Kevyehkö utelu huuhaalaisille...;o)...

MuisQuuuuu

Mitä huuhaapalsta Sinulle merkitsee..?...Tulkitsetko vakavamielisesti jokikisen sanan mitä palstalla lukee sauurennuslasilla..?..

Ja tärkein..Onko juuri Sinun tyylisi kommunikoida palstalla juuri se ainoa ja oikea tapa..;o)...


T: Kaikella uteliaisuudella..Teidän ..AMT ;o)...

101

388

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En minä näillä heikoilla silmilläni muuten näkis mitään:O/

      Kaikki kommunikoi tavallaan mutta jos joku ei minua ymmärrä, vika on siinä:DDDD

      • MuisQuuuuu

        tsekaten saakin kummasti etäisyyttä huuhaan juttuihin...ikäänkuin uuden ulottuvuuden...;o)...

        Mä katselen aina..ja vain aina..huuhaan sulokirjoituksia kaleidoskoopin läpi..Voin suositella lämpimästi tuota samaa kaikille..;o)....


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        tsekaten saakin kummasti etäisyyttä huuhaan juttuihin...ikäänkuin uuden ulottuvuuden...;o)...

        Mä katselen aina..ja vain aina..huuhaan sulokirjoituksia kaleidoskoopin läpi..Voin suositella lämpimästi tuota samaa kaikille..;o)....

        väärinpäin niin sit huuhaa katoaa jonnekin ulkoavaruuteen:)


      • MuisQuuuuu
        tuputuu kirjoitti:

        väärinpäin niin sit huuhaa katoaa jonnekin ulkoavaruuteen:)

        Etäisyyttä asiaan..Uusi näkökulma ja huuhaakin saa erilaiset mittasuhteet..;o)...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        Etäisyyttä asiaan..Uusi näkökulma ja huuhaakin saa erilaiset mittasuhteet..;o)...

        Tämä on paikka jota ei todella kannata mikroskoopilla tutkia....


      • MuisQuuuuu
        tuputuu kirjoitti:

        Tämä on paikka jota ei todella kannata mikroskoopilla tutkia....

        Niin vain saattaa hyppiä silmille kaikenlaisia öhkämönkijäisiä..ja rottiaisia..Ehottomasti suosittelen kaukoputkea ja Raid sumutinta...;o)...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        Niin vain saattaa hyppiä silmille kaikenlaisia öhkämönkijäisiä..ja rottiaisia..Ehottomasti suosittelen kaukoputkea ja Raid sumutinta...;o)...

        tekis mieli panna silmät kii ja mennä sängyn alle piiloon....:(((((


      • MuisQuuuuu
        tuputuu kirjoitti:

        tekis mieli panna silmät kii ja mennä sängyn alle piiloon....:(((((

        Sä et kuitenkaan ole mistään arkalasta..Tosin se olisi kyl ihan JEES välillä..siis se vuoteenalle meno..silmät kiinni..Mä nääs tänään käpäisin vuoteen alla..Pahus..siel oli villakoira poikineen..:o/...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        Sä et kuitenkaan ole mistään arkalasta..Tosin se olisi kyl ihan JEES välillä..siis se vuoteenalle meno..silmät kiinni..Mä nääs tänään käpäisin vuoteen alla..Pahus..siel oli villakoira poikineen..:o/...

        mutta sit hyökkään tiikerinä takas. Tää likka ei sit oo arkalasta kotosin!!!!


      • MuisQuuuuu
        tuputuu kirjoitti:

        mutta sit hyökkään tiikerinä takas. Tää likka ei sit oo arkalasta kotosin!!!!

        Olet rohkelikko..Mutanttikausistasi huolimatta..et mikään tavan nainen...;o)...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        Olet rohkelikko..Mutanttikausistasi huolimatta..et mikään tavan nainen...;o)...

        mutta minä vaivaan senkin edestä....


      • MuisQuuuuu
        tuputuu kirjoitti:

        mutta minä vaivaan senkin edestä....

        mut se on vaan ihan mukavaa..tai enemmänkin, kuin vain mukavaa...;o)...Eikä se vaivaa mua ollengan...;o)...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        mut se on vaan ihan mukavaa..tai enemmänkin, kuin vain mukavaa...;o)...Eikä se vaivaa mua ollengan...;o)...

        joku muukin kuin minä. Huoh, ei oo helppoa olla sinkku.....


      • MuisQuuuuu
        tuputuu kirjoitti:

        joku muukin kuin minä. Huoh, ei oo helppoa olla sinkku.....

        Olet aivan ihana :o)...

        Jos ei muuta niin hipsit sopivin välein mammografiassa..Auts..tosi huono neuvo..:o/...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        Olet aivan ihana :o)...

        Jos ei muuta niin hipsit sopivin välein mammografiassa..Auts..tosi huono neuvo..:o/...

        On mulla kotonakin kaikkea painavaa mitä kaataa tisseille:(((((


      • TheEagles
        tuputuu kirjoitti:

        joku muukin kuin minä. Huoh, ei oo helppoa olla sinkku.....

        diipadaapa...


      • MuisQuuuuu
        tuputuu kirjoitti:

        On mulla kotonakin kaikkea painavaa mitä kaataa tisseille:(((((

        se tissiröntgenin käyttäjä onkin kommee mies..Ihan mielelläänhän sitä antais tissinsä litistyksiin...laittaa...Auts...:o/...


      • MuisQuuuuu
        TheEagles kirjoitti:

        diipadaapa...

        olemaan ammatiltas tissiröntgenlaitteen käyttäjä....;o)...


      • TheEagles
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        olemaan ammatiltas tissiröntgenlaitteen käyttäjä....;o)...

        ;-DDD...


      • MuisQuuuuu
        TheEagles kirjoitti:

        ;-DDD...

        ei, kun vaan uudelleen kouluttautumaan..ja kunnon apa..siis ansioille...;o)...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        se tissiröntgenin käyttäjä onkin kommee mies..Ihan mielelläänhän sitä antais tissinsä litistyksiin...laittaa...Auts...:o/...

        mutta en niistä jotka hoitelee sitä läpivalaisumasiinaa.....


      • MuisQuuuuu
        tuputuu kirjoitti:

        mutta en niistä jotka hoitelee sitä läpivalaisumasiinaa.....

        Miehen täytyy olla hellä..ja lähellä..tosi lähellä..enemmän ja enemmän;o)...

        Rajut miekkoset saa aikaan mustelmia..Olon, kuin olis jääny katujyrän alle...;o)...


      • TheEagles
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        ei, kun vaan uudelleen kouluttautumaan..ja kunnon apa..siis ansioille...;o)...

        olisi jokainen asiakas erilainen....;-DDD


      • MuisQuuuuu
        TheEagles kirjoitti:

        olisi jokainen asiakas erilainen....;-DDD

        Se ammatti muuten ihan varmasti on kutsumusammatti...?...


      • TheEagles
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Se ammatti muuten ihan varmasti on kutsumusammatti...?...

        että ihan kutsumus? Heh..se olis varmaan nuorille miehille hyvä koulutuksen paikka kun haaveilisivat siitä. Totuus olisi karmea, ei ollutkaan kaikki niitä kiinteä ja kaunis rintaisia.....;-DDDD....voipi olla että alkaisivat homppeleiksi....:-D


      • MuisQuuuuu
        TheEagles kirjoitti:

        että ihan kutsumus? Heh..se olis varmaan nuorille miehille hyvä koulutuksen paikka kun haaveilisivat siitä. Totuus olisi karmea, ei ollutkaan kaikki niitä kiinteä ja kaunis rintaisia.....;-DDDD....voipi olla että alkaisivat homppeleiksi....:-D

        että säikäytit tuolla kirjuutuksellasi nuorukaiset kokonaan pois tuosta jalosta ammatista...;o)...


    • Kotka;)

      Ai mitä merkitsee? No nykyään kyllä ei paljon mitään. Ennen tämä oli mukava paikka duunin jälkeen tulla tyhjäämään pää ja rentoutumaan. Sitten menin vähän noiden huutelijoiden miinaa ja provosoiduin. harmi vain että yksi tai kaksi hutelijaa pilaavat kymmenien ilon...mutta niinhän se on aina ollut. Yksi mätä omena pilaa koko korin jos sitä ei ajoissa poisteta. Tiedä tuleeko tästä enään huuhaata vai jääkö kiukuttelupalstaksi.:))

      • MuisQuuuuu

        Uusi päivä ja uudet qujeet...Niin se menee...Virheistämme oppineina..annetaan huutelijoiden huudella..Kiukuttelijoiden kiukuta..Hauskaa voi olla..kunhan ei välitä pastanheittäjistä. Harmi niille kirjoittajille, jotka tulevat huulle naama norsun...öööh..sillä..villulla...;o)...


      • kouluttaja.

        kokoajan samaa...uudistu.


    • huuhaapalsta merkitsee ...... no eipä paljon, enemmän mä heitän huuhaata täällä ruudun takana livessä. Tai merkitseehän se sen verran, että täällä palstalla on ihmisiä, jotka jopa joskus ymmärtävät jotain huuhaasta. Töissä kahvipöydässä ne on niin hitaita, että ei tuu mitään. 8¤]

      Minun tyylini on ainoa oikea. Joka muuta väittää, on pösilö.

      • mounlex

        kyllä tämä on koko elämä!


      • MuisQuuuuu

        miten hupaisalle vastauksesi näyttää mustatun lasin läpi tulkittuna...;o)...


      • MuisQuuuuu
        mounlex kirjoitti:

        kyllä tämä on koko elämä!

        Tämä on elämää suurempi asia...;o)...


      • mounlex
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        miten hupaisalle vastauksesi näyttää mustatun lasin läpi tulkittuna...;o)...

        älä tuu väittää mull et mustaatun lasin läpi näät, tuo oli jo liian paksua jopa huuhaalle, teen ilmoituksen asiattomasta väitteestä


      • MuisQuuuuu
        mounlex kirjoitti:

        älä tuu väittää mull et mustaatun lasin läpi näät, tuo oli jo liian paksua jopa huuhaalle, teen ilmoituksen asiattomasta väitteestä

        ko ei muista taaskaan, et tää näkee kaiken..Mustattulasi on hurjan hyvä keksintö..Sinäkin näytät sen läpi mitä mielenkiintoisammalle..Oletkos muuten varma, ettei suvussanne ole afroafrikkalaisia..tai jotain...;o)...


    • Ben_Sjatkel

      Mä käyn täällä silloin tällöin nauramassa. Ihan mukava ja naurettava palstahan tämä...


      bngt

      • MuisQuuuuu

        Täytyy tunnustaa, että useimmiten tämä naurattaa..Ehkäpä se onkin paras tapa suhtautua..niin moneen..;o)...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        Täytyy tunnustaa, että useimmiten tämä naurattaa..Ehkäpä se onkin paras tapa suhtautua..niin moneen..;o)...

        pakko tänn o tulla. Määki ku katon niinku kaksien okulaarienläpi, toiset sillai niinko laajentaa ja toiset sillai kaventaa, ni kylsiin se obj...opk...per! Siis tää tasapuolistaminen iha hyvi menee.
        Mun pualest saa kyl tapella, kuha ei mun klyyvarii sotkeennu.
        Juu, Et sillee....


      • MuisQuuuuu
        bar.sinistra kirjoitti:

        pakko tänn o tulla. Määki ku katon niinku kaksien okulaarienläpi, toiset sillai niinko laajentaa ja toiset sillai kaventaa, ni kylsiin se obj...opk...per! Siis tää tasapuolistaminen iha hyvi menee.
        Mun pualest saa kyl tapella, kuha ei mun klyyvarii sotkeennu.
        Juu, Et sillee....

        suhtautuminen asiaan Sinulla on..;o)...

        Mun pikkuveljenikin katsoo kaksien läpi nettimaailmaa..Melkoisen metka näky..Kahdet tiimarin lasit nekulla..Sekin näky sai mut nauramaan..Totta..melekonen tyhjän nauraja..aikas "onnellinen"...

        No..tapellaan vaan..silleen sivistyneesti..läppästään hillitysti hanskalla toisiamme päin lärviä...ja sovitaan aika milloin otellaan..Saat valita aseet..kun olet kaksilasinen miäs..;o)...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        suhtautuminen asiaan Sinulla on..;o)...

        Mun pikkuveljenikin katsoo kaksien läpi nettimaailmaa..Melkoisen metka näky..Kahdet tiimarin lasit nekulla..Sekin näky sai mut nauramaan..Totta..melekonen tyhjän nauraja..aikas "onnellinen"...

        No..tapellaan vaan..silleen sivistyneesti..läppästään hillitysti hanskalla toisiamme päin lärviä...ja sovitaan aika milloin otellaan..Saat valita aseet..kun olet kaksilasinen miäs..;o)...

        nii, käviskö jos me ninku taistellaa höyhenien kans?
        Ko sää niinko haastoit ni saat valita höyhenen, rutsin, käpytikan tai joku muu;))
        Mää kyl ajattelin ottaa Haahka untuvan, se on sellainen vähä pehmosempi, vähä niinko mun jutu joskus.


      • MuisQuuuuu
        bar.sinistra kirjoitti:

        nii, käviskö jos me ninku taistellaa höyhenien kans?
        Ko sää niinko haastoit ni saat valita höyhenen, rutsin, käpytikan tai joku muu;))
        Mää kyl ajattelin ottaa Haahka untuvan, se on sellainen vähä pehmosempi, vähä niinko mun jutu joskus.

        kiinalaiset kidutusmenetelmät...:o/... Nyt neni melkeistäs sisu qurgguseen...Mutta kerään kaiken rohkeuteni ja käyn kynimässä supisuomalaisen kanan..Eli kanan höyhen vastaan haahkan untuva..Mä olen valmiina, kun melperi sotaan..Taistelemme viimeiseen naurunhenkoseen..:o)...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        kiinalaiset kidutusmenetelmät...:o/... Nyt neni melkeistäs sisu qurgguseen...Mutta kerään kaiken rohkeuteni ja käyn kynimässä supisuomalaisen kanan..Eli kanan höyhen vastaan haahkan untuva..Mä olen valmiina, kun melperi sotaan..Taistelemme viimeiseen naurunhenkoseen..:o)...

        sillai me tehrä.
        Mää ajatteli et toi Yli-Tornio näköalatorni olis simmone passeli paikka. Saatais noi katselijat simmottis kahrelt maalt,sit me saatais parempi ottelupalkkio;))
        Nyt täytyy mennä tuijottaa tota kuvaratioo, kaapeliyhtiö aukas viikonlopuks kanavat mut ei perskules anna nauhottaa ja siält tulee VH1 parhaat naisartistit, Kate Bush, Tori Amos, Anya, ja kaikki muut.
        Pärskele mää vaa sano....


      • MuisQuuuuu
        bar.sinistra kirjoitti:

        sillai me tehrä.
        Mää ajatteli et toi Yli-Tornio näköalatorni olis simmone passeli paikka. Saatais noi katselijat simmottis kahrelt maalt,sit me saatais parempi ottelupalkkio;))
        Nyt täytyy mennä tuijottaa tota kuvaratioo, kaapeliyhtiö aukas viikonlopuks kanavat mut ei perskules anna nauhottaa ja siält tulee VH1 parhaat naisartistit, Kate Bush, Tori Amos, Anya, ja kaikki muut.
        Pärskele mää vaa sano....

        kaapelikanavien ihimiset..Pillaa nauhottamisen ilot..;o)...

        Mutta..sinne Yli-Tornioon..Kas samalla reissulla voinkin poiketa katsastamassa synnyinmaisemani..Tietenkin, jos saan naurultani sen tehdyksi..;o)...

        Minua kyllä hitusen arveluttaa se torni..Kassos ja kun miuta huimaa korkeilla paikoilla..Puijontornissakin olin ihan varma, et se kaatua rojahtaa just silloin, kun ma kurkkasen tornista ales..:o/...No..toivottavasti olet elvyttelytaitoinen..jos vaikkast sattuisin hitusen pyörtymään...;o)...


    • joe-dalton

      heittele suuntaan jos toiseenkaan, koko kesän olen jaksanut olla pois silloin tällöin piipahdellut ja katsellut ettei meno ole juuri miksikään muuttunut. Joillekkin varmaan elämän ja kuoleman kysymys tämä palsta voi olla.Hyvää syksyn jatkoa kaikille, ja muiskuulle :)) laitas jotain hyvää musaa näin lauantain kunniaksi.

    • impi-lempi

      Huuhaapalsta merkitsee mulle rentoutumista arjen kiireiden keskellä...keskustelemista mukavien ihmisten kanssa hauskoista, mieltä piristävistä aiheista...Nauttien kiireettömästä olosta...Siis lyhyesti sanoen...Läpän heittoa !! ;)

      Ja en todellakaan tiedä, onko tyylini kommunikoida juuri se oikea tapa...ja mikä se oikea nyt sitten onkaan ?
      Tyyliini kuuluu olla oma itseni, positiivinen , elämän myönteinen , iloinen ihminen...ja toivon , että se välittyy myös kirjoituksistani ;)

      MUTTA...täytyy myöntää, että joskus mäkin älähdän...En siedä kiusaamista missään muodossa, en pidä ilkeistä , häijyistä ihmisistä...en ymmärrä ihmisiä, jotka omaa katkeruuttaan purkavat toisten niskaan...Mutta näitäkin ihmisiä olen oppinut sietämään, jättämällä huomioimatta nämä...sivuuttamalla heidän kirjoitukset...MUTTA, kuten sanoin, JOSKUS on pakko "avata suunsa"...

      • MuisQuuuuu

        joskus vain on pakko jyrähtää...jo ihan vain oman itsensä vuoksi..Niin nyhvä ei saa olla, et aina vaan purematta nieleskelee kaiken;o)...

        Sä kirjoitat hyvin..ja oikiaa asiaa..Jotain samaa huuhaa minullekkin merkitsee..:o)...Ja lyyli..sul on ihan ikioma tyyli..:o)...


    • Läpän heittoa ,hauskanpitoa sitähän huuhaalla on joskus mutta välillä koetellaan ja sanotaan välillä mutta pitää osata myös vetäytyä ja käydä loput höyryt heittää pihalle...

      • MuisQuuuuu

        elämässä muutenkin..Samat lait ja säännöt..käyttäytymismallit pätee täälläkin..:o)...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        elämässä muutenkin..Samat lait ja säännöt..käyttäytymismallit pätee täälläkin..:o)...

        Pois jos tulee palstalle nikkeineen niin ei tartte ruveta veivaamaan eikä huuteleen tääl on kivaa vaan olla ja jutskailla ja huuhailla


      • MuisQuuuuu
        sammakko17 kirjoitti:

        Pois jos tulee palstalle nikkeineen niin ei tartte ruveta veivaamaan eikä huuteleen tääl on kivaa vaan olla ja jutskailla ja huuhailla

        erilaisten ihmisten kanssa..Ja mikä parasta..Tyyli on vapaa :o)...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        erilaisten ihmisten kanssa..Ja mikä parasta..Tyyli on vapaa :o)...

        Jännää saa tutustua tän ruudun kautta uusiin immeisiin ja toisten kaa tulet juttuun ja toisten kaa et millään ,onneks me tullaan juttuun..


      • MuisQuuuuu
        sammakko17 kirjoitti:

        Jännää saa tutustua tän ruudun kautta uusiin immeisiin ja toisten kaa tulet juttuun ja toisten kaa et millään ,onneks me tullaan juttuun..

        Kaikkia ei voi..eikä edes tarvitse miellyttää..;o)...

        Rauhaisaa rinnakkaiseloa, vaikkei pitäisikään jostakusta..niin erityisesti..Kyse on asenteesta..miten täällä elämässä taaplaa;o)...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        Kaikkia ei voi..eikä edes tarvitse miellyttää..;o)...

        Rauhaisaa rinnakkaiseloa, vaikkei pitäisikään jostakusta..niin erityisesti..Kyse on asenteesta..miten täällä elämässä taaplaa;o)...

        Onneksi ei ole pakko miellyttää mutta netissä on helpompi purkaa pahaa mieltään,Rauhaisaa eloa toivotellaan täältä päin .Asennetta todellakin(


      • MuisQuuuuu
        sammakko17 kirjoitti:

        Onneksi ei ole pakko miellyttää mutta netissä on helpompi purkaa pahaa mieltään,Rauhaisaa eloa toivotellaan täältä päin .Asennetta todellakin(

        joillekuille se huutelu on helppoa ruudun takaa..Nurinkurista.."rohkeutta"...;o)...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        joillekuille se huutelu on helppoa ruudun takaa..Nurinkurista.."rohkeutta"...;o)...

        Ilkeis ihan kaikkea pastaa itte ainakaan suoltaa palstalle..


      • MuisQuuuuu
        sammakko17 kirjoitti:

        Ilkeis ihan kaikkea pastaa itte ainakaan suoltaa palstalle..

        tekstiä itse kukin, mitä persoonaltaa on...;o)...


      • veera16
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        tekstiä itse kukin, mitä persoonaltaa on...;o)...

        lukea, mitä hullut kirjoittelee :)


      • MuisQuuuuu
        veera16 kirjoitti:

        lukea, mitä hullut kirjoittelee :)

        Luetko koskaan mitä itse olet vastannut...;o)...


      • veera16
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Luetko koskaan mitä itse olet vastannut...;o)...

        ni? ;)


      • MuisQuuuuu
        veera16 kirjoitti:

        ni? ;)

        Muuten..Yksi mun asiakkaani joitakin vuosia sitten sanoi.."Hullu saa olla, muttei tyhmä."..;o))..


      • veera16
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Muuten..Yksi mun asiakkaani joitakin vuosia sitten sanoi.."Hullu saa olla, muttei tyhmä."..;o))..

        :)


      • MuisQuuuuu
        veera16 kirjoitti:

        :)

        Hän puhui vähän, mutta asiaa :o)...


    • SydisN

      Aika vinkee kysymys...
      Mut ei taida nykyään,enää merkitä mitään...muuttunut on maailmain ;))

      Ja ehdottomasti oikee tapa on,juuri tää mitä minä teen...kerran kuukaudessa katson tänne ja se riittää ;)

      • MuisQuuuuu

        Nimittäin juuri hetki sitten ajattelin Sua..Mietin mitähän Sinulle kuuluu..:o)... Ja siinä Hän on, kuin taikaiskusta :o)...

        Teletappi näemmä toimii..ja juuri siksi huuhaa on oiva genre..;o)...


      • SydisN
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Nimittäin juuri hetki sitten ajattelin Sua..Mietin mitähän Sinulle kuuluu..:o)... Ja siinä Hän on, kuin taikaiskusta :o)...

        Teletappi näemmä toimii..ja juuri siksi huuhaa on oiva genre..;o)...

        On tää elämä ihmeellistä...
        Mulle kuuluu kukuluuruu ja silleen,elämä muuttuu,ihmeellistä....


      • MuisQuuuuu
        SydisN kirjoitti:

        On tää elämä ihmeellistä...
        Mulle kuuluu kukuluuruu ja silleen,elämä muuttuu,ihmeellistä....

        kaikenaikaa olemme muutoksessa..Hyvä niin...;o)...

        Kun mä tästä sämpylöiden paistosta ehdin, niin kirjuutan Sinulle tonne galleriaan kuulumiset :o)...


      • SydisN
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        kaikenaikaa olemme muutoksessa..Hyvä niin...;o)...

        Kun mä tästä sämpylöiden paistosta ehdin, niin kirjuutan Sinulle tonne galleriaan kuulumiset :o)...

        sinä tähän aikaan sämppyjä teet...eikö olis jo aika levätä?
        Kirjuuta mulle vaikka spostiin,olisi mukava kuulla ystävän kuulumisia :)


      • MuisQuuuuu
        SydisN kirjoitti:

        sinä tähän aikaan sämppyjä teet...eikö olis jo aika levätä?
        Kirjuuta mulle vaikka spostiin,olisi mukava kuulla ystävän kuulumisia :)

        katso aikaa ei paikkaa..;o)...

        No mä otin jo vimosen pellillisen pois uunista;o)... Mun vuorokausirytmi on sekas..lopetettuani aamulla yökötyksen..;o)...

        Kirjoitan kiitos :o)...


    • 1) en tulkitse
      2) ei ole ainoa ja oikea tapa

      kunnioittaen

      jsj :-)

      • MuisQuuuuu

        Mistähän kummasta se negatiisisuus sitten siunautuu huulle..Eipä silti..meissä jokaisessa asuu molemmat mielet..sekä plus, että miinus...;o)...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        Mistähän kummasta se negatiisisuus sitten siunautuu huulle..Eipä silti..meissä jokaisessa asuu molemmat mielet..sekä plus, että miinus...;o)...

        kirjoittavani maailmanlopun saarnaa.. sitten viime tipassa kummaan kaikki pois ja kopsaan jotain iloista tekstia tilalle. yleensa astrid lindgreenin pakinoista :-)


      • MuisQuuuuu
        kielibasa kirjoitti:

        kirjoittavani maailmanlopun saarnaa.. sitten viime tipassa kummaan kaikki pois ja kopsaan jotain iloista tekstia tilalle. yleensa astrid lindgreenin pakinoista :-)

        myöskin täällä huuhaalla...;o)..

        Sinullapas on hieno innoittaja...kirjoituksiisi...:o)...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        myöskin täällä huuhaalla...;o)..

        Sinullapas on hieno innoittaja...kirjoituksiisi...:o)...

        joskus kun on fiilis ihan poissa niin kirjoitan varssypalstalle negatiivisia ajatusvirsia. semmosia missa elon ruoska riehuu ja syntiset saa tuta ikuisen karsimyksen. se ei oo mukava palsta ollenkaan ja siella voi olla vaan 5 minuuttia kerrallaan :-)


      • MuisQuuuuu
        kielibasa kirjoitti:

        joskus kun on fiilis ihan poissa niin kirjoitan varssypalstalle negatiivisia ajatusvirsia. semmosia missa elon ruoska riehuu ja syntiset saa tuta ikuisen karsimyksen. se ei oo mukava palsta ollenkaan ja siella voi olla vaan 5 minuuttia kerrallaan :-)

        Joskus on hauska kirjoittaa sydämensä kyllyydesta ja hurjalla paatoksella;o):..

        Toisinaan sitä maalailee sanoin maisemia saaden mielen tyyntymään..päivän raskaudesta.


    • kevyttä ajanvietettä, ei sen kummempaa.
      ja tuskin mun tyyli on sen oikeampi tai väärempi ku kenenkään muunkaan...
      jos edes olisi olemassa joku huuhaa-standardi, mikä olisi ainoa oikea tapa kirjottaa palstalle, nii tuskin täälä enää jaksaisin käydä...ei kaikkea tarvii laatikoida.

      mur

      • MuisQuuuuu

        Hyvä asenne..;o)...


    • Onhan. Kevyttä.

      • MuisQuuuuu

        ...kas dietti puree...;o)...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        ...kas dietti puree...;o)...

        Epähuomioimatta jäi pois tuo yksi vastaus kolmeen kysymykseesi. Niin että ole hyvä vaan (-;


      • MuisQuuuuu
        tuttumies kirjoitti:

        Epähuomioimatta jäi pois tuo yksi vastaus kolmeen kysymykseesi. Niin että ole hyvä vaan (-;

        Mutta ei se millään onnistu..Hapan ja kovin sitkiä olen :o/...


    • *tulikohan tarpeeksi u-kirjaimia, mörri ei osaa laskea...*

      Huuhaapalsta on mukava paikka, tai on ollut aikaisemmin mukava paikka käydä heittämässä hauskoja juttuja ja kommentteja toisten kirjoituksiin. Nooanarkki kirjoitti muutama päivä sitten hyvin, että tämä on kuin lähipubissa käynti, käydä moikkaamassa ja heittämässä parit jutut. Samanmielisten kanssa täällä on hauska kirjoitella, aina voittaa television sarjat ja tylsät leffat. Tämä on kuitenkin vuorovaikutteista, keskustelua keskustelupalstalla. Jotkut onneksi vielä ymmärtää, mistä on kyse näissä keskusteluissa, valitettavasti poikkeuksiakin löytyy. No se on heidän oma ongelmansa...

      Huuhaata ei pidä ottaa vakavamielisesti. Joka sanaa ei tarvitse lukea tarkkaan, useampi sana tekee sen lauseen, siitä näkee, mistä on kyse. Huumorintajua on monenlaista, jokaiselle salitaan se, kunhan se ei ole mautonta, eikä loukkaa toisia.

      Heh, no ei ole varmaan minun tapani kommunikoida palstalla se oikea, aina on opittavaa. Tärkeintä kuiteskin se, että kirjoitellaan vielä palstan luonne huomioon ottaen. Hauskoja juttuja ja hauskoja vastauksia. :•)

      mm

      • MuisQuuuuu

        Sämpylöistä killillään oleva masuinen ei meinaa jaksaa kommentoida hienoa vastaustasi hyvin. Sanon vai..että iso halitus ja rutistus kertaa 22,5...kiitos:o)...


    • sola

      ..joskus oli mukavaaKIN..ja on yhä kai joskus vieläkin. Aika vaan ei riitä viettelyyn..tai siis kyllä toki viettelyyn, muttei huuhaalla.... ;)))

      • MuisQuuuuu

        epämääräisiä ja tosi tuhumia tarjoitusperiäni..satunnaisesti..ja vähemmän satunnaisesti;o):..

        Viettely onkin hyvä harraste..Sillä on pitkät perinteet, jopa täällä kotosuomessa;o)...


      • sola
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        epämääräisiä ja tosi tuhumia tarjoitusperiäni..satunnaisesti..ja vähemmän satunnaisesti;o):..

        Viettely onkin hyvä harraste..Sillä on pitkät perinteet, jopa täällä kotosuomessa;o)...

        ..hmmmh..ja tuhmia viä??? Voi muruli, kun tuli ikävä ja rupes tekeen miäli niitä sun pullias ja punkkua.. ;)


      • MuisQuuuuu
        sola kirjoitti:

        ..hmmmh..ja tuhmia viä??? Voi muruli, kun tuli ikävä ja rupes tekeen miäli niitä sun pullias ja punkkua.. ;)

        liian harvoin nykyisin tapailemme..Ja se on harmi!!!!

        Nyt olisi tarjolla uunituoreita sämpylöitä, pullia ja sitä punaista viintä;o)..


      • sola
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        liian harvoin nykyisin tapailemme..Ja se on harmi!!!!

        Nyt olisi tarjolla uunituoreita sämpylöitä, pullia ja sitä punaista viintä;o)..

        ..ootappa kö hellittää nää opiskelut ja duuniputki rakoilee, niin saat leipoo litran pullia ainaskii :)


      • MuisQuuuuu
        sola kirjoitti:

        ..ootappa kö hellittää nää opiskelut ja duuniputki rakoilee, niin saat leipoo litran pullia ainaskii :)

        aloin odottelemaan sun putkes katkeemista..:o)...

        Hui kamalaa miten oottavan aika on pitkä...:o/...


      • sola
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        aloin odottelemaan sun putkes katkeemista..:o)...

        Hui kamalaa miten oottavan aika on pitkä...:o/...

        ..jos tuutte, niin lupaan leipoa..ja te joudutte syömään jokahemmetin kakkaran... ;)))


      • MuisQuuuuu
        sola kirjoitti:

        ..jos tuutte, niin lupaan leipoa..ja te joudutte syömään jokahemmetin kakkaran... ;)))

        Juuh..kyl me tullaan..Mut ei sun tartte leipoo...:o/...


    • pujottelija

      ei todellakaan mitään huuhaata

      • MuisQuuuuu

        Olen kyllä analysoinut tyylisi huuhaalla ja todennut sen aidoksi huuhaatyyliksi..Epäilen Sinun käyneen stailaajalla...lähiaikoina;o)...


    • Huuhaa höyryjä

      Asianlaitaa vastaamalla vain huuhaata vain (*_*

      • MuisQuuuuu

        minua kovin :o)...

        Tähän aloitukseen vastanneilla vuorovaikuttajilla näyttäisi tuo asenne olevan oikia..Huuhaan menttaliteetti on sisäistetty ja se jos mikä on hiano asia..Kyllä tämä palsta näillä eväillä lähtee syksyn aikana huimaan nousuun..;o)...

        http://www.youtube.com/watch?v=qZl6kR2SWL0&feature=related


      • Kiipeän jo
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        minua kovin :o)...

        Tähän aloitukseen vastanneilla vuorovaikuttajilla näyttäisi tuo asenne olevan oikia..Huuhaan menttaliteetti on sisäistetty ja se jos mikä on hiano asia..Kyllä tämä palsta näillä eväillä lähtee syksyn aikana huimaan nousuun..;o)...

        http://www.youtube.com/watch?v=qZl6kR2SWL0&feature=related

        syksyn pimeät illat ajavat tikanpojat kotiinsa:))


      • MuisQuuuuu
        Kiipeän jo kirjoitti:

        syksyn pimeät illat ajavat tikanpojat kotiinsa:))

        Saa ihmisessäkin aikaan niin paljon..Eikä se routa pelkästään porsasta kotiin aja...;o)...


    • ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      M'ä haluun provoo...

      • MuisQuuuuu

        Mutkun täällä vedetään sekin usein niin överiks..:o/...


    • ..vierähti etten joutanut juuri edes nettiin saatika tänne. Että ei kai tämä hirveän tärkeä sitten ole :P

      Ei sitä omaa tyyliään osaa objektiivisesti arvioida. Kun ei ole kovin tyylikäs olokaan.

      • MuisQuuuuu

        syöminen, juominen ja naiminen...;o)....Jos isoja poikia on uskominen..nääs...;o)...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3229
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1743
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1285
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1253
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      821
    Aihe