Yritin katsoa kotikatua, mutta ei voi mitään; enää ei voi. Pilattu koko sarja. eikä katsonut kotona muutkaan. Harmi että kadotettu entisajan tunnelma.
Voi itku,
14
846
Vastaukset
- ihan per...
Torkuin tosin suuren osan eilisestä, torstaina ei katsottu ollenkaan mutta eipä jäänyt harmittamaan. Pilattu mikä pilattu, jopa Salkkarit on parempi.
- lirva
Kotikatu ei ole enää entisensä.
Mitä kummaa siellä tekevät ne nuoret lakiopinnon alkajat, ei hajuakaan.
Ja Pertin hösäämiset sen vauvansa kanssa.
Kyllä nyt kaikki menee aivan överiksi, joutaa lopettaa koko sarja, ei enää kiinnosta.
Itse en katsele sitä enää. - Kotikatu, aikansa elänyt
Voi jessus minkälaiseksi sarja on mennyt.
Piti ihan kesken katsomisen tulla kirjoittamaan kun ällötti niin pirusti.
Kirjoittakaa nyt ensiki ulos sarjasta se P. Mäkimaa kun ei sille ole enää kunnollista roolia.
Sehän on pellen roolissa tätä nykyä.
- Liquorice
Juu, Salkkarit vetää nykyisin ohi mennen tullen.
Ennen Kotikatu oli ihanaa katsottavaa, nykyisin aivan säälittävää yliyrittämistä. Mitään ei tapahdu ja vanhat näyttelijät poistuvat ja otetaan uusia, osaamattomia tilalle.
Ei kestä katsoa. - Enpä ..
usko, että nuoriso silti alkaa tätä tiiraamaan, vaikka melkein kaikki entiset, aikuiset on häivytetty, ja jäljellä on vain juustoa kamuineen.
En tiedä, Partasen emännän ruo'an tyrkytys siansaksallaan on tosi ärsyttävää.
No, eipä tuota muista edes katsoa, jääköön muistojen unholaan, en kaipaa.
. - vaasasta
Yritettiin taas miehen kanssa ruveta seuraamaan Kotikatua, mutta ei kertakaikkiaan voinut. Itte Mäkimaastakin tehty ihan typerä nuorisohahmo. Mitä sillä opiskelijaporukalla siellä muutenkaan tehdään, entiset hahmot uudelleen pääosiin eikä mitään yleisön kalastelua nuorisojoukolla, ei ne Salatuista elämistä vaihda viikonlopun iltojen sarjoihin, ne bailaa silloin.
- 3-kymppinen nainen
Se joskus ihmetyttää, ettei esim. Eevalla ole ystäviä, vaikka on menevä nainen. Lena Meriläinen on yksi parhaista näyttelijöistä tai ainakin sitä katsoo mielellään. Samoin Pertin ja sen nuoren assarin keskustelua.
Mua piristää nuorison katsominen. Se on aika totuudenmukaistakin kuvausta.- Ex-katsoja M-33
Olen seurannut sarjaa alusta saakka, mutta nyt kyllä loppui katsominen. Minkä ihmeen takia Kotikadusta on pitänyt tehdä nykyajan tusinaviihdettä. Miksi sarjasta piti väkisin vääntää joku "salkkarit kakkonen"? Sulevi Peltosen hyllyttäminen oli todella typerää. Ei voi kun ihmetellä mkitä tekiöiden päässä oikein liikkuu :(
- ...
Ex-katsoja M-33 kirjoitti:
Olen seurannut sarjaa alusta saakka, mutta nyt kyllä loppui katsominen. Minkä ihmeen takia Kotikadusta on pitänyt tehdä nykyajan tusinaviihdettä. Miksi sarjasta piti väkisin vääntää joku "salkkarit kakkonen"? Sulevi Peltosen hyllyttäminen oli todella typerää. Ei voi kun ihmetellä mkitä tekiöiden päässä oikein liikkuu :(
Eikai se nyt hyllyttämistä ole, jos Sulevi Peltola sairastuu? Mitä tekijät sille voivat? Eivät yhtään mitään.
- nuorisoa ..
värvätty paikalle, kellään ei yhtään ylikiloa? Siltäkö nuoriso kaupungilla näyttää?
Haloo, onko niin epäsopivaa, rumaako?
Entiset ystävät kipattu roskikseen, vai mihin ovat joutuneet.
Uusista ei ole kamuiksi, ainakaan minulle.
.
- Tästä poikki
Miksi Kotikadusta ei löydä enää yhtäkään normaalia ihmissuhdettaAliarvioiko käsikirjoittaja katsojat niin,että saa syöttää heille pelkkää soopaa.Pelkäsinkin tätä,kun hän ruudussa lupasi muuttaa sarjan henkeä.Luuleeko hän todella,että kaikki haluavat polkea alas perinteiset arvot.Eikö hän huomaa,että yhä vielä on fiksua nuorisoa ja onnellidia liittoja ja rikasta vanhuutta eläviä ihmisiä.Voisiko mitenkään saada ne entiset käsikirjoittajat töihin.Tällaisena ei sarjaa onneksi tarvitse enää katsoa.
- exkotikatu
Juuri päättynyt jakso oli kyllä floppien floppi. Kotikatu on totaalisesti raiskattu. Ammattinäyttelijöiden osuus on nykyisin varmasti alle 50 prosenttia. Tuottaja on leikannut kustannuksia dramaattisesti ja hankkinut nuoria amatööri näyttelijöitä. Ilmeisesti myös käsikirjoittajat ovat vaihtuneet? Totuus kuitenkin on se, että halvalla ei saa hyvää. Lopettakaa koko ohjelma, että jää edes hyvät muistot laadukkaasta kotimaisesta sarjasta.
- Aina Kasonut
Olen katsonut jokaikisen jakson alusta lähtien ja nyt taidan lopettaa, ihan huonoksi on mennyt, ikävä vanhoja aikoja.
- Jussi,02
Aina Kasonut kirjoitti:
Olen katsonut jokaikisen jakson alusta lähtien ja nyt taidan lopettaa, ihan huonoksi on mennyt, ikävä vanhoja aikoja.
Alusta asti kaikki jaksot katsoneena en voi kuin ihmetellä miten hyvä sarja pilattiin kertaheitolla. Juonikuviot nykyään täysin heppoisia, henkilöhahmot samaten. Kaikki kai loppuu aikanaan, mutt sääli silti hyvää sarjaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762514Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2812208Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1371176Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58983- 70888
- 72854
- 106808
- 65807
- 71805
- 54794