Canal+ ei enää saatavilla antennitalouksiin

Ihmettelen vain

Vielä viime viikolla Canal total paketti oli saatavilla antennitalouksiin Canal Digitalilta. Eilen maanantaina Canal Digitalin sivuilla ei kuitenkaan ollut enää mitään viittauksia siihen, että heidän kanavapakettejaan saisi tilattua antennitalouksiin. Möikö Canal Digital Canal :n antennioikat jollekin toiselle firmalle, vai mistähän on kyse? Mistään ei löydy asiaan mitään tietoa, todella huonoa tiedottamista Canal digitalin puolelta. Soitin Canal digitalin asiakaspalveluunkin asiasta, mutta he vain totesivat että kyllä, he lopettivat antenniverkkopuolen kokonaan. Canal :n sivuilta löytyy vielä linkki, josta pitäisi pystyä tilaamaan canal totalin antennitalouteen, mutta linkin takaa löytyvältä sivulla tarjotaan kuitenkin vain satelliittipakettia.

Vaikuttaakohan jotenkin nykyisiin Canal Digitalin antenniasiakkaisiin, jää nähtäväksi...

10

1448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Canal+ kanavat ei ehkä kannattavaa toimintaa

      on aivan eri juttu kuin mitä Canal Digital puuhaa, eihän nuo kaksi eri firmaa ole samaa joten jos Canal :n sivut on päivittämättä niin se on Bonnierin ongelma, tai pitäisikö sanoa MTV Median ongelma, MTV Mediahan tuota Canal :aa edustaa Suomessa (muissa pohjoismaissa edustus on C More Entertainmentillä).

      Mutta tosiaan, kumma juttu että asiasta ei ole ollut mitään mainintaa missään.

      Tätä tosin jo epäilin hyvän aikaa sitten kun yhtäkkiä R-kioski oli lakannut myymästä niitä Canal kortteja eli se poistui myynnistä kaikessa hiljaisuudessa.

      Se voi tietysti olla ettei Canal paketti ole vaan kannattava, Canal :han poistui osasta maata niilläkin alueilla missä se ennen näkyi ja syy on juuri kannattamattomuus, alueella ei ollut riittävästi tilaajia.

      • terveisin se äskeinen

        siis tarkoitin sitä että jos Canal :n sivujen mukaan pakettia saa yhä antenniverkkoon mutta Canal digitalin eli jälleenmyyjän sivujen mukaan ei, niin silloin vika on Canal :ssa eli jälleenmyyjäkin osaa päivittää sivunsa paremmin. Tosin kumma juttu ettei mitään tiedotetta tosiaan ole tullut.


      • Ihmettelen vain

        ...ettei Canal Digital ole samaa firmaa kuin Canal , mutta Canal :n interesseissa varmasti on pitää sivunsa yllä niin että ihmiset voivat jostain kanavaa ostaa.

        Mutta joo, tämä homma selvisi. Tuleekohan muuten UrhoTV näkymään samalla tavalla jatkossakin Canal Digitalin asiakkaille jatkossa, eli Canal :n kanavapaikalla silloin kun matseja tulee? PlusTV:hän myy Urhoa antenniverkossa ihan omalla kanavalla, joten jos CD:n asiakkaat nyt siirtyvät PlusTV:lle, niin tuntuu hieman oudolta jos Urho tulee kahdelta kanavalta samanaikaisesti. Itse ostin CD:ltä Canal paketin viime viikolla juuri Urhon takia, joten toivottavasti se näkyy mulla myös jatkossa.


      • ihmettelyä munkin puolelta
        Ihmettelen vain kirjoitti:

        ...ettei Canal Digital ole samaa firmaa kuin Canal , mutta Canal :n interesseissa varmasti on pitää sivunsa yllä niin että ihmiset voivat jostain kanavaa ostaa.

        Mutta joo, tämä homma selvisi. Tuleekohan muuten UrhoTV näkymään samalla tavalla jatkossakin Canal Digitalin asiakkaille jatkossa, eli Canal :n kanavapaikalla silloin kun matseja tulee? PlusTV:hän myy Urhoa antenniverkossa ihan omalla kanavalla, joten jos CD:n asiakkaat nyt siirtyvät PlusTV:lle, niin tuntuu hieman oudolta jos Urho tulee kahdelta kanavalta samanaikaisesti. Itse ostin CD:ltä Canal paketin viime viikolla juuri Urhon takia, joten toivottavasti se näkyy mulla myös jatkossa.

        eikä ne siirry toistaiseksi Plustv:lle, sitä en tiedä miten tulevaisuudessa käypi mutta noin ainakin joku Plustv:n edustaja sanoi eilen Markkinointi & Mainonta verkkosivulla
        http://www.marmai.fi

        ja tuolta löytyy se uutinen tohon uudistukseen.

        Eli toi siis koskee tällä hetkellä vaan uusia asiakkaita joilla ei vielä ole antennissa tota Canal tilausta vaan ovat vasta hankkimassa.

        Satelliittiinhan toi ei vaikuta mitään eikä kaapeliinkaan.

        Sitä mä kanssa ihmettelen että miksi Canal ei ole päivittänyt sivujaan, edelleenkin sieltä ohjataan Canal Digitalin puolelle ja satelliittiin kun valitsee antenniverkon....tosin onhan Canal :n sivut ennenkin olleet ajastaan jäljessä ja niissä ollut vanhaa tietoa, esim. se tieto omistajan vaihdoksesta eli silloin kun Bonnier osti canal :n niin kesti pitkään ennenkuin saivat päivitettyä sen canal sivuille.


    • Ehkä Plustv:lle? tai kokonaan alasajo?

      liittyyköhän se jotenkin tuohon aiheeseen, eli on mahdollisuus että noikin siirtyy Plustv:n huostaan kuten kävi viime vuonna ParempiTV- ja Disney-paketeille.

      Antenniverkon kanavien myynti on kumminkin melkoisen epäkannattavaa toimintaa....etenkin kun siinä kanavien lähetyksessä katsojille on mukana firma nimeltä Digita joka riistolypsi aikoinaan Canal Digitaliakin siihen malliin että CD sai tarpeekseen, myi nuo ParempiTV ja Disney paketit Plustv:lle.

      Tietysti on vielä sekin mahdollisuus että nuo Canal kanavat ajetaan antenniverkon puolella kokonaan alas vähitellen. Canal69 joka oli, siis oli, Canal :n sisarkanava, lopetettiin kokonaan ja se koskee myös satelliittipuolta, siitä syystä että se ei kerännyt tarpeeksi katsojia. Sama kohtalo saattaa koitua vielä Canal leffa- ja sporttikanaville.

      Sitäpaitsi Bonnier omistaa MTV:n kautta mm. SubLeffan joten...

      Toisaalta SubLeffakin on nykyään tasokkaampi leffakanava kuin joku Canal joten mihinpä sitä Canal :aa edes tarvitaan voi kysyä.

      • Plustv:ltä nyt

      • haistakaa vattu

        tasokkaampi canalpluskanavia, salli mun nauraa. Makuasia mutta ilmeisesti pidät pelkästään ikälopuista halpispaskoista.


      • C+ on paskaa nykyään
        haistakaa vattu kirjoitti:

        tasokkaampi canalpluskanavia, salli mun nauraa. Makuasia mutta ilmeisesti pidät pelkästään ikälopuista halpispaskoista.

        Mä olen ja olen nähnyt muitakin kanavia joten tiedän mistä puhun, ja tiedän senkin että Canal raiskaa nykyäänn leffat laittamalla ohjelmatietoja tulevista...SUORAAN LEFFAN PÄÄLLE eikä enää edes lopputekstien päälle. Ei sellasta paskaa kukaan viitti katsoa, ja kyllä ne Canal leffatkin on nykyään sellasta paskaa että hirvittää.

        PS. Just katoin SubLeffalta mm. Johnny Mnemonicin joka on yks suosikeistani ja ehkä muidenkin scifistä diggaavien suosikki. Vanha leffa ehkä mutta hyvä leffa. Ei Subilla esitetä mitään halpiksia millä ilmeisesti tarkoitat huonoja c-luokan leffoja.


      • tunamuppi
        C+ on paskaa nykyään kirjoitti:

        Mä olen ja olen nähnyt muitakin kanavia joten tiedän mistä puhun, ja tiedän senkin että Canal raiskaa nykyäänn leffat laittamalla ohjelmatietoja tulevista...SUORAAN LEFFAN PÄÄLLE eikä enää edes lopputekstien päälle. Ei sellasta paskaa kukaan viitti katsoa, ja kyllä ne Canal leffatkin on nykyään sellasta paskaa että hirvittää.

        PS. Just katoin SubLeffalta mm. Johnny Mnemonicin joka on yks suosikeistani ja ehkä muidenkin scifistä diggaavien suosikki. Vanha leffa ehkä mutta hyvä leffa. Ei Subilla esitetä mitään halpiksia millä ilmeisesti tarkoitat huonoja c-luokan leffoja.

        miten kukaan voi väittää että subleffan leffat on parempia kuin canalplussan ja selvisihän se syy. Jos väittää Johnny Mnemonicia sci-fi-diggarien suosikiksi on päästään vialla. Ennemmin katson kyllä canalplussalta vaikka uusimman Indiana Jonesin vaikka sekin on paska muttei läheskään Mnemonicin tasottomuutta.

        Ei kaikki subleffan leffat ole huonoja, esim. Kubrickin Spartacus on ihan kelpo viihdettä, mutta silti niitä HYVIÄ leffoja tulee enemmän canalplussalta.


      • en maksaisi pilatuista leffoista
        tunamuppi kirjoitti:

        miten kukaan voi väittää että subleffan leffat on parempia kuin canalplussan ja selvisihän se syy. Jos väittää Johnny Mnemonicia sci-fi-diggarien suosikiksi on päästään vialla. Ennemmin katson kyllä canalplussalta vaikka uusimman Indiana Jonesin vaikka sekin on paska muttei läheskään Mnemonicin tasottomuutta.

        Ei kaikki subleffan leffat ole huonoja, esim. Kubrickin Spartacus on ihan kelpo viihdettä, mutta silti niitä HYVIÄ leffoja tulee enemmän canalplussalta.

        että ne raiskaa leffat???

        Mun omia suosikkeja tulee juuri Subleffalta.
        Ja jos Subleffaa ei olis niin en maksais kyllä ainakaan Canal :sta, ennemmin vaikka sit ostan leffat tai vuokraan ne mut en ala maksamaan montaa kymppää kuvan päälle raiskatuista leffoista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1449
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe