Konalassa on ilmeisesti yksi kirppis ja pitskussa myös? Aurinkobasaari näytti ainakin aktiivisemmalta. Onko kenelläkään tietoa käytkö kauppa tossa Pitskun aseman vieressä olevalla kirppiksellä? Nimeä en just muista.
- Kiitos
Onko muita vaihtoehtoja?
Kirppiksistä vielä sen verran, että eikö vähän arvokkampi tavara kannata myydä huutarissa ja sitten pikkusälä kirpparilla? Vai miten on asian laita?
Konalan / Pitäjänmäen kirppikset
6
4760
Vastaukset
- Kierrätin
Olen pannut merkille että joskus joku ostaa kierrätyskeskuksista ja tuovat huonekalun Konalan kirppikselle myyntiin.
Eli Konalassa ovat paljon kalliimpia. Pitäjänmäellä ei taida enää olle Kirppistä.
Laadukkaampioa vaatteita saa UFF ja edullisemmin!
Kirjat saat lainata tai ostaakkin joskus kirjastosta.- Kierrätin
Konalassa tavaraa on niin paljon ,että siellä harva sattuu ostamaan juuri sinun tavaroitasi.
Myin kerran Tikkurilan läheisellä Kirppiksellä keskelläviikkoa yhtenä päivänä.
Suksia, kirjoja, laskettelusuksia, luistimia, vaatteita ym.
Jopparit tulee ennen avautumista. Ei kannata myydä niille vaan myydä päivällä.
En saanut paljon mitään myytyä!
Sain sentään polttoainerahat ja pöytävuokran.
Hyviä luistimia en myynyt polkuhintaan laskettelusukset jäi myös myymättä.
Vein rompeet kierrätyskeskukséen, luistimet lahjoitin myöhemmin sulkulaisten lapsille. - Ryöstöä sano
Ainakin Pitskun kirppiksellä Vihreässä Kädessä hinnat on jotain ihan järjetöntä. Käytiin katsomassa ja sai saman tien marssia pihalle.
- on ainakin
Vihreä Käsi kirppis, sivut http://www.vihreakasi.fi/. Aika mukavasti tavaraa ja kaveri sanoi että hänellä mennyt juuri hyvin. Olen itse menossa pian sinne myymään, toivottavasti pääsen roinasta eroon!
- Kamat poistoon
Mutta rahaa et saa, on sen verran törkeää toiminta siellä.
Helpommalla ja paremmalla hyötysuhteella pääsee huutarissa.
- Net is powa
Molemmissa on ihan järkyttävät hinnat pöytävuokralle PROVISIOT.
Netti on nykyaikaa, joten kannattaa tehdä kaupat ilman välistävetäjiä ja trokareita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734416- 332511
- 402324
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211815Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401672Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251552- 811536
- 1491346
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221243Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901145