Poliitikkojen valheet!

Pikkumies Ike Kanerva, joka ei ole saanut elämässään, eikä politiikassa juuri mitään aikaan, paitsi on osoittanut kiinnostusta suttuisen blondin "puutarhan" hoidosta jäi kiinni valheesta.

Hän neuvotteli Nova Groupin nykyisen ja ex rikollisen Merisalon kanssa synttäreittensä kustantamisesta. Aiemmin hän ei ollut tietävinään mistä rahat tähän sairaaseen synttaripröystäilyyn olivat tulleet.
Nyt kävi käry ja todella nolo sellainen.

Kanerva on muka lahjoittanut hyväntekeväisyyteen vastaavan summan, mutta kuittia tämä testaripelle ei ole kuitenkaan ko. "lahjoituksesta" esittänyt, vaikka sitä on esiin vaadittu.

Nyt tuohon "lahjoitukseen"" ei enää usko kukaan älyissään oleva. Ei voi kuin ihmetellä, että tällaisia valehtelevia kansaedustajia pesii eduskunnassa.

Tiura on toinen valehtelija, joka ei päässyt omin pois Thaimaasta ja ruikutti matkarahaa samalta taholta. Myös Tolppa- Salen muisti pätkii ja samoin Vanhasen. Luulisi noin hyvään asemaan yhteiskunnassa päässeillä olevan edes sen verran älliä päässään, että kertoisivat totuuden heti, eikä vasta sen jälkeen kun pakko se tehdä.

3

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Utsija

Saikohan Ile pesää blondilta, vai kinusiko turhaan?

• Aatteleppaite

tyynni puolueeesta riippumatta.

• eeehhh

Edelleen odotellaan vasemmistopuolueiden vaalirahoitusten julkistamista. Ja odotetaan, odotetaan, odotetaan... Tuskin monikaan nuori, opiskeluaikoinaan kesä- ja viikonlopputöitä tehnyt haluaa rahoittaa Urpiaisen marttakerhoa. ÄLKÄÄ SAATANASSA LIITTYKÖ AMMATTILIITTOIHIN!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      5726
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      22
      2889
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      155
      2626
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      26
      2429
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82