Jos normaali ihminen toimii kuten kansanedustaja Kaikkonen, niin sitä kutsuttaisiin kavallukseksi.
Kaikkonen
7
466
Vastaukset
- IS keroi
Aika "reilu" jätkä. IS:n tietojen mukaan syytti nuorisosäätiön toimaria rahojen jakamisesta vaikka itse hallituksessa niitä jakoi. Tollasta kaverin tassuun paskan pelaajaa ei käy kateeksi. Toivottavasti tippuu ensi vaaleissa eduskunnasta.
- MUMMO KELLOKOSKELTA
ettäs kehtaat....ja katsos, minkä taakseen jättää sen edestään löytää....kannatti varmaankin pilata noin nuorena poliittinen ura - luulenpa,ettet ensi vaaleissa enää läpi mene -
- TAIVE-TOIVE
MUMMO KELLOKOSKELTA kirjoitti:
ettäs kehtaat....ja katsos, minkä taakseen jättää sen edestään löytää....kannatti varmaankin pilata noin nuorena poliittinen ura - luulenpa,ettet ensi vaaleissa enää läpi mene -
kertoo Kaikkonen omassa blogissaan. Niinpä niin - jämäkästi on surffailtu kokouksesta toiseen, viiden minuutin aikana ehti nimensä pöytäkirjaan raapustaa, tilitiedothan olikin maksajan tiedossa. Kyllä se todella jämäkkyyttä vaatii, että on NIIIIIIN PERUSTEEELLISESTI sisäistänyt kepulaisten arvomaailman - Sulle Mulle -ja silleen.
- lässynlässyn
TAIVE-TOIVE kirjoitti:
kertoo Kaikkonen omassa blogissaan. Niinpä niin - jämäkästi on surffailtu kokouksesta toiseen, viiden minuutin aikana ehti nimensä pöytäkirjaan raapustaa, tilitiedothan olikin maksajan tiedossa. Kyllä se todella jämäkkyyttä vaatii, että on NIIIIIIN PERUSTEEELLISESTI sisäistänyt kepulaisten arvomaailman - Sulle Mulle -ja silleen.
HUOLESTUNUT ANTIN JAKSAMISESTA.... no voi että, mitäs sen Antin nyt tarttee enää niin hirveesti jaksaa -eihän ole enää niitä ylimääräisiä rasittavia aikaavieviä nuorisosäätiön kokouksia -
- SUKSI SUOLLE
lässynlässyn kirjoitti:
HUOLESTUNUT ANTIN JAKSAMISESTA.... no voi että, mitäs sen Antin nyt tarttee enää niin hirveesti jaksaa -eihän ole enää niitä ylimääräisiä rasittavia aikaavieviä nuorisosäätiön kokouksia -
vaan jatkuu ...... hyvässä opissa on Antti-poika aikoinaan ollut, kyllä on kepun toimintaperiaatteet hyvin sisäistänyt tämä meidän Antti-kaikko..oooo...nen - yhdyn Kellokosken mummoon -HÄPEÄ KAIKKONEN -KIVA JAKAA RAHAA SULLE MULLE MEILLE TEILLE KUN SE EI OLE OMAA.........
- tasku-raha
SUKSI SUOLLE kirjoitti:
vaan jatkuu ...... hyvässä opissa on Antti-poika aikoinaan ollut, kyllä on kepun toimintaperiaatteet hyvin sisäistänyt tämä meidän Antti-kaikko..oooo...nen - yhdyn Kellokosken mummoon -HÄPEÄ KAIKKONEN -KIVA JAKAA RAHAA SULLE MULLE MEILLE TEILLE KUN SE EI OLE OMAA.........
Eipä tuntunut muistavan olleensa jakamassa 17,1 miljoonaa vaikka oli kokouksessa lehtitietojen mukaan läsnä. Taitaa tuon kokoluokan rahat olla jätkälle nykyisin pelkkiä taskurahoja - on millä mällätä.
- Kantti Aikkonen
tasku-raha kirjoitti:
Eipä tuntunut muistavan olleensa jakamassa 17,1 miljoonaa vaikka oli kokouksessa lehtitietojen mukaan läsnä. Taitaa tuon kokoluokan rahat olla jätkälle nykyisin pelkkiä taskurahoja - on millä mällätä.
Tarvitsen kipeästi noita rahoja, ostinhan maatilan ja sen kunnostukseen menee rahaa. Teiltä ääliöiltä saan taas uuden pestin vallanytimeen ja siellä on uudet koukerot jo kehittymässä. Eli mitä inisette vähä-älyiset idiootit, tehän olette minua äänestäneet ja tulette jatkossakin äänestämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121441
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361047- 68974
- 39897
- 69864
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54832Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774