joku yhtälö siihen että ihmiset nykyään monesti käyttäytyvät kuin eläimet sillä että ihmisten on uskoteltu polveutuvan eläimistä.
Onkohan
5
98
Vastaukset
- kun eräät
"joku yhtälö siihen että ihmiset nykyään monesti käyttäytyvät kuin eläimet sillä että ihmisten on uskoteltu polveutuvan eläimistä."
kiihkouskovaiset haluavat leikata kurkkuja auki ja huudella pyhiä rukouksia tätä suorittaessaan? On se minustakin eläimellistä. Mielestäni ihmiset käyttäytyvät nykyisin erittäin epäeläimellisesti. Sosiaalisille laumaeläimille tyypillistä on toisista huolehtiminen ja yhteisöllisyys. Taitaa petkuttaminen, äärimmäinen individualismi ja mieletön väkivaltaisuus kuvata nykyihmiskuntaa paljon paremmin. Normaalit sosiaaliset eläimet ovat länsimaisen nykyihmisen vastakohta.
- Anteeksi että ajattelen
"Mielestäni ihmiset käyttäytyvät nykyisin erittäin epäeläimellisesti. Sosiaalisille laumaeläimille tyypillistä on toisista huolehtiminen ja yhteisöllisyys."
Äidinrakkaus on eläimellistä käytöstä puhtaimmillaan.
Uskon voimalla pilvenpiirtäjiä päin törmääminen on jotain johon vain uskovainen ihminen kykenee.
- faktafaktum
Jostain ajankohdasta, jolloin ihminen olisi käyttäytynyt vähemmän "eläimellisesti"? Eikö, ajattelinkin, että tuuli se vaan huulias heiluttaa.
- Anteeksi että ajattelen
"Oisko sinulla tietoa ... Jostain ajankohdasta, jolloin ihminen olisi käyttäytynyt vähemmän "eläimellisesti"? "
Raamatussahan kerrotaan kuinka israelilaiset tappoivat profeetan Jumalalta säädyn käskyn mukaisesti naapurikansan miehet, naiset, lapset ja imeväiset. Eläimellistä käytöstä, josta Herra pahastui kovin oli se, että he eivät tappaneet myös naapurien aaseja, kameleita ja lapmaita, vaan pitivät ne itse.
Tässä menee ilmeisesti jumalallisen ja eläimellisen käytöksen raja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823323
- 922975
- 532252
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201695- 191644
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111620Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221458Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61448Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131381Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin371353