Joko olet varannut lipun Karin Viimeiseen Pisaraan-konserttiin? Jos,niin millaisin odotuksin menet?
Joko olet..?
10
660
Vastaukset
- Annu.
Ei ole täällä suunnalla ainuttakaan konserttia ja vaikka olisi, en menisi koska tämä on hänen huonoimman levynsä mukaan tehty konsertti. Muutamassa konsertissa olen aiemmin käynyt ja ovat olleet hyviä. Joulukonserttiakaan ei valitettavasti ole tällä suunnalla.
- pienimaa
Ymmärtäisi jo lopettaa.Juna meni jo
- lllllllll
Olen varannut lipun Euran konserttiin . Kerron kuulumisia kunhan olen käynyt. Uskon että en tule pettymään. .
Itse olen varannut liput Raumalle.
Ja sanokoot mitä vaan, mutta itse olen pitänyt tästä Karin kantri levystä.- ent sotilasrumpali
Onko orkesterin kokoonpano muuttunut? Kuka on rummuissa se tieto lähinnä kiinnostaa.
- Fanitar
lippuja saa Euraan? Satakunnan Kansa ei ole mainostanut koko konsrettia. Olen odottanut jotain infoa jostain, onko ihan paikallisuutisia???? Saakohan ovelta enää?
- lippu taskussa
Fanitar kirjoitti:
lippuja saa Euraan? Satakunnan Kansa ei ole mainostanut koko konsrettia. Olen odottanut jotain infoa jostain, onko ihan paikallisuutisia???? Saakohan ovelta enää?
vähän hankalampi juttu tuo euraan lipun saaminen. Konsertin järjestää euran yrittäjät. Tällainen ilmoitus on ollut paikallislehdessä: varaukset tehdään maksamalla 1.10 mennessä 40-vuotisjuhlakonsertin tilille op 502301-251653 viitenumero 13, lisätietoina maksajan nimi ja lippujen kokonaismäärä. Liput lunastetaan Euran Urheilutalon aulasta ennen konsertin alkua.Väliajalla kahvi, joka sisältyy lipun hintaan. Lipun hinta 25 euroa.
Sunnutai.11.10.2009 klo 17.30
Varmasti jos lippuja jäljellä on , niitä myydään ovella. - kuuntelijavuosia
ent sotilasrumpali kirjoitti:
Onko orkesterin kokoonpano muuttunut? Kuka on rummuissa se tieto lähinnä kiinnostaa.
vuorottelevat Janne Haavisto ja Keba Kettunen ja kolmatta en muista.
- minikannukset
lippu taskussa kirjoitti:
vähän hankalampi juttu tuo euraan lipun saaminen. Konsertin järjestää euran yrittäjät. Tällainen ilmoitus on ollut paikallislehdessä: varaukset tehdään maksamalla 1.10 mennessä 40-vuotisjuhlakonsertin tilille op 502301-251653 viitenumero 13, lisätietoina maksajan nimi ja lippujen kokonaismäärä. Liput lunastetaan Euran Urheilutalon aulasta ennen konsertin alkua.Väliajalla kahvi, joka sisältyy lipun hintaan. Lipun hinta 25 euroa.
Sunnutai.11.10.2009 klo 17.30
Varmasti jos lippuja jäljellä on , niitä myydään ovella.Lippu on ollut varattuna jo pitkään tänne pääkaupunkiseudulle. Kantria rakastavana odotan mielenkiinnolla konsertin ohjelmistoa. Pidin myös valtavasti tästä Karin uusimmasta levystä, kuten muistakin tuotoksistaan. Ja eiköhän Kari taas keväällä levytä jälleen ns. "normaalia" iskelmää, jolle on omat ystävänsä...
- ihailija.......
minikannukset kirjoitti:
Lippu on ollut varattuna jo pitkään tänne pääkaupunkiseudulle. Kantria rakastavana odotan mielenkiinnolla konsertin ohjelmistoa. Pidin myös valtavasti tästä Karin uusimmasta levystä, kuten muistakin tuotoksistaan. Ja eiköhän Kari taas keväällä levytä jälleen ns. "normaalia" iskelmää, jolle on omat ystävänsä...
Eilen olin Eurassa Karin konsertissa. Pidin kovasti. Kari esitti paljon vanhojakin kantrikappaleita ja tietysti melkein kaikki uudet. Kyllä kantri sopii hänelle todella hyvin. Itse pidän kovasti yleensäkkin kantrimusiikista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1742517Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from562070Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276621988- 1041987
Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen321966Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la621307- 1221146
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei211016- 55948
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘112895