...synnit pitää tunnustaa yksilöidysti ja vilpittömästi. Helpoiten se tapahtuu täällä: http://forgive-me-father-for.blogspot.com/
Vastaukset 4
- ..
Silloin vastuu on kovasydämisellä osapuolella, koska kaikki tekevät syntiä. Ihmisyyttään ei tarvitse alentaa tekemällä tiliä itseään pahemmille, henkilökohtaisesti kun olen loukannut, ja tahdon sopia, vastapeluri ei tahdo, olen pelastunut.
- . . . . . .
Ketä vastaan tehnyt pahoin, niin että hänkin tajuaa sen . Anteeksipyyntö sanoin tai , niin että menee perille.
Tämä on tekijän osa ja jatkaa , kuin kuitattu velka. Palauttaa tai korvaa mitä voi.
Kaikille kuuluu kääntyä Jumalan puoleen ja tunnustaa rehellisesti tekonsa sanoin jos voi puhua kyllä Jumala tietää sydämen ajatuksetkin."Jumala näin olen . . .. . . ja tunnustan pyydäen anteeksiantoa ja sydämen puhdistusta Jeesuksen Poikasi ristin työn tähden. Jeesus sovitti syntimme ja olet luvannut meille iankaikkisen elämän , jos tunnustamme syntimme ja Jeesuksen sovittajanamme. Kiitos että rauhasi varjelee , annat voimaa ja johdatat elämääni , että oikein kulkisin ja valitsisin......................................
- Jouko Wiik
minä oeln uskossa ollut jo 20 vuotta armahtavaa
- uskova
En todellakaan pyydä enää..ei HÄN osaa arvostaa anteeksipyyntöä,se on sanahelinää,niinkuin Rakkauskin..
HPSK..........!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780- 73600
- 49590
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522