Onko kenelläkään kokemusta, auttaako kylmäpuristettu rypsiöljy alentamaan kolesteroliarvoja?
Luin tällaisen kirjoituksen ja tuntui uskottavalta.
Itse olen vastaan kolesterolilääkkeitä, koska niistä saa lihassärkyjä.
Marjaleena
Kolesterolin alentaminen kylmäpuristetulla rypsiöljyllä
4
2880
Vastaukset
- veritulpasta
oletko selvittänyt mitä hyvää kolesterolit antavat sinulle? miksi elimmistö kehittää kolesterolia? miksi keho tarvitsee kolesterolia? miksi siitä pitää tehä näppäistä kaiken muotitautien keikarointien aihe? minun pitäisi alentaa kolesterolia. unohda koko juttu.
jos nyt halua alemmaksi sitä niin pistä jokapäiväisen leipäsi päälle voita ja reilusti. niin minä teen. unohtamatta läskiä joka sian niskasta löytyy.
niin ei ne lääkäritkään tiedä miksi se kolesteroli on ihmisessä. ne tutkimukset ovat vielä kesken. sen pitää saada alemmaksi koska statiineilla on hyvä hinta. koko kolesterolin alentaminen on verrattavissa kuppaukseen ja suonen iskentään.
onnea elämään. - rouva51
Kun vaihdoin voin oliiviöljyyn, ja muutenkin kevensin ruokavaliota, rintakivut lievittyivät huomattavasti.
Aloin muutenkin syödä alkuperäistä ruokaa, vähensin eineksiä, aloin liikkua enemmän.
Kokeile myös omega-kalaöljykapseleita ja antioksidantteja.
Jos saa sydänkohtauksen, jää henkiin suuremmalla todennäköisyydellä, jos on hyvä kollateraaliverenkierto.
50 on riski-ikä.- 2ZKY
Itselläni on alentunut kokonaiskolestroli oli 5.4 , sitten aloin käyttämään 2rlk päivässä kylmäpuristettua rypsiöljyä ja 3 kuukauden kuluttua oli kokonaiskolestroli 4.2 , ja hyvän ja pahan suhteet ok.
Muuten en ruokavaliotani muuttanut.
Tulin siihen tulokseen jotta se on rypsiöljyn aiheuttama aleneminen. - viidakossa
2ZKY kirjoitti:
Itselläni on alentunut kokonaiskolestroli oli 5.4 , sitten aloin käyttämään 2rlk päivässä kylmäpuristettua rypsiöljyä ja 3 kuukauden kuluttua oli kokonaiskolestroli 4.2 , ja hyvän ja pahan suhteet ok.
Muuten en ruokavaliotani muuttanut.
Tulin siihen tulokseen jotta se on rypsiöljyn aiheuttama aleneminen.Mitenkä kaikki nivoutuu toisiinsa? Tuossa oli jttua koleseroilista. Eli onko sillä mitään merkitystä kuinka korkea se on? Luin jostakin, etteivät palomiehet sytytä tulipaloja vaikka he ovat yhtäaikaa paikalla. Mikä onkaa veritulpan syy? Olen vakuuttunut sen olevan stressitauti. Mitäs Malcolm kirjoittikaan ensin on stressi > kohonneet kortisolitasot> tulppa. Vaikeassa tapauksessa kanttuvei.
Pientä vihjettä täältä..
http://www.esaimaa.fi/Kulttuuri---Kirjat/2008/12/30/Ei se mit%E4 sy%F6, vaan se miten sy%F6/200816371664/173
Tässä olisi Ruottalaisten tutkimuksia sapuskoista.
"tiistai, lokakuu 13, 2009
Ruotsin maajussit pysyvät terveinä maitorasvoilla
**
Ruotsissa kuuluu kummia. Kahdentoista vuoden ajan on seurattu ruotsalaisia ikääntyviä maajusseja. Ruotsalaistutkijat halusivat selvittää miksi maajussit pysyvät pitempään terveinä eivätkä sairastu sepelvaltimotautiin yhtä merkittävässä määrin kuin valtaväestö. "
http://sundqvist.blogspot.com/2009/10/ruotsin-maajussit-pysyvat-terveina.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341962Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651890Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3821792Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248- 921123
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34970- 95765
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15698- 32674
Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise47665