Oiskohan jollain innokkuutta ostaa vhs leffoja ? Sopuhintaan tietysti :D Niitä on laatikollinen kertynyt varastoon! Monia hyviäkin leffoja on tullut ostettua kun ne aikoinaan ilmestyivät vhs:nä! Vai oisko jotain paikkaa/firmaa mikä ostaisi niitä ? En halua minnekään kirpparia ruveta pitämään!
Vhs
4
170
Vastaukset
- MÄ1988
tänne mitä leffoja olisi tarjolla ??
Free willy 2, Linnoitus, Taru Sormusten Herrasta 1-3, Coyote Ugly, Isku Mogadishuun, American pie 1, Van the man, A man apart, 8 Mile, Blue crush, Muumio 1 & 2, Armageddon, Tomb raider 1, Bad boys 1 & 2, Road trip, Mestarit 1-3, Ace ventura 2, Linnoitus, Hurjapäät 1-2, vertical limit, Star wars: Pimeä Uhka ja Kloonien hyökkäys, Lämäri 2, Con Air, Riddickin aikakirja, Resident evil 1 & 2, Kaava 51, Kolme kuningasta, X - Men 2, Hiiri jota ei saatu hengiltä, xXx, Flubber - Mailman mahtavin mönjä, Medusan verkko, Apinoiden planeetta ja Leijona kuningas!
Kaikki on alkuperäsissä koteloissa!
- keräilijämä
Divaria, kuten toi Porin Videodivari. EI niistä kyllä varmaan paljoa saa. Itse olen lahjoitellut tai tyyliin eurolla antanut, kun on tullut kerättyä dvd:nä tilalle. Sitten tulee tietty kuluja, jos asuu kauempana firmasta, joka haluaisi tuotteet ostaa.
- BXNMZXN
autotallikirppistä kotona ja yllätyksekseni kaikki vanhat VHS:t meni kuin kuumille kiville (mm. lasten piirretyt, toimintaleffat, hömppäleffat ja romanttiset leffat) . Hinnaksi laitoin 2.5.5 egee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017393
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?784903- 794799
- 1324218
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82998- 522629
- 402531
- 462186
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102181Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211810