Ylikonstaapeli Miller on ristiriidassa kolme australialaiset, kun ne syövät hänen poliisiauto matkalla Grimedale Farm tehdä joitakin lampaiden keritseminen George Grigson. Ja Miller ei ole ainoa, joilla on ongelmia niiden kanssa. Ne syövät Gina ulos kodeistaan - tai ainakin Aidensfield Arms - ja Grigson n kultainen katsella puuttuu, kun ne ovat lähteneet tilalta. Toiset myös löytää tiensä Aidensfield. Reverend Jamie Finn palaa kerätä hänen moottori pyörä - eikä vähiten nähdä Rosie uudelleen. Lisäksi hän on ehdotettu, että täysin tyrmää hänet jalkojaan. Aunt Peggy on vähän rahaa ja ostaa täysin uuden pesukoneen avata pesula. Mutta nykyaikaiset contraptions kuin että ovat monimutkaisia koneita - erityisesti David. Miller on sana PC Mason noin hänen tilalleen, mutta Mason ei ole varma, että hän haluaa lähteä enää.
Season 17, Episode 4
18.09 Love Story
Peggy
1
431
Vastaukset
- vähän outo
jakso?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503874
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342811Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262478- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 291578
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91248