aarg...

Loth

MInusta on aika säälittävää kun ihmise t ovat nähneet sormusten herra elokuvat ja seuraavana päivänä julistautuvat faneiksi. Minun mielestä elokuva on säälittävä tekele.
Suurin osa ihmisistä ei edes ollut kuullut Sormusten herrasta tai tolkkienistä ennen kuin elokuva tuli!

Hävetkää peelo masterit!

6

392

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höpötti

minusta ei ole yhtään vähempää fani, jos on lukenut kirjan vasta elokuvan tuoman julkisuuden myötä. mitä pahaa siinä on? ja kai olet kuullut sellaisesta kuin rakkautta ensi silmäyksellä?:]

• Dame Edna

Nimenomaan! Ne rupeaa faneiks vaa koska niiden mielest maailman komeimmat näyttelijät on siinä elokuvassa. Mut ei sit esim tiedä mikä on Istari?
      Kaikki on just tollasii pinnallisii.

• Musta Nuoli

Pinnallisia ihmisiä ovat ne henkilöt jotka katsovat asiakseen nostaa itsensä muiden yläpuolelle. Sinä ehkä tiedät mitä (ei mikä) ovat Istari, mutta sinä et osaa kirjoittaa suomea oikein.

Tällä periaatteella minä olen maailman syvällisin, koska olen lukenut kirjat kolmattakymmenettä kertaa, ja hyllystä löytyy Tolkienin tuotannon valtaosa sekä suomeksi että englanniksi.

• Dame Edna
        Musta Nuoli kirjoitti:

Pinnallisia ihmisiä ovat ne henkilöt jotka katsovat asiakseen nostaa itsensä muiden yläpuolelle. Sinä ehkä tiedät mitä (ei mikä) ovat Istari, mutta sinä et osaa kirjoittaa suomea oikein.

Tällä periaatteella minä olen maailman syvällisin, koska olen lukenut kirjat kolmattakymmenettä kertaa, ja hyllystä löytyy Tolkienin tuotannon valtaosa sekä suomeksi että englanniksi.

So what? Minulla onkin lukihöiriö niin en osaa kirjottaa suomea oikein. Eikä kirjoitustaito liity mitenkään minun viisauteeni. Pöhkö!

• Galabriel

minä itse olen lukenut Silmarillionin,Seppä ja Satumaa-kirjan,Maamies ja Lohikäärme-kirjan,Hobitti,eli sinne ja takaisin-kirjan ja Kuniinkaan Paluun!!
      Todellinen fanius lähti minulla käyntiin Kuniinkaan Paluu-kirjan jälkeen.Lisäksi Hobitti teki minusta fanin!! oikeastaan olen enemmänkin Tolkien-fani..

mutta niiden elokuvien jälkeen miljoonat ihmiset ovat ihastuneet tarinaan!! ja sehän on sama asia kuin olisi Tolkien-fani,sillä Keski-Maa on Tolkienin luoma,ja koko tarinan juonikin!!

Revi siitä...

• Evenstar

Juu mä en oo peelo-masteri enkä häpeä mitään. Mä oon lukenut Kirjan, Roverandomin, Maamies ja Lohikäärme ja Hobitin ja sitten se joku Satumaa hommeli. Ennen elokuvaa. Silmarillionia luen tällä hetkellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      106
      2449
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      106
      1912
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      16
      1804
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      99
      1457
    5. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      192
      1432
    6. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1375
    7. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      133
      975
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      57
      957
    9. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      125
      948
    10. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      946
    Aihe