Mistä hääpuku ?

raisa08

Mistä löytyisi edullinen ja näyttävä hääpuku ?
Onko kukaan teettänyt mittatilaus työnä Juhlapukubella:ssa tai Tuhkimotarina:ssa ?
Miten toivomukset ja muutokset ovat onnistuneet ?
Oliko mitään ongelmia ?
Suositteleteko mielummin jotain muuta ?
Rohkeesti vaan kaikki ajatukset tänne mun tietoon.

40

9958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emäntä2007

      Itse tilasin 2 vuotta sitten pukuni www.haakauppa.fi nettikaupasta. Hinnat ovat vähän tuosta ajasta nousseet mutta edullisia ovat mielestäni vieläkin. Homma toimi ja puku oli laadukkaan tuntuinen. Tokikaan ei ollut mittatilauspuku mutta nyörotyksen ansiosta selvittiin ilman mitään ompelutöitä.

      Onnea puvun etsintään ja nauti olostasi, näin jälkeenpäin muistellen se oli ihanaa aikaa!

    • morsio2010

      Tällainen puku olisi myytävänä, päädyinkin toiseen pukuun. Kokoa 40-44. Puku käyttämätön ja mittatilaustyönä teetetty. Myyn samalla hinnalla mitä itsekin maksoin eli 250€.


      Ilmoittele jos kiinnostaa :)

    • www.hääpuvut.fi toivottaa kaikki asiakkaat tervetulleiksi ystävällisen talon palveltavaksi. Mallistostamme löytyvät hääpuvut, juhlapuvut, iltapuvut sekä asusteet kaikkiin elämäsi tärkeimpiin juhliin. Voimme toimittaa juhlapukusi sinulle valmiiksi räätölöitynä antamiesi mittojesi mukaan. Voit valita myös pukusi värin vapaasti värikartastamme kaikkiin mittatilauspukuihin. Toimitamme kaikki mittatilaustuotteet vakiokoon hinnalla aina 15.2.2010 asti, joten pidä kiirettä ja tule suunnittelemaan kanssamme elämäsi juhlapuku osoitteessa www.hääpuvut.fi. Voit myös ottaa meihin suoraan yhteyttä [email protected]. Tervetuloa!

    • suomiminttu

      Minä olen ennättänyt kiertää melko monta hääliikettä.Ja kaikki puvut on todella kallis.

    • maikkumors
    • kokki7

      Huutonetissä on paljon vähänkäytettyjä morsiuspukuja =) Osta sieltä itsellesi hieman isompaa kokoa oleva puku ja mene sen kanssa ompelijalle joka loihtii puvusta juuri sinulle istuvan. Itse käytin omaa mekkoani ompelijalla joka teki pukuuni valtavasti muutoksia. Puvusta tuli täydellinen, kaikki muutokset maksoivat 120e. Muutoksia oli: helmanlyhennys, niskalenkinlyhennys, laahusnappi, sivuista otettiin sisään, muutamaa korsettiluuta lyhennettiin ja paljon muita toimenpiteitä joille en tiedä nimeä, mutta kaikki tämä kannatti!

      • morsian 09

        hääkaupasta ostettu häämekko bolero hintapyynnöltään 60e ja kokoa 34-36


    • huuppa83

      Kannattaa katsoa vielä tämä kauppa. Tuntuu laadukkaalta, soitin sinne itse ja kysyin jotain - vaikuttaa hyvältä.

      http://uniikkipuku.net

    • tuli rukkaset

      Jos siis haluat säilyttää hyvät fiilarit siitä että puku pitänee hankkia ja olet onnellinen ja menossa naimisiin ! Täällä =Palvelu on 0- tasoista. Siellä asiakasta ei palvella ollenkaan jos menet puolituntia ennen liikkeen sulkemista. Myyjä kehtasi vielä perään huutaa ettei tarvitse tulla uudestaan. Nuori palkollinen. Eikä tervehdystä edes saanut = lässähti ystäväni hääpuvun ostamissuunnitelma ainakin sille illalle. Loppujen lopuksi osti puvun Niinatar myymälästä Helsingistä. Palvelu oli loistavaa ja ystävällistä !

      • 34 and going

        Uniikkipuku toimii tosi laadukkaasti. Kysyin monesta paikasta ja suoraan Kiinastakin (jaiks!), mutta tähän päädyin. Niillä ei ollu omaa mallistoa, mutta yhdistin juttuja neljästä eri puvusta - oli varmaan megalomaanisen hankala asiakas, mutta kyllä niillä pinnaa riitti.

        Olen nyt menossa toukokuussa häihin vieraaksi ja ajattelin tilata tuolta uniikkipuvusta åuvut itselleni ja siskolleni.


      • pettynyt5

        Täysin samaa mieltä. Missään nimessä ei kannata asioida Tapiolan juhlapuvussa. Palvelu täysin ala-arvoista. Jos sitä sellaiseksi voi kutsua. Kaikkialta muualta olen kyllä saanut asiallista palvelua, joten tämä tuntuu olevan melkoinen harvinaisuus.


      • vanhojenpäivä
        pettynyt5 kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä. Missään nimessä ei kannata asioida Tapiolan juhlapuvussa. Palvelu täysin ala-arvoista. Jos sitä sellaiseksi voi kutsua. Kaikkialta muualta olen kyllä saanut asiallista palvelua, joten tämä tuntuu olevan melkoinen harvinaisuus.

        Valitettavasti kokemukseni palvelusta ko yrityksessä on samanlainen. Harvoin saa yhtä huonoa palvelua.


      • Vanhatpilalla

        Sama kokemus, Tapiolanjuhlapuvun palvelu on surkeaa ! Missään tapuksessa ei kannata vuokrata mitään ko liikkeestä tai asioida siellä.


      • pettynytasiakas

        Aivan surkeaa palvelua ja suorastaan asiakasta kusetetaan. En suosittele ollenkaan. Itse etsin seuraavalla kerralla toisen paikan. Kerroin tämän jo omistajalle tänään ja hänen suhtautuminen asiaan oli naureskella.


      • Anonyymi
        pettynyt5 kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä. Missään nimessä ei kannata asioida Tapiolan juhlapuvussa. Palvelu täysin ala-arvoista. Jos sitä sellaiseksi voi kutsua. Kaikkialta muualta olen kyllä saanut asiallista palvelua, joten tämä tuntuu olevan melkoinen harvinaisuus.

        Just poikani palautti vanhojen tanssien frakin ja tuli pettyneen näköisenä autoon ja kysyin mitä nyt? Hän housuissa polven alla oli pieninirhauma (noin peukalon kokoinen) ja hän joutui ostamaan ne itselleen 135,00 eurolla. No menin liikkeeseen kysymään, että mitä mitä ja tämä myyjä tai kuka lie , että näitä housuja ei voi enää vuokrata, kysyin miten niin? Ne saisi silittämällä/höyryllä aivan tasaisen siistiksi ja huomaamattomaksi......Ja eihän vuokrapuku ole kuin kerran uusi! Pyysin heidän sopimusehdot ja ajattelin juristini kanssa käydä niitä hieman läpi... mm. ottamalla 20,00 vakuutuksen säästyy kustannuksilta ellei vahinko ole tahalleen aiheutettu, kuka sen sitten määrittelee onko vahinko vai tahallinen? Näissä kustannuksissa ei kuitenkaan jaksa oikeuteen asti mennä. Ymmärrän, jos on aidosti tullut tuhoa, mutta tota ei olisi kukaan nähnyt kuin alle 10-40 cm päästä.


    • timmu81

      minulla on kaksi isohkoa pukua toinen ihan valkoinen toinen fuksia/valkoinen.
      ja minun kauttani saa mittatilauksena upeita pukuja edullisesti verrattuna liikkeiden hintoihin. jos on jokin tietynlainen mielessä niin kerro mitä olet etsimässä niin etsin sinulle upean puvun ja saat sen mittojesi mukaan n.1-1,5kk toimituksella.
      kysele lisää [email protected]

    • Punaien Niina

      Itse hankin pukuni Niinattaresta. Sielä laadukas ja asiantunteva palvelu ja erikoisia pukuja jos niikseen haluaa. Itse hankin sieltä upean kirkkaanpunaisen avo-olkapäisen "prinsessa-asun" vähän yli tonnilla. Helsingin Niinattaressa nuoria ja virkeitä työntekijöitä, toisin kuin monissa pienten paikkakuntien liikkeissä, joissa myyjät on mummeleita joita ei voisi vähääkään kiinnostaa minun pukuni.Olen tosi tyytyväinen ja sain jopa paljon kehuja upeasta hääpuvustani. Iso kiitos Niinattaren henkilökunnalle!

    • sannat

      Teetin itselleni ulkomailla hääpuvun,joten sain siitä omannäköiseni.Puku tuli halvemmaksi kun myymälästä ostettuna.Mutta pesulamaksut,silityksen,vannehameen vuokraus jne. maksoivat sen verran,että olisin saanut samalla hinnalla ostettua puvun myymälästä.Toisaalta kun teetät saat puvun omaksesi.Minulla olisi tämä kyseinen puku myynnisä koko 34-36,et sattuisi kiinnostumaan?:)

      • täältäminätilaisin

        Diiva.fi

        todella halvat häämekot ja aivan mahtavia.


    • Morsian syyskuu

      Hauska mainos Diivan omistajalta tuossa =) Kaverini tilasi La Mariakselta,
      www.lamarias.net. Oli tyytyväinen ja puku näytti mustavalkoisena ihanalta.
      Ostaisin sen, mutta eipä koot oikein täsmää.

      Onko muilla kokemuksia tuosta la mariaksesta? Uskaltaisi vain tilata, mieluista
      on vaikea liikkeestä löytää...

      • Linnavieras

        Olinpa yllättynyt, miten huonoa palvelua sain Tapiolan Juhlapuvussa heti sisäänastumisesta lähtien. Halusin vuokrata frakin ja ensimmäiseksi minulle tyrkytettiin täysin kulunutta, lyhythihaista mallia. Toinen oli sentään jo parempi. Paita oli myös kulunut ja likainenkin (sain sentään lupauksen pesusta ja silityksestä). Housut olivat selväst vanhaa, leveälahkeista mallia.

        Maksoin varausmaksun eli puolet koko vuokrauksen hinnasta.
        Nyt jo kaduttaa. On sentään tulossa ainutkertainen mahdollisuus päästä Linnan juhliin. Toivottavasti fiilikset eivät kaadu sekundafrakkiin.


      • Linnavieras

        Uusi päivä kaiken muuttaa voi! Menin heti pettymystäni seuraavana päivänä uudelleen Tapiolan Juhlapukuun ”säätääkseni” edellispäivänä tekemääni frakkivarausta. Olin mennessäni hyvin skeptinen.

        Omistaja ei ollut paikalla ja palvelu oli aivan huippua! Minulle etsittiin edellispäivän eriparia (takki ja housut) olevan frakin tilalle hyvin istuva, kapealahkeisempi frakki todella vaivaa ja palvelualttiutta nähden. Poistuin liikkeestä todella tyytyväisenä ja kiitellen.

        Jälkikäteen ihmettelen, eikö Tapiolan Juhlapuvun omistaja itse ymmärrä, että tyytyväinen asiakas on hänen firmansa paras edusmies/-nainen ja samalla kävelevä mainos. Onneksi hänellä on hyvää henkilökuntaa.


      • Anonyymi
        Linnavieras kirjoitti:

        Uusi päivä kaiken muuttaa voi! Menin heti pettymystäni seuraavana päivänä uudelleen Tapiolan Juhlapukuun ”säätääkseni” edellispäivänä tekemääni frakkivarausta. Olin mennessäni hyvin skeptinen.

        Omistaja ei ollut paikalla ja palvelu oli aivan huippua! Minulle etsittiin edellispäivän eriparia (takki ja housut) olevan frakin tilalle hyvin istuva, kapealahkeisempi frakki todella vaivaa ja palvelualttiutta nähden. Poistuin liikkeestä todella tyytyväisenä ja kiitellen.

        Jälkikäteen ihmettelen, eikö Tapiolan Juhlapuvun omistaja itse ymmärrä, että tyytyväinen asiakas on hänen firmansa paras edusmies/-nainen ja samalla kävelevä mainos. Onneksi hänellä on hyvää henkilökuntaa.

        Tapiolan Juhlapuvusta saa edelleen aivan aliarvoista palvelua, ei voi hyvällä tahdollakaan suositella
        - Myyjä tuli 2 minuuttia ennen sovittua aikaa avaamaan ovet, odotimme kylmässä eikä myyjä pahoitellut ollenkaan
        - Myyjä ei esitellyt itseään tai kertonut mitään mekoista/ paikasta
        - Pukukopin verho oli rempallaan ja kaikki muukin myymälässä oli sotkuista ja likaista
        - Mekkojen pukemisessa ei saanut apua ennen pyytämistä, vaan myyjä selasi kännykkää nurkassa ja kaason piti lopulta pukea mua, koska väsyin pyytämään
        - Silloin kun apua sai, niin pukkarin verho avattiin kysymättä tai jätettiin puoliksi auki, vetskari avattiin kokonaan ilman että pääsi pukukoppiin ensin, autettiin päälle mutta ei pois
        - Myyjä vei ne mekot joista pidin pois heti, vei henkareita pois kun mulla oli mekko vielä päällä, jätti mekkoja joista en pitänyt

        Pelkkä harmitus jäi tästä. Perus tilannetaju ja arvostus olisi ihan ok, kun myydään kalliita vaatteita tärkeää päivää varten.


    • Juhannusmorsian

      helsingissä on aivan mahtava uusi liike avautumassa, Ratavartijankatu 4 Pasila.
      Soitin omistajalle ja sain aivan mahtavaa palvelua. Kahdella kielellä Englanti ja Suomi.

      Hänen yhteystietonsa ovat:

      0465745975

      www.margaretsbridalboutique.net

      • jösses80

        haha! margaret mikä lie putiikin omistaja mainostaa myös täällä. Ja jos pasilan köyhälistössä on putiikki niin morjens. sinne ei kannata ainakaan mennä.


    • moikka!
      onko kellään kokemusta helenmekko.comista? näyttävät upeilta ja on aikas edullisia.Kertokaa jos joku ostanut jotain sieltä----

    • Tiituli

      www.hääpuvut.fi.

      Tilasin itselleni mittatilauksena puvun, niin että ammattiompelija otti
      minulta mitat. Palvelu ystävällistä ja toimitus tuli perille 5vk.Onneksi tuli ajoissa laitettua puku tilaukseen :)
      Aivan upea, ihana, täydellinen...unelmieni puku.Oli kyllä paljon apua kun käytti ammattilaista mittaamiseen, itse tuskin olisin onnistunut itseäni oikein mittaamaan :)
      Laitanpa kuvan linkin alle :)Puku on niiiiiin ihana. En malta odottaa, että saan laittaa sen päälleni hääpäivänä ja nähdä oman rakkaani ilme kun hän näkee puvun päälläni

      • AR

        en suosittele.......


    • livia89
    • stupid

      Myday.fi puvut on kaikki jotain muuta kuin myyntikuvat. Kuvat on selkeästi varastettu oikeilta valmistajilta, joilla ei tämän kaupan kanssa ole mitään tekemistä. Tilasin ja olen todella vihainen!!!

    • johanna3

      Minulle tuttuja liikkeitä ovat Kasarmitorin kupeessa Helsingissä sijaitsevat hääpukuliikkeet Mecco, Fleur de Orange ja Seremonia.

      Mecco on pienehkö liike mutta hintatasoltaan edullinen, samoin kuin Fleur de Orangekin. Mecossa ei ole varsinaisia hääpukuja, mutta esimerkiksi kaasojen puvut voi hyvinkin löytyä Mecosta.
      Fleur de Orangessa valikoima on suuri ja palvelu asiantuntevaa. Melkein toivoisin, että liike olisi suurempi, jotta kauniit mekot pääsisivät enemmän edukseen.

      Seremonia on selkeästi hinnoiltaan korkeampi. Seremonian liike on hieno ja valikoima hyvä. Mieleisimmät mekot olivat harmikseni reilusti kalliimpia kuin Mecossa ja Fleur de Orangessa.

    • johku99
    • Saana2
    • ceciliadreamer
    • pia1
    • Elina833
    • Millaaa
    • Anonyymi

      Kyllä! Kävin taannoin ystäväni kanssa Tapiolan juhlapuku- liikkeessä, ja suorastaan sanoen järkytyin. Hyi että minkälaista asiakkaan kohtelua. Aivan kamalaa. Työskentelen itse asiakaspalvelijana ja kaiken laista on kuullut ja nähnyt, mutta tämä paikka veti kyllä pohjat. Ystäväni ei saanut kuin silmien pyörittelyä ja vähäpätöisiä vastauksia kysyessään jotain mekkoihin liittyvää. Lisäksi tilat olivat mielestäni nuhjuiset, ja työntekijä oli ikävä kyllä tälle nuhjuiselle teemalle myös jatkeena. En edes muista kaikkea vierailustamme kyseisessä liikkeessä. Olin niin sanaton tunnelmasta mikä paikassa vallitsi kun asioimme siellä. En suosittele todellakaan!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4449
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe