Älä pelkää häntä

’Älä pelkää häntä’ sanoo Raamattu väärästä profeetasta (5 Moos 18:22)!

Te adventistit kuitenkin yritätte saada kristittyjä pelkäämään häntä, Ellen Whiteä, väärää profeettaanne. Levitätte tuota Kolmen enkelin sanomaa = Ellen Whiten sanomaa ja pelottelette kristittyjä, että he joutuvat kadotukseen, jos eivät ota tuota teidän vaihtoehtoevankeliumianne vastaan.

Tämä on teidän Raamatun vastainen Kolmen enkelin viestinne:

1. enkeli:
- Raamattu
"Ja minä näin lentävän keskitaivaalla erään toisen enkelin, jolla oli iankaikkinen evankeliumi julistettavana maan päällä asuvaisille, kaikille kansanheimoille ja sukukunnille ja kielille ja kansoille. Ja hän sanoi suurella äänellä: "Peljätkää Jumalaa ja antakaa hänelle kunnia, sillä hänen tuomionsa hetki on tullut, ja kumartakaa häntä, joka on tehnyt taivaan ja maan ja meren ja vetten lähteet." (Ilm 14:6-7)

Ellen Whiten, ja sitä myötä adventismin, mukaan tämä on viesti 22.10.1844:stä ja siitä, että Jeesus tuolloin meni taivaassa huoneesta toiseen ja sulki oven ja aloitti tutkivan tuomion ja taivaassa olevien uskovien syntien puhdistamisen.

2. enkeli
Raamattu
"Ja seurasi vielä toinen enkeli, joka sanoi: "Kukistunut, kukistunut on se suuri Babylon, joka haureutensa vihan viinillä on juottanut kaikki kansat."(Ilm 14:8)

Ellenin, ja sitä myötä adventismin, mukaan muut kirkot ja seurakunnat ovat Babylon, joka kukistuu ja Seitsemännen Päivän Adventtikirkko on pieni lauma, jäännös, joka ainoastaan pelastuu.

3. enkeli
Raamattu
"Ja heitä seurasi vielä kolmas enkeli, joka sanoi suurella äänellä: "Jos joku kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa sen merkin otsaansa tai käteensä, niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä. Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin. Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon." (Ilm 14:9-12)

Ellenin, ja sitä myötä adventismin, mukaan pedon merkki on sunnuntain vietto lepopäivänä ja lauantaisapatti on sinetti, jolla ainoastaan pääsee taivaaseen. Ja tulikivillä vaivaaminenkaan ei kestä iankaikkisesti, jolloin ei ole lepoa päivällä eikä yöllä - vaan vain hetken.

Lakatkaa pelkäämästä väärää profeettaanne Ellen Whiteä ja hänen näkyjään ja opetuksiaan, Jumala ei ole noiden näkyjen ja opetuksien lähde. Uskokaa Jumalaa, kun hän sanoo: ”Ja jos sinä ajattelet sydämessäsi: 'Mistä me tiedämme, mikä sana ei ole Herran puhetta?' niin huomaa: kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä." (5 Moos 18:22-22)

Ja ottakaa huomioon, että kaikille sanoille ja sanomille teillä on iskostettu aivoihin eri sisältö kuin kristinuskossa: Jumala, Jeesus, Miikael, taivas, tulijärvi, sovitus, tuomio, pelastus, sinetti jne. merkitsevät eri asiaa kuin mitä Raamattu opettaa ja minkä kristityt kaikkina aikoina ovat Pyhän Hengen johdossa Raamatusta ymmärtäneet. Saati sitten ne kokonaan Raamatusta löytyvät Tutkivan tuomion ja Pyhäkköopit, joiden ainoa lähde on Ellen White, väärä profeetta.

2

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikä se semmoinen on

      Raamatun sanan mukaan pelkurit eivät peri taivasten valtakuntaa. Mikä se semmoinen kristitty on tosiaan joka on pelkuri, eihän hänestä ole kenenkään auttajaksi ja tukijaksi.

      Siloin mitään pelkää en Jeesuksehen turvaten jne... Ihminen joka totuudessa vaeltaa ei hänen tarvitse pelätä ja säikkyä mitään.

    • Kukaan ihminen ei ole niin suuri että sitä pitäs pelätä.
      Ne jotka pelkäävät Ellen Whitea niin etteivät uskalla ajatella häntä vääräksi profeetaksi, ne todennäköisesti
      tulevat petoakin aikanaan pelkäämään niin paljon, etteivät uskalla todeta sitä antikristukseksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe