Olen juuri muuttanut Tampereelle ja yrittänyt viimeiset päivät kiertää keskustassa olevia kirppiksiä etsiäkseni itselleni kohtuuhintaan tai huokealla opiskelijaboksiin sopivaa kamaa.. Ei voi muuta sanoa kuin että olen ihan järkyttynyt!!
Omalla kotipaikkakunnallani, joka on satojen kilometrien päässä, on kirppisidea edelleen toimiva... jossa vanha tavara kiertää ja hinnat ovat kirppiksille sopivat... Täällä Tampereella menin ensimmäiseksi Radio-Kirppikselle, jonka kuulin olevan todella suosittu. Kävi ilmi, että se on ihan ammattimyyjien hallinnassa koko paikka ja kirppiksen henkilökunta on todella kiukkuista (asiakaspalvelu on heille tuntematon käsite). Luulin tekeväni löytöjä parin euron hintaan, mutta paremminkin hinnat lähentelevät kymmentä euroa ja kyseessä on kuitenkin käytetty tavara!! Paljon keräilijöille sopivaa kamaa, joka on kuitenkin rikkinäistä! Kuka h*lvetti ostaa jonkun ikivanhan rikkinäisen Arabian lautasen hintaan 12 euroa?! (rikkinäisellä tuskin on edes arvoa).. Miksi näitä tuotteita edes tuoda kirppikselle? Eikö keräilijöille voisi pitää vaikka jotku myyjäiset?
Toinen paikka, Bonus kirppis johon eksyin oli ihan samaa kaliiberia. Ammattimyyjät ja mummot myymässä vakipöydissään. Hinnat oli korkealla. Oma kämppä oli edelleen sisustamatta ja astiat löytämättä. Päätin tsekata Pelastusarmeijan kirppiksen Itsenäisyydenkadulla. Aivan järkytyin, sillä pöytäliinatkin ovat 6 euroa tai sinnepäin! Ja vielä likaiset sellaiset!!! Likaiset ja tosi kuluneet verhot olisin saanut 8 eurolla!! Kuka haluaa maksaa kahdeksan euroa vanhoista, likaisista verhoista kun saan kahdeksalla eurolla jo melkein uudet verhot Ikeasta tai Hemtexistä.
Nyt herääkin kysymys, onko missään Tampereella hyviä kirppiksiä? Onko jokaisessa kirppiksessä yhtä korkeat hinnat? Vai onko mahdollisuus edelleen tehdä löytyjä alkuperäisen kirppisidean mukaan eurolla parilla? Itse olen nyt tuon Pelastusarmeijan, Radiokirppiksen ja Bonuskirppiksen tsekannut. Kertokaas onko keskustassa tai bussiyhteyksien päässä hyviä kirppiksiä? Omaa autoa ei siis ole..
Tampereen kirppiksillä aivan liian korkeat hinnat!!
37
3368
Vastaukset
- joten kyllä niitä löytyy
on aika paljon,mutta tässä muutama joka löytyy keksustan alueelta....
Amurin kirppis... satakaunnankatu 59
Siperia...finlaysoninkatu 2
kaunotas ja kulkuri....tammelanpuistokatu
Sammonkirppis....sammonkatu 62
Salsa.....ajokinkatu 4...
Sitten on lielahdessa ja lakalaivassa,mutta niihin atrvii liikkua bussilla...
ja on vielä muuallakkin - hintoja katsonut myös
Johtunee viikko maksusta kirppareilla. - 30€/viikko ei kannata myydä mitään koska jää aina maksumieheksi myyjä.Ainoastaan uutta kannattaa jota EI saisi myydä edes kirpparilla. Monesti tosiaan täyttä ROMUA kaupataan jonka paikka olisi kaatopaikalla.
- figura
ovat sellaisia, missä jokainen myy itse tavaransa. Nuo kaatopaikat, joista mainitsit, ovat niitä, joihin sakki roudaa kaikenlaista sontaa myyntiin, kun ei tarvitse itse punastella pöydän takana. Kassalla vaan rahastetaan, eikä sillä ole mitään tekemistä oikean kirppispuuhastelun kanssa, jossa voi tinkaillakkin myyjän kanssa naamatusten.... Olen joskus nähnyt vanhoja rintaliivejäkin, tukiraudat sojottaen olevan myynnissä??? Kuka perkele ostaa käytettyjä tissiliivejä? Hinta näkyi olevan 10e..Hohhoijaa..
Tampereella on pääsääntöisesti kadotettu koko kirppiksen perimmäinen idea... prkl!
- Satunnainen asiakas tuolla.
Käy tuolla ja tiedä vaikka jotakin oikein mukavaa löydät vaikkei oikea kirppis olekaan.
- Älä..............!!!
SPR KONTTI?? Oletko tosissasi :D Se on kaikista törkyhintaisin käytetyn tavaran paikka koko Suomessa varmaan..
Kymmeniä vuosia vanha jalkahierontalaite maksoi 250 EUROA!!! Ei ole virhe, todellakin 250e.. Todella amatöörejä vesivärimaalauksia 56 euroa ykskin niistä. Vanhoja likasia sohvia 200-400 euroa. Vaatteita en ole katsonut pitkään aikaan mutta törkyhintaisia nekin, UFFin tasoa.
En voi suositella. Toki jos haluat nähdä jotain aivan älytöntä hinnoittelua, niin mene..
- kalevalainen
3km keskustasta Kalevassa sijaitsee Sammon kirppis. Sieltä olen itse ainakin tehnyt parin euron löytöjä... Vielä.... ;)
- Haukuttu asiakas
ostin käytetyn television muutama vuosi sitten, piti olla toimivassa kunnossa, sanoi myyjä. Kotona laitoin tv:n päälle, niin kesti noin 10 min. katsella kuvaa, kunnes se hävisi kokonaan, eikä näkynyt muuta kuin vilinää. Suljin tv:n ja taas avattuani sama juttu, kuva näkyi sen 10 min. Rikkinäinen kapine koko tv. Soitin Sammon kirppikselle ja kerroin asian, myyjä oli epäystävällinen, haukkui minut ja sanoi tv:n olevan varmasti toimiva. Poikani palautti tv:n ja oli saanut rahat takaisin, vaikka ei mitään myönnettykään, että olisi rikkinäinen, sanaa puhumatta vaan rahat tökätty kouraan. Asiakaspalveuako..?!
Kierrän kaukaa Sammon kirppiksen!! - Rahastuksen makua
Haukuttu asiakas kirjoitti:
ostin käytetyn television muutama vuosi sitten, piti olla toimivassa kunnossa, sanoi myyjä. Kotona laitoin tv:n päälle, niin kesti noin 10 min. katsella kuvaa, kunnes se hävisi kokonaan, eikä näkynyt muuta kuin vilinää. Suljin tv:n ja taas avattuani sama juttu, kuva näkyi sen 10 min. Rikkinäinen kapine koko tv. Soitin Sammon kirppikselle ja kerroin asian, myyjä oli epäystävällinen, haukkui minut ja sanoi tv:n olevan varmasti toimiva. Poikani palautti tv:n ja oli saanut rahat takaisin, vaikka ei mitään myönnettykään, että olisi rikkinäinen, sanaa puhumatta vaan rahat tökätty kouraan. Asiakaspalveuako..?!
Kierrän kaukaa Sammon kirppiksen!!Sain itsekin kokea töykeää asiakaspalvelua siellä. Nimittäin erehdyin käymään asiakas WC:ssä ja koska WC:n ovessa ei ollut mitään lappua siitä, että sen käyttö on maksullista, omistajarouva asettui käsi ojossa perimään WC rahaa jälkikäteen. Sanoin, ettei ovessa ole mitään lappua siitä, että WC:n käyttö on maksullista, johon hän kopeasti vastasi, että myyntiskillä on pieni lappu, jossa asiasta mainitaan. Olin aikeissa varata myyntipöydän, mutta tämä kokemus vei kyllä halut siihen. Tulee mieleen, että mitähän "jälkivaatimuksia" sen suhteen esitetään. Hyvään asiakaspalveluun kuuluu kyllä lapun laittaminen WC:n oveen, jossa kerrotaan, että se maksaa 40 senttiä. Summahan ei ole suuri, mutta tuo perimistapa jälkikäteen on epämiellyttävä.
- VittuiluaPäinNaamaa
Haukuttu asiakas kirjoitti:
Kierrän kaukaa Sammon kirppiksen!!Kammon kirppis. Paljonkos jouduit paskasta telkkarista pulittaa?
- semmottii
#Kirpputorit
Missä on kaupunkisi parhaat kirppikset? Mistä löydät parhaat kirpputorit ulkomailla? Tekeekö kirpputoreilla löytöjä vai myydäänkö siellä turhia tavaroita? Keskustele kirpputoreista.#
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/5187 - hervantaaalaaine
Tänään eksyin Hervannan kirpputorille joka sijaitsee sauli cityä vastapäätä (Hepolamminkatu), siellä oli hinnat hyvin kohdillaan ellei jotkut tavarat aivan pilkkahintaan.
Ostin eurolla uudet lenkkarit sieltä ja uudenveroisia astioita näytti olevan 20 senttiä kipale jollain pöydällä.
Ainoa miinuspuoli on, että se on niin syrjässä. Linja-auto nro. 6 menee sinne lähettyville joskus arkipäivisin, jos asuu lähellä niin pyörällä pääsee kätevästi.- seikku 2012
Se kirppis jota tarkoitat on nimeltään jankan kirppis. Minäkin käyn siellä vähintäänkin kerran viikossa. Tavarat todellakin edullisia ja hyvin siistejä.
Siksipä siellä kuhisee väkeä ja pöydät aina täynnä.
- Kerran maksettua tavaraa
ilmaiseksi, mutta nyt taitaa olla kaikki heitetty UFFille ja Pelastusarmeijalle, koska kukaan ei kai vanhoja huoli vaikka olisivat ihan käyttökelpoisia olleet, kirppareille ei huvita mennä koska siellä ei ole muuta kun sitä itteensä ja kovalla hinnalla. mieluummin lahjoitan jos joku oikeasti tarvii.
- täti
Myyjäksi olisin menossa johonkin Tampereen kirppikselle, mutta en tiedä mihin kannattaisi mennä. Mikä olisi sellainen missä käy paljon väkeä? Lähinnä etsin paikkaa mihin tavarat voisi jättää myytäväksi kun en voi itse olla aamusta asti myymässä.
Tarkoitus on tosiaan edullisin hinnoin tyhjentää ylimääräisiä tavaroita, mutta tietysti pöytämaksut pitäisi kuitenkin saada takaisin... - kirppis-kaisa,.
täti kirjoitti:
Myyjäksi olisin menossa johonkin Tampereen kirppikselle, mutta en tiedä mihin kannattaisi mennä. Mikä olisi sellainen missä käy paljon väkeä? Lähinnä etsin paikkaa mihin tavarat voisi jättää myytäväksi kun en voi itse olla aamusta asti myymässä.
Tarkoitus on tosiaan edullisin hinnoin tyhjentää ylimääräisiä tavaroita, mutta tietysti pöytämaksut pitäisi kuitenkin saada takaisin...Kirppiksen perimmäinen periaate on tamperelaisilla aivan hukassa. Rikkinäistä tavaraa yritetään myydä kallimmalla kuin uusi vastaava maksaisi. Jotain rajaa!
Toi Kontti on kyllä aivan huikea hinnoiltaan! Käykääpä katselemassa huviksenne. - Bloodlust
kirppis-kaisa,. kirjoitti:
Kirppiksen perimmäinen periaate on tamperelaisilla aivan hukassa. Rikkinäistä tavaraa yritetään myydä kallimmalla kuin uusi vastaava maksaisi. Jotain rajaa!
Toi Kontti on kyllä aivan huikea hinnoiltaan! Käykääpä katselemassa huviksenne.Miksi menet Konttiin, jos se on kallis? Ja kyllähän se onkin, mutta ei sieltä ole pakko ostaa mitään. Ei se ole hullu joka pyytää, vaan joka maksaa.
Kontti on SPR:n ylläpitämä ja SPR:hän nyt on rahanahneimpia järjestöjä koko Suomessa. Jotkut vielä käyvät luovuttamassa siellä verta ilmaiseksi. Tiedättekö te paljonko rahaa SPR tekee teidän verellänne? Ei ole ihme, että SPR:n työntekijät kulkevat lentokoneissakin bisnesluokassa.
Ja se on taivaan tosi, että Tampereen kirppareilla on kalliit hinnat. Mutta tämä on Tampere eikä mikään hiton Huittinen tai vi*un Vammala. Et sinä varmaan saa samanlaista taloakaan Tampereelta maakuntien hinnoilla. Elämä on. - Kierrätykseen siis.
täti kirjoitti:
Tarkoitus on tosiaan edullisin hinnoin tyhjentää ylimääräisiä tavaroita, mutta tietysti pöytämaksut pitäisi kuitenkin saada takaisin...Voiko jossain myydä itsekin?Kaikissahan on VAIN kirpparin pitäjä keräämässä rahat.Ja kallista on sekin 100-150€/kk.30-36€/viikko tai 6 päivää.Ei kannata asiakkaalle myynti.
- LahjoittamisiksiMenee
Kierrätykseen siis. kirjoitti:
Voiko jossain myydä itsekin?Kaikissahan on VAIN kirpparin pitäjä keräämässä rahat.Ja kallista on sekin 100-150€/kk.30-36€/viikko tai 6 päivää.Ei kannata asiakkaalle myynti.
Joo ei niihin pöytävuokrahintoihin. Pitäisi olla aivan helvetisti täysin priimaa tavaraa, mitä viedä myyntiin ja saada kanssa kaikki myytyäkin. Sitten se olisi kannattavaa. Mutta kun sen priiman tavaran kanssa on se probleema, että kirppiksillä pyörii vitusti jengiä, jotka ei maksa mistään yli 4 euroa. Just tästä syystä sitä kamaa pitäisi olla paljon, että saa myyntiä. Myyntiä saadakseen pitäisi sitä pikkuhintakamaa olla enemmän kuin mitä sitä voi olla.
Paljon on roudattu tavaraa eestaas kämpän ja kirppispöytien väliä, ja homma mennyt pakkasen puolelle. Melkein kannattaa laittaa torille ilmoitusta tavaroistaan, niin ei tartte maksella mitään pöytävuokria ja provikoita. Paremmin siellä netissä tavara löytää ostajansa.
- Kirppis hullu
Yhdyn kirjoittajaan.Tampereen kirpputorit ovat kalliita ja ylhinnoiteltuja tavaran tai tuotteen kuntoon ja arvoon nähden.
Näissä asioissa ei edes päde lausuma" aina saa pyytää, hullu maksaa".
Radiokirppis on juuri sellainen, ammattimyyjien paikka ja Henkilökunta liki 99% aina kiukkuista, huutavaa ja komentelevaa, mutta miksi ei olisi? paikka vetää ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista mitäs siinä sietään "köyhiä ".
Suosittelen Lempäälän kirppiksia ja ajamana Tre keskusta alueelta huikan ulos.Laatu paranee ja hinnat kohdistuu oikeaan tavaraam.- vcxvcxvcxvcx
Ammattimyyjien paikka? Varsin pienet voitot työhön nähden. Etsiä vanha tavara, hinnoitella se ja kuljettaa kirpputoreille.
Aika vaikea on arvioida mikä on romua. Toinen voi etsiä juuri sellaista, jonka sinä luokittelet romuksi. Itse vien joskus tavaroita kirpputorille ja jos eivät mene siellä kaupaksi, heitän ne roskiin (en tosin parhaimpia tavaroita).
Uskon, että syy on yksinkertaisesti siinä, että ihmiset eivät osaa hinnoitella tavaroita oikein tai eivät halua luopua hevin tavaroistaan, joten haluavat ainakin hyvän hinnan niistä.
- huonot löydöt
Olen niiin samaa mieltä! Muutin Tampereelle vajaa vuosi sitten, olen tosi pettynyt kirpputoreihin täällä. Olin kuullut, että täällä olisi tosi hyvät kirpparit, tekee hyviä löytöjä ym.. Just joo.... Kirppareilla myydään hirveitä rääsyjä joiden hinta on yleensä aina yli 5 e, tai jos alle 5 e niin kyseessä on joku roskiin joutava yksilö.. Mieluummin ostan kaupasta täällä kaupasta vaatteet alennusmyynnistä uusina.
Muutin pohjoisemmasta, ja siellä oli samanlaiset pöytävuokrat kirppareilla kuin täällä, mutta vaatteet ja tavarat parempikuntoisia ja hinnat oli kohtuulliset. Eli eipä pöytävuokran suuruuskaan selitä tavaran huonoa hinta-laatu-suhdetta..- fghfdsgfdgdfgdgf
Itse olen käynyt Tampereella kirppiksellä ehkä 20-50 kertaa ja kerran olen löytänyt jotain ostettavaksi kelpaavaa halpaan hintaan. Pohjoisempaa olen kotoisin ja tavaraa löytyy todellakin paremmin ja järkevämpään hintaan.
Katselin yhdellä kirppiksellä johtoja, jotka maksavat kaupassa n. 5-8e. Olivat kirpputorilla suurinpiirtein saman hintaisia. Vaatteita en kirpputoreilta katso, koska mielestäni ne näyttävät yhtä surkeilta oikeastaan aina. Jonkun kalliin takin voisin ostaa jos löytäisin halvalla, mutta harvemmin sellaista on tuotu hyväkuntoisena myyntiin. Harva ostaa väärän kokoista ja epämieluisaa kallista ja hienoa takkia.
- Kohtuuhinnat
- hermiina Wilhelmina
http://www.kirpputorihaku.com/kirpputori/tampere
Kirpputorit ovat aikaa sitten menettäneet ideansa. Niissä myydään omia tunnearvoja; loppuun käytettynä ja rikkinäisinä tavaroina.
Samalla torilla voi sama tavara maksaa eri pöydissä 1 - 4 kertaista hintaa.
Fida Lähetystori ja Pelastus armeija ovat kalleimmat koska saavat tavaran ilmaiseksi.
http://www.kirpputorihaku.com/kirpputori/tampere/kierratyskeskus-hervanta Hervannan kierrätyskeskus on todella hyvä, siellä tavara kiertää ja hinnat kohdallaan.
Palvelu on asiallista ja todella HYVÄÄ.- refdsfds
Totta. Hyvä tavara myydään nykyään netissä ja kirpputoreille tuodaan lähinnä vain roskaa. Toki sieltä joskus voi jotain löytää ja siksi siellä kiertelen.
- omenapuu
Oletko käynyt Kangasalla kirpputori Tertuntorilla? Siellä on kirpputorin lisäksi välitysmyyntiä ja pieni uuden tavaran myyntihyllystö. Siellä on sopiva viikkohinta.
- reikäkauha
Kirpputori Tertuntori on osoitteessa Holvastintie 6 Kangasala. Kannattaa käydä.
- kirpparoijat
http://kirppikset.info
hyvä kokoomasivusto kirppareista ja tärkeintä: avoimessa verkossa, ei lärvikirjan tunnusten takana - ostoksillelietsuun
Hei
Kanattaa mennä hiukan kauemmaksi, Lielahteen työttömien kierrätys ja Nekalassa samanlainen. Lielahdessa on aivan ihana hekilökunta eikä Nekalassakaan ole moitteen sijaa. Lielahden hinnat ovat todella edulliset ja sinne pääsee bussilla ihan lähelle. - Nahkatakkia etsivä
Eihän se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa.
On tavaroita, joita ei kannata ostaa muuta kuin uutena. Mutta toi pöytävaraus on tosi hanurista, että se maksaa niin paljon. Ei kannata viedä myytäväksi, jos sitä tavaraa ei ole paljoa, ja sit sen tavaran on oltava viel sellasta, että se myös menee kaupaksi. Kyllä sen pitäis jonkin verran kannattaakin, eikä tuottaa tappiota.
Ja asiasta kolmanteen: Kirppiksiltä varastelevat ovat alinta pohjasakkaa, rottien alinta rotua! - EI KIRPPARIA ENÄÄN
kirpputoreilla kalliimat hinnat mitä tuote maksaa kaupassa !
ja ihmisillä kummallinen käsitys hinnoista kun 10v olleesta tavarasta pyydetään tämänpäivän uuden hinta !
eli ihmiset luulevat että tavaran hinta on noussut käytettäessä !
JÄRKYTTÄVÄÄ TÄNÄPÄIVÄNÄ !
HAEN KAUPASTA MIELUMIN UUDEN HALVEMMALLA - jjjh
uskon että kalliilla pöytävuokralla on vaikutusta myytävien tuotteiden hintoihin, täällä on todella törkykalliit viikkovuokrat pöydillä ja jos edes pöytävuokran saisi maksettua täytyy hintoja nostaa
- kirppisvierailija
Pitää paikkansa! Ei voi myydä parilla eurolla, kun myyjä maksaa pöydästä 40 euroa/viikko. Täytyy jotain voittoakin jäädä! Edullisimmat löydöt olen itse tehnyt kierrätyskeskuksissa Nekalassa ja Lielahdessa. Ja sitten kannattaa odotella UFFin euron päiviä. Myös Fidassa ja Pelastusarmeijassa on joskus alennusmyyntejä -50% kaikista tuotteista. Keskustan kirppikset ovat kalliita, esim. Hervannasta löytyy kaksi halpaa itsepalvelukirppistä: Jankan kirppis Hepolamminkadulla ja sitten Hervannan kirppis Ylioppilaankadulla. Hervannassa ovat myös Fida ja UFF.
- Nahkatakkia etsinyt
No nii. Se nahkatakki sit löytyi. PLT-kirppikseltä, musta, täysin ehjä, eikä kulumia. On kuin uusi ja hinta vain 5 euroa. Siis Löytö!
Niin, TI-aamupäivällä tein löydön, mutta olin mä jo ehtinyt etsiäkin.
Uudesta joutuisi pulittamaan yli 60-kertaista hintaa.
Kierrellessäni eri kirppiksiä, niin näkyi olevan 20 ekee ja 40 ekee takkeja, mut niist ei löytynyt oikeaa kokoa. Mä pieni ukko saatana, niin kokoa 48 lähdin etsimään. - cho-
Tavaroista en niinkään tiedä, mutta vaatteita tulee kirppareilta katseltua. Joku väitti että fida on kallis :O itse teen halvimmat löydöt juurikin sieltä. Viimeksi käteen jäi käyttämätön huppari (4e) trendikkäät farkut (ei käytön jälkiä, 5e) pari toppia (yht 3 e). UFFilta löytyy joskus hyviä vaatteita on kuitenkin kalliimpi kuin fida. Tammelan nurkilla oleva kaunotar ja kulkuri myös hyvä vaatekirppari, eikä mahdottoman kallis! vastapäätä sitä myös fida.
Itse en käy ollenkaan paikoissa jossa ihmiset itse maksavat pöydästään, sillä niissä usein kalleimmat hinnat ja huonolaatuisin tavara :/ - saaraaaltofanforeverXOXO
Olen työskennellyt yhdessä hyväntekeväisyysjärjestön kirpputorilla ja tuotteet hinnoiteltiin pomon antaman ohjeistuksen mukaan. Meidän työntekijöidenkin mielestämme hinnat olivat korkeita, vaikka laitoimme tuotteille yleensä alhaisimmat hinnat mitä oli sallittu laitettavan. Ja kyllä, asiakkailta tuli silloin tällöin moitteita hinnoista mutta pomomme mielestä asiakkaat olivat väärässä.
Tiettyä tavaraa tuli mm. kuolinpesien mukana niin paljon, että meidän työntekijöiden oli pakko viedä paljon hyväkuntoistakin tavaraa ja vaatteita roskikseen, koska myymälä tursusi jo ennestään kyseisiä tavaroita, hintoja ei voinut alentaa eikä varastoon saanut jättää mitään tavaraa odottamaan. Se harmitti todella paljon itseäni koska suuri osa roskikseen heittämistämme tavaroista oli kunnoltaan uudenveroisia, mutta muuta vaihtoehtoa ei todellakaan annettu.
Yksi syy, miksi hinnat ovat korkeat, johtuvat juuri siitä että tavaraa meni niin paljon roskiin ja roskien kuljetusmaksut olivat todella suuret (en voi kertoa julkisesti lukua tässä). Työntekijöistä suurin osa teki työtä Kelan maksamalla 9 euron päivärahalla eli työntekijöiden palkkauksesta hintojen ei luulisi johtuneen.
Pomo oli tottakai silminnähden hyvätuloinen, koska aivan uusinta mallia oleva auto, kännykkä jne.
Suosittelen teitä asiakkaat valittamaan ahkerasti hinnoista ja nimenomaan otatte yhteyttä vaikka paikan nettisivuilla tarjottuihin sähköpostiosoitteisiin, että viesti menee nimenomaan pomoille. Työntekijöille hinnoista kiukuttelu nimittäin ei asiaa muuta, sillä työntekijät eivät saa hinnoista päättää. - cattiakans
Tampereen Lielahden SPR on hyvä esimerkki siitä, millainen työpaikan ei pitäisi olla.
Onneton johto ja huono työ ilmapiiri.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063250Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391640Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus961488- 921399
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121198Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231029Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.52855