Myös seuraavan avaukseni on joku vihamielinen ja tälle foorumille sopimaton tyyppi poistattanut äskettäin:
>>>Kuuntele seuraava TV7:n video, jossa messiaaninen Yeshuaan uskova juutalainen Reuben Berger kertoo videon lopussa, miten Yeshua ilmestyi hänen veljelleen tämän ollessa jenkeistä poissa ja opiskelemassa Tanskassa arkkitehtuuria.
http://vod.tv7.fi/vod/?dir=israel_puhuu&kausi=2008&file=israel_puhuu-013-w.MP4
Huomioi siinä erityisesti se, että mielenkiintoista asiassa on, että vaikka tuo Reubenin veli puhui äidinkielenään englantia ja Yeshua myös puhui tälle englantia, mutta ilmoittaessaan tälle Nimensä Hän ei käyttänytkään sen englantilaista väännöstä Jesus Christ, vaan sanoi sen olevan Yeshua HaMashiach! Toki Herra itse tietää parhaiten oman Nimensä!!!
Siksi kaikenlaiset moniin kreikkalaisiin eri versioihin, jotka ovat jo keskenäänkin ristiriitaisia, vetoamiset Vapahtajamme oikean alkuperäisnimen todistamiseksi muka sen olleen kreikkalainen Iesous Khristos, voimme jättää jo siitä syystä omaan arvottomuuteensa, ettei Vapahtajamme missään tapauksessa ollut kreikkalainen!
Lisää todistusarvoa Yeshua-Nimen puolesta saamme arameankielisestä alkuperäisestä Uudesta Testamentista nimeltä Peshitta, jonka moni Raamatunkielten tutkija on väittänyt olevan alkuperäislähde myös noille keskenään ristiriitaisille kreikannoksille. Peshittan mukaan Yeshuan alkuperäinen nimi on Eashoa, mikä lausutaan ješuua ja siksi se kirjoitetaan englantilaisittain Yeshua. Siitä voit lukea esim. seuraavasta linkistä:
http://www.aramaicpeshitta.com/AramaicNTtools/Peshittainterlinear/1_Matthew/Mattich1.pdf
Linkki interlineaarisiin aramea-englanti evankeliumeihin ja Apostolien tekoihin on seuraava:
http://www.aramaicpeshitta.com/AramaicNTtools/peshitta_interlinear.htm
Tutustu linkkeihin huolella ja arvioi asiaa itse antamatta "yleisen mielipiteen" vaikuttaa kannanottoosi ainakaan liikaa, sillä varsin usein se on ollut pielessä, eikä vähiten näissä pelastukseen liittyvissä asioissa!
Siunausta totuuden etsimiseen Yeshuassa!
Yeshua itse ilmoitti oikeat nimensä!
0
86
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184211Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032350Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421871- 761484
- 1581456
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91244- 106737
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34724- 27711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25691