Onko kenelläkään kokemusta, auttaako kylmäpuristettu rypsiöljy alentamaan kolesteroliarvoja?
Luin tällaisen kirjoituksen ja tuntui uskottavalta.
Itse olen vastaan kolesterolilääkkeitä, koska niistä saa lihassärkyjä.
Marjaleena
Kolesterolin alentaminen kylmäpuristetulla rypsiöljyllä
4
2890
Vastaukset 4
- veritulpasta
oletko selvittänyt mitä hyvää kolesterolit antavat sinulle? miksi elimmistö kehittää kolesterolia? miksi keho tarvitsee kolesterolia? miksi siitä pitää tehä näppäistä kaiken muotitautien keikarointien aihe? minun pitäisi alentaa kolesterolia. unohda koko juttu.
jos nyt halua alemmaksi sitä niin pistä jokapäiväisen leipäsi päälle voita ja reilusti. niin minä teen. unohtamatta läskiä joka sian niskasta löytyy.
niin ei ne lääkäritkään tiedä miksi se kolesteroli on ihmisessä. ne tutkimukset ovat vielä kesken. sen pitää saada alemmaksi koska statiineilla on hyvä hinta. koko kolesterolin alentaminen on verrattavissa kuppaukseen ja suonen iskentään.
onnea elämään. - rouva51
Kun vaihdoin voin oliiviöljyyn, ja muutenkin kevensin ruokavaliota, rintakivut lievittyivät huomattavasti.
Aloin muutenkin syödä alkuperäistä ruokaa, vähensin eineksiä, aloin liikkua enemmän.
Kokeile myös omega-kalaöljykapseleita ja antioksidantteja.
Jos saa sydänkohtauksen, jää henkiin suuremmalla todennäköisyydellä, jos on hyvä kollateraaliverenkierto.
50 on riski-ikä.- 2ZKY
Itselläni on alentunut kokonaiskolestroli oli 5.4 , sitten aloin käyttämään 2rlk päivässä kylmäpuristettua rypsiöljyä ja 3 kuukauden kuluttua oli kokonaiskolestroli 4.2 , ja hyvän ja pahan suhteet ok.
Muuten en ruokavaliotani muuttanut.
Tulin siihen tulokseen jotta se on rypsiöljyn aiheuttama aleneminen. - viidakossa
2ZKY kirjoitti:
Itselläni on alentunut kokonaiskolestroli oli 5.4 , sitten aloin käyttämään 2rlk päivässä kylmäpuristettua rypsiöljyä ja 3 kuukauden kuluttua oli kokonaiskolestroli 4.2 , ja hyvän ja pahan suhteet ok.
Muuten en ruokavaliotani muuttanut.
Tulin siihen tulokseen jotta se on rypsiöljyn aiheuttama aleneminen.Mitenkä kaikki nivoutuu toisiinsa? Tuossa oli jttua koleseroilista. Eli onko sillä mitään merkitystä kuinka korkea se on? Luin jostakin, etteivät palomiehet sytytä tulipaloja vaikka he ovat yhtäaikaa paikalla. Mikä onkaa veritulpan syy? Olen vakuuttunut sen olevan stressitauti. Mitäs Malcolm kirjoittikaan ensin on stressi > kohonneet kortisolitasot> tulppa. Vaikeassa tapauksessa kanttuvei.
Pientä vihjettä täältä..
http://www.esaimaa.fi/Kulttuuri---Kirjat/2008/12/30/Ei se mit%E4 sy%F6, vaan se miten sy%F6/200816371664/173
Tässä olisi Ruottalaisten tutkimuksia sapuskoista.
"tiistai, lokakuu 13, 2009
Ruotsin maajussit pysyvät terveinä maitorasvoilla
**
Ruotsissa kuuluu kummia. Kahdentoista vuoden ajan on seurattu ruotsalaisia ikääntyviä maajusseja. Ruotsalaistutkijat halusivat selvittää miksi maajussit pysyvät pitempään terveinä eivätkä sairastu sepelvaltimotautiin yhtä merkittävässä määrin kuin valtaväestö. "
http://sundqvist.blogspot.com/2009/10/ruotsin-maajussit-pysyvat-terveina.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei201334Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331231- 641220
- 1081205
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671039- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94957Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182923- 84847
- 43824
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66791Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50676- 43656
- 58653
- 70636
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087608Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123582- 52554
- 60544