Ketä hahmoa muistutatte eniten. Niiku luonteeltanne? Mie ite ehkäpä Eowynia joka tekee mitä lystää.
Ketä muistutatte?
20
1297
Vastaukset
- höpötti
en osaa sanoa, ja veikkaan että muutkin vain väittävät olevansa sellaisia, minkälaisia haluaisivat olla, joten hyödytöntä sanoa...
- höpötti
tarkoitan siis, ettei itseään yleensä oikein osaa arvostella oikein... voin olla väärässäkin. itse en ainakaan osaa.
- Melyanna
...ihan huviksesi, vaikka semmosia nettitestejä... googleen vaan Lord of the Rings test ja hae koko webistä niin niitä ilmestyy kuin sieniä sateella...;) mä oon ollu aika usein Elrond...
- Athene
No olin netis tehny neljä testii ja kolme neljästä sano et olen Eowyn
- Warediht
minä olen mielestäni Aragorn! mä tykkään olla yksin ja kulkee pikin mäntyjä ja mantuja! jamuutenkin oon samallainen kun sen...:b
- pari...
...nettitestiä ja olin joka kerta Legolas. :)
- anduril^^
En ite tosiaankaan tiiä, mut testit on sanonu, et jos oisin ihminen, niin oisin Faramir, ja jo oisin haltia, niin Elrond...
- Athene
Miust Faramir on paras niistä mieheistä... Sellain
kiltti, ymmärtäväinen ja kohtelias. Ja sit se on ihan hulluun Eowyniin
- Frodo
Ja se ei johdu siitä että olisin joku sankari maailmanpelastaja. Hiljainen, rauhallinen, erilainen.
- Prööööts
Eowyn, Boromir ja Aragorn
nähtävästi olen sitten vain ihminen - Make
Sauron
- Galabriel
joka testissä olen ollut haltia,Galabriel!! jos olen testannut hobitti testin olen aina ollut Merry!! tein testin jonka nimi oli "Mitä valtakuntaa hallitset Keski-Maassa?",ja siinä oli Lorién!!! olen ilmiselvä Galabriel siis!!
koklatkaa tän sivun testejä:
www.arwen-undomiel.com !!! sieltä Quisses!!
ne on hauskoja,vaikka onkin engalanniksi!!- I am no man!
Muute Galadriel
- Gala...ihan sama..
I am no man! kirjoitti:
Muute Galadriel
ahaa..no kiitos tiedosta...
- No Angel
..Legolas!!!:D
- Nenwen
Yleisesti mä oon ollu Arwen niissä testeissä!
- Zuzie
mä muistutan eniten Eomeria
- Evenstar
No kavereitten mielestä Arwenii, en tiiä syytä. No kai sit mul on tummat ja pitkät hiukset ehkä sit siitä tai sit meil on muutaki samaa.
- Uialwen
Osaksi näitä: Éowyn,Galadriel,Ruusa ja Arwen.. Oon oikeestaan niitä kaikkia vähän,mutta tykkään haltioista,ja testeistä on enimmäkseen ehkä tullut,että oon samanlainen kuin Galadriel..
- Hobbit
Minä muistutan ehkä eniten jotain hobittia...olen iloinen.. hiukka tyhmä ja muuta vastaavaa... mutta kun tein niitä testejä olin Hobitti jokaisessa (paitsi niissä joissa kysyttiin mikä haltia olet.. ;)) ja kun oli mikä hobitti niin Pippinhän minä! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062449
- 1061912
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161804Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921432Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41375Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals133975- 57957
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125948- 64946