Miespörssi

impi-lempi

Keltainen pörssi on saanut kilpailijan, tuotteet hieman eri laatua mutta käytettyjä nämäkin.

MIESPÖRSSI ON NYT AVATTU!

Tämän päivän vaihtotarjouksina mm. seuraavia malleja:

AHTI 1945
Siisti, vähänajettu, taloudellinen. Myydään käteisellä tai vaihdetaan nuorempaan. Talvitossut ym. lisävarusteita.

ALPO 1920
Hyväkuntoinen veteraani rauhalliseen ajoon. Juuri entisöity. Sopii harrastelijalle. Uudet lasit.

ASKO 1956
Myydään tarpeettomana tai vaihdetaan koiraan tms. käypään tavaraan. Äänenvaimentajassa pikkuvikoja.

BERTIL 1949
Kohtalaisen siisti. Vaihdetaan mielellään uudempaan ja pienempiruokaiseen. Ensimmäinen omistaja. Edullisesti.

CHRISTER 1964
Paljon ajettu, mutta hyvin pidetty. Diplomaattikäytossä. Hyvät puristukset. Juuri maalattu. Teknisesti hyvä.

IIRO 1959
Lämmin, pieniruokainen. Halvalla, perässä pientä laittamista. Radio tulee mukana.

JAAKKO 1958
Hyvin pidetty. Alkuperäinen kunto. Otettu käyttöön vasta 1988 lokakuussa.

KEIJO 1941
Halpa. Pieni nivelvika. Yksityiskäyttöinen. Uudella peitolla. Savuttaa vähän.

LASSE 1984
Tässä tosi tilaisuus. Urheilullinen, tosi hieno, täysin ajamaton yksilö. Lukkoperä.

MATTI 1951
Taloudellinen, loistokunto. Hyvin pidetty, ei kolhuja. Kiihtyy hyvin.

IGOR 1955
Hyvin säilynyt. Ei vingu, 6 kk takuu. Alkuperäinen kunto. Pientä vuotoa. Tuotu maahan 1992.

PENTTI 1957
Lämmin, siisti, pieniruokainen. Perä vähän roikkuu, muuten hyvä.

MIKIS 1967
Tiukka perä, hyvät puristukset.Suhteellisen siisti. Vaihdossa käy vanhempikin. Tuotu Ruotsista 1979.

TONY 1969
Tosi sportti. Ainut Suomessa. Musta. Juuri testattu ärhäkkä, makeet äänet. Teknisesti hyvä - kovaan ajoon. Tämä yksilö pidemmällä kardaanilla.

62

385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Impiiiiiiiiiiiiiiiii mitkäs vaihtomarkkinat sulla on käynnissäDDDD....

      • impi-lempi

        ylimääräisiä myyntiin ;O))


      • impi-lempi kirjoitti:

        ylimääräisiä myyntiin ;O))

        Heheh jäi mieleen toi sana Tiukka peräDDDD


      • impi-lempi
        sammakko17 kirjoitti:

        Heheh jäi mieleen toi sana Tiukka peräDDDD

        sellainenkin perä tarjolla ;)))


      • impi-lempi kirjoitti:

        sellainenkin perä tarjolla ;)))

        Joku mieshenkilö tuosta saa ja kirjoittaa vae ruattista asti tulee ihan JAAHAS..


      • impi-lempi
        sammakko17 kirjoitti:

        Joku mieshenkilö tuosta saa ja kirjoittaa vae ruattista asti tulee ihan JAAHAS..

        tuota Alpoa ;O)))


      • impi-lempi kirjoitti:

        tuota Alpoa ;O)))

        Mä en sitä ottas ,Mieluimmin vaikka alpo


      • impi-lempi
        sammakko17 kirjoitti:

        Mä en sitä ottas ,Mieluimmin vaikka alpo

        Mitä sä ny vaahtoot siellä ?? ;)))


      • impi-lempi kirjoitti:

        Mitä sä ny vaahtoot siellä ?? ;)))

        Tuumin että Alpo noh on se kumma kun ei saa sanoa alpo


      • impi-lempi
        sammakko17 kirjoitti:

        Tuumin että Alpo noh on se kumma kun ei saa sanoa alpo

        ihan kiva nimihän se ;))


      • impi-lempi kirjoitti:

        ihan kiva nimihän se ;))

        On kiva nimi ? sustahan kesy on tullut höh hmmm..?


      • impi-lempi
        sammakko17 kirjoitti:

        On kiva nimi ? sustahan kesy on tullut höh hmmm..?

        mä oon vaan väsynyt...;)

        Vai kesy...hmph....


      • impi-lempi kirjoitti:

        mä oon vaan väsynyt...;)

        Vai kesy...hmph....

        Sä olet kesy nynny HEHEH..


      • impi-lempi
        sammakko17 kirjoitti:

        Sä olet kesy nynny HEHEH..

        Ei mulle saa olla ilkee, mä oon niin kiltti ;))


      • impi-lempi kirjoitti:

        Ei mulle saa olla ilkee, mä oon niin kiltti ;))

        Pyörittele silmiäs vaan Kesy nynny oot nyt HAH


      • impi-lempi
        sammakko17 kirjoitti:

        Pyörittele silmiäs vaan Kesy nynny oot nyt HAH

        Mä en jaksa...väsy...Oonkohan tulossa kipeeksi ?? :O/


      • impi-lempi kirjoitti:

        Mä en jaksa...väsy...Oonkohan tulossa kipeeksi ?? :O/

        Ymmärrän olisin minäkin haliii...kaveli


      • impi-lempi
        sammakko17 kirjoitti:

        Ymmärrän olisin minäkin haliii...kaveli

        ei se sitä ollut, onneksi !! :)


      • kranttuliina

        samaa minäkin ajattelin :)


    • jokunen käypänen.. mä nyt kuitenkin kattelen vielä, ettin nimittäin aitoa vinkuintiaania.

      • impi-lempi

        jos ei just nyt ole akuuttia tarvetta...;)) Ja varsinkin , kun vaatimuksesi ovat hieman ...hmmm...poikkeavat ;))


      • impi-lempi kirjoitti:

        jos ei just nyt ole akuuttia tarvetta...;)) Ja varsinkin , kun vaatimuksesi ovat hieman ...hmmm...poikkeavat ;))

        akuuttia tarvetta nimittäin. Ja vinkuintiaani ei oo poikkeava, ei ainakaan äitinsä mielestä.


      • impi-lempi
        a-v kirjoitti:

        akuuttia tarvetta nimittäin. Ja vinkuintiaani ei oo poikkeava, ei ainakaan äitinsä mielestä.

        en mä sitä tarkoittanut poikkeavalla...mutta mun pörssisäni se on poikkeava, ei ole tullut sellasta vastaan ;))


      • täs olis muutama jotka vinkuu, lajitelma oli tosi huono muualla maailmalla, enimmäkseen periamerikkalaisia inkkareta....
        http://vinkuintiaanit.fi/


      • bar.sinistra kirjoitti:

        täs olis muutama jotka vinkuu, lajitelma oli tosi huono muualla maailmalla, enimmäkseen periamerikkalaisia inkkareta....
        http://vinkuintiaanit.fi/

        mut noi ei ollu kyllä aitoja. Yksikään vinkuintiaaniäiti ei tunnustais ketään noista omakseen.

        Mä kattelen vielä..;)


    • eheiii, en mä Alpoa...

      Tiukka puristus olla pittää, ei kuitenkaan Mikistä, homppeli mikälie...

      Lasse kiinostais... :)

      • impi-lempi

        Tehdäänkö kaupat Lassesta...siinä kuule hyvä mies, saat opettaa sen mieleiseksesi...on vielä poikuus tallella...sulle just sopiva...Ei muuta kuin kovaa ajoo vaan ;O))


      • impi-lempi kirjoitti:

        Tehdäänkö kaupat Lassesta...siinä kuule hyvä mies, saat opettaa sen mieleiseksesi...on vielä poikuus tallella...sulle just sopiva...Ei muuta kuin kovaa ajoo vaan ;O))

        kauppa-autoksi sen itselleni aattelin, josko jonkun toisenkin ostaisin, harkitten...


      • impi-lempi
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

        kauppa-autoksi sen itselleni aattelin, josko jonkun toisenkin ostaisin, harkitten...

        nyt meni hyvä mies ja halavalla...Miten ois tuo Tony toiseksi...??? Saat puoleen hintaan ??


      • impi-lempi kirjoitti:

        nyt meni hyvä mies ja halavalla...Miten ois tuo Tony toiseksi...??? Saat puoleen hintaan ??

        luulin ostavani auton, mä miestä osta, ei oo tarvis maksaa minun, saan ilmatteks...


      • impi-lempi
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

        luulin ostavani auton, mä miestä osta, ei oo tarvis maksaa minun, saan ilmatteks...

        katos kun tässä ei ole nyt perumisen mahdollisuutta...tää oli sitova ostos ...Mutta sen verran tuun vastaan, että saat Tonyn kaupan päälle, sopiikos ??


      • impi-lempi kirjoitti:

        katos kun tässä ei ole nyt perumisen mahdollisuutta...tää oli sitova ostos ...Mutta sen verran tuun vastaan, että saat Tonyn kaupan päälle, sopiikos ??

        mutta vain sen takia että se on musta...


      • impi-lempi
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

        mutta vain sen takia että se on musta...

        sulle tyrkytinkin...tiesin, ettet voi vastustaa mustaa,,,,;O))


      • impi-lempi kirjoitti:

        sulle tyrkytinkin...tiesin, ettet voi vastustaa mustaa,,,,;O))

        ja antaa hyvät kyydit... :)


      • impi-lempi
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

        ja antaa hyvät kyydit... :)

        Ei yksityiskohtia, kiitos ;))


      • pata650
        impi-lempi kirjoitti:

        sulle tyrkytinkin...tiesin, ettet voi vastustaa mustaa,,,,;O))

        Mikäs parittaja susta on tullut?
        Silipankin houkuttelit puoliväkisin ostamaan tollasia
        sun loppuun ajamia miehiä.
        Hyi sua.


      • impi-lempi
        pata650 kirjoitti:

        Mikäs parittaja susta on tullut?
        Silipankin houkuttelit puoliväkisin ostamaan tollasia
        sun loppuun ajamia miehiä.
        Hyi sua.

        hyviä miehiä ne on...ihan ajokuntosii vielä...eikai niitä raaskisi lopettaakaan ?? ;O))

        Jaa puoliväkisin ?? ...;O))) Hmmm....hmmmm....


      • pata650
        impi-lempi kirjoitti:

        hyviä miehiä ne on...ihan ajokuntosii vielä...eikai niitä raaskisi lopettaakaan ?? ;O))

        Jaa puoliväkisin ?? ...;O))) Hmmm....hmmmm....

        Eiköhän nuo ole jo loppuunajettuja.
        Et muuten luopuisi.
        Varmasti oot pakottanut Silipan jotenkin.
        Ei muuten nois siveä ihminen tollasta tekisi.


      • impi-lempi kirjoitti:

        hyviä miehiä ne on...ihan ajokuntosii vielä...eikai niitä raaskisi lopettaakaan ?? ;O))

        Jaa puoliväkisin ?? ...;O))) Hmmm....hmmmm....

        niin teit, mä voin todistaa, olinhan mä paikalla...


      • impi-lempi
        pata650 kirjoitti:

        Eiköhän nuo ole jo loppuunajettuja.
        Et muuten luopuisi.
        Varmasti oot pakottanut Silipan jotenkin.
        Ei muuten nois siveä ihminen tollasta tekisi.

        siinä olet oikeassa ...Silippa nyt on....silippa ;O)))

        Ei noi mun oo, ne on tullut mulle myyntiin...höh...katso ny vähän noita vuosimalleja ;O)


      • impi-lempi
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

        niin teit, mä voin todistaa, olinhan mä paikalla...

        Huom ! MÄKIN olin paikalla...

        Mutta palaillaan huomenna taas kaupoille...mun on ny mentävä...Öitä ;))


      • impi-lempi kirjoitti:

        Huom ! MÄKIN olin paikalla...

        Mutta palaillaan huomenna taas kaupoille...mun on ny mentävä...Öitä ;))

        sä nukkuun, *käyhän vain...*

        Ötysiä...


    • vienotuuli

      Voi kun on hyviä tarjolla...vaan en vielä harkitse edes vaihtoa :D

      Kiitti hyvistä nauruista taas kerran ;)

      • impi-lempi

        jos kumminkin ?? ;O))

        Ei vainkaan, en mäkään omaani vaihtas :)


    • MuisQuuuuu

      Minä otan nuo kaikki..Joten laitetaan pakettiin...;o)...

      • impi-lempi

        Kaikki, mitä silipalta jäi...Hinta on salainen, ostajan ja myyjän välinen asia, mutta myöntää täytyy, jotta halavalla meni ;))

        Muisquu, teit hyvät kaupat...toivottavasti heistä on iloa vielä pitkään...vaikkapa kotihommissa ;O)


    • MÖRRIMÖYKKY 11

      Uniikki yksilö, murisee mukavasti käynnistettäessä. Karvanopat vakiona. Takatassuissa kitkat, kääntösäde yllättävän pieni. Neliveto löytyy tarvittaessa. Yllättävän ketterä ja vähäruokainen kokoisekseen. Hyvällä pidolla iloa vuosiksi.

      • impi-lempi

        aika hyvät ominaisuudet...hmmm ;))

        Tästä jollekin onnekkaalle hyvä yksilö... ei muuta kuin tarjouksia ;O))


      • Mitä maksaa?
        impi-lempi kirjoitti:

        aika hyvät ominaisuudet...hmmm ;))

        Tästä jollekin onnekkaalle hyvä yksilö... ei muuta kuin tarjouksia ;O))

        onko mitään pohjahintaa,,,kysäsen vaan kun saattaa tulla kovaakin kysyntää. Näkyy olevan niin simppelissä kunnossa, ja paljon hyviä ominaisuuksia. Lupaa vielä vuosien hyvän käytön, kait kuitenkin ominaisuudet ylläpitäen


      • impi-lempi
        Mitä maksaa? kirjoitti:

        onko mitään pohjahintaa,,,kysäsen vaan kun saattaa tulla kovaakin kysyntää. Näkyy olevan niin simppelissä kunnossa, ja paljon hyviä ominaisuuksia. Lupaa vielä vuosien hyvän käytön, kait kuitenkin ominaisuudet ylläpitäen

        katsellaan sitä sitten, kun nähdään, mitä muut tarjoo...ei sitä nyt heti ensimmäiselle...noin hyvää yksilöä ;))


      • Mitä maksaa?
        impi-lempi kirjoitti:

        katsellaan sitä sitten, kun nähdään, mitä muut tarjoo...ei sitä nyt heti ensimmäiselle...noin hyvää yksilöä ;))

        Mörriltä itseltään ens kysäsätä, jos vaikka tyytys tuohon hyvään hoitoon, ja jos hellyyttä kaupan päälle? Vai oikoos Mörrillä itsellään jotain vinkkiä taksotuksesta, silleen niinkus yksilötasolla yksityiskäyttöön tarkotetuna?


      • impi-lempi
        Mitä maksaa? kirjoitti:

        Mörriltä itseltään ens kysäsätä, jos vaikka tyytys tuohon hyvään hoitoon, ja jos hellyyttä kaupan päälle? Vai oikoos Mörrillä itsellään jotain vinkkiä taksotuksesta, silleen niinkus yksilötasolla yksityiskäyttöön tarkotetuna?

        Nyt heitit vaikean...hän kun kumminkin tuli mun pörssiini asiakkaaksi ....hmmm...;))

        Kysyppäs häneltä...en myy häntä sitten vielä kellekään, kun kumminkin olet eka kyselijä ;O)))


      • Mitä maksaa?
        impi-lempi kirjoitti:

        Nyt heitit vaikean...hän kun kumminkin tuli mun pörssiini asiakkaaksi ....hmmm...;))

        Kysyppäs häneltä...en myy häntä sitten vielä kellekään, kun kumminkin olet eka kyselijä ;O)))

        ettäkö ihan yksilötasolla kysäseisin? Silleen niinkun kerron mitä tarjottavaa mulla, ja sovitteluhinnalla sitte kuitenki? No tarttetkos välityspalkiota? En mää muuten, mutta et kait nyt ihan ilman palkkioo, kun sun ilmootuksessa listattuna


      • impi-lempi
        Mitä maksaa? kirjoitti:

        ettäkö ihan yksilötasolla kysäseisin? Silleen niinkun kerron mitä tarjottavaa mulla, ja sovitteluhinnalla sitte kuitenki? No tarttetkos välityspalkiota? En mää muuten, mutta et kait nyt ihan ilman palkkioo, kun sun ilmootuksessa listattuna

        että hän on ihan tuore, uusi asiakas...oon pitänyt vuorokauden aikaa peruuttaa asiakkuus...jos joku vaikka tulee uusiin aatoksiin ;))


      • Mitä maksaa?
        impi-lempi kirjoitti:

        että hän on ihan tuore, uusi asiakas...oon pitänyt vuorokauden aikaa peruuttaa asiakkuus...jos joku vaikka tulee uusiin aatoksiin ;))

        tarjoutumistaan, ja peruu sun listoille tulemisen? No mistääs mää sitte tavotan, nyt panit pahan, meni vaikeeks. Oiskoos tuolla sun listassa joku toinen, silleen kevyellä rahalla lunastettavaa, eikä vieälä varattu oo?


      • impi-lempi
        Mitä maksaa? kirjoitti:

        tarjoutumistaan, ja peruu sun listoille tulemisen? No mistääs mää sitte tavotan, nyt panit pahan, meni vaikeeks. Oiskoos tuolla sun listassa joku toinen, silleen kevyellä rahalla lunastettavaa, eikä vieälä varattu oo?

        sorii, Muisquu osti kaiken...laitoin ne pakettiin ja postitin jo hälle ...

        Uskoisin, että Mörri sieltä ilmestyy palstalle...ennemmin tai myöhemmin ;O))


      • Mitä maksaa?
        impi-lempi kirjoitti:

        sorii, Muisquu osti kaiken...laitoin ne pakettiin ja postitin jo hälle ...

        Uskoisin, että Mörri sieltä ilmestyy palstalle...ennemmin tai myöhemmin ;O))

        pitkästys, jaksankos passissa koko päivän olla, vai onkos tietoo millonka yleensä ilmestyy, vai ihanko on omintakeinen, kulkee bootsit jallaassa, omia teitään? No eikut mä ny vaan toivomaa et kuiteski ois se enemmin, eikä myöhemmin ;o}, sais asian jonkimoiseen kuriin


      • impi-lempi
        Mitä maksaa? kirjoitti:

        pitkästys, jaksankos passissa koko päivän olla, vai onkos tietoo millonka yleensä ilmestyy, vai ihanko on omintakeinen, kulkee bootsit jallaassa, omia teitään? No eikut mä ny vaan toivomaa et kuiteski ois se enemmin, eikä myöhemmin ;o}, sais asian jonkimoiseen kuriin

        hänen ilmestymisistään...valitan ...;O)) Varmaan saapuu...ennemmin ;))


      • Mitä maksaa?
        impi-lempi kirjoitti:

        hänen ilmestymisistään...valitan ...;O)) Varmaan saapuu...ennemmin ;))

        No toivottavasti kuitenkas liian varhaseen, mullon jotain menoo, pitääskös laittaa Mörrivahti päälle, ihan vaan huomaamattomasti, saisin bongattuu heti ku tulee? Vai voisikkos sä impi-lempi laittaa mullen ihan henk, koht, viestii palstalle, jonnekki kohtaa, nimimerkille: Mitä maksaa, ja siihen ilmootukseen sitte jonnekkin kohtaa notta; Muut alkööt vaivautuko! Kiitäskö jo etukäteen, vai jourunkos perumaan? Onkoos siitä kuinka paljoon vaivaa sulle nimpi-lempi?


    • Jokin tolkku oltava

      pörssiin. Eihän niistä saa oikeastaan mitään kuin riesaa. Kyllä se on oltava naispörssi! Sillä olisi kysyntää, eikä niitä kauniita kinkkuja pakastimenkaan tarvitse.

      • impi-lempi

        naisia sentään...hieman kunnioitusta naisia kohtaan, pliis ;O))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3239
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1753
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1295
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1263
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1158
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      831
    Aihe