Vaikka promokuviin on tuunattu seksi-pimu Annalla on keikkoja vain syyslomalaisille laivalla, ostareissa, liikuntahalleissa ja lastenjuhlissa. Ravintolat ei enää näytä ottavan Annaa esiintymään, koska tissien ja perseen heiluttelusta ja lavalla konttailusta huolimatta Anna ei ole ilmeisesti vetänyt yleisöä K-18 keikoille.
Seksi-Annan keikat ostareissa ja liikuntahalleissa
10
989
Vastaukset
- nyt...
Annanhan on popin kuningatar.
http://www.popgram.fi/popinkuninkaalliset/- ahsldjhashdjlasdhjl
Nyt alkaa mennä jo aikas kornin puolelle... Suomipopin kuninkaalliset? Ei jestas... Oikeasti. Herätkää.
- helmen kalastaja
jo käytetty kunnolla järkeä , mahtava ajatus on jollain syttynyt hienoa täytynee mennä tsiikaa .
- pampampampamela
Milloin sille on TISSIT kasvanut?
- dsfrgegrergehrhge
Kauan sitten, torvi.
- Läähhh!
Annan tissit on just oikean kokoiset :P
- hohhoijakkaa
Läähhh! kirjoitti:
Annan tissit on just oikean kokoiset :P
Kyllähän Antti ja Anna ovat suomen popin kuninkaalliset. Ei täällä muita kunnon popittajia olekkaan.
- askdlasfkösfd
hohhoijakkaa kirjoitti:
Kyllähän Antti ja Anna ovat suomen popin kuninkaalliset. Ei täällä muita kunnon popittajia olekkaan.
totta ^.
ja annan k-18 keikoilla ei käy porukkaa ? sallikaa mun nauraa. siellä on ihan törkeesti ihmisiä. ja annan yleisössä ei todellakaan ole mtn pikkulapsia vaan suuri osa yli 15 vuotiaita. aikuisia (varsinkin miehiä) on myös paljon, joten menkää ensin keikalle ja sitten alkakaa kertomaan näitä totuuksianne. - vain minun mielipite
askdlasfkösfd kirjoitti:
totta ^.
ja annan k-18 keikoilla ei käy porukkaa ? sallikaa mun nauraa. siellä on ihan törkeesti ihmisiä. ja annan yleisössä ei todellakaan ole mtn pikkulapsia vaan suuri osa yli 15 vuotiaita. aikuisia (varsinkin miehiä) on myös paljon, joten menkää ensin keikalle ja sitten alkakaa kertomaan näitä totuuksianne."...suuri osa yli 15 vuotiaita. aikuisia (varsinkin miehiä)"
Nyt ei onnaa. Pakko sanoa, että en todellakaan usko. En ole yhdelläkään Annan keikalla käynyt, mutta en myöskään tunne yhtä ainuttakaan miestä, (en itse asiassa ketään tyyppiä) joka Annaa jotenkin ihailisi, saati ottaisi vakavasti. (tai muistaisi edes) Annan laulama musiikki on massalle suunnattua popitusta, eli toisin sanottuna nuorille lapsille tarjotaan kaupallista moskaa.
En loukata tahdo ketään, mutta tämä on minun mielipiteeni. - 45442424242242
vain minun mielipite kirjoitti:
"...suuri osa yli 15 vuotiaita. aikuisia (varsinkin miehiä)"
Nyt ei onnaa. Pakko sanoa, että en todellakaan usko. En ole yhdelläkään Annan keikalla käynyt, mutta en myöskään tunne yhtä ainuttakaan miestä, (en itse asiassa ketään tyyppiä) joka Annaa jotenkin ihailisi, saati ottaisi vakavasti. (tai muistaisi edes) Annan laulama musiikki on massalle suunnattua popitusta, eli toisin sanottuna nuorille lapsille tarjotaan kaupallista moskaa.
En loukata tahdo ketään, mutta tämä on minun mielipiteeni.Mielipiteesi on väärä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187464Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662156- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691220RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551151Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019