Olisi ihana antaa miehelleni dildoa pyllyyn..

Lady_Domina_

Mitä mieltä miehet, tykkäisittekö, jos nainen olisi se joka määrää tahdin ;) Minua kiihottaa ajatus siitä, että saisin hieman (tai kunnolla) antaa miehelleni piiskaa ja panna peppuun;) pitäiskös ehdottaa..? Itse tykkään peppupanoista;)

104

26772

4Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kielelle. Tuo tuntuisi aivan julmettoman hienolta. Ensin pakarat kuumiksi ja sitten kunnolla tappia hieromaan rengaslihasta. Suorastaan sairaan sikamaisen makeeta! Vielä kun sitoisit sängylle mahalleni persus pystyyn...

      • IKISTONDIS

        Toi olis hyvä, mut ei sitomista.
        Lisäks haluaisin et nuolisit mun ryppyreikää... AAAAH


      • sikaköpi
        IKISTONDIS kirjoitti:

        Toi olis hyvä, mut ei sitomista.
        Lisäks haluaisin et nuolisit mun ryppyreikää... AAAAH

        Kyllä se meihellekkin hyvää tekee kun pyllyreikää nuollaan.
        Homoille se on toinen mies.
        Heteroille nainen, jos vaan löytyy.
        Mun akka nuolee mun peräaukkoa ja mä sen tietenkin.
        AAH se tekee niin gutaa....


      • panomies 2
        sikaköpi kirjoitti:

        Kyllä se meihellekkin hyvää tekee kun pyllyreikää nuollaan.
        Homoille se on toinen mies.
        Heteroille nainen, jos vaan löytyy.
        Mun akka nuolee mun peräaukkoa ja mä sen tietenkin.
        AAH se tekee niin gutaa....

        Pepun nuoleminen tekee hyvää ja vaimo kyllä nuolee kun sille päälle sattuu ja minä nuolen kaikki naiset myös ja miehetkin ja miehet ovat nuolleet minutkin.


      • panomies 2 kirjoitti:

        Pepun nuoleminen tekee hyvää ja vaimo kyllä nuolee kun sille päälle sattuu ja minä nuolen kaikki naiset myös ja miehetkin ja miehet ovat nuolleet minutkin.

        Ihan parhautta pyllyn nuoleminen, kumminpäin tahansa.


      • sikaköpi kirjoitti:

        Kyllä se meihellekkin hyvää tekee kun pyllyreikää nuollaan.
        Homoille se on toinen mies.
        Heteroille nainen, jos vaan löytyy.
        Mun akka nuolee mun peräaukkoa ja mä sen tietenkin.
        AAH se tekee niin gutaa....

        Jep Kutaa tekkee.


      • Anonyymi
        IKISTONDIS kirjoitti:

        Toi olis hyvä, mut ei sitomista.
        Lisäks haluaisin et nuolisit mun ryppyreikää... AAAAH

        Se tekee hyvää


    • hornybiatch

      exä tykkäs kun työnsin sormen sille persereikään ja panin sillä sitä.vaikka umpi hetero sano olevansa niin mikäpä siinä!!oli mukavaa huomata kuinka partneri siitä tykkäsi tosi paljon ja minä tykkään myös kunnon anaali panosta ja nainen olen!!!

      • plastic gloves

        Muistitko hygienian eli kertakäyttö käsine kädessä?.


      • peppumikko

        vaimoni panee minua peppuun 1-2 kertaa viikossa.meiltä löytyy dildoja monen eri kokoisena ja hurjin on 7 cm halkaisijainen strap on dildo.sen kun saa sisäänsä,laukean melkein heti,se on niin hurjaa.nyt uusimpana kokeiluna on fistaus,pitkävartinen kumihanska vaan käteen ja liukkaria niin menee helposti sisään.ja tekee niin hyvää....
        näimme jossain filmissä kun miehen peppuun survottiin 2 kättä.no siitä saman tien kokeilemaan mutta vielä täytyy harjoitella kun ei ihan mennyt toinen käsi sisään.
        nämä saattaa tuntua hurjilta mutta oikein tehtynä(rentona eikä väkisin )ei peppuni ole ollut kertaakaan hellänä näiden leikkien jälkeen.


      • sukkahousut

        Mun dildoni koko on 22cm sisään ja halkaisijaltaan 7.6cm. ( 8.1-tiistai, tuli runtattua aikas lailla, levis entisestään, toisella kerralla imas helposti sisään )Yksin peputan, jos joskus tapaisin ihanan naisen niin hänen pitäisi olla ehdottomasti mukana. ( mies 46v ). 25 vuoden kokemus.


      • plastic gloves kirjoitti:

        Muistitko hygienian eli kertakäyttö käsine kädessä?.

        Ei tarvi, jos nyt et sormia suuhun tunge.


      • Anonyymi

        Tehdäänkö tehdessä? Lähde kahville eka. Pks alur ja 150km.autoilen.


      • Anonyymi

        helppo tapa saada mies laukeemaan suihin oton aikana on sormi yhtäkkiä peppuun minulle toimii ainakin onko peppuni liian herkkä vai


    • corsetboy78

      Ehdottomasti tykkäisin..Kumpa jostain vain löytyisi tällainen nainen, joka ottaisi minut..

      • mies 71

        Tykkään todella paljon kun tyttöystävä työntää dildon pyllyyn ja ottaa samalla kalun käteen ja runkkaa tai ottaa suihin,tykkään myös nuolla naista sekä edestä et takaa


      • Vierailija1432

        Sama täällä. Kyllähän se kelpais jos sitä sais.


    • strap too

      Siis laitetaan asia näin, että tottakai parisuhteessa pitää tehdä sitä mitä toinen haluaa. Sehän vain osoittaa vain että rakastaa toista, vaikka se veisikin sinut pois omalta mukavuus alueeltasi. Ja sanotaan vielä näin kaikille naisille, että jos miehesi haluaa sinulta perse panoja, niin mikä hänen perseestä tekee sen erikoisemman, ettet myös sinä voisi sinne panna jos niin haluat?
      Omista kokemuksistani en halua sen enempää kertoa kuin että olin ensimmäinen joka suoritti nykyiselle tyttöystävälleni peppupanon. Ensimmäisen kerran jälkeen siitä tuli vakiintunut käytäntö. Tämän tiedon valossa, kun hän halusi samaa, mitä muuta voisin tehdä kuin antaa myös oman perseeni tyttöystävän käyttöön. En ainekaan keksinyt tuossa tilanteessa mitään pätevää argumenttia kieltäytyä. Nyt Strp-on:sta on tullut lähes yhtä vakiintunut vieras sängyssämme, kuin toisestakin perspanosta.
      Aikaa myöten, jos ja kun oppii olemaan jännittämättä, siitä oppii myös nauttia kumpikin ja kumminkin päin.
      Asiassa ollaan edetty kolmessa vuodessa siihen pisteeseen, että nyrkkikään ei ole enää uusi tuttavuus, sekin onnistuu kun muistaa vetää happea välillä :-D

      • wink-

        toinen haluaa oli se sitten mitä tahansa? Itse en ole mikään nipo seksin suhteen mutta rakkauteen kuuluu myös toisen ihmisen kunnioitus. Asenne: mulle-kaikki-mitä-ikinä-haluan ei ole rakkautta vaan itsekkyyttä.
        On totta että esim. peppuseksistä voi oppia nauttimaan vaikkei olisi sitä uskonutkaan, jos homman tekee oikein.
        Mutta täytyy hyväksyä että ihmisiäkin on monenlaisia eivätkä kaikki pidä samoista asioista vaikka mikä olisi.Ja toisen painostaminen asiaan jota hän kaikesta huolimatta pitää vastenmielisenä, ei ole seksiä vaan hyväksikäyttöä, ja se aiheuttaa vain pahaa oloa ja onnettomuutta parisuhteeseen. Seksin idea on juuri se että siinä tuotetaan nautintoa molemmille, ei vain toiselle.

        Oma mieheni ei nyrkillä minua revi eikä tule repimään koska en sitä halua. Itselläni taas on jonkinasteinen puremisvietti, haluaisin purra miestäni ja lujaa mutten sitä tee koska hän ei siitä pidä ja tyydyn kevyempään näykkäilyyn joka tuottaa hänelle mielihyvää.

        Jos itselle on tärkeää saada tehdä seksissä kaikkea mahdollista maan ja taivaan välillä on hyvä löytää samanhenkinen kumppani joka pitää samoista asioista. Silloin homma toimii niikuin sen pitää.


    • .
      • mies vaan

        oli tuo,mutta suosittelen kuitenkin katselemaan myös siitä alempaa asslick compilation 1 ja 2:n molemmat,tuollaiseen käsittelyyn ku pääsis,pyllyreijän perusteelliseen nuolentaan,mahtavia koosteita xhamster.com sivulta


      • seisooko

        Mahtavat nännit ja veltto kulli.


    • Ihanaaa2

      Mulla nainen nuolee peppua jo pyydän ja panee tekokalulla niin että taju meinaa lähtee. Suosittelen vielä hieromaan kalua samalla kun nussit miestäsi takaapäin :) Tänäänkin on juuri tuota luvassa ;)

      • jj

        Mutta ei väkisellä


    • Se on unelmani:) Tumma,bodattu mies Hesasta...Jos mullakin olisi tuuria..Mutta aini harva nainen innostuu-olet valittu ja poikkeus.Se todistaa-oot tosi vahva ja dominoiva!

      • Kumpikin..

        Kivaa kun mies nautinnolla työntyy, varsinkin ei oma jolla ei seiso kun joskus. Siinä saa molemmat kun saa kolmannen pojan kyytiin. Ei ole väliä kumman takapuolessa on kun nauttii. Miehenikin innostuu välillä ja miestä mieluimminkuin minua. Kaikille nautintoa ainakin, mulle tuplastii.


    • cloud nine

      Mulla on myös samanlainen haave oma mieheni ei kauheasti innostunut asiasta, mutta rakastajani oli aivan onnensa kukkuloilla. Saa nähdä milloin saamme mahdollisuuden toteuttaa haave ;)

    • AssMan

      Minä olen tuota asiaa jo aika kauan miettinyt ja antaisin tietenkin naisen panna minua. Rakastan peppuleikkejä ja minusta se on oikeus ja kohtuus että mieskin "tuntee" millaista anaaliseksi on. Eipähän sitten niin helposti ole liian raju liikkeissään. Mutta aika vaikealta tuntuisi sitä heti ehdottaa petikumppanille..

      • asdasdaddsfafde

        Kannattaa tuoda "pervoutensa" tuossa asiassa esille jo suhteen alkuvaiheessa. Myöhemmin se on jo paljon vaikeampaa ja saattaa tulla kumppanille yllätyksenä.


      • Lady_Domina_
        asdasdaddsfafde kirjoitti:

        Kannattaa tuoda "pervoutensa" tuossa asiassa esille jo suhteen alkuvaiheessa. Myöhemmin se on jo paljon vaikeampaa ja saattaa tulla kumppanille yllätyksenä.

        ja piiskaa useana iltana;) kannattaa kokeilla, mieheni nauttii toiminnasta. Ihanaa ensin antaa kunnolla piiskaa;) haluaisitteko et kirjoitan jonkun seksinovellin joskus?;)


      • Kurittanut pyllyä..
        Lady_Domina_ kirjoitti:

        ja piiskaa useana iltana;) kannattaa kokeilla, mieheni nauttii toiminnasta. Ihanaa ensin antaa kunnolla piiskaa;) haluaisitteko et kirjoitan jonkun seksinovellin joskus?;)

        Kiva antaa piiskaa ja kokeilla rakastani paikkoja dildolla. Kun innostun sidon silmät ja haen naapurista "alan"miehiä apuun. Sai kunnolla peppuun vaikka ei nähnykkään kuka nai. Vanhemmalla miehellä oli pitkä ja paksu kyrpä, sääli että tykkäs miehistä(olisi halunnut kokeilla). Sitten nautiskelin itse nuoresta vartalosta ja liukkaasta spermasesta pepusta. Jamm..


      • m
        Lady_Domina_ kirjoitti:

        ja piiskaa useana iltana;) kannattaa kokeilla, mieheni nauttii toiminnasta. Ihanaa ensin antaa kunnolla piiskaa;) haluaisitteko et kirjoitan jonkun seksinovellin joskus?;)

        oi ois kiva lukea seksinovellisijoskus jos kirjoitat vain
        käytätkö sinä milaisia kumikäsineitä leikeisäsikun käsittelet analia ja onkos sinulla millaine strap-onni millä nait ja oletko kokeilut ihan kumikäsineitä anali leikissä esim talouskumikäsineitä???


      • hagfsggfgagsgha
        Lady_Domina_ kirjoitti:

        ja piiskaa useana iltana;) kannattaa kokeilla, mieheni nauttii toiminnasta. Ihanaa ensin antaa kunnolla piiskaa;) haluaisitteko et kirjoitan jonkun seksinovellin joskus?;)

        mäki oon pannu perseeseen mänautin siitä samaalla kun luennäitä tekstejä mun kyrpä alkaa sohootaa


    • ja saada isoa

      Minä 57v mammana määrään tahdin kun saan tutun nuoren sänkyyni. Kyllä annan dildoa kunnolla, ja joskus halun itsekkin anaaliin, on vaan iso kyrpä pojalla että tuntuu monta päivää. Nautintoa kuitenkin kun saa piiskaa ja komennella kun haluu.

    • Mies määrää

      Olen nuoresta pojasta ajatellut miltä tuntuisi toinen "mies", Olen kokeillut kaikenlaisia sormista eteenpäin. Nyt uskaltaudin vanhemman miehen luokse, sillä on kookas ja komentaa välillä uuestaan kun sillä jöpöttää pystyssä.

      • Mies tekee.

        Tyttöystäväni on ujo pyllyleikeissä. Käyn vanhemman miehen luona joka haluu komentaa ja naida pyllyyn välillä kunnolla. On ISO ja karvanen patu ja panee välillä montakertaa yössä että ei saa hetken rauhaa.


      • asdf gh
        Mies tekee. kirjoitti:

        Tyttöystäväni on ujo pyllyleikeissä. Käyn vanhemman miehen luona joka haluu komentaa ja naida pyllyyn välillä kunnolla. On ISO ja karvanen patu ja panee välillä montakertaa yössä että ei saa hetken rauhaa.

        tietääkö tyttöystäväsi toisesta seksikumppanistasi? Jos ei tiedä niin petät tyttöystävääsi tuon miehen kanssa. Se että vaimo/tyttis ei ota suihin tai ei anna anaalia ei anna oikeutta lähteä vieraisiin.

        Vieraissa voi käydä jos se on puolisonkin mielestä OK. Muuten on parempi erota ja etsia sellainen kumppani, jonka kanssa seksi sujuu molempia tyydyttävällä tavalla.


      • Pariskunta +20v
        asdf gh kirjoitti:

        tietääkö tyttöystäväsi toisesta seksikumppanistasi? Jos ei tiedä niin petät tyttöystävääsi tuon miehen kanssa. Se että vaimo/tyttis ei ota suihin tai ei anna anaalia ei anna oikeutta lähteä vieraisiin.

        Vieraissa voi käydä jos se on puolisonkin mielestä OK. Muuten on parempi erota ja etsia sellainen kumppani, jonka kanssa seksi sujuu molempia tyydyttävällä tavalla.

        Poikaystäväni saa ns. ansionsa mukaan muutaman kerran kuukaudessa ja nauttii todella ;-)
        Vaikka onkin hetskumies. Itsekin nautin kun saan " leikkiä miestä" kerrankin ja vielä saan poikaystäväni nauttimaan paljon, rakastan hänen ääntelyään ja voihkimistaan kun panen häntä.
        Kerran hän tuli ilman että edes hänen kyrpäänsä koskettiin..
        On kertonut saavansa tällä konstilla todella voimakkaita orkkuja.

        Ei silti liian usein, pidämme tämän harvinaisena herkkuna :-).


      • m
        Pariskunta +20v kirjoitti:

        Poikaystäväni saa ns. ansionsa mukaan muutaman kerran kuukaudessa ja nauttii todella ;-)
        Vaikka onkin hetskumies. Itsekin nautin kun saan " leikkiä miestä" kerrankin ja vielä saan poikaystäväni nauttimaan paljon, rakastan hänen ääntelyään ja voihkimistaan kun panen häntä.
        Kerran hän tuli ilman että edes hänen kyrpäänsä koskettiin..
        On kertonut saavansa tällä konstilla todella voimakkaita orkkuja.

        Ei silti liian usein, pidämme tämän harvinaisena herkkuna :-).

        hei
        millaista strap-onnia käytät kun nait poikaystävääsi??
        käytätkö millaisia kumikäsineitä siinä?


    • ~*~

      Kyllähän sitä vois miesystävälle tuollaista peppuseksiä antaa ja muutenkin nuolla, mut on miehen paikat vähän liian karvaiset... Jos olis karvattomat niinkui tos yhdes videossa niin mikä sitten ;)

    • m

      hmm heinoa
      oletko käytänyt millaista strap-onnia kun nait analiin ja käytätkö milaisia kumikäsineitä siinä??
      joo tuo on tosi kiihottavaa et nainen nai miestä strap-onnille hyvä hyvä

    • m

      oi se ois kivaa saada dildoa pylyyn kun nainen nais vyödidolla..
      käytätkö milaisia kumikäsineitä kun nait vyödildollasi

      • Lady_Domina_

        kohtaan Seksinovellit. :) Nauttikaa :)


      • poitsu43343
        Lady_Domina_ kirjoitti:

        kohtaan Seksinovellit. :) Nauttikaa :)

        mikään muu siinä ei kiihottakaan kun se että joutuu alistumaan naiselle ja tyohan on tosin monen miehen haave saada puoliso antamaan sitä piiskaa kunnolla..


    • hukkain

      oon jo pitkään nauttinut kun daamini haluaa, että meen kontilleni siten et kivekset on piiskattavissa ja sit leikkii dildolla tai sormilla. saan huikeita orgasmeja. ihanaa

    • jokohansais

      Joo, jännää.

    • 15+17

      Vaimo nai feeldoe-tyyppisellä (en tiedä merkkiä) anaaliin. Kun tuohon on tottunut, tulee se hyvä tunne ja lähes orgasmi-kokemus sieltä anaalista eikä samaan aikaan ole erektiota lainkaan. Rauhasnestettä valuu runsaasti ja joskus lirahtaa vähän pissaa, mutta jälkeenpäin on kova erektio joka kestää pitkään ja vaimo saa kyytiä.

    • 170260

      Minä saan avovaimolta säännöllisesti strap onilla pyllyyn, välillä käytetään dildoa missä voi ruiskuttaa kuuman "kerman" syvälle suoleen ai että tekee hyvää sen jälkeen laitan latex "tanssihousut" ja kyllä on liukasta reiässä kun se valuu pois housuihin kun ollaan kaupassa tai kävelemässä, niin vielä parempaa.

    • Yöks

      Hyi hitto!!!

    • scouplemjan

      Olin yllättynyt. Meillä kuuluu joskus esileikkiin toteuttaa fantasioitamme ja se tuntuu jännittävältä kun ei aina tiedä toisen uutta fantasiaa.
      Alku lähti siitä kun vaimo asetti kameran jalustalle ja käski minun riisua vaate kerralla ja vain sen minkä hän sanoi ja aina kuvaten tilanteen. Lopuksi olin alasti ja tietysti minulla seisoi jo aika tukevasti ja olihan kuvaajakin viimeisen päälle seksikäs. Seuraavaksi piti laittaa kädet selän taa ja käsirautoihin, sitten komennettiin nahka sohvan kyynärnojan päälle vatsalleen. Tunsin kun eka ratsupiiskan sivallus tuntui pakoaroissa. Hetken kuluttua tunsin kuinka liukastetta alkoi valua pyllynvakoa pitkin ja siliconi hanskan sormi upposi sisään sitten näytettiin miten dildon päätä voideltiin ja aika vauhtia työnnettiin anaaliin syvälle ja pois. Lopuksi dildo jäi sinne ja aloin saamaan piiskaa rajummin ja kamera otti automaatilla kuvia. Seuraavaksi sain komennon runkata sohvaa vasten samalla ja jos en toteuttanut runkkausta kunnolla niin sain piiskasta ja ei siinä kauvaa kun lasti lensi sohvankäsinojalle lopuksi sain tuntea miten kirveli pyllyä kun siihen siveltiin omaa spermaa.
      Yllätys oli se kun en olisi uskonu tämä fantasian olevan vaimon esileikki.
      ps. tapahtumasta on ollut muutama kuva.

    • nainen_satulaan

      Vanha ketju. Aloittaja saattaa hyvinkin saada toiveensa toteutettua, mutta sitten on yksilökohtaista millaisen peppupanon kukin naiselta haluaisi ja sekin riippuu kunkin kerran fiiliksestä.

      Itse nauttisin hitaasta ja estottomasta käsittelystä, lämmittelystä, nännieni hyväilystä ja nuolennasta, sileäksi ajaetun peppuvaon, välilihan ja anuksen hitaasta nuolennasta, sekä nautinnollisen viivyttelevästä peniksen ja pallien hyväilystä ja suuseksistä samaan aikaan. Samalla nauttisin naisen naisellsista kurveista ja tuoksuista.

      Sitten liukkaria anukselle ja nautinnollista hyväilyä, sormen rauhallista sisään työntämistä ja lopulta nainen tulisi vaikka seksisissäissä asuissa (vaikka jokin rooliasu) godemiche vyöllään olevalla maltillisen kokoisella peniksellä rauhallisesti ja hitaan progressiivisesti anuksen painautuen.

      Ei mitään riehumista, mutta hitaan 'piinallista' nautinnon huippuun viemistä.

      • nainen_satulaan

        Lisäys edelliseen. Fiiliksestä riippuen leikin voisi joskus toteuttaa osittain esteettisestikin roolin vaihdon.

        Naiselle osin maskuliininen rooliasu jossa kuitenkin mukana myös naisekkuutta.

        Miehelle vaikka mustat stay-upit, sukkanauhaliivit, avorintsikat, lyhyt skottihame ja jotain muutakin pikku rekvisiittaa jos keksii.

        Rooliasut voisivat maustaa hommaa mukavasti, mutta ei toki välttämättömiä.

        Ps. Kuinka moni nainen on kertonut miehelleen, että toisinaan haluaisi nasikennella kanssaan kun mies on naisen asuissa?

        Jokunen harva jossakin kertonut ajatuksesta jossa ollut takana naisen osin bi-seksuaalinen fantasia. Osan miehistä saa helposti leikkiin mukaan ja sitten osalle se pois laskuista.


    • Anonyymi

      Saan Rouvaltani Dildoa Ja Piiskaa on ihanaa tuntea kun dildo menee hiljaa sisääni, Rouvani muhkea alapää tulee peppuuni kiini liikuttaa hitaasti diltoa nautin tästä.

    • Anonyymi

      Hei. Helsingin Swing Club kutsuu kaikki! Tiedot sivullani 👉 http://3433444.com/LXsD778 👈 Ilmoittautuminen tarjouskoodilla "HelsixSwing-LXsD778t"

    • Anonyymi

      On Kivaa Saata Vaimolta Dildoa Pikkupiiskaus ja Dildoa päälle Voiko olla ihanampaa?

    • Anonyymi

      Tykkään Saata Pepulleni Ja Antaa Dilto toiseen Reikään Hyrisemään Taivas Aukeaa!!

    • Anonyymi

      Olemme ottaneet Ved eoita kun Vaimoni touhuaa takapäässäni kolmekullinen dildo on pysyy hyvin paikallaan lisänä ohuetvaljaat 85kiloisen keijukaisen lantio tekeeliikettä pepullani pulskaperä keinuu tykkään katsoa kullan touhuamista nautin myös tästä.

    • Voisin kokeilla

    • Anonyymi

      Ei mitään tällaisia juttuja. Jumala loi naisten perseet jotta miehet voisivat naida niitä ei toisinpäin. Sanoohan raamattukin että "Älä yhdy mieheen niin kuin naisen kanssa yhdytään" tai jotain sinnepäin

      • Anonyymi

        ...tuohan on ihan asiaa, jos ajatellaan, että tuon mukaan naisen kanssa yhdytään pilluun. Hankala se on miehen pilluun yhtyä. Jotenkin muuten sitten


    • Anonyymi

      Olemme Mieheni kanssa 20 vuotta käyttäneet Dildoa on ollut hyvä lisä SEX Elämään Toivon Kaikkien Nauttivan Elämästään Omalla tavallaan (Eläkää Älkää Arvostelko)

    • Anonyymi

      Olin vieraissa (tuttu nainen) ja kun aloittelimme, hän sanoi haluavansa kokeilla kanssani straponia. Oli eronnut, eikä ollut pitkään aikaan sitä tehnyt. Kun olimme valmiina, minä selälläni koivet pystyssä, ja hän ensimmäistä kertaa koski anukseen, niin heti lensi kaaressa; osa tuli naamalle asti. Olin niin jännitystilassa. Vähän ajan kuluttua uudestaan, ja nyt rauhallisemmin, hitaasti lämmitellen. Hyvin meni.

    • Anonyymi

      Annan Miehelleni Dildoa Olen Leveälantioinen paksu Reisinen Pallopeppu takaapäin annan dildoa hiljalleen nautimme tästä tykkään tavallisestakin yhtynnästä.

    • Olisi mukava päästä joskus kokeilemaan tuota. Piiskasta en niin välitä.

    • Anonyymi

      Kyllä mun perse on exit only ja piste. Myöskään munaani en työntäisi mihinkään paskeseen persreikään.

      • Anonyymi

        ..aihe kuitenkin kiinnostaa


    • Anonyymi

      Annan Kullalleni DildoaHyvin Hellästi ohut dildo liikkuu hiljalleen pyöritän muhkeaa perääni saan itse myös tykkään antaa perääni ihanaa.

    • Anonyymi

      Tykkään kun vaimo piiskaa ja panee strap-on dildolla.

    • Anonyymi

      Kyllä. Tuo on mahtavaa. Voisit tehdä minullekin.

    • Anonyymi

      Voi kyllä!

      kauan sitten ensimmäisen ns. oikean tyttöystäväni kanssa sain kokea moista käsittelyä. Aiheeseen päästiin hieman "vahingossa" nuorten rakastavaisten riitelyn päätteeksi. Minulle sanottiin useamman kerran ansaitsevani piiskaa pöljäilyjeni johdosta, kunnes tokaisin takaisin tyyliin " älä sitten uhoa siinä vaan toimi". Ei minulla ollut aavistustakaan tytön mieltymyksistä tuhmempaan puuhasteluun, enkä ollut omistanikaan hänelle puhunut.

      Noh, hyvin nopeasti tokaisuni jälkeen olin kontallani nahkaremmin tanssiessa paljaalla perseelläni. Piiskauksista tuli säännöllinen osa leikkejämme, samoin siitä että minulla nuoletettiin pyllyä säännöllisesti. Myös omaani käsiteltiin sormilla ja joskus kielellä. Tämä oli siis aikaa ennen nykymuotoista nettiä, jolloin esim. dildon hankinta olisi vaatinut liikkeessä käyntiä tai postimyyntiin turvautumista. Tähän emme ryhtyneet.

      Remmi, vitsat ja lyhyt nahkainen piiska tekivät siis tuttavuutta persaukseni kanssa. Nahkapiiska oli hieman spesiaalitapaus, jota käytettiin silloin kun orjasta lähtisi tavanomaista enemmän ääntä piiskauksen aikana. Ja vinkkinä: kokeilkaapa piiskausta suoraan persreiälle. Saa kurittomankin nöyräksi.

      Aikaa tästä on kulunut, ja vastaavaa ei ole tullut vastaan. Onneksi muistot ovat jääneet!

    • Anonyymi

      Puolisoni pani mua pari viikkoa sitten 20cm dildolla oikein kunnolla reikääni,mun nojatessa mökin kaiteeseen. Annoin perää hurjassa kiimassa ja molemmat nautti. Takaosasto kiitti vielä pitkään.

      • Anonyymi

        meille hommattiin sellanen kakspäinen stapon vaimo saa samalla sisäänsä kun minäkin melkoista menoa


    • Ehdota ihmeessä, se on joko tai. Toiset tykkää jne.....

    • Anonyymi

      minä voisin tulla miehesi paikalle jos sulla suuri mikä tekee kipeää niinkuin pitääkin

    • Anonyymi

      Kyllä.tuntuu hyvälle. Tee.

    • Anonyymi

      tule tänne vaan tykkään jos dildo on suuri

    • Anonyymi

      jos sais niin suurta että sattuu voisin olla koko päivän valmiina

    • Mulle toimii molemmin päin. Turhan harvassa on naiset, jotka tykkää nussia miestä anaaliin.

    • Anonyymi

      Itte olen kysynyt ja olen saanut dildoo pepaan ja sit ostettiin se vyö ja silloin tällöin emäntä antaa kyytiä mut ei aina

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Luonani käy silloin tällöin aistikas pikkurouva joka tykkää antaa strappia muun seksin ohella. Haluaa minun pukeutuvan korsettiin sekä stay uppeihin, käskee polvilleen, sivaltaa koivuvitsalla pakaroita muutaman kerran ja alkaa työntyä sisään strapilla takaapäin. Ihana nainen <3

    • Pidän kovasti kun vaimo käskee ja määrää. Hänen dildolla suorittama peppupano on taivaasta. Hävettää vain näin heteromiestä peppujutun aikana kehoni reakointi.

    • Anonyymi

      Kyllähän oikeesti 95 % miehistä tykkää saada strapparia tai oikeeta kalua pyllyyn vaikka vaan 4-50 % sen myöntää ja loput yrittää uskotella kieltävän. Raippa on sellanen etten siihen kommentoi kun en o kokenut. Mutta pane vaan miestäsi, kyllä se tykkää

    • Anonyymi

      Juuri eilen panokoneen kanssa sain.... tänään uudestaan:)

    • Anonyymi

      Piiskasta en niin välitä... mutta peppuseksiä:)

    • Anonyymi

      minä ainakin tykkään ensin vaimo leikki sauvoilla nyt strapon johon erikokoisia dildoja vaimoni panee niinkauan että saan anaali orkun ei pehmene kesken kaiken ja voi aloittaa hetken kuluttua uudestaan nautintoa

    • Olisi kiva löytää sträppäyksestä kiinnostunut 40+ nainen, ei piiskaa tms, sellaiset eivät sytytä. Mutta nainen, joka määrätietoisesti alkaisi ottamaan peppua ja himo silmistä paistaen totuttaisi peppupanoihin ottavana osapuolena. Parasta olisi, jos tämä nainen olisi ns. normaali naapurissa asuva nainen. Hillitty, ei tatuointeja jne. Eli päällepäin ei ajattelisi, että hän kiihottuu miehen pepun naimisesta. Tällainen nainen vakituiseksi tuttavaksi, olisi todella taivaallista. Toki hänen tahdostaan voisi myös nussituttaa peppuani vanhemmalla miehellä myös.

      • Anonyymi

        Oishan tuollainen todella kiimaista ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oishan tuollainen todella kiimaista ;)

        Huomenta, mikäli olet nainen ja haluat jutella aiheesta lisää, niin löydät mut treffien puolelta samalla nimimerkillä.


      • Anonyymi
        UteliasUkm40 kirjoitti:

        Huomenta, mikäli olet nainen ja haluat jutella aiheesta lisää, niin löydät mut treffien puolelta samalla nimimerkillä.

        Valitettavasti olen itsekin mies joka tuosta kirjoituksestasi niin innostui että jäi tämä tärkeä tieto laittamatta :( Sori siitä...

        Mutta tuon kuvailemasi kaltainen Nainen olisi todella kiimainen löytö ;)


    • Anonyymi

      Totuus vaan on että 90 % miehistä rakastaa saada jotain pyllyynsä mutta harva myöntää ja vielä harvempi pyytää. Ota ohjakset omiin käsiin ja laita vehkeet valmiiksi että voit yllättää hänet ettei voi enää kieltäytyä. Sitten vaan kunnon naintisessio

      • Anonyymi

        Eiköhän totuus ole muuta. Tuskin se on miesten kohdalla sama kuin naisella.

        Naisilla 15-50 kokeilu voi olla yli 90 ja pidempi kokeilu jotain muuta.


    • Anonyymi

      Mä olen kuullut tuollaisesta ja pistää miettimään. Olkoon asia miten kivaa vaan, niin ihmiset pilaa terveytensä tuolla rajulla touhulla. Mä ymmärrän kyllä munalla nainin kakkoseen, mutta joku esine....

    • Anonyymi

      olen itse ojentanut vibran naiselle ollessani kontillaan ja sanonut tätä voisit käyttää oi mitä orkkuja

    • Anonyymi

      minun yx kaveri nainen esitteli yhtenä ryypiskely iltana sauva kokoelmansa ja kysyi minkä noista haluaisin peppuuni hetken mietin vaikka kaikkia vois kokeilla siitä alkoi meidän sauva-leikki sekstailu on hommattu vibroja ja straponia suurempia mutta kertaakaan emme ole nussineet molemmat seurustelee minä jo ukm

    Ketjusta on poistettu 79 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1185
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      15
      1091
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      32
      1034
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe