vesieristys

remonttia aikova

Mitähän maksaa vesieristys sertifioidulta yritykseltä keskimäärin pk-seudulla? Kylppärini ihan perus neliön mallinen kerrostalokylppäri, lattiapinta-alalta n. 5m2. lattiakaivo, pönttö ja lavuaarin viemäri, seinässä suihkun, rättipatterin ja lavuaarin hanan läpiviennit.
Lähtevätköhän yritykset helposti tekemään tällaista pelkkää vesieristys hommaa? Juoksua kumminkin taitaa olla työhön nähden aikalailla.

9

365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaan...

kukaan JÄRKEVÄ ei lähde tekemään pelkkää vesiersistystä! Ja nyt ei ole puhe pelkästä rahasta, vaan siitä vastuusta. Entäpä JOS laatoittaja rikkoo vesieristyksen jostain kohtaa, vaikka ihan vain tietämättään... Aikojen päästä tulee kosteusvahinko ja sen todetaan johtuvan rikkoutuneesta vesieristyksestä, sitten ruvetaan syyttämään eristäjää, ei hyvä...
      Tilaa eristys ja laatoitus samalta kaverilta.

• Vesieristäjä

Tuskin lähtee tekemään.
      Voit toki kysyä ja kilpailutaa ammatilaisia www.duunrit.fi sivuston kautta.
      Suosittelen laittamaan laatoituksen mukaan urakkaan.

• Voivoi.

Sä et edes saa itse alkaan tekeen vesieristyksiä. Se kuuluu AINA taloyhtiölle.

Unohda nuo spedet, jotka kauppaa sulle "palveluitaan". Sellainen on laitonta. Soita isännöitsijälle.

• remonttia aikova

Enhän itse ole tekemässäkään. Eikä se taloyhtiö tekijöitä hommaa jos remonttia mielii tehdä.Itse tekisin jos olisi serti mitä taloyhtiö vaatii tekijältä. Aikoinani tein laattahommia muutaman vuoden, mutta polvet ei kestäneet.

• laattakingi-1

ootsä jartsa?no yhtä tyhmä ainakin!!vitun dorka!

• Jartsaf
        remonttia aikova kirjoitti:

Enhän itse ole tekemässäkään. Eikä se taloyhtiö tekijöitä hommaa jos remonttia mielii tehdä.Itse tekisin jos olisi serti mitä taloyhtiö vaatii tekijältä. Aikoinani tein laattahommia muutaman vuoden, mutta polvet ei kestäneet.

Sertiä ei pysty kukaan vaatimaan.

• Taloyhtiö
        Jartsaf kirjoitti:

Sertiä ei pysty kukaan vaatimaan.

voi vaatia.

• Tai kuuluu kyllä Kontulankaaren ym. vuokrakasarmeissa, mutta As Oy:n osakas maksaa itse, ja vastaa myös itse jos vahinkoja aiheutuu huonosti tehdystä työstä..

• Remppa käynnissä

Vesieristys urakkahintana omassa kylpyhuoneessa oli vähän yli 700 euroa pk-seudulla. Oma kylppäri on pienempi kuin tuo sillä siinä ei ole vessaa, vaan se on erikseen. Toisaalta tuon lisäksi jouduttiin vesieristämään myös saunan lattia. (Saunan seiniin ei tule vesieristettä, vaan höyrysulut ja panelointi.)
      Käytetty vedeneristysaine oli Ardexin 8 9.

Meillä on sovittu jo kauan sitten, että taloyhtiö maksaa vesieristeet, jos asukas remontoi huonokuntoisen kylppärinsä.

PS. Mulla eristyksen ja laatoituksen teki sama sertifioitu kaveri.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1173
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      62
      1143
    3. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      856
    4. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      64
      853
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      68
      757
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      108
      657
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      94
      618
    8. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      54
      598
    9. 78
      571
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      538
    Aihe