klitoris imu

imuri :)

Ai jessus...kokeilpaakas joskus tätä tytöt. Vanha kunnon temppu jonka vasta itse opin. Lääkeruisku, sellainen muovinen. Leikatkaa siitä ruiskupuolesta pala pois niin että ruisku on täysin auki niin että saatte sen muoviosan työnnettyä sieltä toisesta päästä sisään. Sitten sopivasti vähän kiihottuneessa tilassa se ruiskun parempi puoli jossa ne läpyskät, klitorista vasten ja vedätte ruiskulla.

Tästä siis helppo klitorispumppu jos ei malta odottaa että pääsee kaupoille.

Voi apua miltä tää tuntuu...sitten kun istuu ja puristelee lantionpohjanlihaksiaan niin klitoris ihanasti kiristelee tota painetta vastaan. Toi imu on aivan mahtava. Ja ruiskulla saa itse säädeltyä imun tehoa. Se imee niin paljon kun vaan kestätte ;)
Panettaa ihan vietävästi ja jalkoväli on ihan kuuma peppureikää myöten, mutten halua vielä laueta koska tämä kiusaus on niin mahtava!!
Ja miltä tää tuntuukaan, kun klitoris on turvonneena tuolla imussa sisällä ja vetelette sillä ruiskulla pientä "runkkausliikettä".
Ette voi kuvitella, teidän pitää kokeilla.

21

9735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • i know......

      Ja kun tuon ruiskun ottaa pois, klitoriksen herkkyys on sitä luokkaa että pelkkä hively meinaa antaa sekunneissa orgasmin!

      • Etsivä löytää

        Heti kohta alan etsiä löytyisikö meiltä tuollaista lääkeruiskua. Mutta pitääkö siinä olla ajeltu pimppa. Minulla on aika tuuhea, luonnollisen karvainen. Mutta tuo tuntuu kyllä ihanalta, sillä jotenkin minusta tuntuu, että olen juuri tuollaiseen herkistynyt. Miehenikin sen tietää, tai oikeastaan hän sen keksikin. Hän on sillä tavalla osaava ja huomaavainen, että haluaa kiihottaa ja jopa laukaista kerran ennen varsinaista yhdyntää - silloin kun on aikaa. Hän puhaltelee ja näykkii, aluksi kuivin huulin, sitten kielellä ja kostuttaen, ja minähän jo aivan valun. Lopuksi hän imaisee molemmat häpyhuulet suuhunsa ja imee, vetää niin voimakkaasti kuin pystyy. Sitä olen jo odottanut ja minulle tulee aivan räjähtävä orgasmi. Siinä ohessa olen ehtinyt kehitellä mielessäni ehkä jotain tuhmaa, mehevää fantasiaakin, joita minulla on pari, kolme varastossa.


    • 14+17
      • uskaltaako

        Oletko kokeillut, miltä tuo ruiskulla imeminen tuntuisi nänneissä? Parempi vai huonompi kuin pyykkipojat?


      • Kaarina35
        uskaltaako kirjoitti:

        Oletko kokeillut, miltä tuo ruiskulla imeminen tuntuisi nänneissä? Parempi vai huonompi kuin pyykkipojat?

        Parempi mielestäni. Pyykkipojat ainakin aiheuttaa minulla liikaa kipua. Imeminen on toisella tapaa voimakas tunne. Jos siihen lisää rintojen säännöllisen hieronnan ja puristelun, voit saada myös maidon tulemaan imulla. Se kuitenkin vaatii säännöllisyyttä ja minulla kesti pitkään ennenkuin maidontuotanto alkoi ja maidontuotanto lakkaa aika nopeasti jos rintojen manipulaation jättää tekemättä. Netistä löytyy tietoa jos haluaa saada maitoa vaikka ei olisi edes synnyttänyt. Minusta se oli jännä kokeilla koska en voi saada koskaan omia lapsia mutta halusin tuntea millaiselta tuntuu kun tulisi maitoa.


    • missclitty

      Tän vinkin luin joskus täältä ja on muuten hyvä! Nytkin on klitta imussa, nam... ;) Annan n. 15min ainakin olla, sitten hitaasti nautiskelemaan ihanan turpean klitan hyväilystä, lopulta orkku räjäyttää tajunnan...

    • Tahtoo myös

      Saakohan noita lääkeruiskuja ostaa jostain? Myydäänkö apteekissa?

      • enookokeillu

        apteekista saa, jos kysyväy mihin, niin sano että koiran matolääkkettä varten!


      • Tahtoo myös
        enookokeillu kirjoitti:

        apteekista saa, jos kysyväy mihin, niin sano että koiran matolääkkettä varten!

        Kiitos vinkistä!


    • Oli pakko kokeilla

      mut en saanu sitä pysymään imussa! Pitääks klippen olla märkä? Vai mitä mä teen väärin? Tahtoo mahtiorkut :)

    • mies :(

      ONnekkaat naiset =)

      V'ttu haluisin olla nainen! niin hienoa lukea ku voitte pistää suihkun tai lääke ruiskun ja vaikka mitä sinne klitorikseenne =) varmaan niin ihanan tuntuista ja sitte vielä ku voitte hieroo klittaa missä vaan ja ei ketää nää ku jos vaikka oon mökillä ja alkaa seisomaan niin tosi hienoo ku kaikki huomaa!
      ONNELLISET NAISET !

    • Anonyymi

      Koittaa vaan

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mä kiihotun tosta kuvasta

    • Anonyymi

      LOVE mä rakastan kand

    • Anonyymi

      Millaisella halkaisijalla olevaa ruiskua olette soveltaneet tuohon luovaan nautiskeluun?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      He­­i! Ku­ts­­um­me sinu­­t kä­­­ym­ään u­udess­a cha­­tis­­­sa! Mei­tä on yl­i mil­­­jo­­ona! 👉 http://ameliachau.com/H/V7r0Z7

    • Anonyymi

      VAARALLISTA TOUHUA !!!
      Siitä on parikymmentä vuotta kun harrastin samanlaista leikittelyä. Villitys jäi päälle ja olen hankkinut pumppuja ja vibrankin. Siitä touhusta ei pääse eroon ja teen sitä nykyisin miehenkin tietämänä ja joskus nähdenkin. Klitoris on kasvanut ja tuntoherkkyys vähentynyt, mutta aina vain tuntuu hyvältä.

    • Anonyymi

      halauisin nähdä miten kauko ohjattava vibra toimii,löytyykö kokeilun haluista naista
      hankin laitteen jonka saat sitten pitää
      public.jussi(at)meiliboxi.fi

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4689
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe