Nimeä alle

31

337

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juttu näin aamu unisena lukea...pitänee siirtää illemmaksi tuo juttu...

      • kunhan tälläät nimes alle!;)


      • a-v kirjoitti:

        kunhan tälläät nimes alle!;)

        lukea, kävin kuittaamassa sinne jonkun nimen;)


    • TheEagles

      nimeni siis... ;-)

      • Aina kannattaa panna hyvän asian puolesta;)


    • Alko lukko, aikalukko, nopeuden rajoitin , kuskin rajoitin, rekisterikilvet neljään suuntaan, kuskien katsastus kakskertaa vuodessa ja pyörille ylimääräinen vero kaikesta nopeudesta mikä menee yli 150km!

      Moottoripyörät on helvetistä.

      Moottoripyörien ei olisi ikinä pitänyt syntyä.

      Kaikki muureille vastustamaan kulkuneuvoja jotka ovat isompia 50kuutioo ja kulkevat kovenpaa kuin 45km/h.

      • a-v

        sanaton..


      • a-v kirjoitti:

        sanaton..

        se ole aika poikkeuksellista, siis tuo sanattomuus?

        Näin henkilökaohtaisella tasolla vajavainen kokemus naispuolisesta kanssaeläjästä ei todista mikään sen puolesta että nainen olisi sanaton. Tai edes hiljaa.

        http://www.youtube.com/watch?v=QE-o9OQJswY&feature=fvw


      • bar.sinistra kirjoitti:

        se ole aika poikkeuksellista, siis tuo sanattomuus?

        Näin henkilökaohtaisella tasolla vajavainen kokemus naispuolisesta kanssaeläjästä ei todista mikään sen puolesta että nainen olisi sanaton. Tai edes hiljaa.

        http://www.youtube.com/watch?v=QE-o9OQJswY&feature=fvw

        että nauti siitä;)


    • kysymys että

      onko näillä adresseilla mitään painoa loppupeleissä tai siis onko joku asia saatu läpi näillä nettiadresseilla?
      Jos on niin joku esimerkki olisi hyvä. :)

      • lähetetään aikanaan eteenpäin, toivotaan et niillä on vaikutusta.

        Mä kerron esimerkin elävästä (katsastus)elämästä;
        Mun mopo on uitettu. Ensin Amerikasta Belgiaan ja sitte Suomeen. Se piti rekisteröintikatsastaa. Hinta 170,-.. pyörää ei tarvinnu ottaa edes peräkärrystä alas, jätkä vähän mittaili tyyliin "ei se nyt niin nuukaa ole".. tätä mä kutsuisin jo rahastukseksi. Sitäpaitsi vähän kovempi ääni on turvallisuustekijä. Joku aika sitte yhden tutun päälle peruutettiin liikennevaloissa, sillä oli allaan uusi ja hiljainen pyörä.. monta kertaa se on nähty et meitä ei huomata ellei ääntä lähde tarpeeksi.


    • A A

      kaikki katsastaa.Mopot ja polkupyörät kanssa.Monesti näkee huonokuntoisia fillareita.Ja turvavyö pakolliseksi moottoripyöriinkin.

      • ja yökypärä käyttöön ettei loukkaa päätään jos tipahtaa sängystä..;)


    • älykääpiö.

      moottoripyöräilyn rattaisiin pitää laittaa kapuloita mahdollisimman paljon.

      mm. motoristit pitäisi katsastaa psykiatrin toimesta.

      • oma psyykkesi kun oot noin ahdasmielinen..


      • Kotka;)
        a-v kirjoitti:

        oma psyykkesi kun oot noin ahdasmielinen..

        tehdä diagnoosi...ja aina sama....hullu... ,-DDDDDDDDDDDDDDDD


    • puskajuice

      voi föraa miten klesal pappatunan tyngällä vaan ja sit pillataan ku klabbit on sököt ja klobo tohjona?

      mä diggaan et apparaatit on kondiksessa, mikset sä?

    • mutta sitten luin tuon adressin tekstin. Noloa uhoamista tyyliin "kyllä mää tiiän paremmin mun pyörän kunnon ku joku katsastusmies".

      • vaan raaka totuus siitä ettei kukaan halua ajaa paskakuntoisella prätkällä koska siinä voi lähtee henki. Joten mopot pidetään kunnossa.
        Auton kanssa on ihan toinen juttu.

        Ja jos luit ton mun jutun rekisteröintikatsastuksesta.. sen saman syynin olis pystyny tekeen kuka hyvänsä marttakerhon sokea kunniajäsen. Ja paljon halvemmalla.


      • QuietPlace
        a-v kirjoitti:

        vaan raaka totuus siitä ettei kukaan halua ajaa paskakuntoisella prätkällä koska siinä voi lähtee henki. Joten mopot pidetään kunnossa.
        Auton kanssa on ihan toinen juttu.

        Ja jos luit ton mun jutun rekisteröintikatsastuksesta.. sen saman syynin olis pystyny tekeen kuka hyvänsä marttakerhon sokea kunniajäsen. Ja paljon halvemmalla.

        joku todella olla sitä mieltä, että mopo on kunnossa kun se on katsastettu ;))))))
        Aika lapsenuskoisia olette;))


      • a-v kirjoitti:

        vaan raaka totuus siitä ettei kukaan halua ajaa paskakuntoisella prätkällä koska siinä voi lähtee henki. Joten mopot pidetään kunnossa.
        Auton kanssa on ihan toinen juttu.

        Ja jos luit ton mun jutun rekisteröintikatsastuksesta.. sen saman syynin olis pystyny tekeen kuka hyvänsä marttakerhon sokea kunniajäsen. Ja paljon halvemmalla.

        on maahantuodun auton kanssa ollut. Loppujen lopuksi merkin ystävällinen maahantuoja lähetti sähköpostin tehtaalle ja sai sieltä tuon nimenomaisen autoyksilön jonkin hiton merkki/malli/laji/viitekehys -koodin, jolla ei ole mitään tekemistä minkään katsastettavan asian kanssa. Kunhan pomppuuttavat näitä, että kertovat muille, ettei kukaan toisi itse värkkejä maahan.

        Katsastusmies löysi kuitenkin arkistoistaan tiedon siitä, missä kohtaa autoa tuo valmistusnumero piilee, joten niillä oli varmasti ihan tarkka tieto kaikesta muustakin.

        Mitä helvettiä ne muuten tunkee nuohoomaan ihmisten savupiippuja joka vuosi? Kyllähän ne piiput pietään itte kunnossa. Eihän sitä kukaan tukkosen piipun kanssa, henkihä siitä lähtee.....


    • motoristeja kuritetaan jo verotuksella ihan tarpeeksi. moinen byrokraattinen harveløinti on ihan turhaa. muuten oon sita mielta, etta kovameteliset pyørat on aika ikavia kaupungin kaduilla. semmoiset talontaristajat mista on vaimennin poissa. tassakin kadulla niita kulkee, mutta kun liivissa lukee bandidos ja niiden kerhotalo on tuossa naapurikorttelissa niin kielibasa jurputtaa itsekseen :-)

      • joku raja se on metelissäkin.

        Ja joskus on, niinku sanoit, ihan perskeleen paljon turvallisempaa jurputtaa itekseen;)


      • a-v kirjoitti:

        joku raja se on metelissäkin.

        Ja joskus on, niinku sanoit, ihan perskeleen paljon turvallisempaa jurputtaa itekseen;)

        yhtalailla jurpututtaa kyykkypyørat mitka pitaa tuota katua kiihdytyssuorana. ja tuunatut teiniautot kuskilla superlisenssi. on se kylla janna miten sita alkaa pikkuhiljaa jurputtamaan ihan kaikista asioista..

        leppoisaa jurpututonta iltaa :-)


      • Ben_Sjatkel
        kielibasa kirjoitti:

        yhtalailla jurpututtaa kyykkypyørat mitka pitaa tuota katua kiihdytyssuorana. ja tuunatut teiniautot kuskilla superlisenssi. on se kylla janna miten sita alkaa pikkuhiljaa jurputtamaan ihan kaikista asioista..

        leppoisaa jurpututonta iltaa :-)

        Knallertia ei tarvi katsastaa Tanskaassa, eihän? Vai onko siellä vielä niitä?
        Knallert on sitten mukava ajoneuvo, onkos sulla sellaista?

        bngt


    • OltsuOlen

      En ymmärtäny "yskää", ni oli helppo laittaa mimmari omalla :)

      • Vähät siitä, pääasia et laitoit;)


    • Hyvän asian puolesta,Moottoripyörä rulex

    • ..on hyvä idea, saataisiin ne mölytoosat kuriin. Tuntuu että osa motoristeista on tahallaan säätänyt pakoputkensa äänekkääksi.

      • a-v itte

        niistä otetaan huilut pois..


    • Motoristi- kuski honda

      Aina laitan tälläseen.T:H.k

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3229
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1743
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1285
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1253
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      821
    Aihe