Ostin kyseistä pensasta 40 kpl 10 kpl paketteihin pakattuna, tarkoitus oli viedä ne mökille mutta nyt en pääsekkään.
Voiko nuo kaivaa paketissa ihan tavalliseen multaan talven ajaksi? olisiko parempi hajoittaa paketit ja istuttaa yksittäin?
Siperianhernepensaan talvetus
1
903
Vastaukset
- viherpeukku
Tuota kutsutaan valeistutukseksi. Jos meinaat varhain keväällä alkaa istutuspuuhiin, niin sitten voit uppottaa ne multaan nipuissakin. Jos istutus luultavasti venyy kesäkuun puolelle niin ehkäpä leikkaisin narut pois. Yleensä nuo valeet tehdään aika tiheiksi, joten eipä nuo narut juuri siis vaikuta. Ongelma on siinä että jos noita meinaa pitkään odotuttaa, niin juuristot alkavat takertua toisiina jolloin ne pitää repiä irti.
Helpoita on kaivaa oja johon nuo laittaa riviin ja työntää mullat päälle.
Hyvää istutusaikaa on vielä, joten jos ennen routaa menet mökille niin maihin vain. Siihen asti kotosalla multaan upotettuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893298
- 623057
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802333
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j371945- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311509