Iveta on kiitollinen Teille Kaikille,

iveta

kun olen saanut olla jo 7 viikkoa tällä keskustelupalstalla. Olo täällä on ollut eräällä tavalla hyvin hämmentävää ja vierasta, koska olen ry:ssä hiljainen, kuuliainen ja nöyrä SRK-alamainen(ainakin luulen niin(toivottavasti en kehu)), mutta täällä olen uskaltanut myös sanoa omat salaiset sanomiseni ja ajatukseni
ikäänkuin pienen lapsen tavoin tietämättäni niiden seurauksista. Pyydän kaikilta nöyrästi anteeksi, jos olen jotenkin sanomisillani loukannut, koska olisin halunnut olla kaikkien ystävä, joka taas on tällainen lapsellinen ihana kuvitelma, koska jos kumartaa jollekin, niin pyllistää toiselle. Haluaisin sydämestäni niin, että vaikka kumartaisin, niin kumartaisin sittenkin toiselle, enkä pyllistäisi. Mahdotontako? Mutta Jeesuksen nimessä se olisi mahdollista. Mutta en itse siihen omissa nimissäni pysty. Jeesus minua siinä auttakoon! Täällä keskustelupalstalla on ollut huultenheiton ohella ihania, rakentavia kirjoituksia, jossa on otettu kantaa keskeisiin hengellisiin kysymyksiin. On ilo ollut lukea ja pohtia niitä. Wanhanwaimon kirjoitukset, Kesitaksen syvälliset pohdiskelut ovat syvästi jääneet mieleeni. Melperin halu(huolimatta heinähattu- ja muista nimittelyistä huolimatta) tuoda totuutta esiin on jäänyt mieleeni. Ja sitten tämä weha- inttäjä(anteeksi),
joka mielestäni edelleen etsii sitä totuutta, jonka hän haluaa löytävänsä, on omalla tavallaan aivan ihana hänen vilpittömyydessään. Ihailen monia muitakin, mutta lopetan tähän ja käyn nukkumaan. Iveta vaan toteaa, että kiitos Teille, että saan olla linjoilla ja sanon kaikesta huolimatta: "OOTTE IHANIA!

2

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seppo - ei se rekist...

Ilo on ollut lukea tekstejäsi! (Olen ptkän tauon jälkeen luku-urakoinut palstalla koko aamu(yön)). Perin harvoin olen 'tavannut' kaltaisiasi rehellisiä, OMANtuntonsa mukaisesti uskovia vanhoilislestdiolaisia
      Taivaan Isän siunausta Sinulle!

• Paavali sanoo usein, - tutkikaa Henkiä ja sinä olet juuri Pyhä, joka sitä tekee. Etsi oikeaa Henkeä, kirkastaaksesi enemmän ja enemmän Kristusta, muu tulee siinä sivussa.

Pyydän kaikilta nöyrästi anteeksi, jos olen jotenkin sanomisillani loukannut, koska olisin halunnut olla kaikkien ystävä, joka taas on tällainen lapsellinen ihana kuvitelma, koska jos kumartaa jollekin, niin pyllistää toiselle. ** Turhaan pyytelet anteeksi sitä, jos haet Jeesusta, kuten teet. Se on vielä sitä VL mantraa, pyydellä anteeksi tekemättömiä, kuten hoitokuoseissa syytetyt. Heitä se pois, pyydä sitten kun siihen on aihetta.

Mutta Jeesuksen nimessä se olisi mahdollista. Mutta en itse siihen omissa nimissäni pysty. Jeesus minua siinä auttakoon! ** Se ei vaan olisi, vaan se on velvollisuus, Jeesushan sanoo Joh. 14:6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      7420
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      50
      5578
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      62
      3122
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2573
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1608
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      201
      1433
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1119
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      325
      1077
    9. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      244
      1037
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      926
    Aihe