Ny on sitte saatu kamarikirjastollekki oikeen kotisivut! Tuolta on aina hyvä käyrä kattelemas että millon on mitäki äksöniä ku näkyy noita tapahtumia olevan tulos.
Selekiät ja komiat sivut näyttää olevan.
www.kamarikirjasto.fi
Tuallaasesta osootteesta ne löyty tänään ku googletin kamarikirijaston nimellä.
Kamarikirjasto
47
717
Vastaukset
- ja hieno esittely
Hienot sivut kamarikirjastolla.
- Onneksi on kotisivut.
Kiitos tiedosta, muuten olisi mennyt ohi Alpakka lankojen ja tuotteiden esittely.
Todella mahtavaa, että kuntalaisten ja meidän ei kuntalaisten tietoon tulee mitä ihanampia esittelyitä.
Seuraan innolla kotisivua, ottaakseni osaa mielenkiintoisiin tapahtumiin.
- Tsemppiä kyläyhteisöt
Mukavaa lukea näiltä sivuilta joskus jotakin positiivistakin tapahtunutta. Lisää ideoita vaan liikkeelle Kankaalaiset ja miksei muukkin sivukylääset.
- Sivut teheny?
Kuka on sivut teheny, todella upeat? Meillä olis tarvetta omiin sivuuhin, onko kallista?
- sokiaa
No siellähän se lukee sivun alareunas.
Ota silimä käteen ja katto. - Eija K-K
Sivujen tekijä on Niklas Mehtonen ( sekä Sari Kiviharju Vaasasta.)
Niklas on tehnyt kyllä isomman työn. Valitettavasti en tiedä hinnoista, tässä tapuksessa kun tekijöinä ovat tyttäreni ja vävy.
Heille soittamalla asia varmasti selviää. Numeron saa numerotiedustelusta.
Kamarikirjaston väki toivoo asiallista keskustelua kirjaston asioista, ei loukkaavia kannanottoja tai vastauksia. Eija K-K kirjoitti:
Niklas on tehnyt kyllä isomman työn. Valitettavasti en tiedä hinnoista, tässä tapuksessa kun tekijöinä ovat tyttäreni ja vävy.
Kamarikirjaston väki toivoo asiallista keskustelua kirjaston asioista, ei loukkaavia kannanottoja tai vastauksia.arvaatko olisko muut poliitikot kaivannu sulta samanlaista asiallista keskustelua?
- susta
mave kirjoitti:
arvaatko olisko muut poliitikot kaivannu sulta samanlaista asiallista keskustelua?
Tuntuuko Mave sinusta, että oot jonkimmoinen poliitikko :D
susta kirjoitti:
Tuntuuko Mave sinusta, että oot jonkimmoinen poliitikko :D
Tuntuu olotila lähinnä lastentarhanopettajalta....
- armas
Eija K-K kirjoitti:
Kamarikirjaston väki toivoo asiallista keskustelua kirjaston asioista, ei loukkaavia kannanottoja tai vastauksia."asiallista keskustelua",paraskin pyytäjä,ettäs kehtaat.
- Mitä uhoat?
armas kirjoitti:
"asiallista keskustelua",paraskin pyytäjä,ettäs kehtaat.
Mikä sua risoo? Kerrohan esimerkki jossa Eija haukkuu muita. Totuus se sattuu ja varmasti.
Oot hyvä esimerkki siitä. Eija ei oo kirijootanu ku totuuksia.
Onkos Eija luokannu sua jotenkin kun oikein uhoomahan lähäret? - Älä aliarvioi
mave kirjoitti:
Tuntuu olotila lähinnä lastentarhanopettajalta....
..ja mikäs vika siinä on, jos olo tuntuu lastentarhanopettajalta. Palkka voisi tietenkin arvokkaasta työstä olla parempi.
- armas
Mitä uhoat? kirjoitti:
Mikä sua risoo? Kerrohan esimerkki jossa Eija haukkuu muita. Totuus se sattuu ja varmasti.
Onkos Eija luokannu sua jotenkin kun oikein uhoomahan lähäret?vellit väärään kurkkun kun luin Ilkasta kuinka Eija kehui katsastusta Lapualla. Oliko se nyt pyhä henki vai mikä laskeutunu sinne LAPUALLE
- minä olen
armas kirjoitti:
vellit väärään kurkkun kun luin Ilkasta kuinka Eija kehui katsastusta Lapualla. Oliko se nyt pyhä henki vai mikä laskeutunu sinne LAPUALLE
No onneksi sait sylkästyä pois ekkä tukehtunut!
Mitäs siinä on ihmeellistä jos kehuu hyvää palvelua? Ootko itse käynyt siellä katsastukses? - Ei mitään uutta Kangas rintamalta
minä olen kirjoitti:
Mitäs siinä on ihmeellistä jos kehuu hyvää palvelua? Ootko itse käynyt siellä katsastukses?Lapuan katsastusaseman kehuminenhan on vain provoa, mitä kyseinen "varapoliitikko" on
kaiken aikaan harrastanut, eli hänhän tunnetusti ei ole lojaali uutta Kauhavaa kohtaan. - Olen samaa mieltä kuin Eija
Ei mitään uutta Kangas rintamalta kirjoitti:
Lapuan katsastusaseman kehuminenhan on vain provoa, mitä kyseinen "varapoliitikko" on
kaiken aikaan harrastanut, eli hänhän tunnetusti ei ole lojaali uutta Kauhavaa kohtaan.Mitä ihminen todellisuudelle voi? Mitä provoa näet asiassa?
Olen samaa mieltä kuin Eija kirjoitti:
Mitä ihminen todellisuudelle voi? Mitä provoa näet asiassa?
Mikäs katsastusasema se olikaan, missä päästettiin vaarallinen auto liikenteeseen ja seuravaana päivänä kuski kuoli auton takia?
- kehityksen jarrumiehenä
mave kirjoitti:
Mikäs katsastusasema se olikaan, missä päästettiin vaarallinen auto liikenteeseen ja seuravaana päivänä kuski kuoli auton takia?
Asiat muuttuu Maveseni, taidat olla todellinen kehityksen jarru eteläpohjanmaalla.
Kun olen lukenut juttujasi yleensäottaen, voin sanoa että kaikki on todella alta lipan vedettyjä. keskityppä nykyisyyteen poliitikonalku. - armas
minä olen kirjoitti:
Mitäs siinä on ihmeellistä jos kehuu hyvää palvelua? Ootko itse käynyt siellä katsastukses?palvelu sen kummempaa oo kun muallakaan. Hinta ratkaisee, Lännellä halvin,eikä naputeta turhista.
- häh...
armas kirjoitti:
palvelu sen kummempaa oo kun muallakaan. Hinta ratkaisee, Lännellä halvin,eikä naputeta turhista.
oikeen näköö??....halavattuako se armas, kauhavan selekäranka, kantaa selekä vääränä rahaa seinäjoen katsastusasemalle. Onhan kauhavallakin katsastusasema?....luapio.
- Osaa toimia
häh... kirjoitti:
oikeen näköö??....halavattuako se armas, kauhavan selekäranka, kantaa selekä vääränä rahaa seinäjoen katsastusasemalle. Onhan kauhavallakin katsastusasema?....luapio.
Hienoa Kankaankylä! Olen odottanutkin juuri tuollaista Sivuillenne, että pääsee keskustelemaan päivänpolttavista asioista.
Nimittäin meitä on paljon, jotka olemme muuttaneet kankaalta muualle Suomen eri nurkille, ja haluamme olla yhteydessä juuriimme. Tämä on siihen hieno mahdollisuus, vaikka ympäri maailman. Laitetaan sana kiertämään maailmalle, missä sukulaiset/tutut ovatkin. Saadaampa vihdoin yhteys heihinkin, missä lie ovat. Ottakaa yhteyttä - Kankaalaasten ÄO surkea ?
Osaa toimia kirjoitti:
Hienoa Kankaankylä! Olen odottanutkin juuri tuollaista Sivuillenne, että pääsee keskustelemaan päivänpolttavista asioista.
Nimittäin meitä on paljon, jotka olemme muuttaneet kankaalta muualle Suomen eri nurkille, ja haluamme olla yhteydessä juuriimme. Tämä on siihen hieno mahdollisuus, vaikka ympäri maailman. Laitetaan sana kiertämään maailmalle, missä sukulaiset/tutut ovatkin. Saadaampa vihdoin yhteys heihinkin, missä lie ovat. Ottakaa yhteyttäKankaalta onkin kaikki älykkäät ihmiset jo aikaa sitte muuttanu pois.. ja sen kyllä huomaa,
kun nykyysten Kankaalaisten kirjoituksia lukee. Mitä uhoat? kirjoitti:
Onkos Eija luokannu sua jotenkin kun oikein uhoomahan lähäret?Jos hän on niin rehellinen ja puhuu totta, niin vastaa sinä sitten aiemmin esittämääni kysymykseen. Hän e ei vastaa. Seuraavaksi ote hänen omasta kotisivustaan.
"Ennen Ylihärmään muuttoa (2005) asuin Kauhajoella n. 10 vuoden ajan.
Nykyisin perheeseeni kuuluu aviomies Mikko ja hänen poikansa Mika, sekä kissa Miuku-neiti.
2001-2008 aikana olin Kauhajoen Kaupunginhallituksen perussuomalaisten jäsenenä."
Miten voi muuttaa Ylihärmään ja silti olla Kauhajoen kaupunginhallituksen jäsenenä? Siis sillee rehellisesti ja lain mukaan?- yksinkertaasesti
mave kirjoitti:
Jos hän on niin rehellinen ja puhuu totta, niin vastaa sinä sitten aiemmin esittämääni kysymykseen. Hän e ei vastaa. Seuraavaksi ote hänen omasta kotisivustaan.
"Ennen Ylihärmään muuttoa (2005) asuin Kauhajoella n. 10 vuoden ajan.
Nykyisin perheeseeni kuuluu aviomies Mikko ja hänen poikansa Mika, sekä kissa Miuku-neiti.
2001-2008 aikana olin Kauhajoen Kaupunginhallituksen perussuomalaisten jäsenenä."
Miten voi muuttaa Ylihärmään ja silti olla Kauhajoen kaupunginhallituksen jäsenenä? Siis sillee rehellisesti ja lain mukaan?Yksinkertaanen esimerkki. Otetahan eräs Kauhavan valtuutettu esimerkkinä.
Asuu...........Oulus.
Istuu...........Kauhavan valtuustos.
Miätippä tätä yksinkertaasta kuviota, ehkä yksinkertaasellekkin seleviää. yksinkertaasesti kirjoitti:
Yksinkertaanen esimerkki. Otetahan eräs Kauhavan valtuutettu esimerkkinä.
Asuu...........Oulus.
Istuu...........Kauhavan valtuustos.
Miätippä tätä yksinkertaasta kuviota, ehkä yksinkertaasellekkin seleviää.Lain mukaan saa pitää kotipaikkaoikeutensa opiskelun vuoksi, mutta oliko tässä sama asia kyseessä? Kuitenkin eläkeläinen postista?
- Eläkeläinen postista
mave kirjoitti:
Lain mukaan saa pitää kotipaikkaoikeutensa opiskelun vuoksi, mutta oliko tässä sama asia kyseessä? Kuitenkin eläkeläinen postista?
Eihän se Kankaan äiti "aurinkoonen" ole kuin vähän yli 50 vuotta, mistäs se on eläkkeelle päässy?
- vaikkei heti uskoosi
Eläkeläinen postista kirjoitti:
Eihän se Kankaan äiti "aurinkoonen" ole kuin vähän yli 50 vuotta, mistäs se on eläkkeelle päässy?
Sen kotisivuulla lukee notta:
"Olen tehnyt nuorena monenlaisia kesätöitä, mutta postinjakaja oli tuleva ammattini. Pidin työstäni paljon, mutta jouduin lopettamaan työt kun selkäni petti ja jouduin eläkkeelle." - kohdalla uskon
vaikkei heti uskoosi kirjoitti:
"Olen tehnyt nuorena monenlaisia kesätöitä, mutta postinjakaja oli tuleva ammattini. Pidin työstäni paljon, mutta jouduin lopettamaan työt kun selkäni petti ja jouduin eläkkeelle."Kyllä vian löytyvän selkää korkeammalta,näin otaksun.
- usko niin olevan
kohdalla uskon kirjoitti:
Kyllä vian löytyvän selkää korkeammalta,näin otaksun.
Mun miälestä ne kyllä tietääs kaikenlaasis kaupungin hallituksis yms siitä jos sillä olis pipiä pääs, niin tuskin ne sitte sitä siä pitääs mukana. Tai piti, miten sen ny sanooki. Eiköhän se tuu viä itte kertomahan tähän vastauksen, otaksuisin näin?!
- en heti tajunnu
usko niin olevan kirjoitti:
Mun miälestä ne kyllä tietääs kaikenlaasis kaupungin hallituksis yms siitä jos sillä olis pipiä pääs, niin tuskin ne sitte sitä siä pitääs mukana. Tai piti, miten sen ny sanooki. Eiköhän se tuu viä itte kertomahan tähän vastauksen, otaksuisin näin?!
Meinas mennä aiva ohi jo koko juttu. Mun miälestä kans tolla oraakkelilla on pipiä johnaki pääkopas muttei eijjalla.
- tyhymästä ourolta
mave kirjoitti:
Lain mukaan saa pitää kotipaikkaoikeutensa opiskelun vuoksi, mutta oliko tässä sama asia kyseessä? Kuitenkin eläkeläinen postista?
Kylä varmahan, tyhymästä ourolta tuntuupi. Eikö sulle viäläkään selevinny asia.Paas lukien uurestahan Yksinkertaaselle, Yksinkertaasesti.
- Totuus esiin !
vaikkei heti uskoosi kirjoitti:
"Olen tehnyt nuorena monenlaisia kesätöitä, mutta postinjakaja oli tuleva ammattini. Pidin työstäni paljon, mutta jouduin lopettamaan työt kun selkäni petti ja jouduin eläkkeelle."Vaaleissa ilmoitti olevansa ammatiltaan yrittäjä. Kumpi on totuus eläkeläinen vai yrittäjä ?
- Ota lompuuki mukahas
Totuus esiin ! kirjoitti:
Vaaleissa ilmoitti olevansa ammatiltaan yrittäjä. Kumpi on totuus eläkeläinen vai yrittäjä ?
Meehän käymähän, ihimisen kotona. Ota lompuuki mukahas ettei tarvi orjuutella.
- Totuus esiin !
mave kirjoitti:
Googletin Kauhajoen sivuja ja Eija näkyy pyytäneen eroa keväällä 2008 tehtävästään hallituksessa, eli ristiriitaa on kotisivuilla ilmoitettuun Ylihärmään muuton 2005 suhteen !!!!
Jos Eija on muuttanut "kirjansa" entiseen Ylihärmään vasta vuonna 2008, niin silloin
hänen tulisi korjata kotisivuilleen, että hänestä on tullut Ylihärmäläinen vasta vuonna 2008. tyhymästä ourolta kirjoitti:
Kylä varmahan, tyhymästä ourolta tuntuupi. Eikö sulle viäläkään selevinny asia.Paas lukien uurestahan Yksinkertaaselle, Yksinkertaasesti.
Ymmärrän, jos on lähtenyt opiskelemaan, mutta jossakin kertoi olevansa sovittelija ja se on vapaa-ehtoistyötä. Kertoi myöskin olevansa sairaseläkkeellä postista, joten tuntuu omituiselta, että toinen lähtisi opiskelemaan ylihärmään, niin mitä? Opiskelujen tai merkittävän yhteiskunnallisen luottamustehtävän vuoksi ihminen säilyttää kotipaikkaoikeutensa. Ristiriitaa siinä kuitenkin on , kun kertoo muuttaneensa Ylihärmään 2005 ja silti on ollu Kauhajoen valtuustossa 2008 ja se ei onnistu, ellei kirjat ole Kauhajoella oli sitten mikä tahansa syy. Kertoisitko nyt yksinkertaiselle ihmiselle yksinkertaisesti asian, vaikkapa sitten rautalankamallista vääntämällä, koska mulla on tuo telepatia hiukkasen hakuisessa, enkä osaa lukea ajatuksiasi. Yirtä käyttää useampaa erillaista sanaa, millä saisit kerrottua asiasi ja tietosi. Se helpottaa paljonkin tiedottamista. Tosin taidat olla persujen jäsen, koska ääni kuuluu, mutta asiaa ei ole.
- vähä niinku
Totuus esiin ! kirjoitti:
Googletin Kauhajoen sivuja ja Eija näkyy pyytäneen eroa keväällä 2008 tehtävästään hallituksessa, eli ristiriitaa on kotisivuilla ilmoitettuun Ylihärmään muuton 2005 suhteen !!!!
Jos Eija on muuttanut "kirjansa" entiseen Ylihärmään vasta vuonna 2008, niin silloin
hänen tulisi korjata kotisivuilleen, että hänestä on tullut Ylihärmäläinen vasta vuonna 2008.pilikun viilausta olevinansa?? Ku mä lährin aikoonani opiskelemahan niin mulla oli kirjat kotona viä aika kauan elikkäs eri paikkakunnalla. Kuitenki mä kaikenlaasiin ilimootuksiin yms kirjoottelin aina kotipaikakseni sen opiskelupaikan vaikkei mulla kirijat siä ollukkaa. Ja vaikka mä myähemmin muutin kirjani sinne opiskelupaikkakunnalle nii emmä ny koskaa kellekkää sanonu notta oon ollu Hesalaanen 2 vuotta ku oikiasti olin siä jo kuitenki asunu 4 vuatta! Mun miälestä on kyllä pilikun nusuuttamista oikeen kunnolla ny olevinansa. ristus!
- Katsomos on kivaa
vähä niinku kirjoitti:
pilikun viilausta olevinansa?? Ku mä lährin aikoonani opiskelemahan niin mulla oli kirjat kotona viä aika kauan elikkäs eri paikkakunnalla. Kuitenki mä kaikenlaasiin ilimootuksiin yms kirjoottelin aina kotipaikakseni sen opiskelupaikan vaikkei mulla kirijat siä ollukkaa. Ja vaikka mä myähemmin muutin kirjani sinne opiskelupaikkakunnalle nii emmä ny koskaa kellekkää sanonu notta oon ollu Hesalaanen 2 vuotta ku oikiasti olin siä jo kuitenki asunu 4 vuatta! Mun miälestä on kyllä pilikun nusuuttamista oikeen kunnolla ny olevinansa. ristus!
Sehän kauhajokinen on eritoten viilannut pilakkuja jopa kahtia.Täs jokku näyttää jatkavan
samoolla linioolla. - FILUNKIAKO ?
vähä niinku kirjoitti:
pilikun viilausta olevinansa?? Ku mä lährin aikoonani opiskelemahan niin mulla oli kirjat kotona viä aika kauan elikkäs eri paikkakunnalla. Kuitenki mä kaikenlaasiin ilimootuksiin yms kirjoottelin aina kotipaikakseni sen opiskelupaikan vaikkei mulla kirijat siä ollukkaa. Ja vaikka mä myähemmin muutin kirjani sinne opiskelupaikkakunnalle nii emmä ny koskaa kellekkää sanonu notta oon ollu Hesalaanen 2 vuotta ku oikiasti olin siä jo kuitenki asunu 4 vuatta! Mun miälestä on kyllä pilikun nusuuttamista oikeen kunnolla ny olevinansa. ristus!
Ei mitään pilakun nusuuttamista vaan totuusen etsimistä.
Eijan olisi pitänyt erota Kauhajoen kaupunginhallituksesta jo vuonna 2005, jos todellisuudessa
oli jo silloin Ylihärmäläinen. - kuinka?
FILUNKIAKO ? kirjoitti:
Ei mitään pilakun nusuuttamista vaan totuusen etsimistä.
Eijan olisi pitänyt erota Kauhajoen kaupunginhallituksesta jo vuonna 2005, jos todellisuudessa
oli jo silloin Ylihärmäläinen.siitä on justiin sillon tullu ylihärmäläänen ku se on kirjansa sinne vaihtanu. Muuten se on virallisesti ollu kjoella mut asunu kuitenki ylihärmäs. Onko jotenki vaikiaa tajuta?!
kuinka? kirjoitti:
siitä on justiin sillon tullu ylihärmäläänen ku se on kirjansa sinne vaihtanu. Muuten se on virallisesti ollu kjoella mut asunu kuitenki ylihärmäs. Onko jotenki vaikiaa tajuta?!
Mutta arvaappas mihin se on silloin maksanut veronsa? Ei ainakaan Ylihärmään, joten olisi kiintoisaa tietää, että missä pirussa ne kirjat on ollu? Ylihärmässä asunu, mutta Kauhajoelle maksanu veronsa ja sitten ollaan niin perkeleen kotiseuturakkaita, että. Ei enää ihmetytä, jos Lapuan katsastuskin tuntuu olevan " Amerikkaa" :) Jos hän on muuttanut ne kirjat vuonna 2008 keväällä, kun erosi hallituksesta, niin hän on maksanu veroja Kauhavalle vasta 2009 eli samalla hetkellä kun tuli liitoskin ...Eikö tunnu omituiselta asialta? Verothan maksetaan siihen kuntaan, missä on kirjoilla vuoden viimeisenä päivänä. Tässä voi olla ihan inhimilliset väärinkäsitykset kyseessä, mutta toivoisinkin Eijan itsensä kommentoivan asiaan. Kertoo tai oikaisee asian, niin toi ristiriitaisuus selviää, ei sen kummempaa.
- Kankaan persu (Ylihärmän) Kauhavan asukas 2009 ?
mave kirjoitti:
Mutta arvaappas mihin se on silloin maksanut veronsa? Ei ainakaan Ylihärmään, joten olisi kiintoisaa tietää, että missä pirussa ne kirjat on ollu? Ylihärmässä asunu, mutta Kauhajoelle maksanu veronsa ja sitten ollaan niin perkeleen kotiseuturakkaita, että. Ei enää ihmetytä, jos Lapuan katsastuskin tuntuu olevan " Amerikkaa" :) Jos hän on muuttanut ne kirjat vuonna 2008 keväällä, kun erosi hallituksesta, niin hän on maksanu veroja Kauhavalle vasta 2009 eli samalla hetkellä kun tuli liitoskin ...Eikö tunnu omituiselta asialta? Verothan maksetaan siihen kuntaan, missä on kirjoilla vuoden viimeisenä päivänä. Tässä voi olla ihan inhimilliset väärinkäsitykset kyseessä, mutta toivoisinkin Eijan itsensä kommentoivan asiaan. Kertoo tai oikaisee asian, niin toi ristiriitaisuus selviää, ei sen kummempaa.
Näyttääs vahvasti siltä, että Eija ei oo maksanut euroakaan veroa Ylihärmän kuntaan,
ja sitä ollaan niin ylihäräläästä että..... - Verotus Topthen
Kankaan persu (Ylihärmän) Kauhavan asukas 2009 ? kirjoitti:
Näyttääs vahvasti siltä, että Eija ei oo maksanut euroakaan veroa Ylihärmän kuntaan,
ja sitä ollaan niin ylihäräläästä että.....Kyllä ootta eteviä kun huamasitta asian!!! Muut on tiänny sen kauan. Mutta
tosi hyvä kun muistutitta. Olette oikeassa!!! Verotus Topthen kirjoitti:
Kyllä ootta eteviä kun huamasitta asian!!! Muut on tiänny sen kauan. Mutta
tosi hyvä kun muistutitta. Olette oikeassa!!!Verot on vain yksi asia, mikäs sitten on syynä, ettei kirjoja ole aiemmin muutettu Ylihärmään, jos kerran asuinpaikkana on ollu ylihärmä? Kirjojen pitäisi olla siellä, missä todellisuudessa asuu. Muuten Kauniaisissa olisi huomattavasti enemmän ihmisiä kuin muissa kaupungeissa, ihan verojen vuoksi.
- omia virheitään
Verotus Topthen kirjoitti:
Kyllä ootta eteviä kun huamasitta asian!!! Muut on tiänny sen kauan. Mutta
tosi hyvä kun muistutitta. Olette oikeassa!!!Olisi myös hienoa, kun pystyisi siihen mainostamallaan tavalla omaa nimeä käyttäen. Tuskimpa sekään imagoasi paljoakaan kohottaa, kerran valehtelija aina valehtelija,mutta mitä mieltä kyseisestä sanonnasta on Kankaan oma ORAAAKKELI!
- arvootuksia
omia virheitään kirjoitti:
Olisi myös hienoa, kun pystyisi siihen mainostamallaan tavalla omaa nimeä käyttäen. Tuskimpa sekään imagoasi paljoakaan kohottaa, kerran valehtelija aina valehtelija,mutta mitä mieltä kyseisestä sanonnasta on Kankaan oma ORAAAKKELI!
Kenelle, viestität. Ei saa tolokkua kirijootuksestas.
- Kauhajoen pakolaane
arvootuksia kirjoitti:
Kenelle, viestität. Ei saa tolokkua kirijootuksestas.
mussetesta uuden Kauhavan asioos ei
onneksi sitä eta kukaan torestsa. - lakeurelta
mave kirjoitti:
Pitänee vähäsen korjata tuota kommentointia..Lapuan katsastusasema oli tuohon kolariaikaan Paukun katsastusasema ja nykyään toimii K1. Ja kuski ei kuollut vaan kaksi takakontissa matkustanutta henkilöä ja auton omistaja loukkaantui pysyvästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2081360- 961256
Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9898Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛85842Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan2830Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57776- 31768
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle14762Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii43713T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37708