Mitä mieltä olette ihmiset tälläisestä? Tähän usein liittyy naaman päällä istuminen, huputtaminen ja sanallinen sekä fyysinen alistaminen. Itse nautin kun saan tehdä näitä asioita miehelleni ja käyttää mielikuvitustani, millaisiin tilanteisiin saattaisinkaan hänet ajaa...tai missä tilanteissa voisin hänet yllättää ;). Itse kiihoitun näistä asioista, vaatteista sekä tilanteesta mikä on. Tietysti koska pelissä on kovin paljon myös tunteita, tuntuu kaikki kovin intiimille ja "meidän jutulle". Juurikin ajattelin, että voisin hänet laittaa tiukkaan kiiltävään asuun lattialle sidotuksi, yksin tai vaikka ystävän avustamana...viettää hauskaa iltaa näin, itse nauttien ja antamalla iloa sekä nautintoa miehelleni. Sopivan tilanteen tullen voisin tämän tapahtuman ottaa esille ja muistuttaa missä se kaappi oikein seisookaan.
Olisiko kenestäkään vaikkapa pariskunnasta tälläiseen leikkiin tai onko yleensäkään kiinnostuneita aiheesta? Meitä kiinnostaa kovasti nahka, pvc ja sadeasut, sekä toppa ja tuuliasut.
Huputtaminen/ hengityksen kontrolloiminen
9
1249
Vastaukset
- huppufetissi
Meillä on myös huput tärkeä juttu. Olemme innostuneita kaikesta hupullisista vaatteista, mutta tietysti erityisesti sadevaatteet ovat intohimomme. Kiva kuulla, että on muitakin olemassa, keitä tämä asia kiihottaa. Itse "opetin" vaimolleni tämän fetissin ja kyllä hän siitä tykkää nykyään. Ensiksi hieman vierasti ajatusta :)
- Adder
Kyseiset leikit kiinnostaa kovastikkin, harmi, että hengityksen kontrolloinnista kiinnostunutta seuraa on niin kovin vaikea löytää..
- liukkasissa vaatteissa
Olisiko susta kiva leikkiä pariskunnan kanssa? Ja pukeutua esim. sadeasuun tai pvc yms. Meillä mies joutuu olemaan aika usein huputettuna sekä sidottuna.
- Adder
liukkasissa vaatteissa kirjoitti:
Olisiko susta kiva leikkiä pariskunnan kanssa? Ja pukeutua esim. sadeasuun tai pvc yms. Meillä mies joutuu olemaan aika usein huputettuna sekä sidottuna.
Pidän myös latexista. Miten huputat?
- alistava nainen
Joku näköjään haluaa vastata puolestani, kiitos vaan. Mutta jos siis olet kiinnostunut tuollaisesta seurasta, sadeasuista, nahkasta tai vaikkapa pvc vaatteista niin laitahan osoitteesi tänne niin voimme ottaa sinuun yhteyttä, kiitos. NIin ja sellainen ei tule kysymykseen, että minulle esitetään toivomuksia täälä ja kerrotaan että kyllä kiitos sido minut. En etsi toista sidottavaa tahi seksiä, joten jos olet ko.asiaa vailla, niin olen (olemme) väärää seuraa sinulle.
- huppufetissi
alistava nainen kirjoitti:
Joku näköjään haluaa vastata puolestani, kiitos vaan. Mutta jos siis olet kiinnostunut tuollaisesta seurasta, sadeasuista, nahkasta tai vaikkapa pvc vaatteista niin laitahan osoitteesi tänne niin voimme ottaa sinuun yhteyttä, kiitos. NIin ja sellainen ei tule kysymykseen, että minulle esitetään toivomuksia täälä ja kerrotaan että kyllä kiitos sido minut. En etsi toista sidottavaa tahi seksiä, joten jos olet ko.asiaa vailla, niin olen (olemme) väärää seuraa sinulle.
Tämä on mulle mukava tietää, että muitakin "huputtajia" on olemassa. Itselleni tämä huppufetissi on ollut todella arka aihe ja vaikea tunnustaa kumppanille. Vaikeammaksi sen asian paljastamisen on tehnyt se, että on ollut itselläni sellainen luulo, että on ainoa "pervo" tai "friikki", joka hupuista pitää. Onneksi uskalsin sen kertoa tyttöystävälleni, joka jopa myöhemmin päätti mennä kanssani naimisiin :) Ja onnekseni hän on sen hyväksynyt ja ottanut sen omakseen. Hengityksen kontrolli on päässyt myös leikkeihimme, joten hauskuutta riittää. Mielelläni antaisin myös osoitteeni, jotta voisimme vaihtaa ajatuksia ihan privaatisti, mutta en mielelläni mitään osoitteita vaihtele näin julkisesti. Joten jatkakaamme täällä :)
- pvchuppu
huppufetissi kirjoitti:
Tämä on mulle mukava tietää, että muitakin "huputtajia" on olemassa. Itselleni tämä huppufetissi on ollut todella arka aihe ja vaikea tunnustaa kumppanille. Vaikeammaksi sen asian paljastamisen on tehnyt se, että on ollut itselläni sellainen luulo, että on ainoa "pervo" tai "friikki", joka hupuista pitää. Onneksi uskalsin sen kertoa tyttöystävälleni, joka jopa myöhemmin päätti mennä kanssani naimisiin :) Ja onnekseni hän on sen hyväksynyt ja ottanut sen omakseen. Hengityksen kontrolli on päässyt myös leikkeihimme, joten hauskuutta riittää. Mielelläni antaisin myös osoitteeni, jotta voisimme vaihtaa ajatuksia ihan privaatisti, mutta en mielelläni mitään osoitteita vaihtele näin julkisesti. Joten jatkakaamme täällä :)
Olisi kiva vaihtaa ajatuksia minkälaisia juttuja tulee mieleen ja mitä kaikkea kivaa liittyy näihin leikkeihin.¨
[email protected]
- v__ille
olisin mieelläni sidottavan roolissa :DD
- Nenäkebab
Uniapnean hoitoon kehitetty nenä-CPAP -laite on juuri omiaan tuon harrastuksen toteuttamiseen! Se näyttää pölynimurilta, mutta onkin kompressori...
http://tinyurl.com/yk6dl8b
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512125
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51348Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311- 191284
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232