Kotikatu = Salatut elämät

Vanha oli paree

Miks piti tämäkin sarja pilata. Kaipaan sitä aikaa kun Hannes oli vielä mukana. Sarjassa oli muutakin kuin nuorten juhlia ja avioeroja. Pertti oli ennen tiukka äijä joka piti asiat järjestyksessä. Nyt se juoksee jossain festareila. Jannesta ei enää muuta näytetä kuin sen yhden yön juttuja. Mauria näkee todella harvoin. Sitten nämä uudet nuoret on kuin kopoioita salkkareista. Olis pitäny tämän sarjan ennallaan eikä lähtenyt kopoimaan salkkareita. Muutoshan tuli heti kun käsikirjoittajat vaihtu. No eipä tartte tätäkään enää katsoa..

2

719

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+12

Hommahan lähti lapasesta heti, kun Salkkareita aiemmin tuottanut Marko Rauhala astui kehiin. Olen katsonut nyt syksyllä yhden lauantain kertausjakson ja se riitti. Vilkaisin tossa nopeasti telkku.comista mitä on luvassa tämän illan jaksolle ja totesin että kohdaltani förbi. Ei hajuakaan niistä rebekoista ja muista, joita roolisuorituksissa mainitaan.
      Oli kiva lösähtää lempparituoliin torstai-iltaisin katsomaan kunnon kotimaista "draamaa". Nyt se on täyttä saippuaa. Eniten säälin näyttelijöitä, joille sarja kuitenkin varmasti on merkittävä tulonlähde. Kaikkeen sitä leipänsä edestä joutuu. Ja Rauhalalle lycka till, heikolta näyttää.

• Turkulainen2

Olen seurannut Kotikatu ihan alusta asti, mutta nyt se loppui. Hahmoista tuli tuttuja ja niiden elämän kuvioita tuli seurattua, ilot ja surut.
        Tämä uusi sarja on aivan uusi tekele. Vanha ja laadukas Kotikatu on loppu. Nyt on kysymys uudesta, huonosta ohjelmasta. Hahmot on irvikuvia, tekee pahaa katsoa. Vuorosanat banaaleja, juoni kuin halvimmasta kioskikirjallisuudesta.
        Nyt jää torstaina aikaa vaikka lukea joku hyvä kirja. Miksi maksan tv-lupamaksun? En ainakaan nähdäkseni tämmöista ohjelmaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      55
      3228
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      3045
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      51
      2909
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      51
      2440
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      63
      2191
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      56
      2081
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1035
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      116
      982
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      964
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      38
      944
    Aihe