Perustuu kuplaan eli bluffiin.Että muka on todistettu oikeaksi.
Että jos sä et usko siihen olet huuhaa-sakkia, kahjo, tyhmä ja sulle voi nauraa.
Evoluutioteorian voima
5
108
Vastaukset
- tänään ohhoh!
Aloituksia ropisee kuin sadetta vedenpaisumuksessa! Valitettavasti asiapitoisuus on myös samaa luokkaa vedenpaisumuksen kanssa.
- asianharrastaja
..Viksumpi on vaiennut niinkuin ennakoikin ja uuden toimijan jotkut avaukset jatkavat siitä, mihin hän jätti.
- Apo-Calypso
asianharrastaja kirjoitti:
..Viksumpi on vaiennut niinkuin ennakoikin ja uuden toimijan jotkut avaukset jatkavat siitä, mihin hän jätti.
Aivan. Rääkätyt sisiliskot mukaanlukien.
- Apo-Calypso
Olet jo selkeästi osoittanut, että "olet huuhaa-sakkia, kahjo, tyhmä ja sulle voi nauraa".
- seurannu pitkään sivusta
Tuo Apocalypso on sellainen, joka kirjoittelee kaiken aikaa täällä palstan sääntöjä rikkoen solvaten muita. Itse puheenaiheeseemme häneltä ei tule järjellistä ajatusta.
Kannattaa jättää hänet omaan arvoonsa eikä vastata hänen kirjoitteluunsa. Syrjäytynyt nettiriippuvainen!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823223
- 922925
- 532182
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201625- 191434
- 171421
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61419Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181365Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131341Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351295