...synnit pitää tunnustaa yksilöidysti ja vilpittömästi. Helpoiten se tapahtuu täällä: http://forgive-me-father-for.blogspot.com/
Ehkä pelkkä anteeksipyyntö ei riitä...
4
1148
Vastaukset
- ..
Silloin vastuu on kovasydämisellä osapuolella, koska kaikki tekevät syntiä. Ihmisyyttään ei tarvitse alentaa tekemällä tiliä itseään pahemmille, henkilökohtaisesti kun olen loukannut, ja tahdon sopia, vastapeluri ei tahdo, olen pelastunut.
- . . . . . .
Ketä vastaan tehnyt pahoin, niin että hänkin tajuaa sen . Anteeksipyyntö sanoin tai , niin että menee perille.
Tämä on tekijän osa ja jatkaa , kuin kuitattu velka. Palauttaa tai korvaa mitä voi.
Kaikille kuuluu kääntyä Jumalan puoleen ja tunnustaa rehellisesti tekonsa sanoin jos voi puhua kyllä Jumala tietää sydämen ajatuksetkin."Jumala näin olen . . .. . . ja tunnustan pyydäen anteeksiantoa ja sydämen puhdistusta Jeesuksen Poikasi ristin työn tähden. Jeesus sovitti syntimme ja olet luvannut meille iankaikkisen elämän , jos tunnustamme syntimme ja Jeesuksen sovittajanamme. Kiitos että rauhasi varjelee , annat voimaa ja johdatat elämääni , että oikein kulkisin ja valitsisin......................................
- Jouko Wiik
minä oeln uskossa ollut jo 20 vuotta armahtavaa
- uskova
En todellakaan pyydä enää..ei HÄN osaa arvostaa anteeksipyyntöä,se on sanahelinää,niinkuin Rakkauskin..
HPSK..........!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2122738
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1081946Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171661Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141545Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2791400Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471217- 471156
- 1061011
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan53923- 85895