Minkä ikäinen olet?
Itse 38.
Nyt
22
284
Vastaukset
- joka vuosi
Mää oon mielestäni aina SOPIVAN ikäinen .....
kymmenen vuoden päästä 60v.
Eikä se sureta mua enää yhtään;)- Muiskisss....
mut fiilikset sul on ku kolmekymppisellä... =)))
- ja mä
olen puolen vuoden päästä jo sen 60v. eikä tunnu missään, tai no eläkeikä lähenee ja pääsee kunnolla huuhailemaan:)
Muiskisss.... kirjoitti:
mut fiilikset sul on ku kolmekymppisellä... =)))
mistään ei oo tarvinnu vielä luopua, päinvastoin;)
Kolmekymppisenä mulla ei ollu mopoakaan, nyt on.. ja kaikki tuntuu muutenkin nyt paremmalta;)
- Viivi.
hitusen vanhempi kuin sä.
- Viivi.
a-v kirjoitti:
Luulin olevani porukan metusaalemi. Ootsä nyt ihan varma?
:DD
- Viivi.
a-v kirjoitti:
ajattelinki et "jessus sentään ku vanha ihminen!";)))
Mut olet säkin vielä nuori. :)
- olen nuori
1vuosi 4kk ja 18pvää niin tulee 80 täyteen, eikä tunnu missään.:)
- olen nuori
a-v kirjoitti:
tässä se nähdään et henkinen vireys on tärkee jutska varttuneelle väestönosalle;)
Hyvä kun sanot varttuneelle.:) Ompeluseurat ja kinkerit on nuoremmille kirjoittajille ihan äikkis.
- Viivi.
niin elät ainaki satakakskymppiseksi.
Mulla alkaa jos tässä iässä olla ns. Stressiverenpainetta. :(
Pitäis kai jo olla nukkumassa. - Viivi.
kielibasa kirjoitti:
jospa itekkin sitten joskus.. ken tietaa :-)
oishan se kivaa elää kauan, mut en mä tällä menolla ainakaan.
Nyt kyllä pitää mennä nukkumaan, öitä kaikille. Viivi. kirjoitti:
oishan se kivaa elää kauan, mut en mä tällä menolla ainakaan.
Nyt kyllä pitää mennä nukkumaan, öitä kaikille.nukkuajan mukaan ainaskin. ns. terveissa merkeissa uniaikasi oli. olettaen etta uneenvaipuminen oli standardin mukainen? aika vaikeeta hmmm..?
- on omat
hampaat suussa eikä tekarit.Entä muilla?
- repikää siitä!
ja täytän 10kk päästä 15v niih!
Lasten kanssa on niin viatonta kirjoitella tarinoita, tälläkin ryhmällä on ikää sen verta et nurkkapubiin pääsee...jusjajust.
Mutta kyl se siitä, kuhan tulette näin aikuisen ikään niin maailma on tyystin erilainen.
Tokihan teillä siihen vielä vierähtää tovi, joten nauttikaa ajasta, sitten on kiva kun voi myöhemmin yrittää muistella : Mitä silloin kauan sitte tapahtu"bar.sinistra kirjoitti:
Lasten kanssa on niin viatonta kirjoitella tarinoita, tälläkin ryhmällä on ikää sen verta et nurkkapubiin pääsee...jusjajust.
Mutta kyl se siitä, kuhan tulette näin aikuisen ikään niin maailma on tyystin erilainen.
Tokihan teillä siihen vielä vierähtää tovi, joten nauttikaa ajasta, sitten on kiva kun voi myöhemmin yrittää muistella : Mitä silloin kauan sitte tapahtu"løytøyispa ihana hamyinen savuinen nurkkabubi.. sinne voisi uppoutua lukemattomien tuoppien kanssa ja vaan.. jutella.. hurpatella.. sulautua elamaan.. ihanasti olla ja olla vaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894200
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032353Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?322302Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962094Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281887- 311860
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91567- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881350- 751194