Nyt pitäis varmaan nauraa.....

LaardiBee

18

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miten se poukkoileekaan. esim. oma suosikki verimakkara; gorbatshovin aikaan sen hinta oli jamptisti 20 mk per kilo. nyt tilaan sita keniasta koska kotimaan hinta on 8 euroa kilosta! ja onhan siina nyt ero onko verimakkara (blud wurst) venalaista vai kenialaista. ei millaan pahalla keniaa kohtaan. vaan turhan sitkeeta on.

    • MuisQuuuuu

      Todellakin kohdallaan noi hinnat...ainakin, jos kauppiailta ja keskusliikkeiltä asiaa vienosti tiedustellaan.


      Toinen iltapäivälehdistön uutinen kosketti mua myöskin syvästi..Uutinen miehille...Vai pitäisikö sanoa "kultaiset neuvot"..Lehdessä annettiin läjä tibbejä..joilla mies voi erottaa saako nainen oikian orgasmin, vai huijaako..tuo kavala otus...;o)...

      • veera16

        Se on vitun vanha. Ja silti se yrittää olla joku, hyi sentään! Ja mä olen aivan varma, et se vittuilee puskista! Koska huuhaa on sen elämä evvek..


      • MuisQuuuuu
        veera16 kirjoitti:

        Se on vitun vanha. Ja silti se yrittää olla joku, hyi sentään! Ja mä olen aivan varma, et se vittuilee puskista! Koska huuhaa on sen elämä evvek..

        Laardi on älykäs..että joskus myöskin hyvin teräväkielinen mies..Ikä ei tee hänestä inhottavaa..tai ei pidettyä..Laardi on onnellinen mies..Ja aivan varmasti Hänen arvonsa ovat muualla, kuin huuhaalla.. Veeruska..ikärasismi on anaalista..tiesithän sen..;o)...

        Mä olen tänään hyvin joviaali ja behneä..Pian..aivan pian kaikki mun lapseni ovat mamin tykönä :o)...


      • veera16 kirjoitti:

        Se on vitun vanha. Ja silti se yrittää olla joku, hyi sentään! Ja mä olen aivan varma, et se vittuilee puskista! Koska huuhaa on sen elämä evvek..

        suomenkielen sanavarastosi ei kävisi niin yksitoikkoiseksi voinet käyttää näitä lainasanoja välillä.
        Puta (huora), espanja
        2. Porco dio (sikajumala), italia
        3. Pizdá (vittu), venäjä
        4. Foutre (vittu), ranska
        5. Yamòto (vitut), kreikka
        6. Caralho (kulli), portugali


      • veera16
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Laardi on älykäs..että joskus myöskin hyvin teräväkielinen mies..Ikä ei tee hänestä inhottavaa..tai ei pidettyä..Laardi on onnellinen mies..Ja aivan varmasti Hänen arvonsa ovat muualla, kuin huuhaalla.. Veeruska..ikärasismi on anaalista..tiesithän sen..;o)...

        Mä olen tänään hyvin joviaali ja behneä..Pian..aivan pian kaikki mun lapseni ovat mamin tykönä :o)...

        Onnelliset vanhat mun isoisän ikäiset tänne tuskin edes viitsii kirjoitella ja laittaa jotain juutuubilinkkejä! Ja aina kun vilkasee huuhaata ni laardi on negatiivinen kuin olla ja voi, säälin sitä..


        Ja mä en ole sun rakas..


      • veera16
        bar.sinistra kirjoitti:

        suomenkielen sanavarastosi ei kävisi niin yksitoikkoiseksi voinet käyttää näitä lainasanoja välillä.
        Puta (huora), espanja
        2. Porco dio (sikajumala), italia
        3. Pizdá (vittu), venäjä
        4. Foutre (vittu), ranska
        5. Yamòto (vitut), kreikka
        6. Caralho (kulli), portugali

        :))


      • hyi
        veera16 kirjoitti:

        Onnelliset vanhat mun isoisän ikäiset tänne tuskin edes viitsii kirjoitella ja laittaa jotain juutuubilinkkejä! Ja aina kun vilkasee huuhaata ni laardi on negatiivinen kuin olla ja voi, säälin sitä..


        Ja mä en ole sun rakas..

        sä oot perseestä ja tyhmä kuin olla ja voi


      • MuisQuuuuu
        veera16 kirjoitti:

        Onnelliset vanhat mun isoisän ikäiset tänne tuskin edes viitsii kirjoitella ja laittaa jotain juutuubilinkkejä! Ja aina kun vilkasee huuhaata ni laardi on negatiivinen kuin olla ja voi, säälin sitä..


        Ja mä en ole sun rakas..

        Ja sentään huuhaalla olleilet..Aistin negatiivisuutta asenteessasi..Häpeetkö oleiluasi huuhaalla...?...


      • veera16 kirjoitti:

        Onnelliset vanhat mun isoisän ikäiset tänne tuskin edes viitsii kirjoitella ja laittaa jotain juutuubilinkkejä! Ja aina kun vilkasee huuhaata ni laardi on negatiivinen kuin olla ja voi, säälin sitä..


        Ja mä en ole sun rakas..

        sun isoisäs typerä hymy johtuu niistä lääkkeistä, joita se saa laitoksessa......

        Kuinka muuten sä viitsit kirjoitella ja laittaa jotain tuupilinkkejä tänne, kun se kerran on niin tyhmää?


      • veera16
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Ja sentään huuhaalla olleilet..Aistin negatiivisuutta asenteessasi..Häpeetkö oleiluasi huuhaalla...?...

        Mä provoon sua ja muitakin TYHMÄT :D


      • veera16
        LaardiBee kirjoitti:

        sun isoisäs typerä hymy johtuu niistä lääkkeistä, joita se saa laitoksessa......

        Kuinka muuten sä viitsit kirjoitella ja laittaa jotain tuupilinkkejä tänne, kun se kerran on niin tyhmää?

        :))


      • veera16
        veera16 kirjoitti:

        :))

        heehee..


      • MuisQuuuuu
        veera16 kirjoitti:

        Mä provoon sua ja muitakin TYHMÄT :D

        olla älykästä, jotta se puraisisi..tyhymä...;o)...

        Mutta..nyt olemme hakoteillä..aivan väärillä urilla..Laardin avauksesta. Joten, jos Sinulla ei ole ko asiaan mitään kommentoitavaa..Niin onnellista viikonloppua Sinulle..RAKAS...;o)...


      • yäk
        veera16 kirjoitti:

        Mä provoon sua ja muitakin TYHMÄT :D

        TYHMÄ tosokko et tajuu mitään


      • veera16
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        olla älykästä, jotta se puraisisi..tyhymä...;o)...

        Mutta..nyt olemme hakoteillä..aivan väärillä urilla..Laardin avauksesta. Joten, jos Sinulla ei ole ko asiaan mitään kommentoitavaa..Niin onnellista viikonloppua Sinulle..RAKAS...;o)...

        Sä olet ihan jees. Mäkin meen nyt saunaan. Koska loppuraskautena ei saa enää mennä. Sanottiiin neuvolassa!

        Kivaa viikonloppua sulle"rakas" :D


      • mitä väliä kuka
        veera16 kirjoitti:

        Sä olet ihan jees. Mäkin meen nyt saunaan. Koska loppuraskautena ei saa enää mennä. Sanottiiin neuvolassa!

        Kivaa viikonloppua sulle"rakas" :D

        sillä minä olen kyllä kuullut ihan toista tuosta loppuraskauden saunaan menemisestä ;)


    • Ne taas yrittääkin voi jee tätä vouhotusta ,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3229
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1743
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1285
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1253
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      821
    Aihe