Te olette maan suola.Mutta jos suola menettää makunsa,millä se saadaan suolaiseksi? Ei se kelpaa enää mihinkään:se heitetään menemään, ja ihmiset tallaavat sen jalkoihinsa."...Niin kuin suola antaa maun ruokaan,niin me ollaan maan suola..Evankeliumi on ilonsanoma,pidetään sitä esillä,jotta ihmiset ihmettelisivät mikä on toivomme,ja voimme vastata heille,että Jeesus Kristus on tie,totuus ja elämä.
Vastaukset 4
On se kun ei osallistu väitelyyn,ja laittaa sanaa,,niin ei tarvitse odottaa mitään kommentia,18 kertaa on vilkastu...niin toi paikka on mat.5:13...no siunausta veljille ja siskoille....Jeesus on tärkein kuitenki,ei oma eko..
- pehmpappa
toiset (enemmistö) ihmisistä kiinnostuu vain auttamattomasti - siis - liian myöhään:
http://video.google.com/videoplay?docid=-6590516484582845025#
Anteeksi etten ole huomannut viestiäsi ajemmin! Olet tärkeän asian huomioinut tuossa, jos suola käy mauttomaksi, niin miten se saadaan suolaiseksi? Evangeliumia pitää julistaa edelleen, sillä maailma on eksytyksiä täynnä. Valitettavasti tälläkin palstaal eksyttäjiä on, joten on ilo huomata että sinäkin kylvät uskon siementä tälle palstalle! Olet tärkeällä asialla, jatka rohkeesti vaan.
Siunausta sinulle!
Ps: Heitä S-postilla kuulumisia sieltä!Siunausta sinulle..olen niin monessa foorumissa mukana..ettei tänne jouda kirjoittamaan,,mutta laitetaan tännekin joskus siementä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 96841
- 82698
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki50624Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen31550Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.5511En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää42465- 40454
Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle17426- 44418
- 39409