Sukka fetissi?

Tommi22

Hei. Onko täällä muita, joilla on sukkafetissi?

Minulla on. Tykkään katsella naisten sukkia naisen jalassa aivan älyttömästi, kiihotun jopa niistä. Tarkoitan nyt ihan lyhytvartisia ja miksei pitkävartisiakin. Olen myös runkannut ja haistellut samalla käytettyjä naisten sukkia.

19

7712

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perwo 1

mulla sama vaiva...ihanaa panna naista jolla on nilkkasukat...

• yks vaan

Jeps..ja kun nainen laittaa naidessa vielä hikiset jalkansa joissa on sukat naamalle niin on vehkeissä pitelemistä, näinkin mulle kävi kerran laivalla. Tanssin ensin työn kanssa pitkään ja hytissä hän teki tämän ihmeen ihan pyytämättä ette usko miten jumalainen jalan haju kun hän painoi varpaansa nenäni päälle sukat oli tosi märät.

• sama vika rahikaisella

Sama täällä. Valitettavasti ei vain tunnu oikeen löytyvän sellasii naisii, jotka haluais antaa haistella sukkia ja jalkoja.

• ...---...

se voi olla vähän näinkin...

• Qwertyu

Joo se on kyl tosi kiihottavaa, varsinki jos tytöllä on valkoset sukat likasena, mieluten viel urheilusukat.. Tykkään myös ite käyttää valkosii sukkii monta päivää että niistä tulee likaset ja hikiset tai sit mennä käveleen ulos tai kauppaan tai johkin parkkihalliin tms sukkasillaan et niistä tulee likaset, ja se viel lisää kiksejä jos joku näkee:) en vaan aina kehtaa kun miettii et mitä porukka ajattelee kun joku on kaupas sukkasillaan..

• sukkasillaan ulkona

Mistä päin suomea nimimerkki qwertyu on kotoisin? Mun mielestä on kiva kattella kun joku kävelee ulkona valkosilla sukilla ja sotkee ne ihan kunnolla.

• ankle socks

Minäkin olen runkannut salaa monien naisten sukkiin,tunne on ollut sanoinkuvamaaton.....jyskyttävä sydän,kiinnijäämisen pelko,ylisuureksi paisunut kyrpä......homma vietävä loppuun maksoi mitä maksoi.pujotan kovan kyrpäni ja kivekset tiukasta sukanvarresta sisään,sukan resori pitää sukan hyvin paikoillaan....toisen sukan laitan vasempaan käteeni ja hyväilen sillä kehoani joka puolelta samalla kun tumputan oikealla kädelläni,sukka myötäilee kauniisti ylikovan peniksen muotoja.....oooooh!! ei tartte kauan jatkaa kun sukka kastuu suuresta sperman määrästä,orgasmi on yleensä todella voimakas...tuntuu etä tajunta sumenee.Sitten tuleekin morkkis ja kova miettiminen,mitä ihmettä niille sukille pitäisi oikeastaan nyt sitten tehdä..uuuuh!!

• jalkapohjanpoika

jos nainen tekee sitä minulle sukkajaloila, niin parhaimmalta tuntuu jos sukat ovat väriltään vaaleanruskeat tai mustat (sukkikset tai stay-upit), mutta kantavahvikkeelliset ovat kiihoittavimmat

• Sukkatutka

Tyttöjen sukat ovat kyllä kovin viehättäviä. Itse en ole niinkään kiinnostunut noista haistelujutuista tms. Sukat tyttöjän jaloissa vain ovat todella söpön näköisiä, riippuen toki sekä tytöstä että sukista. Myös siistit merkkilenkkarit saavat jakamattoman huomioni.

• örgh

Olin muutama vuosi sitten töissä firmassa, jolla oli yhteinen naulakko monen muunkin firman kanssa. Naulakolla yksi tyttö säilytti villasukkiaan, joita hän piti usein ilman muita sukkia. Tyttö oli muutenkin vielä hyvännäköinen.

Kerran hän sitten lähti töistä, ja viskasi villasukat naulakolle. Satuimpa näkemään tilanteen, ja kun tyttö lähti ulko-ovesta, niin pitihän ne sukkien tuoreet aromit käyttää hyödyksi viereisessä vessassa. Oli muuten aika jumalainen tuoksu. Hengitin täysin villasukan läpi, vaikka en happea saanutkaan tarpeeksi. Eikä mennyt kauaa kun sellainen järisyttävä orgasmi tuli... en siis runkannut mihinkään sukkaan kuitenkaan, ja laitoin ne takaisin paikalleen kun en enää tarvinnut :)

• Sukkissimo

Niin on mullakin. Naisessa on parasta tietenkin muun kauneuden ohella jalat, nilkat, jalkapohjat. Mustat kiiltävät sukkikset jalassa, sellaiset joissa on kärki,ja jalkapohjavahvikkeet.
      Ai että kun Hän sitten ottaa avokkaat jalasta ja istuu vaikkapa jossain yleisessä tilassa jalkojaan vilvoitellen. Huh,huh. Sehän voittaa kaiken,aivan kaiken.

• Ristt.

Kerran linja-autossa, kun olin menossa risteilemään, auton käytävän toiselle puolelle, hieman etuviistoon minusta istahti leidi. Kaunis, siis tosi kaunis brunette leidi. Hameessa ja avokkaissa.
      No, ei mitään auto mennä hytkytteli ja brunettea alkoi väsyttämään. Niin eikös hän vaan tyrkännyt avokkaat jaloistaan ja kellistyi penkille poikittain ne ihanat jalkansa käytävälle päin.
      Verhoiltuna kiiltäviin mustiin sukkiksiin, joissa oli kärki, jalkapohja, sekä kantavahvikkeet.
      Noin metrin päässä minusta hän sitten niitä oikoi ja minä yritin pysyä nahoissani, pysyinkin.
      Jäi maisemien kattelu vähemmälle sillä reissulla. Oli ne vaan niin ihanat ja koko nainen suorastaan mykistyttävän kaunis. Näin hänet sitten laivallakin, mutta en tehnyt lähempää tuttavuutta. Minulla oli silloin jo muuta menossa.

• ...

Täytyy myöntää, että kuulun teihin itsekin. Yhden tyttöystävän kanssa parin kuukauden ajan pääsin ensimmäistä kertaa toteuttamaan fetissiäni, kun lopulta uskalsin kertoa siitä. Täydellistä alistumista tyttöystävän edessä tämän nöyryyttäessä minua viikon jalassa olleilla sukilla ja sitten paljailla jaloillaan. Jossain mielessä se oli kyllä elämän parasta aikaa. Sopiva hetki varovasti kertoa jostain sukkafetissin kaltaisesta sille paremmalle puoliskolle lienee jossain kuuden kuukauden seurustelun jälkeen, jos suhde on kunnossa.

Sinänsä on todella jännä kuulla, että sukkafetistejä on näinkin paljon.!

• On, sain antaa yhdelle tytölle jalkahieronnan ja sillä oli mustat nilkkasukat, jota sain sen jälkeen haistella, myös pusuttelin varpaita ja pyysin pari potkua kiveksille ja sain mitä halusin eli helvetin hyvän olon

• samahienoharrastus

Upeita tarinoita teillä, hyvät ystävät. Niin intohimoisesti kerrottuja, että voin hyvin eläytyä mukaan noihin hetkiin. Ihan alkaa kulli kovettua itselläkin, vaikkei omat fetissini olekaan aivan samoja. Itse mieluiten laitan jalkaan sukkikset tai liivisukat, ynnä muuta tyttöjen vaatetusta. Se tunne, kun ajeltuihin sääriin pukee nailoneita, saa jo yksistään pitsipöksyt kostumaan.

• Anonyymi

www.sukat.com :ista löytyy juuri sinulle sopivia sukkia käyttöön. Nämä eivät tosiaan ole käytettyjä eikä niissä ole mitään sen perverssimpää. Sukat toimitetaan nopeasti postilaatikkoosi, tutustu!

• Anonyymi

kyllä kiihotaa mutta sukkien lisäks myös jalat varsinkin jos nainen tunkee varpaitaan suuhun ja antaa minun nauttia niistä samalla runkaten hänen nähden nii ai että tulee ihanaa.. jos joku mimmi haluaa vaihdella kuvia/ nähdä kun laukeen sen jalkakuville nii kik:Moriestamoi

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2298
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1893
    3. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      28
      1592
    4. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1560
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      1330
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      184
      1214
    7. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      111
      1135
    8. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      24
      1130
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      952
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      77
      949
    Aihe