Halpa hotelli Tampereelta?

Porilaistenmarssi

Olemme tulossa tampereelle juhlimaan lauantaina. Missä hotellissa kannattaa olla yötä? Tavoitteena olisi päästä edulliseen hotelliin tampereen keskustaan ja autopaikka olisi myös hyvä olla. Meille kelpaisi myös motelli tasoinen paikka. Eli asiallisia vinkkejä kaivattaisiin. En tiedä tampereesta paljon mitään kun en ole pahemmin käynyt siellä... Sitten voi myös antaa vinkkejä hyvistä bilepaikoista, jossa käy sellasta 20-40v porukkaa.
Kiitokset kaikille asiallisesti vastaaville!!!

8

840

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ^^äippä^^
      • porilaistenmarssi

99€ yö.
        Onko kokemuksia tästä hotellista?
        http://www.hotelliville.fi/index.html
        Maksaa 50€ yö kahden hengen huoneessa. Taidamme mennä sinne, jos ei ole aivan kaamea paikka. Vaikutti ihan asialliselta nettisivujen perusteella. Sieltä on kyllä 1,5km keskustaan, mutta äkkiä sen kävelee :)

• Trelainen.
        porilaistenmarssi kirjoitti:

99€ yö.
        Onko kokemuksia tästä hotellista?
        http://www.hotelliville.fi/index.html
        Maksaa 50€ yö kahden hengen huoneessa. Taidamme mennä sinne, jos ei ole aivan kaamea paikka. Vaikutti ihan asialliselta nettisivujen perusteella. Sieltä on kyllä 1,5km keskustaan, mutta äkkiä sen kävelee :)

Menkää vaan Hotelli Villeen. On ihan asiallinen paikka ja tosiaan edullinen. Bussejakin kulkee ihan vierestä keskustaan ihan mukavasti jos ei huvita kävellä.

• listen up everybody

ellei huoneessa yövy neljä henkeä tms.

Mango-hotelli ym. muita vaihtoehtoja, retkeilymaja aivan kaupungin keskustassa, hostel Sofia.

• nääs,-))))
    • ei kysyvä eksy

Välillä kympin yö tarjouksia alle kolmekymppisille, oltiin sauna sviitissä parhaalla näköalalla viime syksynå, kun oli hiljaista niin kannattaa kysyä.

Samoin Koskipuiston Cumuluksessa on näitä nuorille kympin öitä, kantsii soittaa.

Saara, Pori

• hintavertailija

itse katsoisin ensin hotellien vertailusivuilta (http://www.trivago.fi lienee paras tähän). käyttäjä voi yleensä valita eri kategorioista haluamansa vaihtoehtoehdot hotellille (esim. autopaikka, ravintola...) ja systeemi etsii halvimmat hinnat satojen varaussivujen tarjonnasta. kätevää!

• uusi hostelli

Tää oli valittu vuoden hostelliksi Suomessa:

www.dreamhostel.fi

hinnat alkaen 20e yö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      160
      3489
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      61
      2735
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      33
      2120
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      130
      1687
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      80
      1583
    6. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      83
      1544
    7. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      368
      1472
    8. Kerro mulle mitä pitäs tehdä

Sun mielestä? Anna neuvo?
      Ikävä
      97
      1215
    9. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1125
    10. On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle

Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou
      Pyhäjärvi
      195
      1106
    Aihe