jatkossakin menemään, kaverit jakavat tosilleen rahat ja velat hoitaa muut, jos hoitaa. Kaverit saavat silloin tällöin nuhteet ja pahimmassa tapauksessa pienen kakun, mikä tosin ei estä liiketoimin hoitamista. Huraa huudan minä, lisää kukkahattutätejä.
- sanoi,
että rahoja ei voi välttämättä periä takaisin, koska saajat eivät tienneet firman huonosta tilasta.
Tarkittaako se sitten tätä,että firmojen kannattaa ottaa velkaa, ja antaa rahat tutuille tarvitsematta maksaa takaisin konkurssissa? - jaakko m
kukaan pesikö tapani kansa novan rahoja enmpää,pirkanmaalla pienessä kylässä saatetaan pestä arton rahoja?
- Vaalirahoittaja
Poliitikkojen on syytä palauttaa saamansa vaalirahat konkurssipesälle ja valtiolle, jotta jonkinlainen uskottavuus säilyisi heihin. Mitä mieltä on sellaisessa toiminnassa kun konkurssikypsä yritys antaa rahaa politikoille ja yhtiön velat ja vaalituet jäävät valtion maksettavaksi.
- kupparit
no, kun kokoomus ja maalaisliitto-kepu kuppasivat liikaa!
- de
että Tapani Kansa on vasuri ja demareiden ehdokas ja samaan aikaa Nova Group jakoi rahaa myös porvaripuolueelle. Aika epäjohdonmukaista ja typerää.
- porvarille
kelpaa vaikka kommunisti jos siitä on etua heille.
- HYÖTYÄ
porvarille kirjoitti:
kelpaa vaikka kommunisti jos siitä on etua heille.
KELLEKKÄÄN!, DEMARISTA VIELÄ VÄHEMMÄN!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510862
- 817303
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445344- 675122
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764618Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334093- 472948
- 362875
- 402380
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362164