Näinkö Johannes sanoi?

"Then I saw an angel come down from heaven holding in his hand a large key and a huge chain which I was told symbolized his power to bind. The angel took hold of the dragon, that ancient serpent who is called the devil and Satan, and bound him to this planet for a thousand years. It was like throwing him into a dark pit from which he could not escape.
The angel confined him to this desolate planet and he had no one to deceive until these thousand years were over. That's when the wicked will be raised to life, which is known as the second resurrection. Satan will then be free again but only for a little while." Revelation 20:1-3, CWB (eli adventistien Clear Word Bible)

"Sitten näin enkelin tulevan alas taivaasta pitäen kädesssään suurta avainta ja suurta ketjua, jonka minun käskettiin kertoa symbolisoivan hänen valtaansa sitoa. Enkeli otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, jota kutsutaan paholaiseksi ja Saatanaksi ja sitoi hänet tälle planeetalle tuhanneksi vuodeksi. Se oli kuin hänen heittämistään pimeään kuoppaan, josta hän ei voisi paeta.
Enkeli sulki hänet tähän yksinäiseen paikkaan planeetalle ja hänellä ei ollut ketään petettävänä kunnes tuhat vuotta olivat ohi. Silloin jumalattomat nostetaan elämään, joka tunnetaan toisena ylösnousemuksena. Saatana tulee olemaan silloin taas vapaa, mutta vain vähän aikaa."


No ei suinkaan apostoli sanonut noin, vaan näin:

”Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
20:2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa” (Ilm 20:1-3)

Koko adventistien Clear Word Bible on Ellen White kanonisoituna, sillä Ellen White näki noin demoninäyssään:

”Samoin Saatana, syypäänä kaikkiin niihin synteihin, joita hän on Jumalan kansan saattanut tekemään, on oleva tuhat vuotta sidottuna maan päälle, joka silloin on oleva autiona ja asumattomana, ja lopuksi hän on kärsivä synnin täydellisen rangaistuksen siinä tulessa, joka on hävittävä kaikki jumalattomat. Siten suuri pelastussuunnitelma toteutuu synnin tullessa lopullisesti hävitetyksi ja kaikkien niiden tullessa pelastetuiksi, jotka ovat olleet valmiit hylkäämään pahan.” (Ellen White, Suuri Taistelu, s 478)

Ja tuota valhetta Johanneksen sanoista opettaa Adventtikirkko myös uskontunnustuksessaan:

”Tuhatvuotiskausi on Kristuksen ja hänen pyhiensä hallitusaikaa taivaassa ensimmäisen ja toisen ylösnousemuksen välillä. Tuona aikana jumalattomat kuolleet tuomitaan; maapallo on oleva silloin täydellisen hävityksen tilassa ilman ainuttakaan elävää ihmistä, Saatanan ja hänen enkeleittensä asuttamana. Tuhatvuotiskauden päättyessä Kristus laskeutuu pyhiensä ja pyhän kaupungin kanssa taivaasta maan päälle.” (Adventtikirkon Perusluonteiset opinkohdat nr. 27. http://www.adventtikirkko.fi/opetus/tuhat.htm )

Ja mikä kauheinta tätä jumalatonta vääristettyä ”raamattua” myydään myös lastenversiona:
http://www.adventistbookcenter.com/browse.tpl Niin lapset saadaan aivopestyä jo pienestä pitäen väärään ajatusmuottiin Raamatusta eli että Raamattu ei kerro sitä mitä apostolit siinä kirjoittivat ja mitä kristityt siitä uskovat, vaan että Raamattu kertoo sitä, mitä väärä ”enemmän kuin profeetta” Ellen White opetti.

Ja juurihan tuli todettua, että Puhtaan Sanan parafraasi Raamattu (Clear Word Bible ensimmäisen painoksen nimi - Bible sana jätetty pois kakkospainoksesta eteenpäin) on neljän eniten myydyn kirjan joukossa adventtikirkon kirjatuotannosta http://www.adventistreview.org/article.php?id=39

Ja tuo yllä oleva lainaukseni CWB:stä löytyy adventistien nettisivulta (ja taas tuttuun tapaan harhaoppisen kirkon nimeä ei sivuilla mainita sanallakaan, että kristityt eksyisivät luulemaan sivuja ja kirjaa kristilliseksi) http://www.tagnet.org/prophecymadeeasy/index.html kirjan ”Prophecy Made Easy ” sivulta 217. Myös tuota kirjaa, joka perustuu Ellen Whiteen, Adventtikirkon oppeihin ja Clear Word Bibleen myy Adventtikirkon kirjamyymälä http://www.adventistbookcenter.com/browse.tpl

18

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Ei auenneet nuo linkkisi.


      • ikuista kadotusta.
        uskova_1 kirjoitti:

        Ei auenneet nuo linkkisi.

        Mutta harhalinkki. Näkyy Riitan oppia olevan


    • mielenkiintoista, eikö vain

      http://www.netikka.net/mpeltonen/sanoma.htm

      Tuhatvuotiskausi

      Sekä tuhatvuotiskauden alussa että lopussa tapahtuu ylösnousemus. Vanhurskaat kuolleet nousevat sen alkaessa, ja väärät sen päättyessä (Apt. 24:15). “Tulee hetki, jona kaikki, jotka haudoissa ovat, kuulevat Hänen äänensä ja tulevat esiin, ne, jotka ovat hyvää tehneet, elämän ylösnousemukseen, mutta ne, jotka ovat pahaa tehneet, tuomion ylösnousemukseen” (Joh. 5:28, 29). On siis kaksi ylösnousemusta, joista toinen tapahtuu vasta tuhatvuotiskauden lopulla. (Ilm . 20:5). Ensimmäisen, eli elämän ylösnousemuksen ja toisen, eli tuomion ylösnousemuksen välistä aikaa voidaan kutsua tutkivan tuomion kaudeksi, sen takia, että silloin myös Jeshua'n omat saavat olla mukana tuomitsemisessa (1Kor. 6:2, 3, ks. Ps. 149:6-9; Hebr. 9:27; Matt. 19.28)
      Tämän nykyisen maailman viimeinen aikakausi päättyy Harmagedonin sotaan, seitsemään viimeiseen vitsaukseen ja Jeshua Voidellun tulemuksen ilmestykseen. Silloin vanhurskaat, Voidellussa nukkuneet, herätetään ja elossa olevat, Eloahin pyhät, muutetaan kirkastettuun ruumiiseen, yhdessä nukkuneiden herätettyjen pyhien kanssa. Molemmat joukot temmataan Voideltua vastaan yläilmoihin. Väärät [elossa olevat] tuhoutuvat Jeshua'n tulemuksen yhteydessä.
      Taivaassa eikä maan päällä.

      "Autuas ja pyhä on se, jolla on osa ensimmäisessä ylösnousemuksessä, heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa, vaan he tulevat olemaan Eloah’in ja Voidellun pappeja ja hallitsevat Hänen kanssaan ne tuhannen vuotta” (Ilm. 20:6). Hallita tässä asiassa on samaa kuin hallita tuomiovallalla. Kreikkalainen sana ’krima’ tarkoittaa (Ilm. 20:4) tuomiota, tuomita. Tämä sana osoittaa sen, ettei ole kysymyksessä olla hallitsemassa eläviä ihmisiä ja kansoja, vaan ha-Mashiach’n kanssa tuomitsemassa oikeusistuimissa niitä ihmisiä, jotka kadotukseen joutuvat (ks. 1 Kor. 6:2,3, Dan. 7:22, Juud. 14:15, Matt. 19:18).
      "Ja minä näin ikäänkuin lasisen meren, tulella sekoitetun, ja niiden, jotka olivat voitollisina päässet pedosta ja sen kuvasta ja sen nimen luvusta, seisovan sillä lasisella merellä, ja heillä on Eloah’in kanteleet" (Ilm. 15:2), Vrt. “Sen jälkeen minä näin, ja katso, oli avoin ovi taivaaseen”, “Ja valtaistuimen edessä oli ikäänkuin lasinen meri” (Ilm. 4:1,6). Eloah’in valtaistuin on taivaassa (Ilm. 4:2) ja nämä pyhät olivat tulleet maasta taivaaseen.
      Maa autioituu.

      “Katso, JHWH tekee maan tyhjäksi ja autioksi, ja kukistaa, mitä siinä on, ja hävittää sen asukkaat” (Jes.24:1, vanh. käänn.). “Totisesti Minä otan kaiken pois maan pinnalta sanoo JHWH. Minä otan pois ihmiset ja eläimet, otan pois taivaan linnut ja meren kalat, viettelykset ja jumalattomat. Minä hävitän ihmiset maan pinnalta sanoo JHWH.” “Sillä lopun, äkkilopun, Hän tekee kaikista maan asukkaista” (Sefanja 1: 2, 3,18). “Minä katsoin maan päälle, katso, se oli tyhjä ja autio, ja taivaan päälle, ja se oli pimeä. Minä katsoin vuorten päälle, ja katso, ne vapisivat, ja kaikki kukkulat värisivät. Minä näin, ja katso, ei ollut siellä yhtään ihmistä, ja kaikki taivaan linnut olivat lentäneet pois. Minä katsoin, katso, hedelmällinen pelto oli autiona, ja kaikki kaupungit olivat kukistetut JHWH`n, Hänen vihansa hehkun edessä. (Ks. myös Jer.4:23-27, Sefanja 1:1-18, Jer. 25:31-37; Ilm.6:14,16:20, Aamos 8:9, Jooel 2:10, 3:15, Jes. 13:9, 10, 13, 14:12-20, Apt. 2:20, Matt. 24:29, 35, Ilm. 6:12-17). Maan päälle ei siis jää yhtään ihmistä.

      Saatana sidotaan ja heitetään syvyyteen tuhanneksi vuodeksi (Ilm. 20:1-3). Ihmisten armonaika on päättynyt, evankeliumia ei enää julisteta, koska pelastuksen aika ihmisiltä on päättynyt lopullisesti (2 Tess. 1:5-10, Room. 2:6-11). Kun kuusituhatta vuotta on täyttynyt, alkaa koko maapallon lepo ja hyvitysaika tuhat vuotta. (Mustosen laskemien mukaan siis vuonna 2004!) Muut kuolleet virkoavat eloon tuhannen vuoden kuluttua (Ilm. 20:5). Maan päällä on jälleen elämää. “Saatana lähtee villitsemään maan neljällä kulmalla olevia kansoja, Googia ja Maagogia, kootakseen heidät sotaan, ja niiden luku on kuin meren hiekka” (Ilm. 20:8)
      Ennen lopullista hävitystään saatana ja hänen alaisensa yrittävät vielä sotia. “Ja he nousivat yli maan pinnan ja piirittivät pyhien leirin ja sen rakastetun kaupungin. Mutta tuli lankesi taivaasta ja kulutti heidät” Ilm. 20:9, “Sillä nykyiset taivaat ja maa ovat Sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomien ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään” (2 Piet. 3:7).

      Tässä kohden jää kysymykseksi, mistä tulee se 'pyhien leiri', jota vastaan Googin ja Maagogin joukot hyökkäävät, jos toisessa ylösnousemuksessa nousevat vain 'väärät' eli tuomiolle joutuvat? Esim. adventistit yrittävät selittää tätä ongelmaa tulkitsemalla Ilmestyskirjan maininnat taivaasta laskeutuvasta Jerusalemista (ihmisineen) kirjaimellisesti. 'Mustonen' ei puhu tästä mitään. (MP)
      Kadotukseen joutuvien rangaistuksen pituus.

      Kuinka kauan kadotukseen joutuvat ihmiset palavat tulijärvessä? Raamatussa korostetaan sitä tosiasiaa, että Eloah, JHWH ei mitenkään nauti väärien kärsimyksistä, vaan kohtelee heitä rangaistuksen täytäntöönpanossa oikeudenmukaisesti.... Sen mukaan tulijärvessäkin palamisen kestoaika määräytyy, kunkin tekojen mukaan, oikeudenmukaisesti. He eivät pala loputtomasti, sillä tuli “kuluttaa heidät” (Ilm.20:9), kunnes he “ovat, niin kuin ei heitä olisi ollut” (Obadja 16), ja kunnes yhtään “jumalatonta ei enää ole” (Ps. 37:10). Tulijärvi merkitsee, kadotukseen joutuville, lopuksi toista kuolemaa, johon kaikki elämä sammuu. (Ilm.21:8).

      Eloah luo, ja uudistaa maan

      Raamatullinen sanonta maailman loppu tarkoittaa nykyisen maailmanjärjestyksen, eli nykyisen aikakauden loppumista. Maassa tapahtuu suuria muutoksia: “.. silloin taivaat katoavat pauhinalla ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, ja maa ja kaikki, mitä siihen on tehty, palavat” (2 Piet. 3:10). Tulella hävitetty vanha maailma uudistetaan (2 Piet. 3:13; Apt. 3:21; Ilm.21:5). Näin Eloah’in alkuperäinen luomissuunnitelma toteutuu lopullisesti. Silloin “ nöyrät perivät maan ja iloitsevat suuresta rauhasta”. “Vanhurskaat perivät maan ja asuvat siinä iankaikkisesti” (Ps. 37:11, 29)

    • uskova

      Noinhan adventtikirkko kai uskoo asioiden olevan, kuinka sen asian kanssa sitten loppujenlopuksi tulee käymään sen tietää vain Jumala ja Poika.. vaikka ei Poikakaan tiedä tarkkaa aikaa..

      Ei tuo nyt kuitenkaan ole niin selvä edes uskova_1:den aivoissa että siihen voisi luottaa sen enempää kuin adventtikirkon tulkintaan ja jos siinä sitten erehtyy uskova_1 tai adventtikirkko niin se ei takluulla ole pelastuskysymys. Monet meistä vähät välittävät noista tarkoista ns. tukinnoista, oli sitten uskova_1 tai adventtikirkko niitä tulkkaamassa, tai joku muu.

      Pelastuskysymys on kääntyykö ihminen Jumalan puoleen luottaen siihen että koko hänen syntivelkansa on täydellisesti maksettu Jeesuksen kuolemassa.

      Pelastuskysymys on myös antaako ihminen Jumalalle sen kunnian mikä Jumalalle kuuluu vai ei? Sekin on pelastuskysymys. Jokainen joka uskoo olevansa omassa tahdossaan yhtä iankaikkinen kuin Jumala väheksyy sitä Jumalan tahtoa ja niitä ominaisuuksia missä ainoastaan on iankaikkinen elämä mahdollista.

      Tärkeä kysymys on: Antaako sellainen ihminen Jumalalle sen todellisen arvon ja kunnian mikä oikeutetusti On Jumalan. Sallinette minun epäillä. Jos ihminen väittää olevansa kuolematon, hän todellisuudessa ei pane kovinkaan suuria vaatimuksia elämän säilymiselle iankaikkisesti, mutta Raamattu kertoo aivan toista, monet pyrkivät sisälle Jumalan valtakuntaan mutta jäävät ulkopuolelle ja siellä odottaa toinen kuolema.

      Siksi olisi parempi uskova_1:kin alkaa ajattelemaan asioita hieman toiselta kannalta, kysyä itseltään onko adventistien haukkujille ovi auki Jumalan valtakuntaan? Ja kysyä itseltään kuinka monta hän vie mukanaan siten että on vietellyt heidät kanssaan haukkumaan heille täysin tuntemattomia ihmisiä - uskova_1 on ollut adevntistien pääsyyttäjä vuosikaudet... ihminen joka yötä päivää syyttää heitä.

      Kehoitukseni kakille: älkää yhtykö hänen parjauskamppanjaansa, sillä siitä ei seuraa hyvää kenellekään.

      • Niin, ketkä ovat sitten niitä adventistien haukkujia?

        Mitä minuun tulee, niin Jumala on antanut minulle kutsumuksen evankelioida ( = lain saarna adventismin harhaoppia ja muutakin syntiä vastaa, jotta tulisi synnintunto armon evankeliumi niille, joita jo synti ahdistaa, että voisivat pelastua ja päästä taivaaseen ) adventisteja sekä varoittaa muita ihmisiä adventismista eksyttävänä harhaoppina. Ja tästä työstä en voi lakata, vaan jos yksi areena sulkeutuu työni jatkuu toisella. Tai useilla tahoillahan se tapahtuu nytkin, ei vain tällä Suomi24:llä.

        Ja Jumalalle kiitos, että Hän on jo monia johtanut ulos tuosta harhaopista ja joitakin uskoonkin. Ja moni kristitty on havahtunut huomaamaan, mistä adventismissa on kysymys.


      • uskova_1 kirjoitti:

        Niin, ketkä ovat sitten niitä adventistien haukkujia?

        Mitä minuun tulee, niin Jumala on antanut minulle kutsumuksen evankelioida ( = lain saarna adventismin harhaoppia ja muutakin syntiä vastaa, jotta tulisi synnintunto armon evankeliumi niille, joita jo synti ahdistaa, että voisivat pelastua ja päästä taivaaseen ) adventisteja sekä varoittaa muita ihmisiä adventismista eksyttävänä harhaoppina. Ja tästä työstä en voi lakata, vaan jos yksi areena sulkeutuu työni jatkuu toisella. Tai useilla tahoillahan se tapahtuu nytkin, ei vain tällä Suomi24:llä.

        Ja Jumalalle kiitos, että Hän on jo monia johtanut ulos tuosta harhaopista ja joitakin uskoonkin. Ja moni kristitty on havahtunut huomaamaan, mistä adventismissa on kysymys.

        pitäisi puhdistaa ensin itseltään ennenkuin voi mennä toisia puhdistelemaan, vai kuvitteletko sinä että itse olet niin pyhä ettei sinussa ole mitään pudistettavaa.
        Mitä minä olen katsellut sinun kirjoituksia niin eihän sinulla ole mitään hyvää annettavaa tilalle, no onhan sinulla tietysti tuo että panettelet toisia, tuo panetteluko on minkä antaisi adventisteille kun saisit heidät evankelioituksi uskoosi.


      • carpe diem
        uskova_1 kirjoitti:

        Niin, ketkä ovat sitten niitä adventistien haukkujia?

        Mitä minuun tulee, niin Jumala on antanut minulle kutsumuksen evankelioida ( = lain saarna adventismin harhaoppia ja muutakin syntiä vastaa, jotta tulisi synnintunto armon evankeliumi niille, joita jo synti ahdistaa, että voisivat pelastua ja päästä taivaaseen ) adventisteja sekä varoittaa muita ihmisiä adventismista eksyttävänä harhaoppina. Ja tästä työstä en voi lakata, vaan jos yksi areena sulkeutuu työni jatkuu toisella. Tai useilla tahoillahan se tapahtuu nytkin, ei vain tällä Suomi24:llä.

        Ja Jumalalle kiitos, että Hän on jo monia johtanut ulos tuosta harhaopista ja joitakin uskoonkin. Ja moni kristitty on havahtunut huomaamaan, mistä adventismissa on kysymys.

        Jos tuo nyt oli se evankeliumi mitä sinut on kutsuttu levittämään, niin epäilen pahasti, että se ei ole Jumalasta. Et sinä siitä voi lakata omin avuin, mutta rukoile, tai rukoillaan yhdessä, että pystyisit lopettamaan ja Jeesuksen rakkaus saisi täyttää sydämesi.


      • uskova
        uskova_1 kirjoitti:

        Niin, ketkä ovat sitten niitä adventistien haukkujia?

        Mitä minuun tulee, niin Jumala on antanut minulle kutsumuksen evankelioida ( = lain saarna adventismin harhaoppia ja muutakin syntiä vastaa, jotta tulisi synnintunto armon evankeliumi niille, joita jo synti ahdistaa, että voisivat pelastua ja päästä taivaaseen ) adventisteja sekä varoittaa muita ihmisiä adventismista eksyttävänä harhaoppina. Ja tästä työstä en voi lakata, vaan jos yksi areena sulkeutuu työni jatkuu toisella. Tai useilla tahoillahan se tapahtuu nytkin, ei vain tällä Suomi24:llä.

        Ja Jumalalle kiitos, että Hän on jo monia johtanut ulos tuosta harhaopista ja joitakin uskoonkin. Ja moni kristitty on havahtunut huomaamaan, mistä adventismissa on kysymys.

        ole evankeliumin levittämistä.
        Ottaisit oppia Jumalan Pojasta mitä evankeliumin /hyvän sanoman/ voitto sanoman/ levittäminen tarkoittaa. Se on voittajan sanoma, ei vaivaisen ihmisen kangertelua.


      • anne-elina kirjoitti:

        pitäisi puhdistaa ensin itseltään ennenkuin voi mennä toisia puhdistelemaan, vai kuvitteletko sinä että itse olet niin pyhä ettei sinussa ole mitään pudistettavaa.
        Mitä minä olen katsellut sinun kirjoituksia niin eihän sinulla ole mitään hyvää annettavaa tilalle, no onhan sinulla tietysti tuo että panettelet toisia, tuo panetteluko on minkä antaisi adventisteille kun saisit heidät evankelioituksi uskoosi.

        Niin pitää tehdä; ensin malka omasta silmästä ja sitten pitää nuhdella rikasta toisen silmässä (Mat 7:5), eli ensin auttaa itseään ja sitten toisia / rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi-periaate (Luuk 10:27).

        Ei niin, että ei kuule Jumalaa eli ei rakasta Jumalaa ylikaiken (Luuk 10:27) eikä tee parannusta eli rakasta itseään (Luuk 10:27) eikä nuhtele lähimmäistään eli ei rakasta häntäkään (Luuk 10:27).

        Nyt kun olen rakastanut Jumalaa yli kaiken (Luuk 10:27), tehnyt parannusta eli rakastanut itseäni (Luuk 10:27) niin nyt käsket, että minun on keskeytettävä tämä oikein tekeminen tähän!

        Eli en saa nuhdella eli rakastaa lähimmäistäni (Luuk 10:27), jolloin kaikki muukin menee takaperin eli en silloin rakasta Jumalaa yli kaiken (Luuk 10:27), joka tahtoo, että nuhtelen, varoitan ja toimin Hänen antamansa kutsumuksen mukaan. Ja koska en tee Lähettäjäni tahtoa eli rakasta Jumalaa yli kaiken niin silloin teen pahaa itselleni tuolla kapinalla eli en rakasta itseäni (Luuk 10:27).

        Niinpä tuossa sinun suosittelemassasi kierteessä minä en enää rakasta ketään; en sinua, en ketään ihmistä, en itseäni enkä Jumalaa. Minusta tulee luopio, itse itsensä tuominnut, joka joutaa helvettiin heitettäväksi.

        Mitäs jos lopettaisit tuon panettelun, parjauksen, juoruilun ja pahan puhumisen ja uskovien eksyttämisen? Jospa katsoisit sitä sydäntäsi: kivisydän. Suun tunnustus sinulla on, mutta ei sydämen uskoa. Et kehota hyvään vaan pahaan. Ala huutaa Jeesusta avuksesi, jospa Hän antaisi sinulle etsikkoajan ja voisit tulla uskoon. Ja tämä kehotukseni oli totista lähimmäisen rakkautta sinua kohtaan! Haluatko muistella tätä kehotustani helvetissä tuskissasi raivoten, vai haluatko muistella tätä kehotustani taivaassa reimuiten - päätös on omasi.


      • carpe diem kirjoitti:

        Jos tuo nyt oli se evankeliumi mitä sinut on kutsuttu levittämään, niin epäilen pahasti, että se ei ole Jumalasta. Et sinä siitä voi lakata omin avuin, mutta rukoile, tai rukoillaan yhdessä, että pystyisit lopettamaan ja Jeesuksen rakkaus saisi täyttää sydämesi.

        Kaikille uskoville on annettu evankeliumi levitettäväksi, ei ainoastaan minulle.

        Se mitä teidän adventistien on käsketty evankeliumina levittää, eli Kolmen enkelin sanoma, taas ei ole evankeliumia ollenkaan, vaan demonien evankeliumia, eksytystä, mikä johtaa helvettiin.


      • uskova kirjoitti:

        ole evankeliumin levittämistä.
        Ottaisit oppia Jumalan Pojasta mitä evankeliumin /hyvän sanoman/ voitto sanoman/ levittäminen tarkoittaa. Se on voittajan sanoma, ei vaivaisen ihmisen kangertelua.

        Johannes kastajanko teille pitäisi tulla saarnaamaan? "Mutta nähdessään paljon fariseuksia ja saddukeuksia tulevan kasteelle hän sanoi heille: "Te kyykäärmeitten sikiöt, kuka on neuvonut teitä pakenemaan tulevaista vihaa? Tehkää sentähden parannuksen soveliaita hedelmiä" (Mat 3:7-8)


      • benedi=siunattu
        uskova_1 kirjoitti:

        Kaikille uskoville on annettu evankeliumi levitettäväksi, ei ainoastaan minulle.

        Se mitä teidän adventistien on käsketty evankeliumina levittää, eli Kolmen enkelin sanoma, taas ei ole evankeliumia ollenkaan, vaan demonien evankeliumia, eksytystä, mikä johtaa helvettiin.

        " Ja minä näin keskitaivaalla lentävn erään toisen enkelin, jolla oli iankaikkinen evankeliumi julistettavan maan päällä asuvaisille, kaikille kansanheimoille ja sukukunnille ja kielille ja kansoille" Ilm 14: 6
        Jos kolmannen enkelin sanoma on iankaikkinen, ja sitä on julistettava suomessa ja suomenkielisille, niin kuinka se helvettiin johtaa?
        Eihän helvetti ole iankaikkinen, ..vaan pelastus on

        Kolmannen enkelin sanomaa on julistettava myös uskova 1:lle....pahinta tässä lienee kolmannen enkelin sanoma: " Jos joku kumartaa petoa (Paavia) ja sen kuvaa, ja ottaa sen merkin otsaansa tai käteensä,..niin ...Ilm 14: 9, 10
        Pedolla on kuva, se ei ole paavin, eikä marian, eikä jeesuksen kuva.
        Jeesuksella on kuva ja päällekirjoitus sapatti, luomisen muistomerkki,...niin on Paavillakin..hänhän se loi sunnuntain ,oman valtansa merkiksi.

        " Luterilaiset sanovat olevansa Raamatussa, ja me sen ulkopuolella, mutta silti he pyhittävät ja noudattavat meidän muuttamaamme lepopäivää, ja pitävät sitä pyhänä, jolle ei löydy Raamatusta mitään perustetta" eräs paavi! ..en nyt muista kuka!

        Tällä tavalla luterilaiset palasivat takaisin äitikirkon helmaan, kuin luopuneet lapset,...he kumartavat paavia jumalanaan, kun pyhittävät sunnuntain, tuon viikon 1. työpäivän!

        Sehän merkitsee, että kun otsalohkossa on ne aivojen alueet, jossa tehdään päätökset, ja teot,...niin ei kait kukaan kirkkoon muutoin menisi sunnuntaina, ellei uskoisi sen olevan pyhäpäivä-

        He siis ottavat merkin otsaansa, ajattelun ja päätöksen kautta" " Nyt on pyhäpäivä"... Se, että he ottavat merkin käteensä, merkitsee että kädellä toteutetaan aivojen antamat tehtävät!

        Ei siinä siruja tarvita.. sillä " Sydämestä lähtevät pahat ajatukset, jotka saastuttavat ihmisen"

        Kyllä siinä kansa saastuu, kun paavia kumarretaan ja totellaan!..Häntä joka lakia vastaan räyskyi...


      • tuohtunnu
        uskova kirjoitti:

        ole evankeliumin levittämistä.
        Ottaisit oppia Jumalan Pojasta mitä evankeliumin /hyvän sanoman/ voitto sanoman/ levittäminen tarkoittaa. Se on voittajan sanoma, ei vaivaisen ihmisen kangertelua.

        Eihän se, että adcventismissa vääristellään Raamatun kirjoituksia, ole mitään evankeliumin levitystä.
        Kaikkea sitä näköjään puolustellaan, ettei tarvitsisi totuuteen pyrkiä!
        Miksi puolustelet adventismin tekemää vääristelyä?


      • huuto-merkki
        benedi=siunattu kirjoitti:

        " Ja minä näin keskitaivaalla lentävn erään toisen enkelin, jolla oli iankaikkinen evankeliumi julistettavan maan päällä asuvaisille, kaikille kansanheimoille ja sukukunnille ja kielille ja kansoille" Ilm 14: 6
        Jos kolmannen enkelin sanoma on iankaikkinen, ja sitä on julistettava suomessa ja suomenkielisille, niin kuinka se helvettiin johtaa?
        Eihän helvetti ole iankaikkinen, ..vaan pelastus on

        Kolmannen enkelin sanomaa on julistettava myös uskova 1:lle....pahinta tässä lienee kolmannen enkelin sanoma: " Jos joku kumartaa petoa (Paavia) ja sen kuvaa, ja ottaa sen merkin otsaansa tai käteensä,..niin ...Ilm 14: 9, 10
        Pedolla on kuva, se ei ole paavin, eikä marian, eikä jeesuksen kuva.
        Jeesuksella on kuva ja päällekirjoitus sapatti, luomisen muistomerkki,...niin on Paavillakin..hänhän se loi sunnuntain ,oman valtansa merkiksi.

        " Luterilaiset sanovat olevansa Raamatussa, ja me sen ulkopuolella, mutta silti he pyhittävät ja noudattavat meidän muuttamaamme lepopäivää, ja pitävät sitä pyhänä, jolle ei löydy Raamatusta mitään perustetta" eräs paavi! ..en nyt muista kuka!

        Tällä tavalla luterilaiset palasivat takaisin äitikirkon helmaan, kuin luopuneet lapset,...he kumartavat paavia jumalanaan, kun pyhittävät sunnuntain, tuon viikon 1. työpäivän!

        Sehän merkitsee, että kun otsalohkossa on ne aivojen alueet, jossa tehdään päätökset, ja teot,...niin ei kait kukaan kirkkoon muutoin menisi sunnuntaina, ellei uskoisi sen olevan pyhäpäivä-

        He siis ottavat merkin otsaansa, ajattelun ja päätöksen kautta" " Nyt on pyhäpäivä"... Se, että he ottavat merkin käteensä, merkitsee että kädellä toteutetaan aivojen antamat tehtävät!

        Ei siinä siruja tarvita.. sillä " Sydämestä lähtevät pahat ajatukset, jotka saastuttavat ihmisen"

        Kyllä siinä kansa saastuu, kun paavia kumarretaan ja totellaan!..Häntä joka lakia vastaan räyskyi...

        ===> " Luterilaiset sanovat olevansa Raamatussa, ja me sen ulkopuolella, mutta silti he pyhittävät ja noudattavat meidän muuttamaamme lepopäivää, ja pitävät sitä pyhänä, jolle ei löydy Raamatusta mitään perustetta" eräs paavi! ..en nyt muista kuka!


    • benedi=siunattu

      sillä , ilman demoni näkyjä Jeremia kirjoittaa: " Ja minä katselin maata, ja katso ,se oli autio ja tyhjä, ja taivasta, eikä siinä valoa ollut" Jer 4: 23

      Uskova 1 se yllyttää saatanaa sohimaan ja pettämään ihmisiä ja eksyttämään heitä tyhjässä planeetassa!!
      Mitä on tehtävä naiselle, jonka pää on ontto?

    • että uskovia lähimmäisiä varoitetaan vääristä profeetoista ja vääristellyistä Raamatun kirjoituksista, mutta minä en nyt näe noissa teksteissä kuin Raamatun kirjoitusten sanomasta kansanomaisesti mukailevan tekstin, jonka sanamuoto ei ole kirjoitettu Raamatun tekstin muotoon, vaikka sanoma onkin..

      Onhan Raamatun kirjoituksista tehty, (Aapeli Saarisalo), myöskin ns. Elävä Uutinen -niminen teos, jossa kansanomaisesti kerrotaan Raamatun kirjoitusten sanomasta. Ja vaikka moni vapaakirkollinen- sekä jopa helluntailaispastorikin lukee teosta seurakunnassa, sitä kovin harva uskova käy ns. ruotimaan tai vaatii Raamattua sen sijaan..

      Ja kumma ettei siihen seikkaan kiinnitetä em. seurakunnissamme huomiota, mitä he keskuudessaan tutkivat hartaan innokkaina, vaikka adventismipalstalla E.G.W:n sanomisiin kiinnitetään..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4079
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2626
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2224
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2185
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1896
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe