aarg...

Loth

MInusta on aika säälittävää kun ihmise t ovat nähneet sormusten herra elokuvat ja seuraavana päivänä julistautuvat faneiksi. Minun mielestä elokuva on säälittävä tekele.
Suurin osa ihmisistä ei edes ollut kuullut Sormusten herrasta tai tolkkienistä ennen kuin elokuva tuli!

Hävetkää peelo masterit!

6

384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höpötti

      minusta ei ole yhtään vähempää fani, jos on lukenut kirjan vasta elokuvan tuoman julkisuuden myötä. mitä pahaa siinä on? ja kai olet kuullut sellaisesta kuin rakkautta ensi silmäyksellä?:]

    • Dame Edna

      Nimenomaan! Ne rupeaa faneiks vaa koska niiden mielest maailman komeimmat näyttelijät on siinä elokuvassa. Mut ei sit esim tiedä mikä on Istari?
      Kaikki on just tollasii pinnallisii.

      • Musta Nuoli

        Pinnallisia ihmisiä ovat ne henkilöt jotka katsovat asiakseen nostaa itsensä muiden yläpuolelle. Sinä ehkä tiedät mitä (ei mikä) ovat Istari, mutta sinä et osaa kirjoittaa suomea oikein.

        Tällä periaatteella minä olen maailman syvällisin, koska olen lukenut kirjat kolmattakymmenettä kertaa, ja hyllystä löytyy Tolkienin tuotannon valtaosa sekä suomeksi että englanniksi.


      • Dame Edna
        Musta Nuoli kirjoitti:

        Pinnallisia ihmisiä ovat ne henkilöt jotka katsovat asiakseen nostaa itsensä muiden yläpuolelle. Sinä ehkä tiedät mitä (ei mikä) ovat Istari, mutta sinä et osaa kirjoittaa suomea oikein.

        Tällä periaatteella minä olen maailman syvällisin, koska olen lukenut kirjat kolmattakymmenettä kertaa, ja hyllystä löytyy Tolkienin tuotannon valtaosa sekä suomeksi että englanniksi.

        So what? Minulla onkin lukihöiriö niin en osaa kirjottaa suomea oikein. Eikä kirjoitustaito liity mitenkään minun viisauteeni. Pöhkö!


    • Galabriel

      minä itse olen lukenut Silmarillionin,Seppä ja Satumaa-kirjan,Maamies ja Lohikäärme-kirjan,Hobitti,eli sinne ja takaisin-kirjan ja Kuniinkaan Paluun!!
      Todellinen fanius lähti minulla käyntiin Kuniinkaan Paluu-kirjan jälkeen.Lisäksi Hobitti teki minusta fanin!! oikeastaan olen enemmänkin Tolkien-fani..


      mutta niiden elokuvien jälkeen miljoonat ihmiset ovat ihastuneet tarinaan!! ja sehän on sama asia kuin olisi Tolkien-fani,sillä Keski-Maa on Tolkienin luoma,ja koko tarinan juonikin!!


      Revi siitä...

    • Evenstar

      Juu mä en oo peelo-masteri enkä häpeä mitään. Mä oon lukenut Kirjan, Roverandomin, Maamies ja Lohikäärme ja Hobitin ja sitten se joku Satumaa hommeli. Ennen elokuvaa. Silmarillionia luen tällä hetkellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2810
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2030
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1543
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      989
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe