auttakaas mua..
elikkäs kun sheivaan alapäätä niin sinne tulee aina sen jälkeen paljon punasia pilkkuja ja tekee kipeetä, sen jälkeen ei taas uskallakkaan sheivata pitkiin aikoihin. Mikä auttaisi näihin näppyihin?
alapään näpyt!!
11
4375
Vastaukset
- n
Mä laitan yleensä sheivauksen jälkeen sinkkivoidetta, tällöin ei ole tullut ollenkaan punaisia näppyjä, joita mulle kans alkuun tuli ihan kauheesti. Tosin saattaa olla et iho on jollain tavalla jo tottunut sheivaukseen ja näppyjä tulee siksikin vähemmän, en tiedä. Sinkkivoiteen ohella oon käyttänyt ajoittain myös Bepanthenia.
- gfjgkg,khy
Kokeile mietoa miesten aftershavebalsamia heti ajon jälkeen. Auttaa ihan varmasti, tosin miehinen tuoksu on miinus ;). Veetillä on myös oma voiteensa ihan tähän tarkoitukseen.
- tyii
Itse en sheivaa koskaan, koska silloin tulee helposti karvatupen tuledus ja näppyjä. Nyppiminen on paras!
- leilalaila
Itselläni oli sama vaiva. Tuli hirmusti kutiavia ja kipeitä näppyjä jotka ilmeisesti olivat tulehtuneita karvatuppia. Nykyisin sheivauksen jälkeen puhdistan ihon miedolla alkoholittomalla kasvovedellä. Kerran heti sheivauksen jälkeen ja parikertaa myöhemmin esim. illalla nukkumaan mennessä ja aamupesulla vielä kerran. Auttaa minulla ainakin tosi hyvin eikä tarvitse käyttää miesten tuoksuisia after shave- tuotteita.
- Näppylä-62
on olemassa niitä vaahtoja, tuoksuvat vähän muullekin kuin miehelle =) Jälkeenpäin laitan sitä Nivean paksua voidetta, sellaisesta litteästä purkista, rauhoittaa ihoa. Tietty terävä terä auttaa myös...
Edestä nypin pinseteillä, ei satu niin paljon kuin vaha ja on tehokkaampaa. Vähän vaivalloista tietty ekan kerran, meinas mennä niskat nurin, mutta vaivansa väärtti. - x
Kannattaa pitää huolta, että sheivin terä on tarpeeksi terävä. Esimerkiksi itselläni parin ajokerran jälkeen terä tylsyy jos sen verran, että ajelu ja sen lopputulos eivät ole niin hyviä (punaisia pilkkuja, verta).
Nyppimistä suosisin muuten itsekin, mutta kun karvat alkavat kasvaa takaisin, seurauksena on paljon pidempi aika kun voi jälleen ajella. Näitä kyseisiä "näppyjä" tulee enemmän, sekä sisäänpäinkasvaneita karvoja ym. ja niiden katoamiseen kuluu paljon pidempi aika. Jos kuitenkin menee tällöin ajelemaan, tilanne vain pahenee. Toisaalta nyppimisen jälkeen lopputulos on paljon siistimpi. Joudun myös itse pitämään tiettyä taukoväliä ajelussa, joka päiväinen sheivaus ärsyttää aluetta entisestään ja tekee huonon lopputuloksen. - Linda-N
Suojakarvoitus auttaa tähän vaivaan.
On seksikäs olo ja vinoilut kuolleista kalkkunoista jäävät pois. - katikat
auttaisikohan tämä??
onko muilla kokemusta tästä apteekin rasvasta:
http://www.apteekkituotteet.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Eura/Products/1705219
jos tuo toimii niin ei ole ainakaan hinnalla pilattu! - red-cat90
RFSU:lta on tullut intiimisheivaussarja, mainoksessa ainakin luvattiin että punaiset pilkut on sitten historiaa.. Itse en ole vielä kokeillut mutta kannattaa varmaan ainakin koittaa, kerta tuo on oikein siihen tarkoitukseen tehty. Sarjassa oli mun mielestä sheivausgeeli ja sitten jotain rasvaa.
- Näin:
Päivää ennen sheivausta rasvaa intiimialueen iho sille tarkoitetulla voiteella, esim. bepanthenilla tai acon intiimivoiteella.
Ennen sheivausta kastele intiimialue ja levitä sille reippaasti ihokarvojen ajeluun tarkoitettua geelipohjaista vaahtoa. Tarkista että sheivaukseen käyttämäsi sheivi on laadukas (ei mitään kertakäyttöteriä) ja pidä huoli että terä on oikeasti terävä, mieluiten uusi ettei se ole tylsynyt jo monen sheivauskerran aikana. Kun sheivaat, huuhtele terä jokaisen vedon jälkeen karvoista ja lisää geeliä iholle tarvittaessa. Sheivaamisen jälkeen huuhtele pimppi huolellisesti ja voit pestä sen vaikka intiimialueelle tarkoitetulla saippualla, esim. lactoline. Älä käytä tavallisia vartalosaippuoita, niiden ph ei ole intiimialueelle hyvä ja ne vain ärsyttävät, pese silloin mielummin vaikka pelkällä lämpimällä vedellä. Kuivaa pimppi huolellisesti, mutta älä hankaa!!! Levitä koko intiimialueelle paksulti bepanthenia tai intiimialueelle tarkoitettua aco-voidetta, näitä saat apteekista. Jos olet menossa treffeille, anna voiteen imeytyä hetki ja huuhtele sitten vedellä ettei pimppa jää tahmeaksi. Yöllä älä käytä pikkuhousuja vaan anna ihon hengittää.
Toinen vaihtoehto on että annat kasvaa vajaa sentin sängen pimppiisi edellisen ajelun jälkeen ja menet kauneushoitolaan teettämään brasilialaisen sokeroinnin. Näitä tekevät kosmetologit kertovat niistä lisää esim. puhelimessa. Sokeroinnin jälkeen pimppi on sileä kuin vauvanpylly ja pysyy sellaisena kaksikin viikkoa ennen kuin sänki alkaa taas kasvaa. Sokeroinnin jälkeen karva kasvaa ohuempana ja vaaleampana. Sokerointi on hyvä uusia kuukauden välein, välissä ei pidä sheivata. Sokerointi maksaa noin 60€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3482805Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201549Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151046Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57997Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28958En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82933- 80908
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839