MITEN KEKSIT NIKKISI

utelias..

minkä perusteella ?

39

361

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • padme_amidala

      ..että olen Tähtien sota leffan ystävä. Sieltähän se nikki on peräisin. Naboon prinsessalta, vaikken itse mikään prinsessa ookkaan : ) Eikä hänkään nyt ihaan perinteinen : )

    • aina lauseen

      mukaan.Hyvä näin. :)

      • ( °ἰ°)

        Vaihtelu virkistää.


    • ankara aikuisviihdefani ja kyseisen lajin vankkumaton kannattaja niin siitä sitte nykäisin.

      a-v = aikuis-viihde

      Joo, mä tiedän ettei siihen kuulu väliviivaa..

      • ole myöskään hukkaviiva!;))


      • blackmetal68 kirjoitti:

        ole myöskään hukkaviiva!;))

        Ja varsinkaan hukassa se ei oo ollu koskaan!


      • a-v kirjoitti:

        Ja varsinkaan hukassa se ei oo ollu koskaan!

        ..että se tarkoitti audio-videota... A-V -liitännöistä olen kuullut puhuttavan.

        Sä mitään aikuisviihdettä kannata, phyh .. puhut vaan :P


    • Mä oon saanut sellaisen "hyppyrotan" maineen aikoinaan, niin kutsuivat mua tällä nimellä, joten se oli luonteva valinta niciksi tänne suomilootaankin :)

    • Hegguli2

      puskat odottaa vastausta: miksi joku voi ottaa nikikseen "Sammakko", vai pitikö kirjoittaa jotain muuta,mutta, mutta, taas tuli niitä iänikuisia virhelyöntejä. hihii hihii öystejä ja muusikkia saunasta join kahvia naapurinmummo kaurapuuroa mukavvaa leivon siiterii....

      Ei ihan kaikki ole kotona tuollakaan...

      • kiimakundi

        feikki mikä feikki


    • impi-lempi

      se kun vaan on niin mua kuvaava...;))

    • Cassis-Alma

      sattu peili kohdalleen, niin siellähän se oli, ihan selvästi selvänä ,,,

    • se oli se pieni, muriseva musta kissa, jonka nimi oli Murrmeli eli Murri.
      alkuun en meinannut rekisteröidä nimimerkkiäni ollenkaan, kunnes yks kaunis päivä tuli ilmoitus, et nimimerkki on rekisteröity toiselle käyttäjälle...noh, lisäsin etuliitteen Pikku-, koska varmasti mää oon pienempi ja nätimpi kuin se ryökäle nikkivaras... :P

      mur

      • murperkele kaikille nikkivarkaille.


    • ...eräs naapurin setä kutsui mua aina kytäleeksi, niin siitä se nikkini tuli...ja kalle oli mun koulukaverin etunimi ja hän oli vähän samantyylinen kun mä, niin se tuli siitä.

    • taitaa olla aika itsestäänselevä tämä ihan iliman selittelyjä...molemmista nimistäni siis haettu inspiraatiota :)

    • bar.sinistra
    • Kotka;)

      Esim Kotka tulee siitä kun olen ku petolinnun perse 3 viikon ruikulin jälkeen.

      Feikkinikkejä keksin ihan vaan mistä vaan, ja puskissahan mä useesti oon huutelemassa.

      • .........

      • niinvittuuntunut

        Ei se niis mennyt uuh mä kyllä tiedän että'sun kasvot ei oo ku petolinnunperse, the greath egleas no ehkä kun kun kun kunn kuolleen naakan perse


      • TheEagles
        niinvittuuntunut kirjoitti:

        Ei se niis mennyt uuh mä kyllä tiedän että'sun kasvot ei oo ku petolinnunperse, the greath egleas no ehkä kun kun kun kunn kuolleen naakan perse

        mähän olen jo legenda puskien keskuudessa:))) Ei ne muuta tee kuin mieti meikää:D


      • TheEagles

        Kovin katkeralta kuulostat jälleen?:)) Se on sun murheesi mielenvikainen.


      • girlbower
        TheEagles kirjoitti:

        mähän olen jo legenda puskien keskuudessa:))) Ei ne muuta tee kuin mieti meikää:D

        mulle, sun nikkis jo saa sukat pyöriin jalassa ehkä me viestitäänkin jotain kun tämä kaamee sumu hälvenee, mä teen sulle oman nikin


      • girlbower
        TheEagles kirjoitti:

        mähän olen jo legenda puskien keskuudessa:))) Ei ne muuta tee kuin mieti meikää:D

        begasuksen siivet ja lähetään liitään


    • ja mitä näin?

    • KissiMirrii_N

      kertaa?;) Miauuuu.:D

      • öhömmmm

        HAH HAH ja heh heh taitaa olla satunnaizen uusi nikki


    • pujottelija

      vaan keksin

    • kaupan lihatiskilla oli kielibasaa myynnissa :-)

    • Viivi.

      tapahtuu aina jotain hyvin jännää, siks.

    • Vuosia sitten olin markkinoilla. Eräs pikkutyttö huusi äidilleen, että kato kato äiti, tuolla on mörrimöykky.
      Katselin ympärilleni, että missä? Kaikki katsoi minua, vaikka sepalus oli kiinni... Siihen tuli sitten tivolin tirehtoori ja yritti palkata minut esiintymään maailman karvasimman naisen kanssa, mutta en joutanu, ko mansikkasato oli kypsymässä.

      No siihen tuli passipoliisi ja käski hankkia uudet henkkarit ja ajokortin. Sanoin, ettei minulla ole kuin vesikelkka ja sekin talviteloilla. Se konstaapeli sanoi, että äläpäs valehtele mörri, nyt on parempi hankkia uudet parerit. Minkäs sille teki, eiku kamarille ja sain uuden ajokortin mörrimöykyn nimellä. Sillä ei saa ajaa kuin vesikelkkaa, mutta kuiteskin... että silleen se meni...

    • TheEagles

      Kyllähän se bändin mukaan tuli ja myös sopii hyvin kun olen vähän yksineläjä tyyppiä vaikka perhe onkin:))

    • Jazuli

      tää tuli ihan mun lempinimestäni...jazu...mihikä vain lisäsin sointumaan tuon li:n..=o)

      • Himpulapimpuliini

        POIKKEUKSETTA KAIKKI ns. diminutiivinikit (-liini, -tiini, -li ym.) yrittävät kätkeä taakseen todella LIHAVAN, RUMAN ja/tai TYHMÄN, ITSEENSÄ PERIN POHJIN KYLLÄSTYNEEN LÄHIÖPUBIN VAKIORUUSUN.


      • Jazuli
        Himpulapimpuliini kirjoitti:

        POIKKEUKSETTA KAIKKI ns. diminutiivinikit (-liini, -tiini, -li ym.) yrittävät kätkeä taakseen todella LIHAVAN, RUMAN ja/tai TYHMÄN, ITSEENSÄ PERIN POHJIN KYLLÄSTYNEEN LÄHIÖPUBIN VAKIORUUSUN.

        ..ruma ja tyhmä saatan olla..mutten koskaan notku baareissa..ei oo ikinä ollu mulle noi juottolat..=o)

        ..enkä oo itteenikää kyllästyny..=o)

        jazu oli varattu sillon ko läksin rekkaamaan nii tarttin laittaa -li perään..

        =o7

        jottei menny sun veikkaus nytte iha kohillee..


    • Kokeilin ensin useita muita nikkiejä mutta kaikki oli jo varattu. Sit löysin yhden joka meni läpi mutta huomasin että joku oli jo rekannut nikin joka oli lähes sama kuin minulla. Sit vaan aloin naputella koneelle kirjaimia ja yhtäkkiä huomasin olevani tuputuu. Ja ihan tyytyväinen olen ollut, en enää haluis vaihtaa pois:)

    • Alien-8

      peräisin tunnetusta scfi-leffasta Alien-kahdeksas matkustaja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3229
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1743
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1285
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1253
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      821
    Aihe