uskoisitteko sen?
- Miksi?
Rakkaat ystävät... Tämä on viimeinen viesti(-ketju)tälle palstalle.
Jos tulisin uskoon
5
102
Vastaukset
Luottaisin sinun sanaasi, jos niin sanoisit. En näe mitään syytä epäillä rehellisyyttäsi, jos niin kertoisit.
Voimia ja aurinkoisia päiviä sinulle =)- tuhat ja yksi
Helluntaiuskoon, koska siellä Jeesus on Jumala !
Ja sinä olet oivaltanut kristinuskon harhan ,jotta Jeesus onkin ihminen ja ihmisen poika !
Marian puolelta ihminen 50% ja isänsä puolesta 50% ihminen ,- olkoonkin Gabriel tai joku muu Jeesuksen isä.
Näin ollen 100% ihminen.
Se olisi myös miellettävä minkälainen kirjakokoelma Raamattu on ja ihmiset sen ovat kirjoittaneet , ja valhetta on siitä käyttää nimitystä "virheetön Jumalan Sana".Sillä uskonto kirjallisuuteen Raamattu kuuluu.
Sitten se Jumalan poika ja tyttäriä ovat kaikki ,kristinuskon harhassa vaeltavat ,uskonsa tähden Jumalan pokia ja tyttäriä,koska uskonnossa opetetaan ja sitä suuremmalla syyllä "joka tekee minun taivaallisen isäno tahdon mukaan".
Joten joka ajattelee ja on ymmärtänyt asiat siitä ei enää helluntalaista tule. siitä huolimatta voit tulla mihinkä muuhun uskoon tahansa. - näin näkisin
Kyllähän sinä ainakin joskus olet ollut selkeästi uskossa,
olethan kertonut kuuluvasi vieläkin Vapaakirkkoon.
Vapiksen jäseneksi pääsee Jeesuksen Herrakseen
tunnustava ja upotuskasteella käynyt henkilö.- betsy07
tulleesi uskoon ja saaneesi syntisi anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä.
Jeesus on ainoa pelastaja ja kun tämän olet ymmärtänyt omalla kohdallasi,
riittää kun tunnustat uskosi, minä uskon.
Room. kirjeessä sanotaan, että Sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi(otolliseksi)
ja suun tunnustuksella pelastutaan.
Ennenekaikkea auroraborealis, Jumala näkee ratkaisusi ja sydämesi tilan.
Luota Häneen ja Hänen uskollisuuteensa ja hyvään tahtoonsa sinua kohtaan.
Siunausta sinulle rakkaan vapahtajamme Jeesuksen seurassa.
Hän ei petä sinua koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v15168Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3741879Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2441639Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281619Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2601219- 731043
- 581014
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60775- 47766
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25729