Iveta on kiitollinen Teille Kaikille,

iveta

kun olen saanut olla jo 7 viikkoa tällä keskustelupalstalla. Olo täällä on ollut eräällä tavalla hyvin hämmentävää ja vierasta, koska olen ry:ssä hiljainen, kuuliainen ja nöyrä SRK-alamainen(ainakin luulen niin(toivottavasti en kehu)), mutta täällä olen uskaltanut myös sanoa omat salaiset sanomiseni ja ajatukseni
ikäänkuin pienen lapsen tavoin tietämättäni niiden seurauksista. Pyydän kaikilta nöyrästi anteeksi, jos olen jotenkin sanomisillani loukannut, koska olisin halunnut olla kaikkien ystävä, joka taas on tällainen lapsellinen ihana kuvitelma, koska jos kumartaa jollekin, niin pyllistää toiselle. Haluaisin sydämestäni niin, että vaikka kumartaisin, niin kumartaisin sittenkin toiselle, enkä pyllistäisi. Mahdotontako? Mutta Jeesuksen nimessä se olisi mahdollista. Mutta en itse siihen omissa nimissäni pysty. Jeesus minua siinä auttakoon! Täällä keskustelupalstalla on ollut huultenheiton ohella ihania, rakentavia kirjoituksia, jossa on otettu kantaa keskeisiin hengellisiin kysymyksiin. On ilo ollut lukea ja pohtia niitä. Wanhanwaimon kirjoitukset, Kesitaksen syvälliset pohdiskelut ovat syvästi jääneet mieleeni. Melperin halu(huolimatta heinähattu- ja muista nimittelyistä huolimatta) tuoda totuutta esiin on jäänyt mieleeni. Ja sitten tämä weha- inttäjä(anteeksi),
joka mielestäni edelleen etsii sitä totuutta, jonka hän haluaa löytävänsä, on omalla tavallaan aivan ihana hänen vilpittömyydessään. Ihailen monia muitakin, mutta lopetan tähän ja käyn nukkumaan. Iveta vaan toteaa, että kiitos Teille, että saan olla linjoilla ja sanon kaikesta huolimatta: "OOTTE IHANIA!

2

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seppo - ei se rekist...

      Ilo on ollut lukea tekstejäsi! (Olen ptkän tauon jälkeen luku-urakoinut palstalla koko aamu(yön)). Perin harvoin olen 'tavannut' kaltaisiasi rehellisiä, OMANtuntonsa mukaisesti uskovia vanhoilislestdiolaisia
      Taivaan Isän siunausta Sinulle!

    • Paavali sanoo usein, - tutkikaa Henkiä ja sinä olet juuri Pyhä, joka sitä tekee. Etsi oikeaa Henkeä, kirkastaaksesi enemmän ja enemmän Kristusta, muu tulee siinä sivussa.

      Pyydän kaikilta nöyrästi anteeksi, jos olen jotenkin sanomisillani loukannut, koska olisin halunnut olla kaikkien ystävä, joka taas on tällainen lapsellinen ihana kuvitelma, koska jos kumartaa jollekin, niin pyllistää toiselle. ** Turhaan pyytelet anteeksi sitä, jos haet Jeesusta, kuten teet. Se on vielä sitä VL mantraa, pyydellä anteeksi tekemättömiä, kuten hoitokuoseissa syytetyt. Heitä se pois, pyydä sitten kun siihen on aihetta.

      Mutta Jeesuksen nimessä se olisi mahdollista. Mutta en itse siihen omissa nimissäni pysty. Jeesus minua siinä auttakoon! ** Se ei vaan olisi, vaan se on velvollisuus, Jeesushan sanoo Joh. 14:6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe