minkä perusteella ?
MITEN KEKSIT NIKKISI
39
365
Vastaukset
- padme_amidala
..että olen Tähtien sota leffan ystävä. Sieltähän se nikki on peräisin. Naboon prinsessalta, vaikken itse mikään prinsessa ookkaan : ) Eikä hänkään nyt ihaan perinteinen : )
- aina lauseen
mukaan.Hyvä näin. :)
- ( °ἰ°)
Vaihtelu virkistää.
ankara aikuisviihdefani ja kyseisen lajin vankkumaton kannattaja niin siitä sitte nykäisin.
a-v = aikuis-viihde
Joo, mä tiedän ettei siihen kuulu väliviivaa..a-v kirjoitti:
Ja varsinkaan hukassa se ei oo ollu koskaan!
..että se tarkoitti audio-videota... A-V -liitännöistä olen kuullut puhuttavan.
Sä mitään aikuisviihdettä kannata, phyh .. puhut vaan :P
Mä oon saanut sellaisen "hyppyrotan" maineen aikoinaan, niin kutsuivat mua tällä nimellä, joten se oli luonteva valinta niciksi tänne suomilootaankin :)
- Hegguli2
puskat odottaa vastausta: miksi joku voi ottaa nikikseen "Sammakko", vai pitikö kirjoittaa jotain muuta,mutta, mutta, taas tuli niitä iänikuisia virhelyöntejä. hihii hihii öystejä ja muusikkia saunasta join kahvia naapurinmummo kaurapuuroa mukavvaa leivon siiterii....
Ei ihan kaikki ole kotona tuollakaan...- kiimakundi
feikki mikä feikki
- impi-lempi
se kun vaan on niin mua kuvaava...;))
- Cassis-Alma
sattu peili kohdalleen, niin siellähän se oli, ihan selvästi selvänä ,,,
se oli se pieni, muriseva musta kissa, jonka nimi oli Murrmeli eli Murri.
alkuun en meinannut rekisteröidä nimimerkkiäni ollenkaan, kunnes yks kaunis päivä tuli ilmoitus, et nimimerkki on rekisteröity toiselle käyttäjälle...noh, lisäsin etuliitteen Pikku-, koska varmasti mää oon pienempi ja nätimpi kuin se ryökäle nikkivaras... :P
mur...eräs naapurin setä kutsui mua aina kytäleeksi, niin siitä se nikkini tuli...ja kalle oli mun koulukaverin etunimi ja hän oli vähän samantyylinen kun mä, niin se tuli siitä.
taitaa olla aika itsestäänselevä tämä ihan iliman selittelyjä...molemmista nimistäni siis haettu inspiraatiota :)
Tääl on selvästi selittelyn makua ilmassa ......
http://www.youtube.com/watch?v=K2YiRMQGVlY- Kotka;)
Esim Kotka tulee siitä kun olen ku petolinnun perse 3 viikon ruikulin jälkeen.
Feikkinikkejä keksin ihan vaan mistä vaan, ja puskissahan mä useesti oon huutelemassa.- niinvittuuntunut
Ei se niis mennyt uuh mä kyllä tiedän että'sun kasvot ei oo ku petolinnunperse, the greath egleas no ehkä kun kun kun kunn kuolleen naakan perse
- TheEagles
niinvittuuntunut kirjoitti:
Ei se niis mennyt uuh mä kyllä tiedän että'sun kasvot ei oo ku petolinnunperse, the greath egleas no ehkä kun kun kun kunn kuolleen naakan perse
mähän olen jo legenda puskien keskuudessa:))) Ei ne muuta tee kuin mieti meikää:D
- TheEagles
Kovin katkeralta kuulostat jälleen?:)) Se on sun murheesi mielenvikainen.
- girlbower
TheEagles kirjoitti:
mähän olen jo legenda puskien keskuudessa:))) Ei ne muuta tee kuin mieti meikää:D
mulle, sun nikkis jo saa sukat pyöriin jalassa ehkä me viestitäänkin jotain kun tämä kaamee sumu hälvenee, mä teen sulle oman nikin
- girlbower
TheEagles kirjoitti:
begasuksen siivet ja lähetään liitään
ja mitä näin?
- KissiMirrii_N
kertaa?;) Miauuuu.:D
- öhömmmm
HAH HAH ja heh heh taitaa olla satunnaizen uusi nikki
- pujottelija
vaan keksin
kaupan lihatiskilla oli kielibasaa myynnissa :-)
- Viivi.
tapahtuu aina jotain hyvin jännää, siks.
Vuosia sitten olin markkinoilla. Eräs pikkutyttö huusi äidilleen, että kato kato äiti, tuolla on mörrimöykky.
Katselin ympärilleni, että missä? Kaikki katsoi minua, vaikka sepalus oli kiinni... Siihen tuli sitten tivolin tirehtoori ja yritti palkata minut esiintymään maailman karvasimman naisen kanssa, mutta en joutanu, ko mansikkasato oli kypsymässä.
No siihen tuli passipoliisi ja käski hankkia uudet henkkarit ja ajokortin. Sanoin, ettei minulla ole kuin vesikelkka ja sekin talviteloilla. Se konstaapeli sanoi, että äläpäs valehtele mörri, nyt on parempi hankkia uudet parerit. Minkäs sille teki, eiku kamarille ja sain uuden ajokortin mörrimöykyn nimellä. Sillä ei saa ajaa kuin vesikelkkaa, mutta kuiteskin... että silleen se meni...- TheEagles
Kyllähän se bändin mukaan tuli ja myös sopii hyvin kun olen vähän yksineläjä tyyppiä vaikka perhe onkin:))
- sutta kerran
kohtasi toisensa...unten erämaassa....haaveillen onnesta...
http://www.youtube.com/watch?v=Hw0RD8WoPJw&feature=related
- Jazuli
tää tuli ihan mun lempinimestäni...jazu...mihikä vain lisäsin sointumaan tuon li:n..=o)
- Himpulapimpuliini
POIKKEUKSETTA KAIKKI ns. diminutiivinikit (-liini, -tiini, -li ym.) yrittävät kätkeä taakseen todella LIHAVAN, RUMAN ja/tai TYHMÄN, ITSEENSÄ PERIN POHJIN KYLLÄSTYNEEN LÄHIÖPUBIN VAKIORUUSUN.
- Jazuli
Himpulapimpuliini kirjoitti:
POIKKEUKSETTA KAIKKI ns. diminutiivinikit (-liini, -tiini, -li ym.) yrittävät kätkeä taakseen todella LIHAVAN, RUMAN ja/tai TYHMÄN, ITSEENSÄ PERIN POHJIN KYLLÄSTYNEEN LÄHIÖPUBIN VAKIORUUSUN.
..ruma ja tyhmä saatan olla..mutten koskaan notku baareissa..ei oo ikinä ollu mulle noi juottolat..=o)
..enkä oo itteenikää kyllästyny..=o)
jazu oli varattu sillon ko läksin rekkaamaan nii tarttin laittaa -li perään..
=o7
jottei menny sun veikkaus nytte iha kohillee..
Kokeilin ensin useita muita nikkiejä mutta kaikki oli jo varattu. Sit löysin yhden joka meni läpi mutta huomasin että joku oli jo rekannut nikin joka oli lähes sama kuin minulla. Sit vaan aloin naputella koneelle kirjaimia ja yhtäkkiä huomasin olevani tuputuu. Ja ihan tyytyväinen olen ollut, en enää haluis vaihtaa pois:)
- Alien-8
peräisin tunnetusta scfi-leffasta Alien-kahdeksas matkustaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894130
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353211Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032323Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312188Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell901983Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281857- 311830
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271577Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91537- 281511