Mies!!! Nainen????

Tuli tuossa mieleen yhtä keskusteluohjelmaa katsoessa naisten valitus siitä että mies on sitä ja tätä ja tuota.
Tuo valitus on uskomattoman naivia, sillä miehen kasvattaa alusta lähtien ...NAINEN!!
Jos naiset eivät ole tyytyväisiä miesten suoriutumiseen arkisissa pikku askareissa niin syyttäkööt itseään.
Mieshän tekee vain niinkuin sille on opetettu,
Ensin opettaa äiti tietysti miten välttää niitä naisia joista äiti ei tykkää. Tyttöystävä, jos sellainen sattuu löytymään, jatkaa kertomalla miksi muut naiset ovat niin kamalia.
Kolmantena peliin astuu vaimo joka perinteitä noudattaen jatkaa siitä mihin äiti jäi, ja hännänhuippuna tietysti ANOPPI, kaiken pahan ilmentymä, kertoo miksi mies on surkea ihan kaikella tavoin.
Ympyrä sulkeutuu ja mies lähtee tekemään sitä missä hän on hyvä, hukuttamaan murheensa....anopin hukuttamisesta saisi kohtuuttoman tuomion.

http://www.youtube.com/watch?v=Vbg7YoXiKn0

6

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaiken takanaKO on NAINEN ?
      On teillä miehillä hirveän kauheaa tuo elämänkaari. Otan osaa :)
      Miten te pärjäisitte kuitenkaan ilman naisia ? Ei naiset ainakaan pärjää ilman miehiä, vaikka moni niin väittääkin.

    • miehen elämän kuulostamaan surkeelta. Tuallastako se on?

      Tosihan se on et naiset useinkin ruikuttaa ihan mitättömistä jutuista.. jäkätetään ja vingutaan..

      • Kaiken sen kärsimyksen keskellä on/oli sellaista tyventä aikaa joka niinku tasoitti homman - tilanteeksi.
        Mutta kasvatus oli äidin käsialaa jota tehostettiin aina sopivasti koivuniemen herran hellässä kosketuksessa;))
        Ja anoppi.....juu, hän kyllä oppi tavoille...sen jälkeen kun olin heittänyt kolmannen kerran ulos.
        Nyt heittelen vaan itseni väliin ulos, se on tosin melko rankkaa touhua.

        Mitä maailmasta tulis jollei olis kliseitä;))))


      • bar.sinistra kirjoitti:

        Kaiken sen kärsimyksen keskellä on/oli sellaista tyventä aikaa joka niinku tasoitti homman - tilanteeksi.
        Mutta kasvatus oli äidin käsialaa jota tehostettiin aina sopivasti koivuniemen herran hellässä kosketuksessa;))
        Ja anoppi.....juu, hän kyllä oppi tavoille...sen jälkeen kun olin heittänyt kolmannen kerran ulos.
        Nyt heittelen vaan itseni väliin ulos, se on tosin melko rankkaa touhua.

        Mitä maailmasta tulis jollei olis kliseitä;))))

        on saanu alkunsa jostain. Ei niitä tyhjästä revitä, niinkus tiedät.

        Mun lemppareita on aina ollu tää kulunu vitsi anopista ja kaljapullosta.. juu nou.. molemmat on parhaimmillaan pöydällä, kylmänä ja avattuna.

        Poistun löylyyn.


    • kasvattaa tunturien avaruus. kelohonkien huminaton kutsu.

      • Vuodatus ,perjantai iltaaa kummiskin(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe