mistä paras korkotarjous

roope-ankka

Mistä pankista saa parhaimman korkotarjouksen 35 000 e talletukselle vuoden ajaksi.

12

2864

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauppalehti...

Sen tietää vasta vuoden päästä jos on vaihtuvakorkoinen. Vaihtuvakorkoiset ovat usein Primeen sidottuja ja ovat Prime tasoa. Kiintekorkoisia tarjouksia näet kauppalehden sivuita:

http://www.kauppalehti.fi/5/i/porssi/korot/

• Op asiakas

Parhaan koron saat kun menet Osuuspankkiin ja neuvottelet henkilökohtaisen (ei listahinnan) mukaisen koron tähän rahasummaasi. Itse olen aina onnistunut OP:sta saamaan parhaan tarjouksen, tosin se vaatii tuollaisen suurehkon summan, ja neuvottelutaitoa.

• roope-ankka
        Op asiakas kirjoitti:

Parhaan koron saat kun menet Osuuspankkiin ja neuvottelet henkilökohtaisen (ei listahinnan) mukaisen koron tähän rahasummaasi. Itse olen aina onnistunut OP:sta saamaan parhaan tarjouksen, tosin se vaatii tuollaisen suurehkon summan, ja neuvottelutaitoa.

"Parhaan koron saat kun menet Osuuspankkiin ja neuvottelet henkilökohtaisen (ei listahinnan) mukaisen koron tähän rahasummaasi. Itse olen aina onnistunut OP:sta saamaan parhaan tarjouksen, tosin se vaatii tuollaisen suurehkon summan, ja neuvottelutaitoa."

Riittääkö 35 000 € ja vuosi, kun neuvottelee. Anna vähän vinkkiä.

• TallariKari
        roope-ankka kirjoitti:

"Parhaan koron saat kun menet Osuuspankkiin ja neuvottelet henkilökohtaisen (ei listahinnan) mukaisen koron tähän rahasummaasi. Itse olen aina onnistunut OP:sta saamaan parhaan tarjouksen, tosin se vaatii tuollaisen suurehkon summan, ja neuvottelutaitoa."

Riittääkö 35 000 € ja vuosi, kun neuvottelee. Anna vähän vinkkiä.

OP:ssa kaikiasta huonoimmat korkotarjoukse talletuksille! Ja sitä paitsi onko mitään älyä laittaa tällä hetkellä noin pitkää talletusta määräaikaiseen???

• roope-ankka
        TallariKari kirjoitti:

OP:ssa kaikiasta huonoimmat korkotarjoukse talletuksille! Ja sitä paitsi onko mitään älyä laittaa tällä hetkellä noin pitkää talletusta määräaikaiseen???

onko vuosi pitkä.

• pitäis saada 3% jos kannataa oikeasti MENNÄ johonkin.
        Op asiakas kirjoitti:

"Parhaan koron saat kun menet Osuuspankkiin ja neuvottelet henkilökohtaisen"

uhrata aikaansa, kenties autokuluja, kenties auto kolhitaankin matkalla,
        kun
        netissäkin saa koko summalle muutamassa minuutissa 1,5 % korkoa,
        koko talletussummalle aivan vapaalla tilillä ja juuri on lama lopussa,
        kiinteälle korolle ei kannata sitoa.

eli 1,5 % olisi nyt se vähimmäisvaatimus.

http://www.s-pankki.fi/henkiloasiakkaat/tilit/fi_FI/tilit/

• et varmaan jaksa numeroita vastata, ethän ?
        Op asiakas kirjoitti:

Miksi et OP asiakas kertonut numeroita mitä nyt siellä maksetaan,
        onko se pankki-salaisuus ?

mitä saa 35 000 € vuoden tilille
        mitä saa 35 000 € vapaalle tilille ?

• ylipuhutuksi
        et varmaan jaksa numeroita vastata, ethän ? kirjoitti:

Kun lopulliset korkotarjoukset kerrotaan vasta pankkikonttorissa, on pankilla oiva tilaisuus saada asiakas vielä muuttamaan mielensä ja saada hänet merkitsemään pankin rahastoja talletuksen sijasta. Nämä tarjottavat rahastot ovat yleensä vielä suurilla hallintopalkkioilla varustettuja ja pankille erittäin edullisia, harvemmin asiakkaalle.

• .
        et varmaan jaksa numeroita vastata, ethän ? kirjoitti:

Mitä kannattaa tavoitella, numeroina.

" Osuuspankista.

• 25.9
        . kirjoitti:

Mitä kannattaa tavoitella, numeroina.

" Osuuspankista.

kauppalehden mukaan 1.33 % vuoden talletukselle. Mitä se sitten olisi tiskillä. Miksi tämä on niin salaperäistä.

• Sepeteuksen poikain isä
        25.9 kirjoitti:

kauppalehden mukaan 1.33 % vuoden talletukselle. Mitä se sitten olisi tiskillä. Miksi tämä on niin salaperäistä.

Ja Sampo Pankista tarjottiin perjantaina erääntyneelle 20.000 eurolle 1,45% 12kk, mutta siellä kehottivat harkitsemaan, laittaako määräaikaiseen tilitalletukseen ja jos välttämättä haluaa laittaa, niin kannattako sitoa niin pitkäksi aikaa. En tehnyt talletusta, laitoin tän erän osakepuolelle. Kohtapuoliin erääntyy toinen tallari eri pankissa. Pitää katsoa onko tänä syksynä niitä Fiksuja päivä ja jos on niin mitä siellä on tarjolla. Eikö ne ole olleet näihin aikoihin syksystä? Kuka muistaa?

• netti on hyvä apu

kannattaa katsella sammon tarjouksia, siellä on hyviä, kovin helpolla ei kannata kyllä vuodeksi antaa, kun vapaalle säästötilillekin luvataan 2 %, korot lienevät nousussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      243
      2142
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      189
      1634
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      46
      1282
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      992
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      41
      816
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      790
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      771
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      760
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      24
      735
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      647
    Aihe