Joko olet..?

kakkospaikka

Joko olet varannut lipun Karin Viimeiseen Pisaraan-konserttiin? Jos,niin millaisin odotuksin menet?

10

733

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Annu.

Ei ole täällä suunnalla ainuttakaan konserttia ja vaikka olisi, en menisi koska tämä on hänen huonoimman levynsä mukaan tehty konsertti. Muutamassa konsertissa olen aiemmin käynyt ja ovat olleet hyviä. Joulukonserttiakaan ei valitettavasti ole tällä suunnalla.

• pienimaa

Ymmärtäisi jo lopettaa.Juna meni jo

• lllllllll

Olen varannut lipun Euran konserttiin . Kerron kuulumisia kunhan olen käynyt. Uskon että en tule pettymään. .

• Itse olen varannut liput Raumalle.

Ja sanokoot mitä vaan, mutta itse olen pitänyt tästä Karin kantri levystä.

• ent sotilasrumpali

Onko orkesterin kokoonpano muuttunut? Kuka on rummuissa se tieto lähinnä kiinnostaa.

• Fanitar

lippuja saa Euraan? Satakunnan Kansa ei ole mainostanut koko konsrettia. Olen odottanut jotain infoa jostain, onko ihan paikallisuutisia???? Saakohan ovelta enää?

• lippu taskussa
        Fanitar kirjoitti:

lippuja saa Euraan? Satakunnan Kansa ei ole mainostanut koko konsrettia. Olen odottanut jotain infoa jostain, onko ihan paikallisuutisia???? Saakohan ovelta enää?

vähän hankalampi juttu tuo euraan lipun saaminen. Konsertin järjestää euran yrittäjät. Tällainen ilmoitus on ollut paikallislehdessä: varaukset tehdään maksamalla 1.10 mennessä 40-vuotisjuhlakonsertin tilille op 502301-251653 viitenumero 13, lisätietoina maksajan nimi ja lippujen kokonaismäärä. Liput lunastetaan Euran Urheilutalon aulasta ennen konsertin alkua.Väliajalla kahvi, joka sisältyy lipun hintaan. Lipun hinta 25 euroa.
        Sunnutai.11.10.2009 klo 17.30
        Varmasti jos lippuja jäljellä on , niitä myydään ovella.

• kuuntelijavuosia
        ent sotilasrumpali kirjoitti:

Onko orkesterin kokoonpano muuttunut? Kuka on rummuissa se tieto lähinnä kiinnostaa.

vuorottelevat Janne Haavisto ja Keba Kettunen ja kolmatta en muista.

• minikannukset
        lippu taskussa kirjoitti:

vähän hankalampi juttu tuo euraan lipun saaminen. Konsertin järjestää euran yrittäjät. Tällainen ilmoitus on ollut paikallislehdessä: varaukset tehdään maksamalla 1.10 mennessä 40-vuotisjuhlakonsertin tilille op 502301-251653 viitenumero 13, lisätietoina maksajan nimi ja lippujen kokonaismäärä. Liput lunastetaan Euran Urheilutalon aulasta ennen konsertin alkua.Väliajalla kahvi, joka sisältyy lipun hintaan. Lipun hinta 25 euroa.
        Sunnutai.11.10.2009 klo 17.30
        Varmasti jos lippuja jäljellä on , niitä myydään ovella.

Lippu on ollut varattuna jo pitkään tänne pääkaupunkiseudulle. Kantria rakastavana odotan mielenkiinnolla konsertin ohjelmistoa. Pidin myös valtavasti tästä Karin uusimmasta levystä, kuten muistakin tuotoksistaan. Ja eiköhän Kari taas keväällä levytä jälleen ns. "normaalia" iskelmää, jolle on omat ystävänsä...

• ihailija.......
        minikannukset kirjoitti:

Lippu on ollut varattuna jo pitkään tänne pääkaupunkiseudulle. Kantria rakastavana odotan mielenkiinnolla konsertin ohjelmistoa. Pidin myös valtavasti tästä Karin uusimmasta levystä, kuten muistakin tuotoksistaan. Ja eiköhän Kari taas keväällä levytä jälleen ns. "normaalia" iskelmää, jolle on omat ystävänsä...

Eilen olin Eurassa Karin konsertissa. Pidin kovasti. Kari esitti paljon vanhojakin kantrikappaleita ja tietysti melkein kaikki uudet. Kyllä kantri sopii hänelle todella hyvin. Itse pidän kovasti yleensäkkin kantrimusiikista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Dannysta tulee isä 83-vuotiaana

Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll
      Maailman menoa
      125
      4973
    2. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      173
      3752
    3. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      46
      3188
    4. Pääsiäisen kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä kirjoitus kertoo Riikka Purrasta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus pursuaa halveksivaa, jopa a
      Maailman menoa
      22
      3168
    5. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      39
      1717
    6. Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?

Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik
      Liharuoka
      40
      1279
    7. Loimaan k-citymarketilla puukotus

Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun
      Loimaa
      38
      1175
    8. Martinan ex-rakas ulkoilutti Espanjassa koiraa.

No on hyvä asia, että heillä on kuitenkin hyvät välit, vaikka eroneet jo viimme syksynä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      303
      1090
    9. Kunnanjohtaja haista sinä

Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei
      Heinävesi
      30
      1071
    10. Jos hän pyytäisi luokseen!?

Uskaltaisitko mennä?
      Ikävä
      83
      1036
    Aihe