Ketä hahmoa muistutatte eniten. Niiku luonteeltanne? Mie ite ehkäpä Eowynia joka tekee mitä lystää.
Ketä muistutatte?
20
1338
Vastaukset
- höpötti
en osaa sanoa, ja veikkaan että muutkin vain väittävät olevansa sellaisia, minkälaisia haluaisivat olla, joten hyödytöntä sanoa...
- höpötti
tarkoitan siis, ettei itseään yleensä oikein osaa arvostella oikein... voin olla väärässäkin. itse en ainakaan osaa.
- Melyanna
...ihan huviksesi, vaikka semmosia nettitestejä... googleen vaan Lord of the Rings test ja hae koko webistä niin niitä ilmestyy kuin sieniä sateella...;) mä oon ollu aika usein Elrond...
- Athene
No olin netis tehny neljä testii ja kolme neljästä sano et olen Eowyn
- Warediht
minä olen mielestäni Aragorn! mä tykkään olla yksin ja kulkee pikin mäntyjä ja mantuja! jamuutenkin oon samallainen kun sen...:b
- pari...
...nettitestiä ja olin joka kerta Legolas. :)
- anduril^^
En ite tosiaankaan tiiä, mut testit on sanonu, et jos oisin ihminen, niin oisin Faramir, ja jo oisin haltia, niin Elrond...
- Athene
Miust Faramir on paras niistä mieheistä... Sellain
kiltti, ymmärtäväinen ja kohtelias. Ja sit se on ihan hulluun Eowyniin
- Frodo
Ja se ei johdu siitä että olisin joku sankari maailmanpelastaja. Hiljainen, rauhallinen, erilainen.
- Prööööts
Eowyn, Boromir ja Aragorn
nähtävästi olen sitten vain ihminen - Make
Sauron
- Galabriel
joka testissä olen ollut haltia,Galabriel!! jos olen testannut hobitti testin olen aina ollut Merry!! tein testin jonka nimi oli "Mitä valtakuntaa hallitset Keski-Maassa?",ja siinä oli Lorién!!! olen ilmiselvä Galabriel siis!!
koklatkaa tän sivun testejä:
www.arwen-undomiel.com !!! sieltä Quisses!!
ne on hauskoja,vaikka onkin engalanniksi!!- I am no man!
Muute Galadriel
- Gala...ihan sama..
I am no man! kirjoitti:
Muute Galadriel
ahaa..no kiitos tiedosta...
- No Angel
..Legolas!!!:D
- Nenwen
Yleisesti mä oon ollu Arwen niissä testeissä!
- Zuzie
mä muistutan eniten Eomeria
- Evenstar
No kavereitten mielestä Arwenii, en tiiä syytä. No kai sit mul on tummat ja pitkät hiukset ehkä sit siitä tai sit meil on muutaki samaa.
- Uialwen
Osaksi näitä: Éowyn,Galadriel,Ruusa ja Arwen.. Oon oikeestaan niitä kaikkia vähän,mutta tykkään haltioista,ja testeistä on enimmäkseen ehkä tullut,että oon samanlainen kuin Galadriel..
- Hobbit
Minä muistutan ehkä eniten jotain hobittia...olen iloinen.. hiukka tyhmä ja muuta vastaavaa... mutta kun tein niitä testejä olin Hobitti jokaisessa (paitsi niissä joissa kysyttiin mikä haltia olet.. ;)) ja kun oli mikä hobitti niin Pippinhän minä! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855422Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.433601Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612975Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462181Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611946Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2941783- 471606
- 961441
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91333