Puolella suomalaisista väkivaltageeni

bonnoh

97

3993

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruskeapommi

tutkinut voiko paskasta tehdä pommin ainakin MacGyver pystyy siihen saisinko tutkimus rahoja häh?

• Syyte tarpeen

Suomalaisvihaa edustava uutinen.
        Valtakunnansyyttäjän tulisi alkaa syyttämään suomalaisia kohtaan rasistisesti uutisoivia.

• Uudisraivaajaluonteita
        Syyte tarpeen kirjoitti:

Suomalaisvihaa edustava uutinen.
        Valtakunnansyyttäjän tulisi alkaa syyttämään suomalaisia kohtaan rasistisesti uutisoivia.

SIKSI OLEMMEKIN MM ITSENÄISIÄ, MAAILMAN HUIPULLA NIIN TEKNOLOGIASSA KUIN URHEILUSSA. KYSE ON SAMAN ASIAN POSITIIVISESTA PUOLESTA.

VIINA VAIN SAISI JÄÄDÄ VÄHEMMÄLLE.

• Vai Niin (kö?)
        Uudisraivaajaluonteita kirjoitti:

SIKSI OLEMMEKIN MM ITSENÄISIÄ, MAAILMAN HUIPULLA NIIN TEKNOLOGIASSA KUIN URHEILUSSA. KYSE ON SAMAN ASIAN POSITIIVISESTA PUOLESTA.

politikot ja katsoppa vaan eikö vähän jokaisella jenkkilän pressalla ole olevinaan sukujuuret suloisessa Suomessamme. Alkaen itsenäisyysjulistuksessa olevista allekirjoituksista, John Morton tai sinne päin, no ei tuo nyt pressa ollut mutta yksi allekirjoittaja kuitenkin. Obamasta voi ollla jo hiukan hankalampi niitä alkaa etsii. Oletko sitten vielä sitäkin mieltä että heitetään nyt sitten kaikki väkivalta ja sellanen käytös tuosta vaan geenien piikkiin.
        "En minä mittää voenu kun kaahasin aatolla/tapoin kirveellä tässä par nuapurijia ja muutaman joeta en ies tuntenu kun mulla ne on ne keenit sellaset että pittää välillä alakaa tappamaan immeisijä"
        Tai hallituksen ministerit joilla tuntuu olevan tämä valehtelu-ja muistamattomuusgeeni aika yleinen sairaus, onkohan sekin perinnöllinen? Berlusconilla taitaa myös olla suomalaiset sukujuuret, Bushilla ainakin on ( Pielaveden Pussisia, hekoheko) vrt. sotahullu.

• ketkähän vielä?
        Uudisraivaajaluonteita kirjoitti:

Noilla meriiteillä kaiken sorttiset germaanit: saksalaiset, ruotsalaiset ja jopa englantilaiset (...) ovayt paöjon menestyneempiä kuin suomalaiset. Kuten myös japanilaiset, arabit ja japanilaiset ja myös juutalaiset, jos koulutusmenestystä katsotaan.

• arealainen
        ketkähän vielä? kirjoitti:

Noilla meriiteillä kaiken sorttiset germaanit: saksalaiset, ruotsalaiset ja jopa englantilaiset (...) ovayt paöjon menestyneempiä kuin suomalaiset. Kuten myös japanilaiset, arabit ja japanilaiset ja myös juutalaiset, jos koulutusmenestystä katsotaan.

ja Raamatussa kerrotaan pohjoisesta maasta johon Jumala
        lähettää Pyhän Hengen lepäämään
        ja suomalaiset ihmiset ovat ylivoimaisesti
        maailman kauneimpia sekä erittäin lahjakkaita
        tosin karjalaiset ja lappilaiset poissuljettuina
        mutta ei toisten älyä voi verrata suomalaisuuteen.
        me olemme valittu kansa!

• autz!!
        arealainen kirjoitti:

me olemme valittu kansa!

väkivaltaisuudestahan täällä puhutaankin,
        mut silti

• Ommpumm
        arealainen kirjoitti:

me olemme valittu kansa!

Maailman kauneimpia? Bitch please, you must have a mental disease :O

• No, jaa
        arealainen kirjoitti:

me olemme valittu kansa!

kun katselee tätä lipruilu-uskontoa Suomessa niin eipä kehtaa paljon sanoo olevansa uskovainen. Uskonto on aina perustunut Suomessa siihen että tämä pappisporukka on nuollu valtaapitävien varpaita ja pelotellet oppimatonta seurakuntaa vaikka millä helvetin tulella ja kadotuksella.
        Kiitos ei, ei sovi minulle, siksi erosinkin heti kirkosta kun vaan ikä riitti. Pitäkää uskonne ja uskontonne, mutta älkää myöskään olko ensimmäisenä kiviä heitelemässä, sehän teidän tapanne on ollut Henrikistä alkaen.
        Ps Henrikki oli muuten englantilainen, tuontitavaraa nää jeesukset.

• Bifjgg

Tuon geenin ansiosta Suomen kansa on säilynyt maapallolla.

• elliivo

Miten sitten ruotsalaiset ovat säilyneet?

Heiltä tuskin väkivaltageeniä löytyy kun ovat niin ystävällisiä ja aurinkoisia.

• siis!
        elliivo kirjoitti:

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• peekele

• siellä missä
        elliivo kirjoitti:

Palmupuut kasvaa ja bongo-rummut soi! Samapa olisi kysyä miten marakatti on selvinnyt? Marakatti kun ei ole mikään homoseksuaalinen häntä-leiffi.

• sju_
        elliivo kirjoitti:

mene nyt vaikkapa malmön, helsingborgiin tai tukholmaan katsomaan miten alkuperäiset svenssonit ovat selvinneet. mielestäni aika huonosti.

• en ole katkera, mutta kuitenkin........

siksi sai hankittua meille itsenäisyyden..??? kaikkiin Sotiin mihin Suomen herrat ovat ryhtyneet esm. viimeiset 500 vuoden aikana olemme joka kerta jäneet hopealle tai pronsille... teillä jotenkin muisti pätkii.. vai liekö selektiivinen.. jotta pääsisimme Naton syliin Räksyttämään, kuin rakki-koira.. "malli Balttiasta" teidän kanssa ei voi kuin Nauraa.... ja mitä Vihaan tulee. niin Impivaaran urpo niin alemmuuden tuntoinen Pässi. että Vihanut vuosisadat kaikkee mikä liikkuu. varmuuden vuoksi.. "siksi ei onnellista päivää juuri ees nähnyt"..

• KAIKKEA...

S..TANA..MITÄS ..JUMA..LAUT A ... muka joku rähinägeeni..tana..perkele ..tappaa täytys tollaset paskiaiset jotka sellasta väittää.!!

• sorgsen
        elliivo kirjoitti:

Ei löydy niin takakieroa kansaa kuin ruotsalaiset. He avaavat sanaisen arkkunsa, jos heille alkaa pottuilla.

• 17+2
        sorgsen kirjoitti:

Ei löydy niin takakieroa kansaa kuin ruotsalaiset. He avaavat sanaisen arkkunsa, jos heille alkaa pottuilla.

Eikö ihminen saa puolustaa itseään? Jos sinulle alkaa pottuilla niin heittäydytkö selälleen maahan?

• umppa!!
        17+2 kirjoitti:

Eikö ihminen saa puolustaa itseään? Jos sinulle alkaa pottuilla niin heittäydytkö selälleen maahan?

minä ainakin heittäydyn mahalleni maahan ja alan parkumaa niin kauan että saan tahtoni läpi.

• No kun pisti suomalaiset sotimaan sotiansa.
        elliivo kirjoitti:

No kun pisti suomalaiset sotimaan sotiansa.

• kantaa

väkivaltageeniä. Suomessa suurin osa väkivallanteoista tapahtuu humalassa, joten puolet suomalaisista kantaa väkivaltageenejä mukanaan pullossa tai muissa päihdyttävissä aineissa ja selitys käyttäytymiseen löytyy sitä kautta. Veikkaanpa myös tiettyjen vähemmistöjen olevan erittäin paljon halukkaampia väkivaltaiseen käytökseen jo selvinpäinkin kuin normaalin suomalaisen humalassa! Piste.

• -----Susanna-----

Täysin samaa mieltä!!!!!

• jamieka
        -----Susanna----- kirjoitti:

Täysin samaa mieltä!!!!!

Minulla on aivan selvästi nuo Geenit,Tekee mieli vedellä Mamuja lättyyn!
        Kohta kai vedänkin

• siunatkaa ittenne ja menkää nukkumaan..

ja esm rasisti ei tevettä päivää nää. koska vihaaminen ei vaan sovi ihmiselle.. esm. Rasisti poju vihaa, ja sekoo kun saa esm viinaa.. tiedän että tervettä on -Vihastua- mutta vihaamisesta kärsii eniten se joka VIHAA. useinkaan vihaaja kohde, ei edes tiedä, että häntä vihataan..

• että..
        siunatkaa ittenne ja menkää nukkumaan.. kirjoitti:

ja esm rasisti ei tevettä päivää nää. koska vihaaminen ei vaan sovi ihmiselle.. esm. Rasisti poju vihaa, ja sekoo kun saa esm viinaa.. tiedän että tervettä on -Vihastua- mutta vihaamisesta kärsii eniten se joka VIHAA. useinkaan vihaaja kohde, ei edes tiedä, että häntä vihataan..

leikillisesti sanottuna vakavasta asiasta -siinä menee hyvät vihat hukkaan koska toinen ei edes osaa aavistaa että jollakin voisi olla häntä vastaan tuollaisia tunteita. Jos ja kun tunnette sitä kiehuvaa kiukkua jotain ihmistä kohtaan, niin lähettäkää vaikka toisen henkilön välityksellä sanoma että nyt olette niin perkeleesti vihastunut häneen. Saattaa muuten olla niin ettei kohteena oleva henkilö saa muuten milloinkaan tietää tuollaisesta, on vaan niin kuin ei olisikaan teistä vähääkään välittämättä ja sekös se teitä entistä enemmän ärsyttää. Kärsitte vain itse kuvitelmistanne ja omista patoutuneista tunteista joille ei kohde osoita pienintäkään kiinnostusta, ja mitenkä voisikaan.

• botuliina
        jamieka kirjoitti:

Kohta kai vedänkin

mistä päin Suomea olet?ketä ne Mamut on???en ole kuullutkaan...

• herää suomi
        jamieka kirjoitti:

Kohta kai vedänkin

mä tulen messiin,koska meillä on väkivalta geeneissä ni nyt kaikki ylös yhtenä miehenä,ja heittää mamut ulos maasta!!!ei ole rasismia jos vihaa mamuja kohtaan se on isämmaan rakkautta!!
        -jos emme pian tee sitä ni se voi olla kohta hankalampaa,nää työn vieroksujat ku soluttautuu meihi nusasemalla meirä pikkutyttelit ja teinit,aikuisiin niillä ei rohkeus riitä ne mamut kimpparaiskaa.
        -en todellakaan usko että viimevuosisadan parhaat pojat(sotaveteraanit)taisteli itsenäisyytemme ja jälleen rakensi maamme mamuille lomaparatiisiksi.
        nyt joku vegaani pelle,sivari homo, kettupelle,jeesusteliatai muu solidaarisuus huume hippi alkaa määkiin tästä mutta koskas ne ois tosiasioita hyväksynyt?

• niin ei
        jamieka kirjoitti:

Kohta kai vedänkin

tule seuraamuksia. Saatat joutua pahimmassa tapauksessa vankilaan missä vanhat hörhöt jyrskäyttää persiiseen. Siinä sitten mietit että kannattiko, kun vielä tämäkin.. Tai mistäpä minä taipumuksiasi tietäisin, tykännet ties kuinka kovin.

• vegerasta
        herää suomi kirjoitti:

mä tulen messiin,koska meillä on väkivalta geeneissä ni nyt kaikki ylös yhtenä miehenä,ja heittää mamut ulos maasta!!!ei ole rasismia jos vihaa mamuja kohtaan se on isämmaan rakkautta!!
        -jos emme pian tee sitä ni se voi olla kohta hankalampaa,nää työn vieroksujat ku soluttautuu meihi nusasemalla meirä pikkutyttelit ja teinit,aikuisiin niillä ei rohkeus riitä ne mamut kimpparaiskaa.
        -en todellakaan usko että viimevuosisadan parhaat pojat(sotaveteraanit)taisteli itsenäisyytemme ja jälleen rakensi maamme mamuille lomaparatiisiksi.
        nyt joku vegaani pelle,sivari homo, kettupelle,jeesusteliatai muu solidaarisuus huume hippi alkaa määkiin tästä mutta koskas ne ois tosiasioita hyväksynyt?

valitettavasti aateveljiäni ja siskojani on johdettu harhaan vasemmistolaisten sodanlietsojien toimesta.

Väkivalta mamuja kohtaan ei kuitenkaan ole läheskään niin tehokas ratkaisu kuin se jos KELA:n tukien maksatustoiminta lamautuisi syystä tai toisesta.

• poiu.

puoli, oikeisto, vai vasemmisto kantajana :)

• Yrön ikeä

Sehän kantaa joka perkeleen on perijäksensä piessyt ja huhmattaren sukuksensa survonut.

• n´´

se on.

• Kiinnostaisi tietää

tutkimaan somalirotua, kiinnostaisi tietää, mitkä ovat heidän geneettiset ominaispiirteensä. Ai niin, jos samanlaisia väittämiä kuin kantakansasta heittää mistä tahansa vähemmistöstä, on rasistinen ylimielinen yltiöisänmaallinen heteromies, vielä täysi idiootti ja mulkku kaikkien kulturellien ja aikaansa oikein seuraavien mielestä.

• punaniska perusjuntti

En oo muuten koskaan tavannut ystävällistä mustalaista. Ovat aina jollain tapaa hyökkääviä. Mistähän johtuu? Äänekkäitä ja ärsyttäviä sanon minä.

• 14+7

No mistä se sinun tieteellinen tutkimuksesi löytyy? Omasta perseestäsi?

• en ole katkera, mutta kuitenkin..

Somalit yms. ovat tulleet sinun ja minun synnyin maahan. hienoa jos voimme turvata heidän elämäänsä täällä kylmässä pohjolassa. ees hetken aikaa.. mutta kehoitan sinun tekemään työtä. ja olematta samaistumatta africalaisiin. heillä hieman eri tavat- tottumukset kuin meillä. koska 10000 km. syntymäpäikkojemme välimatka.. silloin kun suomesta lähdettiin mamu.ksi esm. ruotsiin esm. -70 livulla 300000 heillä ei ollut vainoa yms, takanaan. he lähtivät mamu.ksi vain elintasopakolaisiksi.. että arvostat itseäsi ja annat arvon myös muille... siinä se ydin.. sinulla menee ihan hyvin. ja tee joku palvelus africalaisille ihan itse. niin saat takuulla paremman mielen,, yms.. - antaessaan saa-

• homo!!!
        en ole katkera, mutta kuitenkin.. kirjoitti:

Somalit yms. ovat tulleet sinun ja minun synnyin maahan. hienoa jos voimme turvata heidän elämäänsä täällä kylmässä pohjolassa. ees hetken aikaa.. mutta kehoitan sinun tekemään työtä. ja olematta samaistumatta africalaisiin. heillä hieman eri tavat- tottumukset kuin meillä. koska 10000 km. syntymäpäikkojemme välimatka.. silloin kun suomesta lähdettiin mamu.ksi esm. ruotsiin esm. -70 livulla 300000 heillä ei ollut vainoa yms, takanaan. he lähtivät mamu.ksi vain elintasopakolaisiksi.. että arvostat itseäsi ja annat arvon myös muille... siinä se ydin.. sinulla menee ihan hyvin. ja tee joku palvelus africalaisille ihan itse. niin saat takuulla paremman mielen,, yms.. - antaessaan saa-

Täällä suomessa ei käytetä kahta pilkkua peräkkäin. Mene vaan jyystämään poikaystävääsi anu saukkoo!!!

• 19+15
        homo!!! kirjoitti:

Täällä suomessa ei käytetä kahta pilkkua peräkkäin. Mene vaan jyystämään poikaystävääsi anu saukkoo!!!

Täällä Suomessa ei käytetä kolmea huutomerkkiä peräkkäin. Mene sinä vaan pyllistämään poikakaverillesi ja käyttäkää tällä kertaa liukkaria niin voit istua jo huomenna ;p

• Hmm-mm
        punaniska perusjuntti kirjoitti:

En oo muuten koskaan tavannut ystävällistä mustalaista. Ovat aina jollain tapaa hyökkääviä. Mistähän johtuu? Äänekkäitä ja ärsyttäviä sanon minä.

Sanosinpa et sen porukan tapauksessa eiehkä puoletkaan riitä. Ainakin käytöksestä ja teoista päätellen.

• claptrap
        punaniska perusjuntti kirjoitti:

Paneuduin nukkumaan nurmikolle makuupussiin; ainoana suojana muovipussi rankkasateessa. Siina oli kaksi mustalaisten matka-autoa lahistolla ja toisesta tuli mies kysymaan enko mieluummin nukkuisi heidan kodissaan: perhe meni sukulaistensa luokse nukkumaan ja jattivat minut, ventovieraan yksin asuntoonsa. Kuinka moni suomalainen sellaista tekisi, edes koyhempi jolla ei ole niin paljon maallista mammonaa vietavaksi? Olen myos ollut "myos tavallisessa talossa asuvan mustalisen yovieraana muutaman kerran.

En sano etta mustalaiset olisivat yhtaan parempia, samalla lailla niiden joukossa on kunnollisia ja kunnottomia kuin missa muussa ryhmassa. Suomalaisetkaan (kauhistuksen kauhistus) eivat ole niin ystavallista, rehellista ja sivistynytta kansaa kuin haluamme itsellemme uskotella.

• herää suomi
        14+7 kirjoitti:

No mistä se sinun tieteellinen tutkimuksesi löytyy? Omasta perseestäsi?

hyvä tutkimus vaikka ois keksitty,mikä vitun mustamuna lutkuttaja sää oot kun moisesta spiidaat??et kyl älähräkkää ku suomalaisii mollataa.

• herää suomi
        en ole katkera, mutta kuitenkin.. kirjoitti:

miks ne tänne tulee??tajuatkopönttö että matka sieltä maksaa paljon joten tänne tuli vaa rikkaita elintason perään muutama köyhä avustus järjestöjen roudaamana likimain kaikki asekykyiset mite vitussa ne laittaa asiansa kuntoo jos paras osa paskasta on maanpaossa?puhuttas venäjää jos meillä ois joskus ollu paskahousuja,näillä ei riitä rohkeus ku raiskaa ja varastaa,ja turha sönkätä kulttuuri eroilla,maassa maan tavalla,miksei ne jääny afrikkaa ni kulttuurierot ei ois ni suuria häh? määpä tiedän koska somalit on rengastettavissa juutalaisiin euroopassa 1930-45 ja osin jälkeenkin(anteeksi juutalaiset vertauksestani)niitä ei huoli kukaan miksi koska somalien sisä vai pitäskösanoa heimosiittoinen rotu surkastuttaa ja tyhmentää,hyväksy tosiasiat olematta siltirasisti minä olen isämaanrakas myt tietyllätapaa realisti
        p.s kansa joka ei rauhaa tee ja maatansa puolusta ei sitä ja ihmisarvoa ansaitse pysyköön orjina-rooman legioonan kenraali garthagon edustalla

• 7+18
        herää suomi kirjoitti:

hyvä tutkimus vaikka ois keksitty,mikä vitun mustamuna lutkuttaja sää oot kun moisesta spiidaat??et kyl älähräkkää ku suomalaisii mollataa.

Munanlutkuttaja taidat olla itse kun se on heti ensimmäisenä mielessä ;p

• Lord_of_Life

Olispas kiva tietää mistä lokuksesta ja millä alleeleilla moinen voidaan todentaa. Erityisesti kiinnostaisi tietää miten löydös vaikuttaa etuaivolohkon tunnekeskukseen ... olemmeko jo jalostumassa tunteettomiksi psykopaateiksi?

Kiinnostuneet voivat tilata factoideja (dna-testejä) kotiinsa esim. https://www.23andme.com/ ... tarkkuus on sitten välillä ei mitään -> todella luotettava.

• Atte Ateisti

"Yllättäväksi löydön tekee, että geenimuotoa kantaa yli puolet suomalaisista."

Oliskohan oletettua, että vain miespuolisilla? Siitä tulisi sopivasti tämä "50%"...

Ja erittäin omaperäistä (!) tuo havainto, että lopputulos on ympäristön ja perimän yhteisvaikutusta.

• 9+7

Vastahan todettiin eräässä tutkimuksessa, että miehet kokevat enemmän väkivaltaa parisuhteessa kuin naiset. Ja väkivallattomia miehiäkin on, kuten minä. Keskimäärin olen tavannut enemmän sekopää naisia kuin miehiä.

• Itsekin sekopää
        9+7 kirjoitti:

Vastahan todettiin eräässä tutkimuksessa, että miehet kokevat enemmän väkivaltaa parisuhteessa kuin naiset. Ja väkivallattomia miehiäkin on, kuten minä. Keskimäärin olen tavannut enemmän sekopää naisia kuin miehiä.

kokemusta sekopääisästä?

• 12+7
        Itsekin sekopää kirjoitti:

kokemusta sekopääisästä?

kokemusta sekopää-aidistä?

• Naisilta...

Väkivaltageeni sijaitsee X-kromosomissa joten mies voi saada sen vain äidiltään...

• yllättävä tulos

Eipä tarvitse kuin sanomalehtiä lueskella ja uutisia seurata niin tämän tutkimuksen huomaa todeksi. Kännipäissään puukotetaan, hakataan ja ajellaan autolla. Tekisi mieli väittää että slaavilaisen, takapajuisen kansan ominaispiirre.

• Stadin Roni

Ne on ne vitun junnti urpot hakkaa kikkia. Paska ketä ne on nii tulis stadiin nii sais turpaan homot. Vitun homot.

• herää suomi

se on osa kangasalaa

• jukkamattioskar

Jos kerran tutkimuksen mukaan vain puolet on väkivaltaisia niin onko loput vallan vallattomia.

Jos väkivaltaa ei ihmisissä olis niin kuinka paljon meitä olisikaan tällä Telluksella tallaamassa.

• Poikia tehnyt äiti

Eipä tullut kysyttyä 30 vuotta sitten poikieni isältä, kun podin vauvakuumetta, että onko tulevalla isällä mahdollisesti väkivaltageeni. Väkivaltageenin omistajat ovat myös charmikkaita silloin, kun on tarvis.

• Tutkijat saa jauhaa mitä paskaa vaan näköjään

nostetaan syyte Halla-Aho sai juuri tuollaisesta kirjoittelusta syytteitä aikamoista tekopyhyyttä ilmassa.

• sen geenin

Poikasi saivat "väkivaltageenin" sinulta. Se geeni nimittäin on x-kromosomissa, ja poika saa x-kromosomin äidiltään. Turha syyttää isää.

• asetakavarikot,,,,,,,,,,,,,,,.................

yritetään oikeuttaa,,,,,,...........

• MUT EN

toteuta sitä. Elämässä oppii nielemään kaikenlaista paskaa sisuksiinsa, jota ei tarvii purkaa väkivallalla. Onneksi olen saanut myös joukon nuoria oppimaan tämän.

• reservinkieltäyjä luutnantti

Jyllää tälläkin keskustelupalstalla...taitaa vielä olla jotain janojuomaa koneella...niin on tiukkaa textiä että melkein kuulen kun keskustelukumppania kuristetaan ja sitten puukolla selkään. No on tuo teroria chatissakin sitten todistettu.

• Oree.

Suomipojat olemme jotenkin pudonneet kelkasta! Olemme jälkeen jäänneitä, huonohampaisia ja likaisia lökäpöksyjä! Keräilyharvinaisuuksia!
        http://yle.fi/alueet/etela-karjala/2009/09/suomalaisen_miehen_rooli_hukassa_1022214.html?origin=rss

• M27

No jopas on taas mielenkiintoista sakkia matkassa.. Haukutaan miestä jos miksikin. Eiköhän se kuitenkin nyt ole likat ja poijaat aika selvää, että me ei olla niitä neroja tässä maailmassa, vaan se on juurikin tuo kaveri tuolla uutisissa.

Ensinnäkin lähtisin siitä, että jos te todellakin otatte kaiken niin, kuin joku lehti sen kertoo, niin olette hukassa pahasti. Tällaisissa tapauksissa asioista kertoo reportteri, ei suinkaan keksijä ja tällaisessa kommunikoinnissa on yleensä pahoja väärinymmärryksiä.

Ajatuksena neron puolesta:
      Teoriassa jos ajatellaan, että ihminen on kuolematon 20v. päästä.. Mahdollista. Tämä ei välttämättä tarkoita sitä, etteikö ihminen voi kuolla (Huom.. Ei teräsmiehestä puhuta). Miten se on mahdollista.. Ajatellaan että ihmisikää voitaisiin pidentää tuohon mennessä nanoteknologialla 50v.. tai jopa 100v, niin miten tekniikka on silloin jo kehittynyt sen 50-100vuoden lisän jälkeen ja mitä sitten voi olla. Lisäksi muistettakoon, että ei välttämättä tarkoiteta tämän hetken kehon kuolemattomuutta, vaan esimerkiksi jossain vaihtoehtoisessa muodossa voi elämää jatkaa. Käyttäkää mielikuvitusta.. Mahdollisuuksia ON monia.

Jos sanotte mahdotonta, niin miettikäähän seuraavaa...

Eletään 1900-luvun alkua ja sinä tempaiset kännykän taskusta ja soitat kaverille toiselle puolelle maailmaa. Ihmiset olisi mykistyneitä ja eivät uskoisi luultavasti asiaa.. Kenties jopa taikuudeksi luultaisiin.

Eletään 1700-luvun alkua ja sinä tempaiset kännykän taskusta ja soitat kaverille toiselle puolelle maailmaa. Ihmiset olisi mykistyneitä ja eivät uskoisi asiaa.. Epäilisivät taikuudeksi ja polttaisivat sinut roviolla saatananpalvonnasta.

Lääketieteeseen en edes viitsi mennä, sillä eiköhän tämä jo selvennä kaikille asian.

Ja sinä joka aiot olla näsäviisas ja sanoa ettei se känny silloin toimi.. Aika mennä nukkumaan.

Terveisin,
      Tavallinen tallaaja

• M27

Se tuli sit väärän keskusteluun.. Tsori.

• TOHTORI JEESUS
        M27 kirjoitti:

MILLASESSA AINEHÖYRYSSÄ SINÄ OIKEIN KIRJOITTELET?

• hihhh
        M27 kirjoitti:

taidat olla aika seksikäs ;)

• savusiika

Nyt on tärkeetä yrittää estää tämän geenimuodon periytyminen. Nyt meillä on mahdollisuus leikkiä jumalaa ja puuttua evoluution kulkuun. Osa näistä agressiivisista on jo mielisairaaloissa, vankiloissa, masentuneina ,tappaneet itsensä ja siten eivät pääse jatkamaan sukuaan. On tärkeetä yrittää estää tämän geenimuodon leviäminen js saada vihdoinkin suomesta eurooppalainen kansa.

• Xx-geeni

Pitäisikö sitä oppia purkamaan (aggressioita) ja muita "rakentavalla" tavalla tai ihmisiä satuttamatta. Jos puolella suomalaisista on se geeni, niin silloinhan pitäisi tunnustaa, että se on meidän ominaisuutemme eikä vaatia ihmisiä sosiaalitanttojen liekaan leikkimään ressukoita.

Suomessa ja esim USA:ssa on sellainen meininki, että väkivaltaa ja aggressioita ei sallita, ja kaikkien pitää olla niin mielin kielin pliisuja. En tarkoita, että pitäisi mätkiä ketään ihmisiä, mutta että jos ihmisellä on jonkinmoinen luonne sitä pitäisi voida ilmaista ja olla itsensä eikä joutua patoamaan ja piilottamaan tunteita. Ilmaista näitä tunteita jotenkin positiivisesti ilman, että vahingoittaa muita ihmisiä..

• Kestomurkku

itselläni. Ainoana tyttönä oli ikävä jälkiistunnoissa turhan tiheään. Elämä oli kuitenkin suosiollinen ja mahdollisti kiltin tytön käytöksen oppimisen. Tunnistan hyvin itsessäni sen toisen puolen, joka olisi voinut johtaa Hämeenlinnan asukkaaksi.
        Aggressiivisuus antaa voimia ja periksiantamattomuutta työelämässä, mutta on taidetta selviytyä toisia ärsyttämättä. Fyysistä väkivaltaa ei ole aikuisiällä tarvinnut kokea, ei edes pelätä.

• vaikuinka

Ovat niin väkivaltaisia kaikkialla. Vai onko rasismia arvioidakin?

• huoh,noita tutkijoita

se tikkanen tutkinut puolet suomalaisista?vai mihin toi perustuu.on saattanu mennä pikkase aikaa siihen.ei oo ainakaa tikkasta näkyny meijän ovella näytteitä vonkumassa.onks kenenkään muun? =D

• selkäranka puuttuu

torniossa ex alkoholistit ja narkkarit ne vasta vaarallisia ovat,ensin ovat lehdissä esittelemässä raittiutta,kohta ympärikännissä puukot ja aseet kädessä haltsarilla että tällästä..

• että väkivaltaisuus on suomalaisten

geneettinen erityispiirre.

Somalien geneettisistä erityispiirteistä ei taasen vastaavasti saa esittää edes esimerkinomaisia arvailuja, taikka vihreät järjestävät haasteen oikeuteen syytettynä kiihotuksesta kansanryhmää vastaan.

• botuliina

olemme nuori itsenäinen kansa.aina toisten alistamina.ensin ruotsalaiset,sitten venäläset...somalit ynnä muut maahan tulleet eivät tunne...eivät halua edes tietää meidän historiaa.katsovat vain tätä päivää.hyvät sosiaaliavut nyt,muusta ei olla kiinnostneita.emme olleet valmiita ottamaan näin erikoisia ihmisiä maahamme.huono itsetunto..emme ole päässeet vielä eroon omista komplekseista,geeneistä...ei ne niinvain häviä.puramme omaa alenmuudentunnetta viattomiin ihmisiin.mustalaiset tulivat tänne jo 1500-luvulla,vieläkin ihmetellään heidän tapojaan.

oltaisko onnellisia ihan keskenämme omine väkivaltageeneinemme??nyt lötyy sentään uusia kohteita..emme ole koko ajan toisiamme tappamassa.

• Ja milläköhän rahoilla

on tuokin tutkimus rahoitettu? Luulisin että halveksimansa väkivaltaisen alarodun maksamalla verorahalla.

Kaikenlaisilla väitöksillä ne epäpätevät sairasmieliset tohtoreiksi pyrkivätkin. Onhan niillä pöpipää-tutkimuksilla tohtoriksi ennenkin pyritty. Tälle taitaa tulla vetoapua väitöskirjan läpimenoon ruotsalaisilta ja vihreiltä. Tottakai suomalaisia vihaavat poliitikkokaverit tykkäävät.

• syypäät

mistäs ne suomalaiset on tänne tullu? sieltäpäin vois ettiä syypäitä.

• geneettisen väkivaltaisia.

Kun suomalaisia saa kohdella miten tykkää. Huijata, raiskata, pahoinpidellä ja tappaa. Varastaa kansan verorahat omiin taskuihin ja tuhota kansan tulevaisuus ja toivo edes ihmisarvoisesta vanhuudesta. Vielä päälle kansan kustantamin medioin panetella ja herjata suomen kansaa väittein jotka vain suinkin sairaassa mielessä sikiävät.

Ja suomalainen kansa keskimäärin puristaa nyrkkiä taskussa ja itkee itsekseen.

Moni muu kansa vastaavanlaisesta kohtelusta suuttuisi, ja ryhtyisi väkivaltatoimiin. Todistetusti eräät geneettiset ryhmät syöksevätkin asuinseutujensa kadut liekkeihin, mikäli kokevat vastoinkäymisiä.

Mutta emme me suomalaiset. Meillähän väkivalta on "Kansallinen ja geneettinen erityispiirre" Mutta ei kenelläkään muulla, joka vaikuttaisi väkivaltaa harjoittavan.

• 6+17

Jollakin taitaa olla aika olematon itsetunto.

• Suomineito joka tykkää nyrkkeillä½!!!!!!!!!!!!!!!!

katsokaa laajemmin geeniperimää, ja ottakaa vittu historiakin mukaan.

Harmittaa kun tänne tulee sikiämään kaikki saatanan mulatit ja turkkilaiset jotka ei naista täältä edes saa.

Pilaamaan meidän hienot geenit. :D

• akukorhonen

uomalaisetko euroopan alkuperäiskansaa ? Hahaa :-)
        Suomalaisten sukujuuret on karkeesti sanottuna Mongooleja.

• CC
        akukorhonen kirjoitti:

uomalaisetko euroopan alkuperäiskansaa ? Hahaa :-)
        Suomalaisten sukujuuret on karkeesti sanottuna Mongooleja.

SUOMEN ALKUPERÄISKANSAA OVAT SAAMELAISET! Jotka suomalaiset ajoivat pohjoiseen sitä mukaa mitä pohjoisemmaksi itse muuttivat. Vittu että olette tymiä. Mitä te täällä somaleista määkitte.
        Toi tutkimus on ihan taivahan tosi ja totuushan satuttaa. Sen takia te olette täällä niin sitä vastaan paska juntit.

• claptrap

Ns. vakivaltageeni kuulostaa enemmakin reportterin mielivaltaiselta tulkinnalta: luulisin etta kyseessa on jonkinlainen "agressivisuusgeeni" (drive) joka on valttamaton lajin sailymiselle, eli kyseessa on miten tama aggressivisuus kanavoituu: vakivaltaan vai kunniahimoon jne - vastaamaan elaman haasteisiin.

Vakivaltaisia ovat suurin piirtein samassa maarin Eurooppalaisetkin kun ovat juoneet. Sanoisinkin etta kyseessa on enemmankin kulttuuriero kuin geeniero. Meilla on ollut tuota elintilaa, ei ole tarvinnut kehittaa sosiaalisia taitoja ja konfliktin valttamista samalla lailla kuin Euroopan kansat. Historiallisesti katsottuna olemme vasta viime aikoina tulleet tilasta jossa puusta hakattu lastu virrassa tarkoitti etta naapuri oli liian lahella... Olemme myos joutuneet kilpailemaan paljon pienemmista luonnonvaroista ja turvautumaan suuremmissa maarin metsastukseen maatalouden sijaan, joka taas vaatii sosiaalista yhteistoimintaa... En ihmettelisi jo suomalaisissa nyt sitten olisikin enemman jotain "aggressiivisuusgeeneja" , se sopisi vallan hyvin Darvinin oppiin...

• Hei Haloo! 2000-Arvojohtajuusluku

Ja suhde ei ole ½ vaan 4:1 HEI HALOO! 2000-ARVOJOHTAJUUSLUKU RULEZ!

""Mä tulen vetämään sua turpaan"
        Keskiviikko 23.9.2009 klo 03.43 (päivitetty klo 08.32)
        15-vuotias tyttö pelkää niin, ettei uskalla mennä enää kouluun."

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009092310288884_uu.shtml

• ei molopää

Suomessa on puolet kansaa, väkivaltasia, ja toinen puoli on, homoja. Ainakin kun katsoo televisiota. On kokoajan tappeluita taikka sitten homot esiintyy siellä.

• örvellyskansa

Siellä riehutaan viinapäissään vielä pahemmin.

• asdfas
    • näinpä.

vaatii kyllä melkoista vihamielisyyttä lähteä hyökkäämään ja tappamaan, joten kyllä hyökkääjät ovat aggressiivisempia kuin puolustajat.

Suomen sota oli puolustusta enimmäkseen, alun perin ainakin.

• 1+1

Jatkosodan aloittivat suomalaiset. Ja se hävittiin.

• Uusi äänestäjä

Olenkin jo odottanut koska hallitus ryhtyy medikalisoimaan aiheuttamiaan yhteiskunnallisia ongelmia.
      Matti Vanhasen korviaan myöten korruproitunut hallitus tietää yli miljoonaisen kurjaliston nousevan nälän ajamana kadulle...
      Viimeksi 90-luvun laman aikana esitettiin tällaisia "lääketieteellisiä" oppeja aivan vakavissaan, samaa huuhaata se on nytkin.

• MUKA-tutkimus.

Jonka tueksi ei riitä faktaa, vaan pelkkä "väitöskirjan" laatijan MUTU riittää väittämään.

Vanhanen tarvitsee tällaisen "tutkimuksen".

• TheToasty

Syntyä suomeen. Sillä onhan poliitikot rehellisiä, ihmiset mukavia, koskaan ei tapahdu mitään pahaa, ilmat on hyviä ja muutenkin vain upeaa.....(Ja ihan vaan vink.Huomaa sarkasmi..)

• sdfkl

Lieneekö tuo siis vuohen tunnus!?

• smilepax

..ole mitään sellaisia geenejä.
      Uskotko suosiolla vai pitääkö vetää turpaan??

• geenitkö muka päättävät puolestamme?

Typerintä mitä oon koskaan kuullut. Eiköhän se ole valintaa, kuinka sitä käyttäytyy.

Kuinkahan monella sitä on raiskaajageeni, pedofiiligeeni tai homogeeni ;D

• Paha ja pyhä patriarkaalisuus

Insesti ja pedofilia ovat väkivaltaa myös.

Ne ovat kieroutunutta väkivaltaa.

Ne ovat kieroutunutta seksuaalisuutta.

Myös raiskaus on kieroutunutta seksuaalista väkivaltaa.

Myös näitä väkivallan muotoja on Suomi ja Suomen suvut (etenkin vanhat ja vauraat) pullollaan.

Myös nämä väkivallan muodot periytyvät. Plus henkinen ja taloudellinen väkivalta.

Valtiovalta, eliitti ja poliisi suojelevat monia yllämainittujen väkivallan muotojen tekijöitä monin tavoin.

Myös Suomen laki on heidän puolellaan monella tavalla.

• Pulliainen

Jos raiskaamisesta puhutaan niin sodassa aina miehet raiskaa naisia -miks? Joku vois väittää että miehet vaan ottaa sitä mitä ne tarvii -mitä haluaa.Sota aikana se on vaan normaalia.

• näin on
        Pulliainen kirjoitti:

Jos raiskaamisesta puhutaan niin sodassa aina miehet raiskaa naisia -miks? Joku vois väittää että miehet vaan ottaa sitä mitä ne tarvii -mitä haluaa.Sota aikana se on vaan normaalia.

Kyllä kuule monessa sodassa on raiskattu myös miehiä. Esimerkiksi kun venäläiset valtasivat Berliinin, niin homosotilaat raiskasi tuhansia pikkupoikia.

• näin on

Saamelaisiltahan tuo geeni varmaan puuttuu. Ovathan saamelaiset stereotypioissa aina kilttejä ja rauhallisia alkoholisteja, jotka eivät kännipäissä kuin korkeintaan uinahda.

Väkivaltageeni selittää sen, miksi saamelaiset joutuivat väistymään suomalaisten maahantunkeutujien tieltä. Aggressiiviset ja väkivaltaiset maahammuuttajat olivat yksinkertaisesti liikaa. Saamelaiset eivät voineet muuta kuin perääntyä.

Seuraava väkivaltainen maahanmuuttajaryhmä on somalit, joilla on paljon pahempi geeni. Suomalaiset ajetaan lappiin, kuten saamelaisetkin. Historia toistaa itseään.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      62
      3862
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      3020
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      2951
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      372
      2021
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1152
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1151
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1146
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      969
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      47
      941
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      109
      940
    Aihe