Yhteiskuntakelvollisia?, Lihavia, amispellejä, urheilijota, raiskaajia vai taviksia?
Minkälaisia lapsia on tullut tehtyä?
37
443
Vastaukset
Mimmonen alotus ):
Jokaisella on tullu tehtyä varmasti rakkaita lapsia:)))- -nainen-
Maailman parhaita, kaikki kolme :)
Terveisiä vain heille ulkomailta, t. -äiti- - ...................
lapsia on tullut tehtyä:)
- viivi-amaldiina
työtä pelkäämättömiä, huolehtivia lapsia.
poika rakennusalan yrittäjä, töitä on lamasta huolimatta.
tytär liikunnanohjaaja, nyt sh-koulussa. lapsia molemmilla.
mitä sitte!!??
- HTZA
Teini-iästä alkaen ovat aina kertoneet satuja ja minä olen aina uskonut.
Äitinsä sitten minulle aina nauroivat.
Mutta kyllä minusta tuntui uskottavalta että hormoonit saavat aikaan löysän vatsan ja yöksi tarvittiin tampooneja.
Ja kasvavan pojan , tuota..elin vaati suojaa, ettei yöllä hinkkaudu, silleen.. - kawe
ehdin saada aikaiseksi, kaksi yrittäjää joiden puolisoina jumppari ja liikunnanopettaja.
kaksi pikku poikaa yksi tulossa lisää.
Kovin rakkaita ovat........... - deeku!
Kassi-Alma ja Volvo-Markkanen.
- mulle ..
pelkkä Nolla = 0.
.
- henri|
oikiasti mittään tehtyä, siinä ne tuli kylkiäisinä.
- Minämaalta
tekivät mitä tahansa.
- RIMMIR
Aivan yhtä rakkaita kuin Sinullakin. Ainahan omat lapset ovat niitä joita yrittää suojella maailman pahuudelta. Sain kaksi lasta jotka yrittävät pärjätä tässä kovassa kilpailumaailmassa parhainmiten. Rakastan heitä, parasta maailmassa mitä tapahtui, vaikka molemmat syntyivät ennekuin olin 19 v. ja luulen että hekin kunnioittavat ja pitävät minusta äitinä pyyteettömästi. Ainahan heitä ei ole voinut opastaa parhain tavoin.
Yritän kuitenkin parhaani.... - en yhtään vaan
hymyn huulilleni.
poika ammatissa, hoitaa asiansa, tytär kirjoittaa nyt tänä syksynä, siis ollaan niin pitkällä, että kirjoittaa!!
Mieskin vielä vierellä, siis hittoon turhat vaikerrukset! Hyvähän tässä on olla :))- fdswri
nyt vasta kirjoittaa...monennellako luokalla oppi, vaiko ihan eskarissa jo...
;D - t.l.
fdswri kirjoitti:
nyt vasta kirjoittaa...monennellako luokalla oppi, vaiko ihan eskarissa jo...
;DVaikka ei mulle kuulukkaan. Ei sitä tarvii kovinkaan myöhään "iltatähteä tehdä", kun tällä palstalla on. Omanikin kirjoittaisi tänä keväänä, jos olisi valinnut lukion. Nelikymppinen olin omani syntyessä, mutta tällä hetkellä viisikymmentä vuotias olisi ollut vasta 32 vuotias tähtensä saatuaan :)
vanhoja jo, mutta olivat he pikkusiakin joskus ja ihania..
- uk-ko
Tein mielestäni ihan normilapsia, sellasia pieniä ja pehmosia vauvoja. Nyt kattelen ällistyneenä, kuinka niistä on kasvanut tuollaisia hippejä...
Asensin mielestäni ihan oikeat ajatukset niiden päähän, mutta en tiedä kävikö mulla kuitenkin joku kämmi, kun osa mun asentamista ajatuksista on korvautunut niiden ihan itse generoimilla aatoksilla.
Taidan rakastaa niitä siitäkin syystä.- Heikunkeikku
Huomenta täältä auringosta, äh eiku..Vaasasta.
Kivan vastauksen kirjotit. Täälä sama juttu, semmoset pienet, pehmoiset vauvat pötkähytin pihalle. Ja ah, miten hyväntuoksuisia :) Minusta vauvat tuoksuvat ihanalta.
Minä yritin asennella niiden päähän kauhian paljon semmosta tilpehööriä, että olis joka asiaan edes jotakin evästä matkas. Helpompi rakentaa vaikkapa pöytä, jos on edes muutama naula kouras ja vasara.
Taidan rakastaa minäkin omia lapsiani. Enkä paljo valehtele, jos väitän, että niille olen sika-tärkeä immeinen.
- kivellä.istuja
Semmoset joita ei ole kenelläkään muulla. Hyvin rakkaita minulle.
- Enkeli-trio
ja rakkai.
Mut noi lastelapset vast ihanii oh.
Jos mää olisin sen tiänny,ni mää olsin net ens tehny : ) Mun on melkein kaksoisolento, paitsi tummempi painos.
- HamiNtku
Mun poika 19v ja se pitää mut virkeänä. Nyt hän kirjoittaa ja etenee hissukseen iltalukiossa, onneksi on siellä pysynyt kun lähti päivälukiosta litomaan. Monella mun ikäsellä on jo lapsenlapsia, ihan ok, mutta onneksi ei ole vielä mulla kun haluan mennä, matkustella ja touhuta. Poika on hauska tyyppi, mutta onhan se kyllä 14-18 v kusettanut äitiä minkä kerkesi. Nyt on jo aikuistumisen piirteitä havaittavissa ja jopa ajoittain empatiaa äitiä kohtaan.
HamiNtku kirjoitti:
Mun poika 19v ja se pitää mut virkeänä. Nyt hän kirjoittaa ja etenee hissukseen iltalukiossa, onneksi on siellä pysynyt kun lähti päivälukiosta litomaan. Monella mun ikäsellä on jo lapsenlapsia, ihan ok, mutta onneksi ei ole vielä mulla kun haluan mennä, matkustella ja touhuta. Poika on hauska tyyppi, mutta onhan se kyllä 14-18 v kusettanut äitiä minkä kerkesi. Nyt on jo aikuistumisen piirteitä havaittavissa ja jopa ajoittain empatiaa äitiä kohtaan.
Iltalukion munkin kävi. Siellä voi edetä omaan tahtiin ja onnistuu perheellisiltä tai työssäkäyviltä paremmin kuin päivälukio.
- Pirre*
tyttärestäsi saman mittainen, - pituusmitasta on kyse :)
- mummu ja menot
HamiNtku kirjoitti:
Mitä ihmettä. Sinulla halu mennä, matkustaa ja touhuta, niin minullakin ja minä olen mummu.
Eihän mummuna olo mitään menojasi estä. Pirre* kirjoitti:
tyttärestäsi saman mittainen, - pituusmitasta on kyse :)
Noin viisi senttiä pitempi, muttei sitä paljon huomaa.
- tekemättä.
Olin kai tarkkaamaton piirustus-, ja askartelutunneilla.
. - xxxyy
Omia ovat.
- 53-v savolaisakka
Täysin samoista tarpeista tehty (vai liekö tarpeet pilaanuneet 5 vuodessa). Yhtä helppoja hyväntuoksuisia pullukoita vauvana. Vanhemmasta tuli työtätekevä, 2 lasta synnyttänyt kaikin puolin ns. kunnon kansalainen. Ehkä pikkuisen liikaakin perfektionisti.
Nuoremmasta tuli taivaarannan maalari, alkoholisti ja narkkari.
Mutta yhtä rakkkaita minulle ovat, toisilleen myös. - xxxyyy
53-v savolaisakka kirjoitti:
Täysin samoista tarpeista tehty (vai liekö tarpeet pilaanuneet 5 vuodessa). Yhtä helppoja hyväntuoksuisia pullukoita vauvana. Vanhemmasta tuli työtätekevä, 2 lasta synnyttänyt kaikin puolin ns. kunnon kansalainen. Ehkä pikkuisen liikaakin perfektionisti.
Nuoremmasta tuli taivaarannan maalari, alkoholisti ja narkkari.
Mutta yhtä rakkkaita minulle ovat, toisilleen myös.Juu. En yhtään hyväksy tuota aloituksen kolmen markan inssi-tyyliä missä lapset nähdään joinakin aikuisten rakennussarjana.
Ihan kuten minä en ole mikään vanhempieni projekti, minunkin lapseni ovat itsenäisiä ihmisiä, tekevät elämäänsä koskevat päätökset itse omasta halustaan eivätkä minun mielikseni. Tietysti olen hyvilläni siitä että minut isäkseen tunnustavat, minusta tykkäävät ja ehkä jopa salaa rakastavat.
- mitä kukin arvostaa
Kaksihan niitä on saatu. Molemmista onneksi tuli, hyvin sosiaalisia, solidaarisia ja empaattisia ja näistä asioista olen heistä enempi ylpeä, kuin koulusaavutuksista, vaikka niitä löytyy.
Kahden lapsen mummukin olen. on tullut lapsista. Ihan kelvollisia. Kunnollisiakin. Olen siis onnistunut hyvin. Tai siis...olen onnekas
- tietämätön poika
Mikä on amispelle?
- Eräs tavallinen nainen
kun kysyit. Aloittaja tuossa haluaa osoittaa paremmuuttaan ja käyttää tuommosta halventavaa sanaa ammattikouluopiskelijoista ja valmistuneista. Todella typerää. Kun on kyseessä tämä paljon uusia ja typeriäkin aloituksia tehtaileva turhautunut ihminen, ei voi muuta vaatiakaan!
Luulee olevansa jotenkin "parempi" kansalainen. Kattia kanssa!! - Enkeli-trio
lapselliselt ihmiselt.
- t.l.
Kaksi miestä ja kaksi naista, vaan ittelle ovat aina lapsia lapsineen.
- susa51
Tuli tehtyä ja kaksi kappaletta.
Kummatkin vielä opiskelijoita ja perheettömiä.
Kovin ovat rakkaita meille vanhemmille.
On sitten amiksen käynyt tai lukion, paras että se on itselleen sopivin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34888201 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12571Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692348- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161542Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91391- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227