Kuka oli teille (jotka olitte lukenu kirjan ennen elokuvia, niin) suuri pettymys elokuvassa, siis kuka henkilö!? Esim. ulkonäöltä, tai jotenkin muuten! ?¿
huonoimmat...
6
544
Vastaukset
- Edoras
Arwen!!! Siitä oli tehty kovis vaikka on oikeasti nyyhkivä lehmä! Eowyn on vain paras!
- Lissu
Siitä onkin aikaa kun olen sen kirjan lukenut, mutta ei niistä hahmoista kukaan vastannu mun mielikuvitustani (siis ihan hyvät näyttelijät, ei siinä mitään). Ehkä kaikkein eniten pisti silmään hopitit, en ollu kuvitellu niitä noin "kauniiksi". Nyt aloin lukemaan uudestaa kirjaa ja harmittaa kun ei pysty samalla lailla kuvittelemaan niitä hahmoja vaan näitten näyttelijöiden pärstät tulee mieleen.
- Albin
Eli Elijah Wood - ei sopinut pätkääkään hobitiksi. Eniten hobitin näköinen oli Sean Astin.
- pirate_89
hei!
olen ehdottomasti samaa mieltä kanssas... siis et Elijah ei sovi hobitiks.... Sean oli paras.. ja sit Billy ja se toinen oli kans ku luotuja hobitteja... =) - hobittityttö
pirate_89 kirjoitti:
hei!
olen ehdottomasti samaa mieltä kanssas... siis et Elijah ei sovi hobitiks.... Sean oli paras.. ja sit Billy ja se toinen oli kans ku luotuja hobitteja... =)Musta Elijah sopii aivan mainiosti hobitiksi. Elijah, Billy, Dominic(en oo varma kirjotetaanko noin) ja Sean on kuin luotu hobiteiksi. Näyttelijöiden valinta on muutenkin onnistunut musta aivan mahtavasti.
- Galadriel
hobittityttö kirjoitti:
Musta Elijah sopii aivan mainiosti hobitiksi. Elijah, Billy, Dominic(en oo varma kirjotetaanko noin) ja Sean on kuin luotu hobiteiksi. Näyttelijöiden valinta on muutenkin onnistunut musta aivan mahtavasti.
Mielestäni Elijah on todella hyvä ja kokenut näytelijä ikäisekseen, mutta hän nyt vaan ei mitenkään vastannut mielikuvaani hobitista.
Kirjassaan Tolkien oli ensinnäkin kuvaillut Hobittien olevan pieniä (noin 1 - 1.5 kyynärän kokoisiksi), pyöreiksi, ellei jopa sanottaisiinko lihaviksi, joka on varsin ymmärrettävää heidän ruokailutottumukset huomioon ottaen =). Hobitit kuvailtiin myöskin veikeän näköisiksi kasvoiltansa, mutta ei suinkaan komeiksi TAI "söpöiksi".
Nämä viimeksi mainitsemani ulkonäköpiirteet kummastuttivat paljonkin, kun näin ensimmäisen kerran valkokankaalla salskean, hoikan, kauniin ja sanoisinko ikuisella dieetillä elävän Frodo Reppulin.
Tässähän tämä, Sam tosin oli, kuin hobitiksi syntynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.905459Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.493625Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612995Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462201Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611966Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2961856- 471616
- 961501
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress451395Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91353