Miksi 9 elokuva on nähtävissä vain kolmessa kaupungissa?

9

Olen odottanut tätä kyseistä elokuvaa jo pitemmän aikaa, mutta selvisi, ettei se tulekaan paikkakunnalleni. Oikeastaan se ei tule muualle kuin Hämeenlinnaan, Tampereelle ja Helsinkiin? Miksi näin?

1

745

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fazi

Random tässä hei.

Kyselin Finnkinon porukoilta, että miksi se pyörii vain yhdessä kaupungissa kerrallaan, ja vastauksena oli muistaakseni jotain, että filmirullia on vain ja tasan yksi, joka sitten kiertää kaupungista toiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      231
      3245
    2. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      16
      2379
    3. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      446
      1505
    4. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      122
      1396
    5. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      216
      1351
    6. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      544
      1298
    7. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      111
      1267
    8. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      112